تولید اتریوم رایگان

تولید اتریوم رایگان

تولید اتریوم رایگان

تولید اتریوم رایگان:اتریوم پلتفرمی نرم‌افزاری، بر پایه بلاک چین می باشد. این پلتفرم بی نظیر در کنار ارز هایی به نام اتر کلاسیک و اتر قرار گرفته و شبکه اتریوم را ایجاد می کند.این شبکه این امکان را فراهم می سازد تا بتوان قرارداد های هوشمند و نرم‌افزارهای مستقل توزیع شده اجرایی کنید.در واقع اتریوم چیزی بیش از یک ارز دیجیتال بوده است. طبق گفته وکس و نیویورک تایمز، اتریوم یک پلتفرم محاسبه مجازی است. در واقع اتریوم یک دنیای رایانه ای یا همان پلتفرم محاسبه غیرمتمرکز است.

امروزه همه شاهد رشد چشم گیر اتریوم بوده ایم و به بیان برخی کارشناسان این ارز دیجیتال می تواند به چندین برابر قیمت حال حاضر خود را هم برسد. تا جایی که بسیاری از سرمایه گذاران دیگر بر روی ارزهای دیجیتالی دیگر همانند بیت کش و بیت کوین و … سرمایه گذاری نمی کنند و این ارز را بسیار ارزشمند تر و سودمند تر و با آینده ای بهتر تصور می کنند. طبق گفته آن ها این ارز هنوز رشد شایانی نداشته و در حال رشد می باشد.

-آیا می دانید که شما هم می توانید اتریوم رایگان تولید کنید؟

-آیا می دانید که اتریوم همانند دیگر ارز های الکترونیکی مانند بیت کوین و … همواره افزایش قیمت چندانی داشته و روزانه چند دلار رشد دارد به طوری که در کمتر از یک ماه قیمت این ارز دیجیتال بیش از دو برابر شده است؟

ما قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به رایگان از سایتی معتبر به درآمد های خوب برسید و تولید اتریوم رایگان انجام دهید.شما می توانید با این ترفند مقادیر قابل توجهی اتریوم را به رایگان تولید نمایید.

روش های مختلفی برای ماینینگ اتریوم و بیت کوین وجود دارد که به روشی ساده و سریع می پردازیم تا در کمترین زمان ممکن مقادیر قابل توجهی اتریوم تولید نماییم و ما شما را با یکی از این روش ها آشنا خواهیم ساخت.

تولید اتریوم با سایت اترو

در این سایت شما می توانید به راحتی تولید اتریوم نمایید،این سایت در واقع نوعی سایت بازی برای تولید اتریوم رایگان می باشد که نمونه بیت کوینی آن هم موجود است.در ادامه بیشتر با این سایت آشنا خواهیم شد.

 

ابتدا از اینجا در سایت اترو ثبت نام کنید

 

بعد از باز کردن لینک سایت ابتدا بر روی Register کلیک کنید.سپس با این صفحه روبرو خواهید شد.

تولید اتریوم رایگان

اطلاعات خود را به درستی همانند تصویر وارد نموده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از طی این مرحله وارد سایت شوید تا شما را با بخش های دیگر این سایت آشنا سازیم.

در صورت ثبت نام صحیح شما باید به صفحه ذیل دستیابی پیدا کنید.

تولید اتریوم رایگان

تبریک حال که ثبت نام شما با موفقیت انجام شد شما را با یکایک اجزای سایت آشنا خواهیم ساخت.

Account:اکانت و یا خانه همان صفحه اصلی پنل کاربری شما بوده و شما می توانید با استفاده از این قسمت به مواردی همچون نوع حساب کاربری و کیف پول و … اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

Open Box:ترجیحاْ از این قسمت استفاده نکنید چرا که این قسمت می تواند برای شما ضرر مالی در پی داشته باشد.

View Ads:این منو یکی از مهمترین منوهای سایت می باشد و ما هر روز با آن سر و کار داریم به نوعی که تمامی تبلیغاتی که برای ما تولید اتریوم رایگان دارد را باید از این قسمت تماشا کنیم.توجه داشته باشید که با باز کردن هر تبلیغ باید مدت زمان ذکر شده (به عنوان مثال ده ثانیه) را در تب تبلیغ سپری کنید.

Store:در این قسمت می توانید انواع معدنچی هایی که می خواهید تهیه کنید را خریداری کنید توجه داشته باشید در صورتی که شما تمایل به خرید گروهی آنها کنید سایت به شما تخفیف ویژه خواهد داد.

Mine:معدن شما را نمایش می دهد و در آن می توانید به جمع آوری و استخراج منابع تولید شده معدن همانند طلا و نقره و … بپردازید.توجه داشته باشید که منابع تولید شده توسط ماینرها (معدنچی ها) به صورت روزانه بوده و هر روز می توانید آن ها را استخراج نمایید.

Dimond mine:در معدن الماس همانند معدن شما منابع تولید خواهید کرد منابعی که معدنچی تولید می کند را استخراج می کند با این تفاوت که معدنچی شما در معدن الماس تنها قادر به استخراج الماس می باشد و تنها یک معدنچی الماس را می توانید خریداری کنید.

Jewelery:بخش جواهر فروشی بازی می باشد توجه داشته باشید در صورتی که تمایل به هزینه در این بازی ندارید نیازی به استفاده از این قسمت هم نخواهید داشت.

Contest:میزان امتیازات شما در بازی و میزان استخراج اتریوم را بیان گر می باشد.

Forum:فروم سایت که در آن می توانید سایر توضیحات و قوانین و قواعد بازی را انجام دهید.

Payments:میزان تسویه اشخاص از سایت را نمایش می دهد.

Settings:در انتهای صفحه با این گزینه روبرو خواهید شد بخشی مهم که در آن باید شماره حساب اتریوم خود را وارد نمایید تا در صورت نیاز مبلغ از سایت دریافت کنید.

نکته:توجه داشته باشید که منابع تولیدی در بازی به قسمت Safe افزوده می شود.

نکته:تبلیغاتی که تماشا می کنید اتریوم تولیدی آن ها به قسمت Point می رود و شما با تبدیل به قسمت Wallet با ده برابر موجودی انتقال پیدا می کند.

نکته:تنها با دیدن تبلیغات می توانید درآمد کسب کنید نیازی به هزینه در بازی نیست اما در صورت تمایل به پرداخت هزینه مبلغ خود را با چند برابر سود دریافت خواهید کرد.

نکته:حتماً پس از خواندن این مطلب سایت تولید بیت کوین رو دانبال نمایید.

در صورت وجود هر گونه سوال در این مطلب از قسمت نظرات اقدام فرمایید.

 

ساخت ولت نگهداری اتریوم

12 دیدگاه برای “تولید اتریوم رایگان

  1. میلاد گفته:

    سلام میشه بیشتر توضیح بدین راجب همسن سایت یکم گنگ هست بیشتر راجب گذینه ها توضیح بدید یک سوال کلیدی ایا این کارگر هارو بخریم همیشه گی هست یک جانوشته فقط 30 روز کلا کار میکنه !! یعنی از بین میره دوباره باید بخریم

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام

      کارگرها 30 روز فعال خواهند ماند و معدنچی الماس از 10 روزه هم قابل فعال سازی می باشد

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام

      بسته به نوع کارگر میزان زمان مشخصی فعالیت خواهند داشت کارگرهای الماس 10 روزه و 30 روزه و کارگران عادی 30 روزه خواهند بود

        • azkoja_begiram گفته:

          با سلام
          شما معدنچی ها را طی زمان مشخصی اجاره خواهید کرد و می توانید قبل از اتمام دوره آن را تمدید کنید

  2. ali گفته:

    به نظر میرسه این سایت اسکمه برای اینکه از قسمت ولت به سیف بری در واقع نمیتونی بری و انتقال بدی به کیف پولت و عدد ها رو صفر نشون میده .من 0.00000600 ETH تو ولت دارم اما وقتی میخام ببرمش تو safe که کش اوت کنم صفر نشون میده .اگه من دارم اشتباه میکنم بگید

    • azkoja_begiram گفته:

      با سلام خدمت شما

      این سایت از وجهه خوبی برخوردار بوده البته در گذشته و در حال حاضر احتمال اسکم شدن را خواهد داشت

  3. Sina گفته:

    سلام وقت بخیر برای برداشت چقد باید به حساب سایت بریزیم،و حداقل برداشت چقد می باشد لطفا راهنمایی کنید با تشکرقبلی

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام وقت بخیر

      در صورتی که شما مبلغی به سایت واریز کنید حدود 3 برابر آن را می توانید برداشت کنید ضمناً توجه داشته باشید که احتمال عدم پرداخت و باگ از طرف این سایت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image