درگاه پرداخت نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی جزو بهترین و محبوب ترین درگاه های پرداخت کشور است که مزایا و قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی دارد. نکست پی به منظور توسعه پرداخت الکترونیکی ایجاد شده است که در یک فضای کامل مطمئن و معتبر  فعالیت می کند .این درگاه پرداخت با در نظر گرفتن تمامی قوانین و استاندارد های امنیتی بستری را با هدف فعالیت انواع بیزنیس ها ایجاد کرده است . از ویژگی های این درگاه پرداخت این است که می توانید از چند درگاه بانکی به صورت همزمان برای انجام تراکنش های آنلاین استفاده نمایید .درگاه نکست پی به عنوان یک مجموعه کار آفرین شناخته می شود و درجایگاه یک شرکت دانش بنیان و کارآفرین ثبتشده و مشغول به فعالیت می باشد .

نکست پی از خردادماه سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود ، اما تحقیقات اولیه و ایجاد بستر برای راه اندازی این درگاه از سال 1394 شروع شد . در این یک سال فعالیت هایی برای ایجاد زیرساخت تامین سرور ، برنامه نویسی ، سنجش سیستمی و سنجش امنیتی و مواردی از این قبیل انجام شد تا این که این درگاه جزو بهترین درگاه های برتر کشور محسوب می شود .درگاه نکست پی امتیازات و افتخارات قابل توجهی دارد که هر کدام به نوبه خود اعتبار این درگاه را افزایش داده است . نکست پی در همان سال 1395 توانست نماد اعتماد الکترونیکی را از وزارت صنعت ، معدن و تجارت دریافت کند . این درگاه بیش از هجده سرور در دیتاسنتر های XLHost آمریکا ،  OVH فرانسه و RedStation انگلستان دارد .علاوه بر موارد بیان شده درگاه نکست پی با شرکت هایی ایران کیش ، سداد و همین طور به پرداخت ملت قرارداد دارد ، که این شرکت ها همگی زیر نظر سامانه شاپرک بانک مرکزی ایران می باشند .

درگاه نکست پی به عنوان یک درگاه پرداخت  و به بیانی دیگر به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه خدمات درگاه  بانکی شرایطی را برای استفاده افراد فراهم آورده که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن شروع به استفاده از امکانات پرداخت اینترنتی کنند صاحبان کسب وکار های و هر شخصی می تواند ازطریق سایت این درگاه اقدام به ثبت نام کنند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام درگاه پرداخت خود را دریافت کنند . اید به این موضوع توجه کرد که امکان استفاده و همین طور تسویه حساب فقط زمانی امکان پذیر است که تمامی مدارک هویتی و شماره تماس ها فرد تایید شود .این مراحل برای جلوگیری از هرگونه تخلف مالی صورت می گیرد که بسیار لازم و ضروری است و جزو ساده ترین شرایط تایید هویت می باشد . مراحل ثبت نام در نکست پی بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد .افراد با استفاده از درگاه نکست پی می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و بستری را برای گسترش بیزینس خود فراهم آورند  و از آن در جهت مدیریت هر چه بهتر امور مالی بیزینس خود بهره مند شوند .افرادی که در نکست پی ثبت نام  و شروع به فعالیت از طریق  این درگاه  می کنند ،  یک کارت هدیه سی هزار تومانی به منظور خوش آمد گویی در یافت می کنند .در واقع زمانی که افراد شروع به فعالیت در این درگاه می کنند پس از این که تراکنش موفقی داشته باشند ، یک پک شامل کارت هدیه سی هزار تومانی و دو نسخه از قرارداد کتبی دریافت درگاه و همین طور دفترجه راهنما استفاده از خدمات نکست پی برای آن هایه صورت کاملا رایگان ارسال می گردد  .در ادامه قصد داریم که به صورت گسترده تر مزایای استفاده از درگاه نکست پی را بیان کنیم ، براب افرادی که نیازمند یک درگاه پردخت هستند این اطلاعات می تواند سودمند باشد.

مزایای استفاده از درگاه پرداخت نکست پی

• همان طور که گفته شد ثبت نام سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن جزو ویژگی های اصلی این درگاه پرداخت می باشد که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد درگیر پروسه زمانبری برای ثبت نام نشوند .

نکست پی تمامی خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می کند که این موضوع بسیار قابل توجه است و می تواند برای افراد سود مند باشد .

• این درگاه پرداخت به شرایطی را کرده که امکان تسویه حساب سریع وجود دارد به بیان دیگر نکست پی بسیار سریع تر از بانک ها تسویه حساب انجام می دهد  .

• افراد برای این که بتوانند به یک مجموعه اعتماد کنند نیاز به یک قرارداد کتبی و معتبر دارند ، نکست پی هم برای حل این موضوع امکان عقدقرارداد کتبی و حقوقی را فراهم آورده است .

• بسیاری از کسب و کار هستند که سایت ندارند و در واقع فروش خود را از طریق پیجی در اینستاگرام و یا کانالی در تلگرام انجام می دهند . برای کسانی که خدمات و کالا های خود را به صورت آنلاین شاپ در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تلگرام ارائه می کنند ، قابلیتی ایجاد شده که می توانند لینک پرداخت کالا های خود را در این پلتفرم ها ببه مشتریان ارائه کنند.

• هر فردی می تواند از درگاه نکست پی لینک پرداخت شخصی دریافت کند به این صورت که با استفاده از این لینک افراد دیگر می توانند پرداخت هایشان به شما را از طریق لینک شخصی شما انجام دهند . این قابلیت برای افراد بسیاری کارایی دارد و برای کسب وکار های کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

• این درگاه دارنده پلاگین های بسیار زیاد برای انواع  cms ها می باشد که قابلیت کاربردی می باشد .

سویچر هوشمند درگاه پرداخت نکست پی

گاها ممکن است در شبکه یک بانک ها اختلال فنی ایجاد شود که انجام تراکنش را با مشکل رو به رو کند . در این صورت برای این که کاربران با مسئله ای روبه رو نشوند همه ی تراکنش ها کاملا هوشمند به بانک جایگزین هدایت می شود و به واسطه این قابلیت دیگر هیچگاه پرداخت ابنترنتی متوفق نخواهد شد .باتوجه به امکان جایگزین کردن بانک ها دیگر هیچگاه پرداخت های آنلاین دچار مشکل نمی شوند ، فقط زمانی که یک اختلال سراسری برای همه بانک ها رخ دهد و هیچ بانکی در دسترس نباشد این امکان وجود نخواهد داشت .

 فرم ساز پرداخت درگاه نکست پی

افرادی صاحب یک وبلاگ و یا سایت هستند و تمایلی برای انجام دادن گام های برنامه نویسی فنی ندارند ، می توانند به سادگی یک فرم پرداخت ایجاد کنند که این کار بدون هیچ گونه پیچیدگی قابل انجام است . ساخت فرم پرداخت با مبلغ ثابت و متغیر امکان پذیر است  و در اخر باید کد html ساخته شده را در بخش مورد نظر وب سایت ویا وبلاگ خود قرار بدهند .بعد از این مراحل قبل طی شد و فرم پرداخت در محل دلخواه قرار گرفت ، می توان موارد دلخواه و مورد نیاز را مانند نام و نام خانودادگی ایمیل شماره تماس و … از کاربر دریافت کرد و پس از آن مبلغ مورد نظر را به وی نشان داد و به منظور پرداخت الکترونیکی او را به صفحه درگاه منتقل کرد .درگاه نکست پی تمامی این مراحل را به سادگی انجام می دهد تا تمامی کاربران و مشتریان بتوانند از خدمات ارزشمند این درگاه بهترین استفاده را کنند .

پرداخت با لینک درگاه پرداخت نکست پی

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، درگاه نکست پی امکانی با عنوان پرداخت با لینک دارد که برای کسب و کار های آنلاین و بیزنس هایی که در فضای مجازی تشکیل شده اند بسیار کارایی دارد ، این قابلیت شرایطی را فراهم می آورد که افراد می توانند به واسطه آن برای کالا ها و خدمات خود لینک های پرداخت مجزایی به وجود بیاورند و آن را برای مشتریان خود ارسال کنند .مشتریان نیز از طریق این لینک مبلغ مورد نظر که می تواند از قبل تعریف شده باشد به شسادگی از طریق درگاه نکست پید پرداخت کنند . این قابلیت برای همه کالا ها و خدمات امکان پذیر است . افرادی در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام فعالیت دارند با استفاده از لینک پرداخت می توانند امور مالی کسب و کار خود را مدیریت کنند و علاوه بر آن فروش خود را افزایش دهند .

ارائه صفحه شخصی پرداخت

افراد می تواند با استفاده از قابلیت لینک پرداخت شخصی کسب وکار خود را مدیریت کنند . این قابلیت جایگزین خوبی برای دستگاه پوز سیار است که امکان استف5اده از آن برای هر شخصی امکان پذیر است .برای استفاده از صفحه پرداخت شخصی می توان وارد در سایت نکست پی ثبت نام انجام و درخواست استفاده از این قابلیت را کرد . لینک پرداخت شخصی در شرایط مختلفی مورد استفاده افراد قرار می گیرد به عنوان مثال اگر شما مدیر ساختمان مسکونی باشید می توانید به وسیله این لینک شارژ ساختمان را از همسایگان دریافت کنید .در مثالی دیگر اگر شما کسب و کاری در فضای مجازی داشته باشید می توانید با ارائه این لینک به مشتریان خود از آن ها بخواهید که پرداخت خود را از این طریق انجام دهند .

راه اندازی سریع درگاه پرداخت نکست پی

امکان راه اندازی سریع درگاه پرداخت نکست پی از جمله مهم ترین ویژگی های استفاده از این درگاه پرداخت می باشد . برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که درگیر پروسه های زمانبر و خسته کننده ثبت نام در درگاه ها نشوند .این درگاه شرایطی را فراهم آورده تا افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن درگاه پرداخت مورد نظر خود ایجاد کنند . این موضوع نشان دهنده متری مداری مجموعه نکست پی است که برای زمان مشتریتن خود ارزش قائلند و این جزو ویژگی های مثبت این مجموعه می باشد .امروزه ارائه قرار داد کتبی برای امور مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است . درگاه نکست پی با درنظر داشتن این موضوع امکان قرارداد کتبی را برای مشتریان خود به وجود آورده که افراد می توانند با خیالی آسوده  همکاری خود را با این درگاه شروع کنند .

زمانی که شروع به استفاده از درگاه نکست پی می کنید به مدت 45 روز تمامی تراکنش ها بدون کارمزد انجام می شود که این موضوع بسیار قابل توجه است . از زمان فعال سازی درگاه تا مدت زمان اعلام شده می توان بدون پرداخت کارمزد از درگاه پردخت این مجموعه استفاده نمود .تسویه حساب سریع و در اولین فرصت که معمولا کمتر از 24 ساعت به طول می انجامد یکی دیگر از محاسن استفاده از نکست پی می باشد ، بی این تسویه حساب به موقع برای همه افراد اهمیت دارد و اگر کسب وکار کوچکی از درگاه پرداخت استفاده کند اهمیت آن دو چندان می شود .چنان چه فردی توسعه دهنده وب و یا اندروید باشد و بخواهد که با استفاده از درگاه پرداخت فعالیت هایی انجام دهد که که خود فرد کدنویسی آن را انجام دهد  قطعا درگاه نکست پی مناسب ترین گزینه برای او خواهد بود .نکست پی از زمان ورود به بازار درگاه های پرداخت آنلاین تا به مورد جزو برترین درگاه ها بوده که این موضوع نشان دهنده قابلیت های منخصر به فرد و کاربردی این درگاه می باشد .یقینا وجود قابلیت های این درگاه است که موجب رتبه خوب این درگاه در میان سایر درگاه ها شده است . این درگاه در زمینه ارائه خدمات گوناگون بسیار پیشتاز بوده و همیشه جدیدترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می هد .

همان طور که در این مطلب اشاره شد قابلیت های همچون سوچر هوشمند که در زمان اختلال در سیستم بانکی از مختل شدن کار جلوگری می کند  ، صفحه پرداخت شخصی که برای افراد بسیاری قابل توجه است ، پرداخت با لینک که مخصوص کسب و کار های فضای مجازی ایجاد شده و  همه و همه  نشان دهنده پیشرو ودن نکست پی در ارائه خدمات می باشد .استفاده از امکانات جدید برای کسب و کار های آنلاین بسیار اهمیت دارد و وجود این امکانات در درگاه نکست پی در گام اول برای این افراد اهمیت دارد.به طور کلی می توان گفت که این درگاه پرداخت شرایط را به گونه ای ایجاد کرده تا افراد بتوانند با آرامش خاطر از این سیستم برای پرداخت های اینترنتی خود استفاده کنند .اگر قصد ایجاد یک کسب و کار اینترنتی دارید و نیاز به  یک درگاه پرداخت برای پرداخت های اینترنتی را دارید از طریق در سریع ترین زمان ممکن می توانید این امکانات را برای کسب وکار خود فراهم آورید .درگاه نکست پی اولین انتخاب برای افرادی است که  دریافت بهترین خدمات درگاه پرداخت برای آن ها اهمیت دارد . با ورود به سایت این درگاه پرداخت در سریع ترین زمان درگاه پرداخت برای سایت شما فعال می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image