درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ 

درگاه پرداخت پی پینگ در لیست بهترین درگاه های پرداخت قرار دارد . درگا پی پینگ فعالیت خود را ازسال 1394و در دسته شرکت های فین تک  آغاز کرد .این مجموعه ارائه کننده خدمات دریافت و پرداخت پول می باشد و فرایند این کار در پی پینگ بسیارساده است که برای بسیاری از افراد و کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد .درپاه پی پینگ مجموعه ای پیشرو در زمینه ارائه خدمات به کاربران خود است که علاوه بر سیستم های پرداخت آنلاین ، ارائه کننده خدمات و امکانات نوین برای درخواست های مشتریان است که این کار از طریق نیازسنجی مشتریان صورت می گیرد تا بهترین سرویس ها در اختیار آن قرار بگیرد.

” راهکار جامع پرداخت کسب وکار ها “ شعار درگاه پی پینگ است که نشان دهنده این است که این مجموعه به دنبال ایجاد یک فرایند ساده برای پرداخت های اینترنتی است که در مطمئن ترین سیستم صورت گیرد .از خدمات پی پینگ می توان به مواردی هم چون فاکتور آنلاین ، اپلیکیشن ها ، آیتم مالی ، وب سرویس ها و سرویس های سازمانی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود برای کسب وکار کارامد هستند .فرایند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وب سایت پی پینگ ساده است و که در ابتدا باید نوع پنا مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و سپس باید فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنید که نیازمند تایید هویت می باشد . اگر فردی کسب و کار رسمی و ثبت شده ای داشته باشد می بایست تمام اطلاعات آن اعم از تاییده ها و همین طور تصاویری از مجوز های آن را در این پی پینگ آپلود کند .

مرحله تایید هویت یکی از الزامات پی پینگ است به این دلیل که موجب پیشگیری از تخلفات مالی هم چون پول شویی می شود و تراکنش های مالی فقط زمانی امکان پذیر است که این مرحله به طور کامل انجام شده باشد .کارشناسان پی پینگ در سریع ترین زمان ممکن فرایند ثبت نام و تایید هویت را بررسی می کند تا زیرا برای زمان کارربران خود ارزش  قائل هستند که این موضوع جزو ویژگی های بارز پی پینگ می باشد .یکی از موضاتی که ممکن است ذهن کاربران این سیستم را به خود مشغول کند این است که آیا پی پینگ امنیت کافی برای تراکنش ها را دارد؟ بی شک این یک سوالی است ذهن همه افراد را در هنگام استفاده از تمامی درگاه های پرداخت به خود مشغول می کند .در پاسخ به این پرسش باید گفت که پی پینگ جزو امن ترین سسستم های پرداخت کشور است و این مجموعه از پروتکل های امنیتی https  استفاده می کند و تمامی موئلفه های مورد استفاده را رمزگذاری می کند به بیانی دیگر تمامی اطلاعان کاربران پی پینگ رمزگذاری شده در دیتابیس پی پینگ قرار دارد که نشان دهنده امنیت بالای این درگاه است .در دامه قصد داریم به مزایای استفاده از خدمات پی پینگ بپردازیم ، این اطلاعات می تواند افرادی را که قصد فعل سازی در گاه پرداخت برای کسب وکار خود هستند را آگاه کند .

مزایای استفاده از درگاه پرداخت پی پینگ

• برای استفاده از درگاه پی پینگ ختما نیاز به داشتن وب سایت نیست ، می توان با استفاده از اپلیشکین پی پینگ یک حساب کاربری ایجاد کرد و با استفاده از این حساب کاربری و یا به عبارتی صفحه شخصی از قابلیت های این اپلیکیشن استفاده کرد .

• نحوه کار با پی پینگ بسیار ساده است و هیچ گاه موجب سردگمی کاربران نمی شود چرا که همه موارد به صورت کاملا واضخ توضیخ داده شده است .

• یکی از مزیت هایز بازر استفاده از درگاه پی پینگ این است که به کاربران خود این اختبار را می هد که بتوانندد فاکتور آنلاین برای خود ایجاد کنند و  همین طور لینک دریافت مبلغ را برای مشتریان خود ارسال کنند .

• حساب کاربری کاربران پی پینگ از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل هیچ گاه مبالغ تراکنش ها و دریافتی مشخص نخواهد شد .

• در درگاه پی پینگ می تونید برای خود یک قالب فاکتور طراحی کنید به صورت مستمر از آن قالب برای ارائه فاکتور های مشتریان خود استفاده نمایید .

• پی پینگ برای تمامی کسب وکار های اینترنتی مانند وب سایت های فروش خدمات و کالا  و هم چنین فروشگاه های آنلاین فعال در شبکه های اجتماعی امکاناتی را برای گسترش و به روز کردن قابلیت های آن ها ارائه کرده است .

• درگاه پی پینگ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که می توان با خیالی آسوده به این درگاه اعتماد کرد و تراکنش ها  را به واسطه آن انجام داد .

• پی پینگ  قابلیت کاربردی را برای کاربران خود مهیا کرده  که می توانند صفحه پردخت اختصاصی خود را داشته باشند که به صورت  payping.ir/USERNAME می باشد و با ایجاد این لینک می توانید آن را در اختیار مشتریان خود برای خدمات پرداخت قرار دهید .

•  افرادی که صاحب کسب وکار هستند می توانند از طریق خدمات این سیستم برای تمامی کالا ها وخدمات خود صفحه شخصی پرداخت ایجادکنند و  اطالاعات آن محصول را به همرا قیمت آن تعیین کنند .در نهایت باید کد های آن ها را در وبسایت خود قرار بدهند و مشتریانشان بتواند هزینه سفارش خود را پرداخت کنند این قابلیت برای کسب کاری های داخل اینستاگرام نیز بسیار کاربردی است .

• یکی از خدمات جالب و کارامد پی پینگ این است که پول های دریافتی را در قالب یک نمودار نشان می دهد و از طریق این نمودار می توانید پول های دریافتی خود را بررسی نمایید .

• با استفاده از درگاه پرداخت پی پینگ افراد از میزان واریزی های خود مطلع می شوند که این امر از طریق ایمیل و یا ربات تلگرام برای فرد ارسال می گردد .

• پی پینگ برای تمامی سیستم عامل ها مانند ویندوز، اندروید، ios، macOs و Linux فعال است و از این بابت محدودیتی برای کاربران خود به وجود نمی آورد و  اگر طریق هر کدام این سیستم عامل ها می توانید از پی پینگ استفاده کنید .درگاه پرداخت پی پینگ  ، درگاه پرداخت امنی است که برای کسب و کار ها بسیار کاربردی است ، وجود یک سیستم مطمئن و امن که در زمینه ارائه امکانات به متریان خود پیشرو است بی شک انتخاب فرا هوشمند خواهد بود .

وب سرویس پی‌پینگ چیست؟

ورود به payping

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image