سایت کلیکی coinpayu

وب سایت کلیکی coinpayu

 سایت کلیکی coinpayu

وب سایت کلیکی coinpayu یک وب سایت معتبر است که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد . این وب سایت در ازای فعالیت کاربران خود به آن ها بیت کوین می دهد که این بیت کوین ها در مقابل مشاهده تبلیغات پرداخت می شود .  سایت coinpayu از سال 2019 شروع به فعالیت کرده است و تمام فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام می دهد . این وب سایت کلیکی از زمان شروع فعالیت خود تا کنون پرداخت های منظمی به کاربران خود داشته است که موجب شده در میان  سایت های معتبر کلیکی قرار بگیرد .

با توجه به این که این سایت به نوعی تازه کار است و حدود یک تا دو سال از آغاز فعالیت آن می گذرد اما توانسته در این در کنار بهترین و معتبرترین وب سایت های کلیکی قرار بگیرد.یکی از ویژگی های بارز این وب سایت این است که در ازای فعالیت کاربران به آن ها بیت کوین می دهد . امروزه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند و افراد بسیاری هستند که به دنبال کسب درآمد از این ارزها می باشند .تمامی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین در طول سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و افرادی که این ارز را دارند سود زیادی از آن به دست آورده اند .در همین راستا  سایت coinpayu در ازای کارکرد کاربران خود به آن ها بیت کوین می دهد . با جمع آوری بیت کوین از این سایت کلیکی می توان درآمد خوبی را از این وب سایت به دست آورد . در واقع چون ارزش و قیمت بیت کوین روز به روز درحال افزایش است باید از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کرد.

مواردی که در سایت های کلیکی سبب رشد و افزایش درآمد می شود نرخ درآمد از هر تبلیغ و تعداد تبلیغات وب سایت ها می باشد. در وب سایت coinpayu تعداد تبلیغات بالاست و تبلیغات زیادی قرار می گیرد که این مورد قابل توجه و ارزشمندی است که موجب رشد درآمد از این وب سایت می شود .یکی از مزایای کار با  سایت coinpayu این است که کار با این وب سایت بسیار ساده است و همین موضوع موجب شده تا هنگام استفاده از این وب سایت کاربران دچار مشکلی نشوند و بتوانند به را با این وب سایت کار کنند . هنگامی که وارد فضای این سایت شوید متوجه خواهید شد که کار با این وب سایت بسیار ساده است و از فضای این سایت کلیکی لذت خواهید برد.

نکته قابل توجه در ارتباط با کاربران ایرانی این وب سایت وجود دارد که این ایرانیان بدون هیچ گونه مشکلی می توانند در این وب سایت فعالیت کنند. در واقع می توان گفت که برای کاربران ایرانی این وب سایت مشکل ip وجود ندارد و می توانند با کار در این وب سایت درآمد های خود را به کیف پول بیت کوین خود انتقال دهند و تجربه درآمد های خوب را با این وب سایت تجربه کنند .شاید برای افرادی که قصد شروع فعالیت در این وب است را دارند سوال پیش بیاید که سایت coinpayu در ازای هر کلیک چه میزان بیت کوین به کاربران خود می دهد و حداقل میزان برداشت از این وب سایت چه مقدار است؟

سایت coinpayu در ازای هر کلیک به کاربران خود بین سه تا سی ساتوشی پرداخت می کند . حداقل میزان برداشت از این وب سایت کلیکی ده هزار ساتوشی می باشد ، زمانی که درآمد کاربران به این مقدار رسید می توانند درخواست برداشت درآمد خود را انجام دهند تا این مقدار به کیف پول بیت کوین آن ها واریز گردد .چنانچه قصد فعالیت در این وب سایت کلیکی را داشته باشید می توانید از طریق لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و همین طور کامپیوتر در این وب سایت ثبت نام کنید و عضو آن شوید و فعالیت و کسب درآمد خود را شروع کنید .

نکاتی در ارتباط با کار با  سایت coinpayu وجود دارد که باید آن ها را دانست و در هنگام کار با این وب سایت آن را لحاظ کرد . به عنوان مثال در زمان کار با این وب سایت کلیکی به هیچ عنوان از فیلتر شکن استفاده نکنید زیرا ممکن است با استفاده از فیلتر شکن حساب کاربری افراد دچار مشکل شود و در واقع غیر فعال شود که مشکل بزرگی برای یک اکانت می باشد. پس بهتر است که از فیلتر شکن استفاده نکنید تا دچار این مشکل نشوید .مورد دیگری که باید حتما در نظر گرفته شود این است که با هر سیستم و هر دستگاهی مانند موبایل و لپ تاپ باید فقط یک حساب کاربری ایجاد کرد تا اکانت یا همان حساب کاربری دچار ایراد نشود .به طور کلی باید به قوانین این وب سایت احترام گذاشت و آن را در نظر گرفت تا در هنگام کار با این وب سایت مشکلی ایجاد نشود و بتوان فعالیت خود را ادامه دهید .سایت coinpayu کاربران فعال زیادی دارد که می توان گفت که کاربران این وب سایت از فعالیت در این وب سایت رضایت کامل دارند و از مزایای این وب سایت استفاده می کنند .هنگامی که درآمد کاربران به حداقل میزان برداشت یعنی ده هزار ساتوشی برسد کاربران می توانند اقدام به درخواست واریز کنند.  سایت coinpayu در سریع ترین زمان ممکن درآمد کاربران خود را واریز می کند و به عبارتی دیگر می توان گفت که واریز های این وب سایت فوری است .اگر به دنبال فعالیت در وب سایت کلیکی معتبر و فعال هستید بی شک سایت coinpayu یکی از این وب سایت های کلیکی خواهد بود . امروزه بسیاری از وب سایت ها پرداختی ندارند و یا این که بعد از مدت کوتاهی فعالیت دیگر درآمدی از آن ها نخواهید داشت .برای شروع فعالیت در این وب سایت باید در coinpayu ثبت نام کرد و عضو این وب سایت کلیکی شد تا بتوان کار با این را شروع کرد .در ادامه به بررسی نحوه ثبت نام در سایت coinpayu خواهیم پرداخت تا افرادی که قصد دارند در این وب سایت فعالیت را دارند بتوانند به راحتی این کار انجام دهند .

نحوه ثبت نام درسایت کلیکی coinpayu

ثبت نام در این سایت کلیکی بسیار ساده است و با انجام چندین مرحله قابل انجام است . از طریق لینک (https://www.coinpayu.com) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر باید شروع به وارد کردن اطلاعات لازم برای ثبت نام کرد .

باید اطلاعات مورد نیاز سایت coinpayu را در فرم ثبت نام وارد کرد که امکان ساخت حساب کاربری ایجاد شود .

فرم ثبت نام این  سایت بسیار ساده است و مراحل پیچیده و طولانی برای ثبت نام ندارد . در ابتدای صفحه ثبت نام و عضویت نوشته شده است create account که به معنای ساخت حساب کاربری می باشد.

در کادر اول عنوان username نوشته شده است که در این بخش باید یک نام کاربری یا همان یوزرنیم ساده وارد کنیم . توجه داشته باشید که باید برای ورود های مجدد به این وب سایت از این یوزرنیم استفاده کنیم . بهتر است یوزرنیم را وارد کنیم که ساده باشد و آن را فراموش کنیم . البته باید مورد تایید این وب سایت نیز قرار بگیرد تا بتوان ثبت نام را تکمیل کرد . برخی نام خود و مخففی از نام خانوادگی خود را در این بخش وارد می کنند که بتوانند به راحتی آن را به خاطر بیاورند .در مرحله بعدی فرم ثبت نام باید ایمیل خود را وارد کنید . در واقع باید ایمیل آدرس معتبری را وارد کنید که به آن نیز دسترسی داشته باشید . ایمیل که وارد می کنید باید معتبر باشد تا مورد تایید سایت coinpayu قرار بگیرد .به منظور تایید ایمیلی که وارد شده است کدی ارسال می شود که باید حتما به ایمیلی که وارد شده دسترسی داشته باشید تا بتوانید مراحل تایید ایمیل خود را انجام دهید .گام بعدی برای ثبت نام در این وب سایت کلیکی تایین یک پسورد است . پسورد یا رمزی که برای حساب کاربری خود انتخاب می کنید باید شامل هشت کاراکتر باشد و متشکل از حروف و اعداد باشد تا مورد تایید coinpayu قرار بگیرد . به طور کلی در وب سایت هایی که قصد درآمد زایی از آن ها را دارید باید پسورد مطمئنی را انتخاب کنید که به راحتی مورد شناسایی افراد قرار نگیرد .بعد از کادر password باید در کادر بعدی کار با عنوان repeat password است مجددا پسورد انتخابی را وارد کنید . توجه داشته باشید که این پسورد ها باید با هم همخوانی داشته باشد تا وب سایت آن را تایید کند . در صورت مغایرت آن ها ثبت نام انجام نمی شود.

بهتر است که یوزرنیم و پسورد خود را در جایی یادداشت کنید تا در صورتی فراموش کردن آن ها بتوانیم به راحتی آن را بیابیم و دچار مشکلی نشویم . گاها ممکن است که افراد برای مدتی وب وب سایتی مراجعه نمی کنند و پسورد و یوزنیم خود را فراموش می کنند که بسیار طبیعی است در این صورت می توان با مراجعه به یادداشت خود به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرد .در مرحله بعد باید قوانین و مقررات این وب سایت را بپذیرید تا بتوانید به ثبت نام خود را انجام دهید . در این بخش نوشته شده که I agree to terms of service and privacy policy که به طور کلی به معنی پذیرش قوانین و مقررات این وب سایت می باشد. با زدن تیک کنار این نوشته می توان موافقت خود را با این قوانین و مقررات اعلام کرد .

و در آخرین گام باید به وب سایت نشان دهید که ربات نیستید و برای این کار باید بر روی کادر I’m not a robot بزنید تا کپچا را حل کنید و در آخر بر گزینه رجیستر کلیک کنید تا حساب کاربری مد نظر شما ساخته شود .حال نوبت به تایید ایمیل وارد شده می رسد تا بتوان عضویت در این وب سایت را تکمیل کرد . بعد ثبت نام یک ایمیل به ایمیل آدرسی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید ارسال می شود . باید کد تایید ارسال را به نحوی که خواسته است وارد کنید . بعد از انجام این کار و در واقع تایید ایمیل انجام شد می توانید شروع به فعالیت در این وب سایت نمایید .

بعد از ثبت نام و عضویت در سایت coinpayu نوبت به شروع فعالیت در این وب سایت می رسد . همان طور که گفته شد کار با این وب سایت بسیار ساده است و نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد . اما مهم است که یا نحوه و چگونگی کار با حساب کاربری خود آشنا شوید که بتوانید با خیال آسوده با آن کار کنید و شروع به کسب درآمد کنید .به طور کلی هر پنل کاربری از چندین بخش تشکیل شده که هر کدام از این بخش ها وظایف خاصی در آن ها تعریف شده که برای شروع کار با آن ها بهتر است با نحوه استفاده از آن ها آشنا شد .در ادامه می خواهیم با چگونگی کسب درآمد ازسایتcoinpayu بپردازیم تا بدانیم پس از ثبت نام در این وب سایت باید چگونه از این وب سایت به درآمد برسیم . این مطلب برای افرادی که با وب سایت های کلیکی آشنایی ندارند بسیار مهم است .

کسب درآمد از  سایت کلیکی coinpayu

ایجاد درآمد در سایت های کلیکی معتبر و به خصوص coinpayu نیازمند فعالیت مستمر و صبوری در هنگام کار با این وب سایت می باشد. در ابتدا باید بدانیم که بهتر است فعالیت های مداومی انجام دهیم تا بتوانیم از این وب سایت درآمد کسب کنیم. بعد از ثبت نام در این وب سایت از طریق گزینه log in وارد حساب کاربری خود می شویم . در این قسمت باید پسورد و یوزرنیم را وارد کرد تا بتوان وارد حساب کاربری شد .بعد این که وارد حساب کاربری خود بشوید با بخش های مختلفی در این وب سایت رو به رو خواهید شد . از طریق آیکون سه خط در بالای صفحه به داشبورد پنل کاربری خود منتقل می شوید که بخش های مختلفی که با آن سروکار داریم در آن جا قرار دارد .اولین بخش در قسمت dashboard ، بخش view ads می باشد . یکی از بخش های اصلی این وب سایت که در آن فعالیت می کنیم بخش view ads می باشد . در این بخش با مشاهده تبلیغات قرار گرفته می توان بیت کوین به دست آورد .

باید به صورت مستمر به این بخش مراجعه کرد و با دیدن تبلیغات قرار گرفته در این بخش کسب درآمد کرد. روزانه تعدادی تبلیغات در این قسمت قرار می گیرد که باید به این وب سایت مراجعه کنید و این تبلیغات را مشاهده نمایید .بخش بعدی که در پنل کاربری و یا بخش dashboard وجود دارد بخش offers می باشد که با کامل کردن آفر های ارائه شده در این بخش نیز می توان کسب درآمد کرد و بیت کوین به دست آورد .

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این آفر ها شامل چه مواردی می باشد که با انجام آن ها می توان کسب درآمد کرد . در این بخش وظایفی وجود دارد به عنوان مثال باید در یک وب سایت ثبت نام کرد و یا نظر سنجی های را تکمیل کرد تا بتوان از این بخش نیز درآمد داشت.قسمت دیگری که در dashboard وجود دارد ، advertise می باشد . در این بخش افرادی که بخواهند می توانند درخواست تبلیغات داشته باشند . این قابلیت نیز وجود دارد که در صورت تمایل بتوانید تبلیغات مورد نظر خود را در این وب سایت قرار دهید .بعد از بخش advertise نوبت به بخش‌affiliate می رسد . این بخش به منظور عضوگیری برای این وب سایت ایجاد شده است. به این صورت که می توان با معرفی این وب سایت به دیگران از این طریق نیز کسب درآمد به بیت کوین داشت .

در سایت های کلیکی یکی از روش ها و استراتژی های افزایش درآمد استفاده از این بخش می باشد . به این صورت که با معرفی وب سایت مورد نظر به دیگران از آن ها دعوت می کنیم که در این وب سایت عضو شوند و در آن فعالیت کنند و به کسب درآمد به پردازند از طریق لینک که منحصر به فرد است و در اختیار آن ها قرار می گیرد ثبت نام انجام می دهند و به عنوان زیر مجموعه فردی که به واسطه آن ثبت نام کرده اند شروع به کار می کنند .در بسیاری از وب سایت های کلیکی می توان زیرمجموعه اجاره کرد به این صورت که با پرداخت مبلغی می توان تعداد مشخصی زیر مجموعه به خرید و از فعالیت آن ها نیز کمیسیون دریافت کرد .در بخش affiliate ، قسمت به نام referrals وجود دارد که نشان دهنده زیرمجموعه های کاربران می باشد . با استفاده از این بخش می توان به صورت دقیق بر روی فعالیت کاربران نظارت داشت و دانست که چه تعداد زیر مجموعه فعال وجود دارد و از تمام امور مربوط به زیرمجموعه ها مطلع شد .قسمت دیگری نیز در این بخش وجود دارد به نام market که این بخش فروشگاه سایت coinpayu می باشد .

در ادامه منوی موجود در dashboard ، بخشی به عنوان history وجود دارد که در این بخش اطلاعات کاملی از فعالیت های کاربر وجود دارد . اطلاعات این بخش شامل مواردی مانند مبالغی که به سایت وارد کردید ، پرداخت هایی از این وب سایت داشته اید و همین طور تمام آفر هایی که انجام داده اید جزو این موارد می باشد .در واقع هر فعالیتی که انجام دهید با تمام جزئیات در این بخش ثبت می شود که می توان به آن مراجعه کرد و از میزان فعالیت خود آگاه شد .قسمت دیگری که در بخش dashboard قرار دارد ، profile است . در این بخش می توان اطلاعاتی مانند پسورد خود را تغییر دهید و یا آدرس کیف پول خود را عوض کنید . علاوه بر این موارد می توان ورود دو مرحله ای به سایت coinpayu را فعال کرد تا امنیت زیادی برای ورود و خروج به وب سایت داشته باشید .در این وب سایت بخش های مختلفی دیگری نیز وجود دارد . به عنوان مثال ، در بخش balance میزان درآمد حاصل شده را می توان مشاهده کرد .وقتی که در وب سایت coinpayu ثبت نام می کنید ، سطح کاربری به صورت اتوماتیک در سطح استاندارد قرار می گیرد . اما زمانی که بخواهید می توانید حساب کاربری خود را آپگریت کنید که مزایای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد .

برای شروع فعالیت در سایت های کلیکی می بایست به نحوه ثبت نام و کار با پنل کاربری آن را آموخت تا به هنگام کار با آن دچار مشکل نشد و به راحتی فعالیت روزانه خود را برای کسب درآمد انجام داد . سایت coinpayu در میان وب سایت های کلیکی است که پرداخت های منظمی به کاربران دارد و در مدت زمان فعالیت خود مشکلی نداشته است و در میان وب سایت های معتبر کلیکی می باشد . در واقع اگر به دنبال لیستی از وب سایت های کلیکی معتبر باشید که پرداختی دارند قطعا coinpayu نیز در میان آن ها خواهد بود .با فعالیت مستمر در این وب سایت می توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید و از مزایای که برای سطح های بالاتر از سطح استاندارد وجود دارد استفاده کنید .برای این که بتواند نتایج مناسبی از این وب سایت گرفت می بایست فعالیت های خود را گسترش دهید . به عنوان مثال می توان زیرمجموعه مستقیم گرفت و یا از طریق این سایت زیر مجموعه خریداری کرد

ورود و ثبت نام در سایت کلیکی coinpayu

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image