سایت کلیکی goldenclix

وب سایت کلیکی goldenclix

سایت کلیکی goldenclix

سایت کلیکی  goldenclix ، یک وب سایت با سابقه است که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد . این وب سایت جزو وب سایت های ptc شناخته شده است که سال ها در این حوزه مشغول به کار است . سایت goldenclix از سال 2012 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند . این وب سایت تا به حال پرداختی های زیادی داشته است . این وب سایت کلیکی روش های مختلفی را برای کسب درآمد به کاربران ارائه کرده است که یکی از این روش ها مشاهده تبلیغات است که به طور کلی محوریت اصلی وب سایت های کلیکی دیدن تبلیغات ارائه شده و کسب درآمد از آن ها می باشد . وب سایت گلدن کلیکس پتانسیل درآمدی بالایی دارد که با فعالیت مستمر و مداوم و استفاده از استراتژی های مختلف می توان درآمد دلاری خوبی از این سایت برای خود ایجاد کرد .

حداقل میزان برداشت از این وب سایت پنج دلار می باشد ، به این صورت که هنگامی که درآمد کاربر به پنج دلار برسد می تواند درخواست برداشت خود را ثبت کند .  حداقل میزان گفته شده برای کاربرانی است که حساب کاربری خود را ارتقا داده اند . برای کاربران عادی این وب سایت ، یک شرط برای امکان ثبت درخواست برداشت درآمد وجود دارد  ، به این صورت که باید تعداد هزار Cashout Points به دست بیاورند که کار بسیار ساده ای است . با انجام این کار درآمد خود را می توانند دریافت کنند.

این سایت کلیکی از اعتبار بالایی برخوردار است و جزو بهترین سایت های کلیکی است.  این سایت پرداخت های منظمی به کاربران خود دارد که موجب شده تا کاربران این وب سایت با خیالی آسوده و اعتماد کامل در گلدن کلیکس فعالیت کنند .وب سایت های مختلفی وجود دارد که معتبر نیستند و با فعالیت در آن ها زمان خود را اتلاف می کنیم ، پس هنگامی که قصد شروع فعالیت در سایت های ptc را داشتید باید با هوشمندی وب سایتی معتبر را انتخاب کنید که بی شک گلدن کلیکس یکی از آن ها می باشد .کاربران ایرانی می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی در این وب سایت ثبت نام کنند و شروع به فعالیت کنند زیرا این وب سایت با کاربران ایرانی خود مشکلی ندارد .

روش های پرداخت درآمد در این سایت متفاوت است و از طریق پرفکت مانی ، پایر و بیت کوین می باشد که موجب شده کاربران از روش های دلخواه خود اقدام به دریافت درآمد خود کنند . برداشت درآمد به روش بیت کوین یکی از ویژگی های مثبت این سایت کلیکی می باشد زیرا امروزه ارز های دیجیتال به خصوص بیت کوین از ارزش بالایی برخوردار است .کاربران سایت goldenclix می توانند با آپگریت حساب کاربری خود از امکانات این کار بهره مند شود . برای ارتقا حساب کاربری باید مبلغی پرداخت کرد . به عنوان مثال با آپگریت حساب کاربری به آخرین سطح می توان به صورت نامحدود و به تعداد دلخواه زیر مجموعه در این وب سایت داشت . به عبارتی دیگر می توان به صورت نامحدود  ریفرال از این سایت ptc اجاره کرد .

کاربران که در شرایط عضویت معمولی و رایگان این سایت می باشند می توانند حدود صد ریفرال اجاره کنند که نشان دهنده محدودیت فعالیت این سطح کاربری می باشد .ممکن است برای افرادی که می خواهد در این وب سایت فعالیت کنند سوال پیش بیاید که هزینه اجاره ریفرال در این وب سایت چه میزان است؟ در وب سایت گلدن کلیکس با پرداخت هفتاد و پنج سنت می توان پنج زیر مجموعه اجاره کرد . این  رقم در مقایسه با وب سایت کلیکی دیگر مبلغ مناسبی است.وقتی که فردی به عنوان ریفرال شما در وب سایت کلیکی فعالیت می کند ، مبلغی که از فعالیت آن به عنوان کمیسیون دریافت می کنید ، از درآمد های آن فرد کسر نمی شود . بلکه این مبلغی که به عنوان کمیسیون دریافت می شود سود کاربر از میزان سود فرد صاحب سایت می باشد . به این صورت که کاربر سایت او را تبلیغ کرده است و عضو جدیدی را به آن وارد کرده است. 

توجه داشته باشید که اگر ظرف مدت سی روز یا یک‌ ماه وارد حساب کاربری خود در سایت گلدن کلیکس نشوید حساب کاربری غیر فعال خواهد شد و تمام درآمد کاربر بلوکه خواهد شد . پس بهتر است به صورت مستمر در این وب سایت فعالیت کنید که دچار مشکلی از بابت غیرفعال شدن حساب کاربری خود نشوید .روش های نامناسبی برای مشاهده تبلیغات در وب سایت های کلیکی مانند گلدن کلیکس ایجاد شده است به عنوان مثال نرم افزار های وجود دارد که مشاهده تبلیغات را به صورت خودکار انجام می دهند که این روش غیر مجاز است و موجب می شود که حساب کاربری دچار مشکل شود . پس هرگز از این روش های نادرست برای کار خود استفاده نکنید.  در سایت کلیکی گلدن کلیکس فقط می توانید یک حساب کاربری داشته باشید . اگر اقدام به ساخت چندین حساب کنید قطعا تمام حساب های کاربری مسدود خواهد شد .بهترین استراتژی برای کسب درآمد از سایت های کلیکی مانند گلدن کلیکس داشتن زیر مجموعه می باشد ‌. همان طور که گفته شد می توان ریفرال اجاره از سایت تهیه کرد ، به جز این مورد روش دیگری نیز وجود دارد . به این صورت که افراد می توانند  با استفاده لینک ریفرال خود دیگران را دعوت به عضویت در این سایت کنند و از فعالیت آن در گلدن کلیکس کمیسیون دریافت کنند .

لینک ریفرال خود را می توانید به دوستان و نزدیکان خود و حتی دیگران بدهید و از این طریق درآمد خود را در وب سایت گلدن کلیکس بالا ببرید . اصلی ترین شرط برای موفقیت در سایت گلدن کلیکس این است که روزانه کلیک های خود را انجام دهید و این کار را به صورت مستمر انجام دهید.  سعی کنید که همه تبلیغات را مشاهده کنید که این کار موجب می شود که سرعت رشد در این وب سایت افزایش یابد .در ادامه قصد داریم به آموزش ثبت نام در این و سایت ptc بپردازیم تا افرادی که قصد فعالیت در این وب سایت را به راحتی بتوانند عضو گلدن کلیکس شوند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی goldenclix 

ثبت نام در سایت گلدن کلیکس بسیار ساده است ، فقط کافیست که طبق مراحلی که گفته خواهد شد پیش روید و اطلاعات خواسته شده و مورد نیاز وب سایت را وارد کنید .از طریق لینک ( ) وارد بخش ثبت نام و رجیستر  وب سایت گلدن کلیکس می شوید . در این بخش فرمی را مشاهده می کنید که با باید موارد خواسته شده را در کادر ها وارد کنید .صفحه ثبت نام این وب سایت  با عنوان registration می باشد ‌و صفحه ثبت نام وب سایت گلدن کلیکس شامل دو بخش می باشد که بخش اول general information  است و بخش بعدی payment account می باشد.  در این بخش اطلاعات که برای ثبت نام نیاز است را وارد می کنید . در قسمت اول این بخش عنوان ذname می‌باشد ، در این بخش باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید . توجه داشته باشید که بهتر است تمام اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح وارد کنید تا در روند فعالیت خود دچار مشکلی نشوید .

عنوان بعدی username است ، همان طور که می دانید باید یک نام کاربری برای حساب کاربری خود انتخاب کنید و در این بخش وارد کنید . Username  باید نامی باشد که در خاطر شما بماند و برای ورود های مجدد به آن نیاز خواهید داشت . توجه داشته باشید که نام کاربری که انتخاب می کنید کاملا مختص به حساب کاربری شما خواهد بود و اگر فردی آن را قبل از شما انتخاب کرده باشد دیگر وب سایت به شما اجازه نخواهد داد که این نام کاربری را انتخاب کنید .کادر بعد از یوزرنیم ، day of birth است که در این کادر باید تاریخ تولید خود را وارد کنید . توجه داشته باشید که حتما باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید و آن را به خاطر بسپارید. بعد از این که تاریخ تولد خود را وارد کردید باید به سراغ وارد کردن ایمیل آدرس خود بروید . این بخش با عنوان e-mail address می باشد باید یک ایمیل معتبر وارد شود ، ایمیلی که وارد می شود نباید فیک باشد زیرا در این صورت مورد تایید سایت قرار نمی گیرد .

علاوه بر این باید حتما به ایمیل دسترسی داشته باشید زیرا در موارد متفاوتی به آن نیاز پیدا خواهید کرد  ، به عنوان مثال باید ایمیل خود را تایید کنید و این کار از طریق لینک ارسالی از طرف وب سایت امکان پذیر می باشد .در بخش confirm e-mail address باشد مجدد ایمیل خود را وارد کنید ، باید همان ایمیل وارد شده  در کادر بالا را بنویسید تا با هم خوانی داشته باشند که در این صورت مورد تایید وب سایت قرار می گیرد .

قسمت بعدی که باید تکمیل گردد ، انتخاب password است . به این صورت که باید یک پسورد مناسب برای حساب کاربری خود تعیین کرد . پسورد انتخابی باید حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و از اعداد و حروف تشکیل شده باشد . رمز عبور برای ورود به سایت بسیار مهم است که باید حتما آن را به خاطر بسپارید ‌.بعد ار انتخاب پسورد و وارد کردن آن در کادر مناسب آن ، به سراغ مرحله بعد می رویم . مرحله بعد confirm password می باشد که باید رمز را دوباره در این کادر وارد کنیم . همان طور که ایمیل را عینا در کادر بعدیش  وارد کردیم رمز عبور خود را نیز بدون تغییر در این بخش وارد می کنیم .

در آخر کادر referrer است که بدون این که با این بخش کاری داشته باشیم به مرحله بعد می رویم ، نباید اطلاعات موجود در این بخش را تغییر دهیم .همان طور که گفته شد بخش بعدی payment account است . در واقع در این بخش باید اطلاعات لازم مانند شماره حساب برای پرداخت درآمد های خود را وارد کنید .از میان روش های گفته شده باید روش مد نظر خود را انتخاب کنید . برای کاربران ایرانی بهتر است که حساب های پرفکت مانی ، بیت کوین و یا پایر وارد شود که شود که به راحتی بتوانند درآمد های خود را دریافت کنند . چنانچه هیچ کدام یک از این حساب های آنلاین را ندارید ، باید اقدام به ساخت یک حساب بیت کوین، پایر یا پرفکت مانی کنید و در این بخش وارد کنید . وارد کردن حساب آنلاین برای دریافت درآمد ها الزامی می باشد .در مرحله بعد باید بخش verification وارد کامل کنید . در این بخش باید کد تصویری که نمایش داده شده است در کادر مربوطه آن وارد کنید . در مرحله آخر باید تیک پذیرش قوانین سایت را بزنید ، با انجام این کار شما اعلام می کنید که قوانین وب سایت را خوانده اید و آن را قبول کرده اید و در نهایت بر روی گزینه register کلیک می کنید تا حساب کاربری مد نظر ایجاد شود .

هنگامی که بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید باید از طریق بخش‌ log in اقدام کنید . در این بخش باید نام کاربری ، رمز عبور و کد تصویر نمایش داده شده را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید . پیشنهاد می شود که نام کاربری ، پسورد و اطلاعات وارد شده برای حساب نام در وب سایت گلدن کلیکس را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی آن بتوانید به آن بخش مراجعه کنید و مجددا امکان وارد شدن به حساب کاربری برای شما ایجاد  شود . به هر صورت در شرایطی که پسورد خود را فراموش کرده باشید و آن را در جایی یادداشت نکرده باشید می توانید از بخش forgotten password اقدام به بازیابی پسورد خود کنید. 

تا به اینجا به آموزش ثبت نام در سایت گلدن کلیکس پرداختیم و دانستیم که ثبت نام در این وب سایت بسیار ساده است و نیازمند مهارت و تخصص خاصی نمی باشد .در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه ‌کار با پنل کاربری این وب سایت بپردازیم و راه های کسب درآمد از این وب سایت کلیکی را بررسی کنیم . 

کسب درآمد از سایت کلیکی goldenclix 

لازمه شروع فعالیت در این سایت ptc آشنایی با پنل کاربری آن می باشد .  در وب سایت گلدن کلیکس دو منو وجود دارد که باید به طور کامل با بخش های مختلف آن آشنا شد تا بتوان به راحتی فعالیت خود را در این وب سایت شروع کرد .منوی اول که در بالای وب سایت قرار دارد که شامل بخش های مختلفی است و منوی بعدی در قسمت چپ وب سایت می باشد که این منو مختص حساب کاربری کاربران می باشد . منوی بالای وب سایت همین طور که گفته شد بخش های مختلفی دارد . بخش اول این منو بخش home است . این گزینه کاربر را به صفحه اصلی سایت گلدن کلیکس منتقل می کند و تنها کاربرد home این مورد می باشد .

قسمت بعدی advertise است که در این بخش می توان سفارشات تبلیغات را ثبت کرد . در واقع در این بخش طرح ها و بسته های متنوع تبلیغات در وب سایت گلدن کلیکس نمایش داده شده است . در صورتی می خواهید تبلیغاتی را در این وب سایت نمایش دهید می توانید از طریق این بخش اقدام کنید .بخش بعدی earn money می باشد ، این بخش همان طور که از نامش پیدا به منظور کسب درآمد  از وب سایت گلدن کلیکس قرار داده شده است.  تمامی روش های کسب درآمد از وب سایت کلیکی در این بخش وجود دارد . بخش earn money خود شامل چندین بخش است در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم . قسمت اول بخش earn money قسمت view advertisements می باشد . در این بخش شما می توانید با مشاهده تبلیغات درآمد دلاری داشته باشید . در واقع باید بر روی تبلیغات نمایش داده شده کلیک کنید تا درآمد  مشاهده آن تبلیغ برای شما در نظر گرفته شود.  بعد از بخش view advertisements نوبت به بخش my ads wall می رسد . این بخش مقداری به بخش مشاهده تبلیغات شباهت دارد ، اما کمی چگونگی مشاهده تبلیغات و دسته بندی آن با بخش دیگر متفاوت است .

با فعالیت در این بخش علاوه بر این که درآمد کسب می کنید ، Cashout Points نیز به کاربران داده می شود . در این بخش علاوه بر کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات ارائه شده می توان با انجام کار های کوچک موجود درآمد بیشتری از این بخش برای خود ایجاد کرد ‌.همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، سطح کاربری معمولی برای آن که بتوانند اقدام به دریافت درآمد خود کنند ، باید Cashout Points داشته باشند که این مورد یکی از قابلیت این بخش می باشد .بخش دیگر که در برای کسب درآمد از این وب سایت کلیکی ارائه شده است ، Flip the coin می باشد.  این بخش در واقع نوعی شرط بندی در این وب سایت است به این که صورت که با پرتاب سکه این کار انجام می شود.  این بازی شباهت زیادی به بازی شیر یا خط دارد . 

سپس از بخش flip the coin نوبت به بخش golden grid می رسد . با ورود به این بخش به صفحه ای دیگر منتقل می شوید که مانند پازل می باشد ، وقتی بر روی بخش های مختلف این پازل کلیک می کنید تبلیغاتی نمایش داده می شود که با دیدن این تبلیغات میزان مشخصی اعتبار به کاربران تعلق می گیرد.  ممکن است که سوال برای کاربر ایجاد شود که اعتبار که کارایی دارد و با آن می توان چه کار کرد ؟با استفاده اعتبار به دست آورده از این بخش ، می توانید وب سایت خود را در آن تبلیغ کنید . این اعتبار ها به بخش Clixgrid Credits در سایت گلدن کلیکس منتقل می شود .

قیمت بعدی برای کسب درآمد ptsu است ، این بخش نیز یکی از روش های کسب درآمد از وب سایت گلدن کلیکس می باشد . با ورود به این بخش به صفحه ای منتقل می شود که در آن آفر یا پیشنهاداتی ارائه شده است . به عنوان مثال به کاربران پیشنهاد می شود که به وب سایتی مراجعه کنند و در آن ثبت نام کنند یا به عنوان مثال کار مشخص شده ای را در داخل یک وب سایتی انجام دهند . با فعالیت در این بخش بین 0.1 تا 1 به کاربران پرداخت می شود.  البته تنوع پیشنهادات این وب سایت بسیار گسترده است و شامل ثبت نام کردن در یک وب سایت  و … مواردی از این قبیل می باشد. 

پس از بخش ذبه سراغ بخش offerwalls می رویم . این بخش نیز جزو بخش های از این وب سایت است که با فعالیت در آن می توانید درآمد مناسبی به دست بیاورد.  وقتی که به این بخش وارد می شوید ، دسته ای از  تبلیغات برای شما به نمایش در می آید ‌. با مشاهده تبلیغات موجود در این بخش علاوه بر کسب درآمد ، ذPoints نیز به کاربران ارائه می شود . تبلیغاتی که در این بخش از وب سایت گلدن کلیکس قرار می گیرد مانند  بخش های View Advertisements و  my ad wall می باشد با این تفاوت که بعضی وقت ها ارزش تبلیغات این بخش بیشتر از سایر بخش ها است . قسمت بعدی در منوی بالای وب سایت که بعد از  earn money است ، بخش my account می باشد.  این بخش به منظور دسترسی به حساب کاربری افراد می باشد که برای مدیریت حساب کاربری خود باید وارد این بخش شوید . هر گاه بخواهید که در حساب کاربری خود تغییر ایجاد کنید و یا مواردی را بررسی کنید باید وارد این بخش بشوید . بخش log out مربوط به خروج از وب سایت گلدن کلیکس می باشد . زمانی که قصد داشتید از این وب سایت خارج شوید به این بخش مراجعه می کنید . 

در منوی بالای صفحه بخشی به عنوان support وجود دارد که  این بخش پشتیبانی وب سایت گلدن کلیکس است . هنگامی که سوال و یا مشکلی داشته  باشید می توانید از طریق ارسال تیکت به مدیریت و پشتیبانی این وب سایت مشکلات خود را مطرح کنید و پاسخ مناسب خود را دریافت کنید . توجه داشته باشید که باید سوالات خود را به زبان انگلیسی ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرند . دو مورد آخر در این وب سایت گزینه های  FAQ و forum می باشد . در بخش FAQ مربوط به سوالات متداول در این وب سایت می باشد که با مراجعه به این بخش می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید .از طریق بخش forum نیز به انجمن وب سایت گلدن کلیکس منتقل می شوید .حال نوبت به آن رسیده است که به بررسی منوی سمت چپ سایت گلدن کلیکس بپردازیم که این منو مربوط به حساب کاربری افراد می باشد.  در واقع با استفاده از این منو می توان حساب کاربری خود را مدیریت کرد .قسمت اول این منو از چندین بخش تشکیل شده که به صورت مجزا به معرفی آن ها خواهیم پرداخت .مورد اول account summary است که در واقع خلاصه ای از مجموعه فعالیت های کاربر در گلدن کلیکس می باشد . شاید برای شما سوال پیش بیاید که در این بخش چه اطلاعاتی وجود دارد ؟ در این بخش اطلاعاتی مانند مجموع درآمد کاربر ، تعداد  ریفرال های که از سایت اجاره کرده اید و یا به صورت مستقیم  دارید ، امتیازات به دست آمده ، میزان کمیسیون ها دریافتی از فعالیت زیر مجموعه ها ، تعداد کلیک های که انجام داده اید در این بخش نمایش داده می شود .

بعد از بخش خلاصه فعالیت ها بخش add funds قرار دارد .  هنگامی که قصد داشته باشید که پول به حساب کاربری خود واریز کنید از این بخش استفاده می کنید . در واقع زمانی که قصد آپگرید و ارتقا اکانت خود را داشته باشید و یا بخواهید که زیر مجموعه اجاره کنید می توانید مبلغ مورد نظر از این طریق واریز کنید . روش های مختلفی برای انتقال مبلغ مورد نظر به حساب کاربری وجود دارد . این کار از طریق account balance ، پرفکت مانی ، بیت کوین و پایر امکان پذیر می باشد .حال نوبت به بخش آپگرید اکانت ، upgrade account می رسد . همان طور که گفته شد این بخش مربوط به ارتقا حساب کاربری می باشد ، زمانی که قصد این کار را داشته باشید باید از طریق این بخش اقدام کنید . با ورود به این بخش به صفحه منتقل می شوید که انواع حساب کاربری در وب سایت کلیکی گلدن کلیکس را به شما معرفی خواهد کرد که اطلاعات مهمی در این بخش  وجود دارد. بعد این قسمت ، بخش withdraw قرار دارد ، زمانی که بخواهید درخواست برداشت درآمد خود را ثبت کنید باید به این بخش مراجعه کنید . کاربردی که سطح کاربری معمولی دارند باید حداقل تعداد صد کلیک را انجام داده باشند تا بتوانند درآمد خود را برداشت کنند .

وقتی که قرار باشد افرادی را عضو این وب سایت کنید و به عبارتی دیگر از سمت شما  در این وب سایت ثبت نام کنند ، با ورود به گزینه banners  به اینو مختص به خود متصل می شوید .گاها در وب سایت گلدن کلیکس ممکن است مسابقه ای برگزار شود . به منظور دسترسی به این مسابقات باید به بخش contest مراجعه کنید .در مرحله بعد به سراغ بخش personal settings می رویم . در این بخش می توان اقدام به تغییر ایمیل ، پسورد و  اطلاعات شخصی وارد شده کرد . توجه داشته باشید که در وارد کردن شماره حساب های خود دقت نمایید زیرا امکان ویرایش آن ها وجود ندارد .برای تغییر اطلاعات حساب کاربری در انجمن وب سایت گلدن کلیکس باید به بخش forum settings مراجعه کرد .

قسمت بعدی advertiser paneذl می باشد ، این بخش مربوط به پنل مدیریت تبلیغات می باشد . به این صورت که اگر برای بازدید از وب سایت خود سفارشی داده باشید می توانید میزان بازدید های انجام شده را بررسی کنید .یکی از بخش های مهم و کاربری در وب سایت گلدن کلیکس بخش ریفرال ها می باشد . این بخش با عنوان direct referrals می باشد که مربوط به زیر مجموعه های مستقیم افراد در این وب سایت کلیکی می باشد . بخش ذreferrals نیز مربوط به زیر مجموعه های اجاره در وب سایت گلدن کلیکس است.  با ورود به این دو بخش می توانید زیر مجموعه های مستقیم و اجاره ای را مدیریت کنید.  به عنوان در بخش زیرمجموعه اجاره ای می توانید اقدام به فعال کردن و یا غیر فعال کردن تمدید خودکار کنید . به منظور اجاره زیر مجموعه نیز می توان به بخش rent referrals مراجعه کرد . در پسایت گلدن کلیکس علاوه بر اجاره زیر مجموعه می توان زیر مجموعه خریداری نیز کرد ، با مراجعه به بخش buy referrals می توانید اقدام به خرید زیر مجموعه کنید که تفاوت آن با اجاره زیر مجموعه این است که با خرید آن ها  این زیرمجموعه به صورت همیشگی برای کاربر می شود و نیاز به تمدید خودکار وجود ندارد .

در ادامه می خواهیم به معرفی بخش های بپردازیم که تاریخچه و یا history همه فعالیت کاربر در سایت گلدن کلیکس می باشد . بخش ptsu history  ، در این بخش گذشته و به عبارتی تاریخچه درآمد های کسب کاربر نمایش داده می شود . در بخش order history تاریخچه تمامی سفارشات خود را در وب سایت گلدن کلیکس مشاهده خواهید کرد .تاریخچه تمامی واریزی های کاربر به این وب سایت کلیکی در بخش deposit history نمایش داده می شود . در قسمت withdraw history همه ی واریزی های وب سایت گلدن کلیکس به کاربر مشخص شده است . در آخر در بخش login history تمامی ورود های کاربر به وب سایت نمایش داده می شود .از طریق روش های گفته شده در بخش earn money می تواند به مرور درآمد های مناسبی از این سایت کلیکی به دست آورید

ورود به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image