سایت کلیکی myfreeshares

وب سایت کلیکی myfreeshares

سایت کلیکی myfreeshares 

سایت کلیکی myfreeshares یک سایت معتبر است که در حوزه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند . این وب سایت اعتبار بالایی در میان سایت های کلیکی دارد .سایت myfreeshares از سال 2005 فعالیت می کند که نشان دهنده سابقه طولانی مدت این سایت کلیکی است . این وب سایت از زمان شروع کار خود به صورت منظم به کاربران خود پرداخت داشته است . این سایت کلیکی در میان کاربران ایرانی خود نیاز بسیار محبوبیت دارد و به همین دلیل می توان گفت که افرادی که در ایران ساکن هستند می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی از این سایت استفاده کنند .

اگر قصد فعالیت در سایت های کلیکی را دارید بی شک  سایت myfreeshares  در میان برترین گزینه ها قرار دارد . این وب سایت کلیکی مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت تا افرادی قصد دارند در این وب سایت فعالیت کنند از این قابلیت ها مطلع باشند .کلیت و محوریت  کار وب سایت های کلیکی مانند myfreeshares این است که بتوان با مشاهده تبلیغات درآمد های خوبی به دست آورد . در  سایت myfreeshares روزانه تعداد زیادی آگهی قرار می گیرد که برای افرادی که در این وب سایت ها فعالیت می کنند بسیار قابل توجه است . نرخ درآمد از هر کلیک در این وب سایت نسبت به سایر وب سایت های کلیکی نیز بسیار قابل توجه است.  تعداد تبلیغات زیاد در کنار نرخ مناسب به ازای هر کلیک می تواند برای افرادی که به دنبال وب سایت های کلیکی معتبر هستند بسیار قابل توجه باشید . این دو عامل در وب سایت های کلیکی بسیار قابل توجه است . ظاهر این وب سایت کلیکی نیز بسیار منحصر به فرد است و تفاوت چشم گیری با سایر وب سایت های کلیکی دارد . در واقع می توان گفت که این وب سایت اسکریپت متفاوتی دارد که یکی از ویژگی های بارز این سایت می باشد .

سایت myfreeshares  در ازای هر کلیک به کاربران خود مبلغی بین 0.0001 تا 0.025 می دهد که با فعالیت دائمی در این وب سایت می توان آن را به مبالغ بالاتری رساند . زمانی می توان درخواست پرداخت از این وب سایت داشته که حداقل به مبلغ ده دلار رسیده باشید.  در این زمان است که کاربران این وب سایت می توانند اقدام به دریافت درآمد خود کنند. به طور کلی سایت myfreeshares در میان وب های با سابقه در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد و جزو معدود وب سایت هایی می باشد که سابقه طولانی مدتی در این حوزه دارد. در این وب سایت کلیکی روش های مختلفی برای کسب درآمد معرفی شده است که یکی از آن تبلیغات کلیکی می باشد . علاوه بر این بخش کاربران سایت myfreeshares با انجام فعالیت های مختلفی می توانند درآمد داشته باشند. نکته ای که در ارتباط با  سایت myfreeshares وجود دارد این است که کاربران این وب سایت نمی توانند درآمد های خود را برداشت کنند و فقط می توانند درآمد خود را صرف تبلیغات کنند در این وب سایت کنند که برای بسیاری افراد می توانند قابل توجه باشد و بتوانند از این طریق کسب و کار خود را تبلیغ کنند .در ادامه قصد داریم به نحوه ثبت نام در این وب سایت بپردازیم . چنانچه قصد دارید که در این وب سایت کلیکی ثبت نام کنید و فعالیت خود را آغاز کنید باید طبق مراحل گفته شده برای ثبت نام پیش بروید. 

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی myfreeshares 

ثبت نام در سایت myfreeshares بسیار ساده است . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این وب سایت باید اطلاعات مورد نظر این وب سایت را وارد کنید و طبق مراحل گفته شده پیش بروید .در مرحله نخست باید از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این وب سایت بشوید . در این مرحله گفته شده است که please enter your email for sign up ، که به این معنی است که ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید . ایمیل معتبری و در دسترسی را وارد کنید که در صورت ارسال کد از طریق  سایت myfreeshares بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و تایید ایمیل خود را انجام دهید .

بعد از وارد کردن ایمیل مد نظر خود نوبت به وارد کردن سایر اطلاعات می رسد . در مراحل بعدی باید نام کاربری ، پسورد و اطلاعاتی از این قبیل را وارد کرد . در بخش last name, first name  باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید .‌در بخش username یک نام کاربری انحصاری برای خود انتخاب کنید و در کادر وارد کنید . سعی کنید که نام کاربری ساده ای انتخاب کنید که در خاطرتان بماند . بعد از وارد کردن نام کاربری به سراغ پسورد می رویم . باید پسوردی را انتخاب کنید که حداقل از هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا مورد تایید  سایت myfreeshares قرار گیرد .در بخش confirm password مجددا پسورد خود را وارد کنید ، در واقع همان پسورد را که انتخاب کرده اید را مجددا در این کادر وارد کنید .بهتر است که نام کاربری یا یوزرنیم خود و همین طور پسورد یا رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید و در صورتی که آن را فراموش کردید بتوانید بدون مشکلی آن را بیابید و وارد اکانت خود بشوید .در این وب سایت باید اطلاعات مانند شهر و آدرس و  مواردی از این قبیل را وارد کنید تا ثبت نام تکمیل شود . این موارد شامل address, city , state, zip code, county می باشد . در این بخش ها باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کرد . در بخش  payment account id باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد کنید .در آخر پس از تکمیل فرم ثبت نام وب سایت باید اطلاعات را ثبت کنید تا حساب کاربری ایجاد شود و بتوانید وارد حساب کاربری ساخته شده بشوید .پس از تکمیل ثبت نام باید از طریق بخش log in وارد حساب کاربری خود بشوید که باید یوزرنیم و پسورد خود را برای ورود ثبت کنید تا بتوانید به حساب کاربری خود دسترسی کنید . 

در ادامه متن قرار است به چگونگی کار با این وب سایت بپردازیم تا بدانیم پس از این که در  این وب سایت ثبت نام کردیم باید به چه نحوی با این وب سایت کار کنیم .کسب درآمد از سایت کلیکی myfreeshares این وب سایت کلیکی در ازای فعالیت به کاربران خود سهام را ارائه می کند که در ادامه به نحوه یه دست آوردن این سهام خواهیم پرداخت. وقتی وارد حساب کاربری خود می شوید ، با گزینه مختلفی رو به رو می شوید . گزینه هایی مانند your state , your data , activity center که هر کدام از این بخش ها در بر دارنده اطلاعات می باشد . در بخش your data اطلاعاتی مانند حساب پی پال را وارد کنید تا بتوانید واریزی های خود را از این طریق داشته باشید . در بخش your state باید تعداد سهام و تعداد زیرمجموعه ها و همین طور از مقدار  کمیسیون خود مطلع شوید .

برای کسب سهم از این سایت باید در بخش activity center فعالیت داشت . اولین قسمت در این بخش share per click می باشد.  در این بخش به کاربران تعدادی لینک داده می شود که با کلیک بر روی لینک های ارائه شده به آن ها سهم ارائه می شود . در واقع به ازای هر کلیک یک صدم سهم به کاربران داده می شود .با فعالیت مداوم در این بخش می توانید سهم های بیشتری را از این بخش کسب کنید .بخشی بعدی پس از share per click وجود دارد share per free sign up می باشد . در این بخش  حدود سی وب سایت معرفی شده است که با ثبت نام در این وب سایت ها سهم هایی به کاربران تعلق می گیرد . با ثبت نام در این وب سایت ها حدود یک سهم به کاربران داده می شود . به صورت مستمر و معمولا هر چند روز یک باز سایت های جدیدی در این بخش قرار می گیرد . موارد قابل توجهی در این بخش وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید درآمد مناسبی از این بخش داشته باشید . هنگامی که در سایت های قرار گرفته در این بخش ثبت نام می کنید ، ایمیلی را دریافت خواهید کرد که شامل یوزرنیم و پسورد می باشد . این ایمیل باید برای وب سایت myfreeshares ارسال گردد . در واقع باید به ایمیل آدرس activity@myfreeshares.com ارسال شود . 

در واقع این مورد جزو قوانین این وب سایت می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد و انجام شود تا کارهایی که در این مرحله انجام می دهید تکمیل شود . قسمت دیگری که در این وب سایت قرار دارد که می توان از طریق آن نیز کسب درآمد کرد ، بخش shares per purchase می باشد . این بخش مختص کسانی است که قصد فعالیت از طریق سرمایه گذاری دارند . در واقع افرادی که می خواهند  مبلغی را به برای فعالیت در این وب سایت هزینه کنند .برای فعالیت در این بخش باید در وب سایت هایی ثبت نام دارد که برای عضویت و یا همان ثبت نام نیاز باشد که مبلغی در این وب سایت ها هزینه شود و همین طور برای ارتقا و یا آپگرید عضویت آن نیاز به پرداخت هزینه باشد . با ثبت نام و عضویت در وب سایت های این بخش بین ده تا هزار سهم در اختیار کاربران وب سایت myfreeshares قرار می گیرد که میزان آن به عوامل مختلفی بستگی دارد .

یکی دیگر از راه هایی که می توان از سایت myfreeshares سهم به دست آورد این است که از طریق ریفرال لینک ارائه شده در حساب کاربری که برای هر کاربری  منحصر به فرد است می توان دیگران را به عضویت در این وب سایت کلیکی دعوت کرد.  با عضویت هر فردی از جانب کاربری که لینک ریفرال خود را ارائه داده است یک سهم به عنوان هدیه به کاربر تعلق می گیرد که اگر بتوان افراد زیادی را دعوت به عضویت کرد می تواند تعداد قابل ملاحظه ای باشد . یکی از ویژگی های سایت  myfreeshares این است که به مرور زمان می توان به اقدام به آپگرید عضویت خود در این وب سایت کرد . ارتقا عضویت حساب کاربری در این وب سایت شرایط خاص خود را دارد . مانند هر وب سایت دیگری برای ارتقا حساب کاربری کاربران باید مبلغی را در وب سایت داشته باشند ‌. در وب سایت myfreeshares باید بیست دلار داشته باشید تا بتوانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید . هنگامی که بیست دلار داشته باشید می توانید حساب کاربری خود را به pro یا pro membership info ارتقا دهید . 

حال ممکن است این سوال برای کاربر ایجاد شود که با ارتقا سطح کاربری در سایت myfreeshares  چه مزایایی در اختیار کاربران قرار می گیرد . زمانی که کاربران سطح حساب کاربری خود را به membership info pro ارتقا دهند روزانه ده سهم به سهم های آن ها اضافه می شود . این تعداد در روز  به صورت ماهانه شامل سیصد سهم می باشد که همین تعداد سهم به صورت ماهانه کمیسیونی را ایجاد می کند .حق اشتراکی که برای ارتقا حساب کاربری پرداخته می شود یک ماه اعتبار دارد که باید به صورت ماهانه تمدید شود ، چنانچه قصد دارید که به صورت حرفه ای در این وب سایت فعالیت کنید باید حساب کاربری خود را به صورت مستمر آپگریت کنید .با فعالیت مستمر در این وب سایت کلیکی به مرور زمان می توانید درآمد های خوبی در این وب سایت ایجاد کنید ‌.  سایت myfreeshares بی شک در میان وب سایت های برتر کلیکی است که اعتبار بالایی دارد بابت پرداخت های منظمی دارد و از طرفی نیز سال هاست که در این حوزه فعالیت می کند . با عضویت در این وب سایت و فعالیت روزانه می توان نتایج مثبتی را از سایت myfreeshares دریافت کرد.

ورود و عضویت در سایت کلیکی myfreeshares

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image