سایت کلیکی star-clicks

وب سایت کلیکی star-clicks

سایت کلیکی star-clicks

سایت کلیکی استار کلیکس یک وب سایت معتبر در حوزه تبلیغات کلیکی می باشد . این وب سایت سال ها است که فعالیت می کند و طی این سال ها توانسته است کاربران زیادی را به دست بیاورد .افرادی زیادی هستند که در وب سایت استار کلیکس فعالیت می کنند و درآمد های دلاری به دست می آورند . در هر کجای جهان باشید می توانید در این سایت کلیکی ثبت نام کنید و درآمد داشته باشید .بی شک وب سایت استار کلیکس در میان بهترین و معتبرترین وب سایت های کلیکی قرار دارد . افرادی که از ایران قصد فعالیت در این وب سایت را دارند بدون هیج گونه مشکلی می توانند در استار کلیکس ثبت نام کنند و فعالیت خود را آغاز کنند .

کاربران ایرانی این سایت کلیکی به راحتی و بدون هیچ مانعی در این سایت معتبر فعالیت می کنند و استار کلیکس در کشور ایران کاربران فعال زیادی دارد .وب سایت استار کلیکس فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 2008 آغاز کرده است و طی سال ها فعالیت خود از کاربران فعال از کشور های مختلف جهان به دست آورده است .نکته ای که در ارتباط با وب سایت های کلیکی وجود دارد که ممکن است ذهن هر فردی را به خود مشغول کند . بسیاری از وب سایت های کلیکی بعد از مدتی فعالیت غیرفعال می شود و به عبارتی می توان گفت که اسکم می شوند و دیگر اعتبار قانونی برای فعالیت ندارند . این بسیار ها بسیار زیاد هستند و افراد زیادی نیز هستند که درگیر این وب سایت ها می شوند و نه تنها درآمدی کسب نمی کنند ، بلکه زمان خود را از دست می دهند و یا حتی ممکن است اقدام به سرمایه گذاری کنند و پول خود را از دست بدهند .

در ارتباط با وب سایت استار کلیکس می توان گفت که این وب سایت بسیار معتبر است و از لحاظ قانونی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با خیالی آسوده می توان در این وب سایت شروع به فعالیت کرد و درآمد دلاری به دست آورد.استار کلیکس در ازای هر کلیک 0.01 دلار به کاربران خود پرداخت می کند که در مقایسه با سایر وب سایت کلیکی مبلغ قابل توجهی است . کاربران وب سایت استار کلیکس زمانی می توانند اقدام به برداشت درآمد خود کنند که حداقل پنجاه دلار به دست آورده باشند .

سایت استار کلیکس روش های مختلفی برای پرداخت در وب سایت ارائه کرده است که افراد می توانند مطابق با نظر خود اقدام به دریافت درآمد خود کنند . به عنوان مثال از طریق بیت کوین ، لیت کوین، پی پال ، حساب بانکی و همین طور پرداخت به کارت بین الملی درآمد خود را دریافت کنند .ویژگی قابل توجه این وب سایت این می باشد که می توان درآمد های خود را به صورت بیت کوین دریافت کرد . افرادی که بیت کوین علاقه داشته باشند می توانند از این روش درخواست برداشت داشته باشند .با فعالیت در این وب سایت کلیکی می توان بدون محدودیت فعالیت کرد و درآمد های دلاری را به دست آورد . امروزه که جهان درگیر ویروس کرونا است و بسیاری از مشاغل به صورت دورکاری کار خود را انجام می دهند ، می توان با فعالیت در وب سایت کلیکی مانند وب سایت استار کلیکس درآمد دلاری داشت .زمانی که درخواست برداشت از این وب سایت کنید تا حداکثر دو هفته درآمد ها به حساب کاربران این وب سایت واریز می شود . در واقع زمانی که درآمد شما از این وب سایت به پنجاه دلار برسد می توانید درخواست برداشت خود را ثبت کنید .

همان طور که گفته شد وب سایت استار کلیکس از سال 2008 فعالیت خود را شروع کرده است و به همین دلیل می توان گفت که در میان وب سایت های قرار دارد که سابقه طولانی مدتی در حوزه تبلیغات کلیکی دارد . به عبارتی دیگر کمتر وب سایتی این سابقه طولانی مدت در زمینه تبلیغات کلیکی دارد که موجب اعتبار بیشتر وب سایت استار کلیکس شده است .در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام در سایت استار کلیکس بپردازیم تا افرادی که قصد دارند در این وب سایت ثبت نام کنند و فعالیت خود را شروع کنند بتوانند با راحتی مراحل را پیش ببرند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی استار کلیکس

ثبت نام در سایت استار کلیکس بسیار ساده است و نیازمند اطلاعات تخصصی و یا زبان انگلیسی عالی نیست . با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز این وب سایت را وارد می کنیم تا مورد تایید استار کلیکس قرار بگیریم و بتوانیم یک حساب کاربری در این وب سایت داشته باشیم .از طریق لینک ( ) وارد وب سایت استار کلیکس می شوید . این صفحه صفحه ثبت نام یا رجیستر وب سایت استار کلیکس می باشد . ‌در واقع باید وارد بخش publisher sign up بشویم تا بتوانیم ثبت نام خود را انجام دهیم . در بخش personal information اطلاعات شخصی خود را برای ثبت نام وارد می کنیم . وارد کردن تمامی این اطلاعات الزامی است تا بتواند ثبت نام را کامل کرد .

در اولین کادر فرم ثبت نام وب سایت استار کلیکس باید نام خود را وارد کنید که با عنوان your first name وجود دارد . بعد از وارد کردن نام نوبت به نام خانوادگی می رسد که با عنوان your last name نمایش داده می شود . در کادر بعدی باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید که با عنوان your date of birth می باشد .در بخش your billing/ postal address باید آدرس محل سکونت خود را به صورت کامل وارد کنید . در قسمت your city باید نام شهر محل سکونت خود وارد کنید . حال نوبت به کشور محل سکونت می رسد که سوال شده where do you live که باید کشور محل سکونت وارد شود . کد پستی را نیز باید وارد کنید که با عنوان zip code می باشد .بعد از این مراحل باید شماره تلفن و شماره موبایل را وارد کرد . در بخش your phone ذباید شماره تلفن را به صورت بین ذدارد کرد و در بخش your mobile number نیز شماره موبایل را وارد کرد .

چنانچه از کشور ایران بخواهید ثبت نام خود را انجام دهید و شماره تلفن و شماره موبایل متعلق به ایران است باید شماره ها با پیش شماره 0098 وارد شود تا مورد تایید وب سایت قرار گیرد .بعد از ثبت personal information نوبت به بخش بعدی یعنی ذinformation یعنی اطلاعات ورود به سایت می رسد . در بخش باید اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت را وارد کنیم و بتوانیم ثبت نام را تکمیل کنیم ‌.اطلاعات ورود شامل مواردی مانند ایمیل و رمز ورود می باشد ‌. در اولین بخش این قسمت عنوان ذemail address است که باید یک ایمیل معتبر و فعال را در این بخش وارد کنید . در کادر بعدی باید مجددا ایمیل آدرس خود را وارد کنید که تحت عنوان confirm your email address است .

مورد بعدی انتخاب پسورد است که باید در مقابل please choose a password نوشته شود . سعی کنید پسوردی را انتخاب کنید که حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا امنیت خوبی داشته باشد و مورد تایید وب سایت استار کلیکس نیز قرار گیرد .مانند قبل که ایمیل را مجدد وارد کردید باید پسورد انتخابی را در مقابل عنوان confirm your password در کادر وارد کنید .مرحله بعدی و در واقع آخرین بخش از ثبت نام در وب سایت استار کلیکس بخش account security می باشد . این بخش مربوط به اطلاعات امنیتی است که باید حتما تکمیل شود .

در اولین بخش اطلاعات امنیتی گفته شده که choose a security question که باید یک سوال امنیتی در این بخش وارد کنید که در صورت فراموشی پسورد و اطلاعات بتوانید از این طریق حساب کاربری خود را بازیابی کنید . به عنوان مثال در این بخش می توانید سوالاتی مانند تاریخ تولد و مواردی از این قبیل را وارد کنید .مورد بعدی پاسخ به سوال امنیتی می باشد . این کادر با عنوان type an answer for security question است که باید پاسخ مد نظر برای سوال امنیتی خود وارد کنید .و در آخرین کادر پرسیده شده است که where did you find us که به این معنی است که چگونه ما را پیدا کرده اید که می توان کد ( ) را در این بخش وارد کرد .در قسمت نوشته شده است enter the code below که باید کد امنیتی را وارد کرد . این کد شامل حروف و اعداد انگلیسی است که باید در بخش type the code from the image وارد شود .

در آخر باید قوانین و مقررات وب سایت استار کلیکس را بپذیریم تا حساب کاربری ایجاد شود . در این مرحله باید بر روی گزینه I confirm کلیک کرد و در نهایت بر روی گزینه register کلیک کرد تا ثبت نام انجام شود و حساب کاربری با اطلاعات وارد شده ساخته شود .ثبت نام در وب سایت استار کلیکس در مقایسه با سایر وب سایت ها مراحل طولانی تری دارد که البته نشان از اعتبار و قانونی بودن این وب سایت کلیکی می باشد . اگر دقیقا مطابق با آموزش ها برای ثبت نام پیش بروید مشکلی برای ثبت نام در این وب سایت کلیکی برای کاربران پیش نخواهد آمد .یک نکته قابل توجه وجود دارد که کاربران این وب سایت باید به آن توجه کنند ‌. بعد از تکمیل ثبت نام خود در وب سایت استار کلیکس از طریق account verification حتما ایمیل و شماره تماس خود را تایید کنید تا در هنگام فعالیت خود به مشکلی بر خورید .

برای برداشت از وب سایت استار کلیکس نیاز هست که کاربر تایید هویت شود و در همین راستا زمانی که درآمد شما به میزان برداشت رسید و قصد داشتید که اقدام به برداشت درآمد خود کنید باید تایید هویت شوید . در این زمان باید مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت را اسکن کرده و برای وب سایت استار کلیکس ارسال کنید . اصلی ترین دلیل این که وب سایت استار کلیکس تایید هویت را قرار داده است این است که کاربران این وب سایت اقدام به ساخت چندین حساب کاربری نکنند .کشور سازنده وب سایت استار کلیکس ایرلند شمالی می باشد . وب سایت استار ذتحت مدیریت شرکت easy logic uk ltd است که تحت قوانین بریتانیا می باشد که به صورت رسمی ثبت شده است و به عبارتی شماره ثبت نیز دارد .

متخصصان و فروشندگان شناخته شده و معتبری وب سایت استار کلیکس را تایید می کنند . آمار قابل توجهی از کاربران این وب سایت را ایرانیان تشکیل می دهند .چنانچه مایل بود که صحت پرداخت های این وب سایت را بررسی کنید روش های مختلفی معرفی شده است . به عنوان می توان از طریق بخش سوالات متداول پرداخت های این وب سایت به کاربرانش را مشاهده کنید .در ادامه قصد داریم به بررسی انواع حساب کاربری در وب سایت استار کلیکس بپردازیم.وب سایت استار کلیکس سه نوع حساب کاربری به کاربرانش ارائه کرده است که کدام از این حساب ها روش های خاص خود را برای درآمد زایی دارند .

این سه پلن کاربری که برای کسب درآمد ارائه شده است شامل پلن نقره ای ، پلن طلایی و پلن پلاتینیوم است . پلن نقره ای که اولین پلن این وب سایت کلیکی می باشد به صورت کاملا رایگان می باشد و درآمد اندکی را برای کاربران این وب سایت ارائه می کند .مورد بعدی پلن طلایی است که دیگر مانند پلن نقره ای رایگان نیست و باید مبلغ 19.95$ پرداخت شود تا این پلن فعال گردد که بی شک مزایای خاص خود را خواهد داشت و می توان مبلغ قابل توجهی را به صورت روزانه به دست آورد .و در آخر پلن پلاتینیوم می باشد که با پرداخت مبلغ 49.95 $ می توان این پلن را فعال کرد . قطعا این پلن نسبت به سایر پلن ها امکانات و ویژگی های بیشتری دارد و می توان از این طریق درآمد بیشتری از این وب سایت کسب کرد .

لزومی ندارد که برای فعالیت حتما این پلن ها را فعال کنید فقط کافی است که به صورت مستمر فعالیت های خود را در این وب سایت داشته باشید و همین طور صبوری را سر لوحه کار خود قرار دهید تا به نتیجه مد نظر خود برسید .تا به این جا به معرفی ، نحوه ثبت نام و همین طور انواع پلن های کاربری وب سایت استار کلیکس پرداختیم ‌. در ادامه مطلب قصد داریم که به نحوه کسب درآمد و کار با این پلن کاربری بپردازیم .

کسب درآمد از وب سایت کلیکی استار کلیکسبه منظور شروع فعالیت در این وب سایت باید از طریق بخش log in نام کاربری و یا ایمیل و همین طور پسورد خود را وارد کنید تا بتوانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.پس از انجام این کار شما وارد حساب کاربری خود می شوید که با بخش های مختلفی در حساب خود رو به رو می شوید که باید با آن ها برای شروع کسب درآمد آشنا شوید .اولین و مهم ترین بخش این وب سایت overview می باشد که در این بخش تبلیغات را مشاهده کنید و در ازای هر بازدید مبلغی را به دست بیاورید .

در واقع فعالیت اصلی افراد در این بخش انجام می شود که با دیدن تبلیغات می توانند کسب درآمد دلاری داشته باشند .کلیت کار وب سایت های کلیکی همان مشاهده تبلیغات و کسب درآمد از این بازدید ها می باشد . موضوعی که در وب سایت های کلیکی برای پیشرفت بیشتر و بهتر کار مطرح است ، این است که افراد می توانند از طریق زیر مجموعه درآمد کسب کنند و به ازای فعالیت کاربرانی که سمت فردی معرفی شده باشند کمیسیون دریافت کنند .در بیشتر سایت های کلیکی یا ptc امکان اجاره زیر مجموعه وجود دارد که با پرداخت مبالغ مختلفی می توانید زیر مجموعه تهیه کنید و از فعالیت آن ها کمیسیون به دست بیاورید ‌‌.در واقع داشتن ریفرال مستقیم و غیر مستقیم یک استراتژی همیشگی در سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر از این نوع سایت ها می باشد .

چنانچه قصد فعالیت حرفه ای در این گونه وب سایت ها دارید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که می توانید با دعوت از دوستان و آشنایان خود اقدام به پیشرفت کار خود کنید.البته می توانید از افراد دیگر نیز دعوت به کار کنید و از طریق تبلیغات وب سایت را به آن ها معرفی کنید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید و علاوه بر این کمک کنید تا دیگران نیز درآمدی از این وب سایت کسب کنند .بخش بعدی وب سایت استار کلیکس بخش ppc ads است که این بخش مخصوص تبلیغات یک سنتی است که با مشاهده این تبلیغات می توان به صورت روزانه درآمد کسب کرد .قیمت inbox بخش دریافت پیام است ، تمام پیام های دریافتی از وب سایت استار کلیکس در این بخش نمایش داده می شود .

چنانچه قصد داشته باشید که در حساب کاربری خود تغییراتی ایجاد کنید باید از طریق setting وب سایت استار کلیکس این کار را انجام دهید .زمانی که قصد برداشت درآمد خود را داشته باشید باید از قسمت payout اقدام به برداشت کنید .گاها ممکن است که برای حساب کاربری شما مشکلی ایجاد شود و نیاز داشته باشید که از پشتیبانی وب سایت استار کلیکس کمک بگیرید در این صورت با مراجعه به بخش support می توانید مشکلات خود را بیان کنید تا مشکل ایجاد شده رفع گردد .اگر در هنگام کار با وب سایت استار کلیکس دچار خطایی شوید و کاری متناقض با قوانین این وب سایت انجام دهید ، هشداری تحت عنوان alert از وب سایت استار کلیکس دریافت خواهید کرد .

چنانچه قصد داشته باشید که از دوستان خود برای پیوستن به این وب سایت دعوت کنید باید از بخش‌ invite اقدام به این کار کنید . در همین راستا اگر قصد زیر مجموعه گیری داشته باشید باید از بخش referral به این کار رسیدگی کنید . همان طور که گفته شد در وب سایت های کلیکی اصلی ترین استراتژی برای پیشرفت جذب زیر مجموعه است که می تواند تفاوت چشم گیری در درآمد افراد ایجاد کند .عنوانی در وب سایت استار کلیکس وجود دارد به نام top members که در این بخش همان طور که از نامش پیداست اعضای برتر و فعال تر این وب سایت نمایش داده می شود که با مشاهده این لیست متوجه خواهید شد که بسیاری از کاربران این وب سایت ایرانی هستند .اگر قصد ارتقای حساب کاربری خود را داشته باشید باید به بخش upgrade مراجعه کنید و از این طریق حساب کاربری خود را به طلایی و یا پلاتینیوم ارتقا دهید و از مزیت های این پلن ها استفاده کنید .

یکی از روش های کسب درآمد از  سایت استار کلیکس بخش html code است که در تنها در صورت ارتقا حساب کاربری این بخش و یا در واقع کد قابل مشاهده است . با قرار دادن این کد در وب سایت خود می توانید به ازای هر بازدید از وب سایت استار کلیکس پولی دریافت کنید . این راه نیز یکی از روش های کسب درآمد از این وب سایت کلیکی است که در صورت داشتن وب سایت می توانید از آن نیز استفاده کنید.یکی از ویژگی های مثبت وب سایت استار کلیکس این است که تبلیغات این وب سایت تایمر ثانیه ندارند و بلافاصله بعد از مشاهده تبلیغ درآمد واریز می شود و دیگر نیاز نیست که مدت زمان زیادی را در این وب سایت منتظر ماند .استار کلیکس در میان وب سایت های کلیکی معتبر و با سابقه می باشد که بهترین بستر برای کسب درآمد دلاری می باشد . با فعالیت مستمر در این وب سایت می توانید درآمد های قابل توجهی به دست بیاورید و به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید .سایت استار کلیکس کاملا به صورت قانونی فعالیت می کند و برای تمام کاربران خود شرایط پیشرفت و کسب درآمد دلاری را فراهم کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image