سایت کلیکی swagbucks

وب سایت کلیکی swagbucks

 سایت کلیکی swagbucks

سایت کلیکی swagbucks یک سایت معتبر و شناخته شده در زمینه تبلیغات کلیکی است . این  سایت سال هاست که در حال فعالیت است و در میان بهترین سایت های کلیکی قرار دارد . سایت swagbucks از امنیت بالایی برخوردار است و ظاهر این وب سایت بسیار زیبایت که هنگام فعالیت در آن لذت خواهید برد و یک کسب درآمد آنلاین خوب را تجربه خواهید کرد .این سایت کلیکی تا کنون پرداخت های منظمی به کاربران خود داشته است و به همین دلیل کاربران این  سایت می توانند با خیالی آسوده مشغول به فعالیت در این وب سایت کلیکی شوند . سایت Swagbucks از زمان شروع فعالیت خود تا به حال توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند و به همین دلیل در میان بهترین وب سایت های کلیکی قرار دارد .در این وب سایت با انجام فعالیت های مختلفی می توان به کسب درآمد پرداخت که به صورت کامل توضیح خواهیم داد اما به طور مثال می توان به روش هایی همچون پاسخ دهی به نظر سنجی و مشاهده تبلیغات اشاره کرد که در واقع دیدن تبلیغات جزو اصلی ترین روش ها برای کسب درآمد از سایت های کلیکی می باشد .

هنگامی که در سایت Swagbucks شروع به کار می کنید و در واقع کار های معمولی این وب سایت را انجام می دهید ، در واقع امتیازی با عنوان sb به کاربر داده می شود . کاربران می توانند این امتیازات را به کارت های آمازون و و المارت تبدیل کنید و برای خرید کردن از آن ها استفاده کنید . این کار شاید برای همه کاربران ایرانی این وب سایت مناسب نباشد ، کاربران دیگر این وب سایت می توانند درآمد خود را به دلار پی پال تبدیل کرده و آن را به صورت نقدی دریافت کنند و یا این که آن را به گیفت کارت آمازون تبدیل کنند و برای تهیه کتاب های الکترونیک از آن استفاده کنند .یکی از ویژگی های مثبت سایت Swagbucks این است که از اکثر کشور ها می توان در این وب سایت فعالیت کرد و کاربران ایرانی نیز می توانند در این وب سایت ثبت نام کنند و شروع به کسب درآمد دلاری نمایند .

سواگ باکس به صورت روزانه آفر های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که همین موضوع موجب می شود که درآمد کاربران این وب سایت افزایش یابد . این وب سایت رتبه خوبی نیز در میان وب سایت های جهان دارد که قابل توجه می باشد، در واقع می توان گفت یکی دیگر از دلایل اعتبار این وب سایت رتبه جهانی آن می باشد .ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که هر sb این وب سایت چقدر ارزش دارد ؟ باید گفت که هر ذ که از وب سایت سواگ باکس دریافت می کنید حدود 1.1 سنت است که در واقع هر ذ که دریافت می کنید معادل یک دلار می باشد .

یکی از راه های کسب درآمد از این وب سایت پاسخگویی به سوالات و نظرسنجی های آنلاین می باشد که با عنوان online surveys که کاربر باید در مدت زمان مشخصی شروع به پاسخ گویی به نظر سنجی کند .همان طور که پیش تر به آن اشاره شد از راه های مختلفی می توان درآمد به دست آمده از این وب سایت را دریافت کرد ، این راه ها عبارت اند از پی پال ، آمازون و انواع گیفت کارت ها که می توان از طریق آن ها اقدام به برداشت کرد .

این سایت کلیکی معتبر شرایط مناسبی را برای شروع کسب درآمد کاربران خود ایجاد کرده که افراد می توانند با فعالیت مداوم و مستمر روزانه و همین طور صبوری به نتایج خوبی از این سایت برسند .با فعالیت در این وب سایت به راحتی می توانید یک درآمد آنلاین مناسب را تجربه کنید که این کار برای کاربران ایرانی سواگ باکس بسیار مناسب و قابل توجه است . پیشنهاد می شود که در این وب سایت کلیکی ثبت نام کنید و به صورت روزانه زمانی را برای کسب درآمد از این وب سایت اختصاص دهید. با این کار به یک درآمد دلاری خوبی از این وب سایت خواهید رسید .سواگ باکس کاربران زیادی از نقاط جهان دارد که درآمد های خوبی از این وب سایت کسب می کنند .‌

در ادامه می خواهیم به چگونگی ثبت نام در سایت swagbucks بپردازیم تا افرادی تمایل به شروع فعالیت در این سایت را دارند بتوانند به راحتی شروع به کار در این وب سایت کنند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی Swagbucks

ثبت نام در این سایت کلیکی بسیار ساده است و تنها کافیست که اطلاعات خواسته شده وب سایت را در بخش های مناسب ثبت کنید و سپس صاحب یک حساب کاربری در سایت سواگ باکس شوید .‌به منظور ثبت نام در این وب سایت از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر خواهید شد . در این مرحله با فرم ثبت نام وب سایت سواگ باکس رو به رو می شوید که باید آن را تکمیل کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود .در این بخش با عنوان join for free مواجه می شوید که آغاز فرم ثبت نام می باشد . قبل از توضیح بخش های مختلف این فرم باید بدانید که از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک نیز می توانید در وب سایت سواگ باکس ثبت نام کنید .برای این کار باید بر روی گزینه signup with Facebook کلیک کنید و ادامه مراحل پیش ببرید تا بتوانید از طریق این بخش و یا اکانت خود در فیسبوک یک حساب کاربری در سایت سواگ باکس ایجاد کنید .

در ادامه به معرفی فرم ثبت نام سواگ باکس خواهیم پرداخت. اولین بخشی که در این وب سایت قرار دارد و باید آن را تکمیل کرد بخش email address می باشد. در واقع کاربر باید یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس را در این بخش ثبت کند . اگر یک ایمیل آدرس جعلی و یا فیک در این بخش بنویسید بی شک وب سایت سواگ باکس آن را تایید نخواهد کرد و شما نمی توانید یک حساب کاربری در این وب سایت داشته باشید .همان طور که گفته شد سعی کنید ایمیل آدرسی را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید زیرا باید ایمیل آدرس خود را تایید کنید تا حساب کاربری شما فعال گردد . علاوه بر این ممکن است که شما پسورد و یا رمز عبور خود را فراموش کنید که در این صورت تنها از طریق ایمیل خود می توانید آن را بازیابی کنید .

بخشی بعدی در فرم ثبت نام سایت سواگ باکس ، بخش password می باشد که در این جا باید یک رمز عبور مناسب را برای اکانت خود انتخاب کنید و در این کادر وارد کنید . توجه داشته باشید که بهتر است رمز عبور انتخابی حداقل هشت کاراکتر داشته باشد و علاوه بر این از اعداد و حروف تشکیل شده باشد که با این کار هم مورد تایید سایت قرار خواهد گرفت و همین طور امنیت مناسبی نیز خواهد داشت .در مرحله بعد با عنوان confirm password مواجه می شویم که در این جا باید مجددا پسورد خود را وارد کنیم . دقت کنید که حتما همان پسوردی را که انتخاب کرده اید وارد کنید ، در صورت مغایرت پسورد انتخابی با کادر قبل سایت آن را نخواهد پذیرفت و ثبت نام انجام نخواهد شد .

در نهایت برای ساخت حساب کاربری بر روی گزینه sign up now کلیک کنید تا حساب کاربری مد نظر شما ایجاد شود . با کلیک بر روی این گزینه به سایت اعلام می کنید که قوانین و مقررات این وب سایت را نیز پذیرفته اید که این موضوع در پایین این بخش عنوان شده است.هنگامی که قصد داشته باشید مجددا به حساب کاربری خود وارد شوید باید از گزینه login استفاده کنید . در این بخش باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و با این کار به حساب کاربری خود دسترسی پیدا خواهید کرد . همان طور که پیش تر به آن اشاره شد در صورتی که پسورد خود را فراموش کرده باشید در این بخش از گزینه forgot your password استفاده کنید و از طریق ایمیل خود آن را بازیابی کنید .پیشنهاد می شود که بهتر است اطلاعات که هنگام ثبت نام در این وب سایت وارد کرده اید را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی آن ها بتوانید به آن دسترسی داشته باشید . گاها ممکن است مدت زمانی وارد وب سایت سواگ باکس نشوید و این موضوع موجب شود که پسورد خود را فراموش کنید .در ادامه به روش های کسب درآمد از وب سایت سواگ باکس خواهیم پرداخت تا پس از ثبت نام در این وب سایت کلیکی بدانید که چطور می توان از این  سایت درآمد زایی کرد .

کسب درآمد از سایت کلیکی Swagbucks

چندین روش برای کسب درآمد از سایت سواگ باکس وجود دارد که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت تا کاربران این وب سایت بتوانند به راحتی در این وب درآمد کسب کنند .‌اولین راه برای کسب درآمد از وب سایت سواگ باکس پاسخ دادن به نظرسنجی ها های ارائه شده در این وب سایت می باشد . در این بخش کاربران شروع به پاسخ دادن به نظر سنجی ها می کنند و در ازای هر نظرسنجی که پاسخ دهند میزان مشخصی پول دریافت خواهند کرد . جواب دادن به نظر سنجی ها کار بسیار ساده است و فقط باید با توجه به نظر شخصی خود گزینه ای را انتخاب کنید . نظرسنجی ها که با اسم surveys می باشد برای شرکت های بزرگ پژوهش هستند که نیاز دارند کاربران این سایت شروع به پاسخ دادن به این نظر سنجی ها کنند .

روش بعدی برای کسب درآمد از سایت سواگ باکس خرید آنلاین می باشد به این صورت که اگر کاربران خرید خود را از فروشگاه های معرفی شده در این وب سایت مانند استار باکس و یا آمازون انجام دهند ، امتیازاتی به آن ها تعلق می گیرد .یکی دیگر از راه های کسب درآمد از سایت swagbucks سرچ و جست و جو می باشد . به این شکل که کاربران در ازای هر جست و جوی که می کنند sb دریافت می کنند . موتور جست و جوی قرار گرفته در این وب سایت در واقع همان موتور جست و جوی yahoo می باشد و این کار برای تشویق کاربران و جذب آن ها برای استفاده از موتور جستجوگر یاهو می باشد .

راه دیگری که برای کسب درآمد از سایت سواگ باکس وجود دارد تماشای ویدئو یا یه عبارتی دیگر کلیک بر روی ویدیو ها می باشد . کاربران با تماشای ویدئو های تبلیغاتی قرار گرفته در این سایت sb دریافت می کنند. اگر به صورت روزانه تمام ویدئو های قرار گرفته در این وب سایت را تماشا کنید قطعا می توانید درآمد خوبی را از این وب سایت به دست بیاورید .روش دیگری که در سایت swagbucks قرار دارد بازی کردن است . به این صورت که کاربران با بازی کردن در این وب سایت sb دریافت می کنند . در واقع شرکت های بزرگ ساخت بازی به برای این که بازی های ساخت خود را به افراد معرفی کنند آن ها را در وب سایت سواگ باکس منتشر می کنند . در این بخش علاوه بر این که شما به کسب درآمد می پردازید بازی هم انجام می دهید و خود را سرگرم می کنید .پیشنهاد می شود که در این سایت کلیکی معتبر ثبت نام کنید و با فعالیت روزانه و مداوم به درآمد دلاری برسید .با توجه افزایش قیمت دلار در کشور ، کاربران ایرانی این وب سایت کلیکی می توانند با فعالیت خود در این سایت به درآمد مناسبی برسند .

سایت های کلیکی زیادی در جهان وجود دارد که هر کدام مزیت ها و امتیازات خاص خود را دارند اما قطعا سایت سواگ باکس در میان چندین وب سایت برتر کلیکی می باشد که می‌توانید روزانه بخش کوچکی از زمان خود را به این وب سایت اختصاص دهید .با چندین ماه فعالیت مستمر در وب سایت سواگ باکس می توانید نتایج دلخواه خود را کسب کنید و به درآمد دلاری ایده آلی برسید.  در این جا تمام مراحل ثبت نام و کسب درآمد از این وب سایت کلیکی به صورت کامل توضیح داده شده که می توانید مطالعه کنید و از آن استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image