سایت کلیکی time bucks

وب سایت کلیکی time bucks

سایت کلیکی time bucks 

سایت کلیکی time bucks ، یک سایت کلیکی معتبر است که در میان وب سایت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد .وب سایت time bucks سابقه طولانی مدتی در این حوزه دارد به همین دلیل می توان با اطمینان در این وب سایت فعالیت کرد و شروع به کسب درآمد  کرد . یکی از موارد قابل توجه در وب سایت های کلیکی که بسیار اهمیت دارد سابقه آن وب سایت می باشد که time bucks همان طور که گفته شد در سال هاست که در حال فعالیت است و یک وب سایت شناخته شده می باشد .روش های مختلفی برای کسب درآمد از  سایت  time bucks وجود دارد که کاربران این وب سایت می توانند به انجام آن ها بپردازند و از طریق آن ها درآمد دلاری داشته باشند. 

در این  سایت کلیکی می توان با مشاهده تبلیغات که نمایش داده می شود ، از طریق چرخش roll و همین طور مشاهده ویدیو و کلیپ در یوتیوب درآمد کسب کنند و فعالیت مناسبی داشته باشند .زمانی که در این وب سایت ثبت نام می کنید و یا به عبارتی دیگر عضو این وب سایت کلیکی می شوید ، مبلغ یک دلار به عنوان هدیه و پاداش به کاربران داده می شود که برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است . به نوعی کاربران با این پاداش مشتاق به ثبت نام و شروع فعالیت می شوند . وب سایت time bucks در ازای هر کلیک به کاربران خود از 0.001 به بالا پرداخت می کند که با فعالیت مستمر روزانه می توان درآمد مناسبی از این وب سایت کسب کرد .هنگامی که میزان  درآمد کاربران به ده دلار و بیشتر برسد می توانند درخواست برداشت درآمد خود را داشته باشند . در واقع حداقل سقف برداشت از این وب سایت ده دلار است که هر پنجشنبه می توان آن را دریافت کرد ، یعنی زمان پرداخت های این وب سایت مشخص است و هر پنجشنبه می باشد .سوالی که ممکن است ذهن هر فردی را به خود مشغول کند این است که از چه روش هایی می توان درآمد های خود را برداشت کرد . به عبارتی دیگر وب سایت time bucks چه راهی را قرار داده تا درآمد کاربران را از آن طریق واریز کند ؟ روش های پرداخت این وب سایت شامل بیت کوین ، airtm ، payeer ، skrill و neteller می باشد.  

از طریق روش های گفته شده می توان درآمد خود را دریافت کرد . همان طور که گفته شد یکی از روش های پرداخت این وب سایت به بیت کوین می باشد که این روش برای افرادی که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند مورد توجه است .ارز های دیجیتال به خصوص بیت کوین امروز مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . به همین دلیل می توان درآمد های خود را از این وب سایت به صورت بیت کوین دریافت کرد . این وب سایت کلیکی ویژگی های مثبت زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره شده است . یکی دیگر از ویژگی های بارز این وب سایت تعداد تبلیغاتی است که در سایت time bucks قرار می گیرد . در واقع تعداد تبلیغات این وب سایت زیاد است به همین دلیل جزو بهترین وب سایت های کلیکی قرار دارد . به طور کلی تعداد تبلیغات زیاد و همین طور نرخ مناسب درآمد از هر کلیک از ویژگی های مثبت این وب سایت کلیکی است . از دیگر ویژگی های مثبت این وب سایت می توان به راه های مختلف درآمد زایی در آن اشاره کرد .‌ همان طور که پیش تر گفته شد سابقه طولانی این وب سایت نیز جزو ویژگی های مثبت آن به شمار می رود .

یکی از موضوعاتی که در ارتباط با فعالیت در سایت time bucks وجود دارد و مربوط به کاربران ایرانی این وب سایت کلیکی است این مورد است که فعالیت با IP های ایرانی در داخل این وب سایت ممکن نیست و باید حتما از طریق IP های کشور های دیگر در آن فعالیت کرد که با راحتی ممکن است . وب سایت های مختلفی وجود دارد که برای فعالیت در آن ها باید حتما از این طریق اقدام به فعالیت در آن ها کرد . برای شروع فعالیت در این وب سایت کلیکی باید ابتدا در آن ثبت نام کرد که در ادامه می خواهیم به نحوه ثبت نام در  سایت time bucks بپردازیم و سپس به روش‌ های ارائه شده برای کسب درآمد خواهیم پرداخت .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی time bucks 

ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و نیاز به اطلاعات و تخصص خاصی ندارد . برای ثبت نام و عضویت در این وب سایت کافی است اطلاعات مورد نیاز این وب سایت را وارد کنید و مورد تایید وب سایت قرار گیرد تا بتوانید فعالیت خود را آغاز کنید .از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این وب سایت خواهید شد . در این بخش وارد وجود دارد که شامل اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام است .در این بخش نوشته شده است که  do not have an account ?  به این معنی است که آیا شما حساب کاربری ندارید؟ افرادی که حساب کاربری در فیسبوک داشته باشند می توانند از طریق حساب فیسبوک خود نیز ثبت نام را انجام دهند که این بخش با عنوان sign up with Facebook نمایش داده شده است .در بخش بعد برای شروع ثبت نام در کادر اول باید ایمیل خود را وارد کرد . ایمیلی که وارد می شود باید معتبر باشد و علاوه بر این باید حتما به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید مراحل تایید ایمیل را انجام دهید .

پس از این که ایمیل مورد نظر خود را وارد کردید ، نوبت به وارد کردن پسورد یا همان رمز مورد نظر می رسد . بهتر است پسوردی را انتخاب کنید که شامل حداقل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد . پسورد باید به گونه ای باشد که برای افراد مورد به راحتی قابل حدس نباشد .پسورد و ایمیلی را که برای ثبت نام وارد کرده اید در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی بتوانید آن را بیابید . گاها ممکن است برای مدتی نتوانید به حساب کاربری خود وارد شوید و پسورد خود را فراموش کنید که در این شرایط به راحتی می توانید آن را بیابید .در گام بعدی پس از این که پسورد خود را در کادر گفته شده وارد کردید ، باید مجددا پسورد خود را در بخش repeat password وارد کنید . توجه داشته باشید که باید دقیقا همان پسورد را وارد کنید زیرا در صورتی که در بخش تکرار پسورد ، رمز وارد شده با کادر بالای آن هم خوانی نداشته باشد ثبت نام انجام نمی شود .در بخش بعدی که تمام اطلاعات مورد نیاز را در کادر ها وارد کردید باید به وب سایت اثبات کنید که ربات نیستید و به همین منظور باید کپچای ارائه شده را حل کنید . بر روی تیک I’m not a robot کلیک می کنید  و سپس کپچا را حل می کنید . در نهایت بر روی گزینه sign up now کلیک می کنیم تاحساب کاربری مد نظر ساخته شود . 

زمانی که بخواهیم وارد حساب کاربری خود شویم ، باید از طریق گزینه log in اقدام کنیم . در این بخش هم می توان از طریق اکانت فیسبوک خود log in کرد و یا با وارد کردن ایمیل و پسورد خود این کار را انجام داد .اگر برای شما پیش بیاید که پسورد خود را فراموش کرده باشید و به آن را در جایی یادداشت نکرده باشید ، می توانید از طریق گزینه forgot your password ? اقدام به بازیابی پسورد خود کنید . این کار از طریق ایمیل ثبت شده  به هنگام عضویت امکان پذیر می باشد. همان طور مشاهده کردین ثبت نام در این وب سایت کلیکی به راحتی امکان پذیر است و فقط کافی است چندین کادر را کامل کنید و بر روی گزینه sign up now کلیک کنید تا صاحب یک حساب کاربری برای کسب درآمد  در این وب سایت شوید . در ادامه می خواهیم به نحوه کسب درآمد از این دب سایت بپردازیم تا افرادی که در سایت Time bucks ثبت نام کرده اند با نحوه کار با آن نیز آشنا شوند .

کسب درآمد از سایت کلیکی time bucks 

کار در این سایت بسیار ساده است . باید وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق آیکون سه خط وارد dashboard شوید . بخش های مختلف این وب سایت در منوی اصلی آن نمایش داده می شود .بخش اصلی این وب سایت بخش earn می باشد که در این بخش با فعالیت مداوم می توان کسب درآمد داشت .  این بخش شامل قسمت های مختلفی است که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت .وقتی از منوی اصلی وارد بخش earn می باشید ، در این قسمت اولین آیتم برای کسب درآمد surveys می باشد که به معنی نظر سنجی می باشد  ، که این بخش شامل  نظر سنجی هایی می باشد که باید تکمیل شوند.  با تکمیل نظر سنجی های ارائه شده برای کاربران مقدار مشخصی درآمد ایجاد می کند که با تکمیل کردم دائمی این نظرسنجی ها می توان درآمد مناسبی از این سایت به دست آورد . پاسخ دادن به این نظرسنجی ها بسیار ساده است و باید آن را با نظر شخصی خود کامل کرد .

بخش بعدی که در قسمت earn قرار گرفته است بخش content می باشد . در این بخش روش های مختلفی برای کسب درآمد معرفی شده که به آن ها اشاره خواهیم کرد که با آن ها آشنا شوید .قیمت های مانند clicks ، slideshows ، captcha ، night fall news ، engage ، push clicks ، search و videos وجود دارد . در بخش clicks با مشاهده تبلیغات می توان کسب درآمد کرد . با کلیک بر روی تبلیغات ارائه شده میزان تعیین شده ای به درآمد کاربران اضافه می شود . در قسمت captcha با حل کردن کپچا ها می توان به کسب درآمد از سایت time bucks پرداخت . همین طور با مشاهده ویدئو ها نیز می توان به فعالیت و درآمد زایی از این وب سایت رسید .یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت time bucks بخش ذ می باشد . اپلیکیشن ارائه شده در این وب سایت را نصب کنید و با نصب این اپلیکیشن بدون هیچ گونه فعالیتی در هر دقیقه حدود 100 sweepstakes دریافت می کنید که با دریافت این sweepstakes شانس شما برای دریافت جوایز بزرگ افزایش می یابد .قسمت دیگری که برای کسب درآمد در این سایت وجود دارد قسمت offerwalls می باشد . در این بخش پیشنهاداتی برای کسب درآمد وجود دارد .

اگر قصد داشته باشید که حساب کاربری خود را در این وب سایت کلیکی ارتقا دهید و به بیانی دیگر آپگرید کنید باید مبلغی را پرداخت کنید تا حساب به premium تبدیل شود . با فعال کردن این بخش و ارتقا حساب کاربری امتیازات خاصی به حساب کاربری تعلق می گیرد که می توان موجود افزایش درآمد کاربران  باشد .یکی از استراتژی های شناخته شده در وب سایت های کلیکی استفاده از قابلیت ریفرال می باشد .در واقع با می توان با معرفی وب سایت مد نظر خود مانند سایت time bucks به دیگران از آن ها دعوت کنیم که در این وب سایت کلیکی ثبت نام کنند و شروع به فعالیت کنند و به درآمد دلاری از این وب سایت برسند .با فعالیت افرادی که از طریق ما در وب سایت فعالیت کنند کمیسیونی به با تعلیق می گیرد که موجب می شود درآمد  ما از این وب سایت کلیکی افزایش یابد . یکی دیگر از این راه ها افزایش درآمد این وب سایت تهیه زیر مجموعه از خود وب سایت است که این کار با پرداخت پول امکان پذیر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image