شرکت هاستینگ آبتین وب

شرکت هاستینگ آبتین وب

شرکت هاستینگ آبتین وب

شرکت هاستینگ آبتین وب  در میان شرکت های فعال در حوزه میزبانی وب فعالیت دارد . این شرکت در میان بهترین شرکت های فعال در زمینه هاستینگ می باشد .آبتین وب تمامی مجوز های لازم برای ارائه خدمات اینترنتی را دارا می باشد که از جمله آن ها می توان به مجوز هایی مانند دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران و همین طور وزارت صنعت ، معدن و تجارت اشاره کرد .این شرکت از یک تیم متخصص تشکیل شده که همگی دانش و مهارت کافی در این حوزه را دارند و این تیم تمام تلاش خود را می کند که بهترین خدمات و سرویس ها را به مشتریان خود ارائه کند .آبتین وب همواره از به روز ترین تکنولوژی ها برای خدمات خود استفاده کرده است و که باعث شده سرویس های این مجموعه از مطابق با استندارد های بین المللی و جهانی باشد .

پشتیبانی قوی یکی از مهم ترین اصول آبتین وب است ، این مجموعه به منظور پشتیبانی همه جانبه کاربران خود روس های مختلفی را برای ارتباط مشتریان خود با آبتین وب ایجاد کرده است .مشتری مداری که یکی از پایه های آن پشتیبانی مشتریان است در آبتین وب در راس امور مدیران این مجموعه قرار دارد . ارائه خدمات با کیفیت و بررسی مشکلات کاربران بعد از تهیه خدمات از ارکان قابل توجه در آبتین وب می باشد .همه ی سرور های شرکت آبتین وب از لحاظ نرم افزار و سخت افزار  شامل جدیدترین تکنولوژی ها می باشد که این موضوع شرایطی را ایجاد می کند که یک وب سایت در تمام طول روز با بالاترین سرعت ممکن در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان سایت قرار می گیرد .خدمات و سرویس های آبتین وب مانند میزبانی وب و نمایندگی بر اساس ساختار مالتی سرور فعال می باشد . در این گونه ساختار ها خدمات گوناگون یک وب سایت مثل پایگاه داده ، ایمیل و … روی سرور های متفاوتی قرار دارند .

شرکت آبتین وب سال هاست در زمینه خدمات مانند ثبت دامنه ، میزبانی وب و نمایندگی فعالیت دارد ، در طی این سال ها قابلیت ها و خدمات ارائه شده به مشتری ارتقا یافته است که این همگی نشان دهنده پیشرو بودن شرکت آبتین وب می باشد .مجموعه آبتین وب یک شرکت معتبر و شناخته شده می باشد که کاربران فعال زیادی دارد و این تعداد در حال افزایش هستند . مزایا و امکانات این مجموعه است که سبب شده مشتریان آبتین وب رشد داشته باشد .در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از آبنین وب بپردازیم ، این مطالب برای افرادی که قصد دارند از آبتین وب خدماتی را تهیه کنند بسیار اهمیت دارد .

ویژگی های شرکت هاستینگ آبتین وب

•  برای همه مشتریان هر وب سایتی پشتیبانی دائم و مناسب بسیار اهمیت دارد ، همان طور که پیش تر نیز گفته شد شرکت آبتین وب با پشتیبانی فنی و حرفه ای که از طریق تیکت ، پشتیبانی آنلاین و تماس انجام می شود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند .

• یکی از ویژگی های مهم آبتین وب که بسیار توجه است مانیتورینگ سرور ها می باشد که در طول شبانه روز به واسطه قسمت مدیریت سرور و نرم افزار انجام می پذیرد .

• آبتین وب از هارد های ssd استفاده می کند که این هارد ها برای سرعت بخشیدن به پاسخ گویی سرور و همین طورحفظ اطلاعات کاربرد دارند .

• همه افرادی که در زمینه وب فعالیت دارند می دانند که تهیه بک آپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . این مجموعه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه از همه اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه می کند . در ارتباط با موضوع بک آپ گیری می توان گفت که امکان تهیه نسخه های مختلف پشتیبانی از سایت به وسیله کاربران وجود دارد .

• تظمین ایجاد امنیت هم یکی از مواردی است که برای کاربران بسیار اهمیت دارد ، این مجموعه به منظور ایجاد امنیت سطخ دسترسی ها ، پروتکل ها و پورت ها را دائما کنترل و نظارت می کند .

• آبتین وب با استفاده از نرم افزار application manager  اقدام به کنترل و حفظ تعادل منابع سخت افزاری کرده است .

• سرور های این مجموعه در ایران آلمان و آمریکا قرار دارند  که سرور های موجود در ایران و آلمان برای سرور های مختص به لینوکس می باشد و سرور های آمریکا شامل سروی های ویندوز است .

•  شرکت آبتین همیشه به موضوع ارتقا و پیشرفت خدمات توجه لازم را دارد و همواره سعی داشته تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند  به همین منظور آبتین وب سخت افزار ها را با قطعات اصلی هر سرور ارتقا می دهد .

• چنان چه مدت زمان استفاده از خدمات و سرویس های منقضی شده باشد از طریق تماس ، ایمیل و پیامک در یک ماه آخر اطالاع دادهد می شود که مشکلی در روند کارشان ایجاد نشود .

خدمات شرکت هاستینگ آبتین وب

همان طور که می دانبم این شرکت در زمینه میزبانی وب ، ثبت دامنه و ارائه سرویس های نمایندگی فروش هاست و دامنه فعالیت دارد . پلن های مختلفی برای هاست در سایت آبتین وب ارائه شده  در همه آن ها نیاز مشتری لحاظ شده است .هاستینگ ویژه آبتین وب ، هاساینگ ویژه ایران ، هاستینگ با پهنای باند وسیع، هاستینگ پریمیوم انتخابی ، هاستینگ نامحدود ، هاستینگ فضای کم ، هاستینگ ویژه دانلود و هاستینگ ویندوز جزو دسته بندی های هاست آبتین وب می باشند .دامنه های ارائه شده این مجموعه بسیار متنوع است و با قیمت های مناسب و منصفانه به مشتریان این مجموعه ارائه می شود . اگر قصد تهیه این خدمات و سرویس ها را دارید آبتین وب بهترین پیشنهاد می باشد .مجموعه آبتین وب یک قابلیتی را برای کاربران خود قرار دادهد که به واسطه آن می توان اسکریپت های انتخابی آن ها را به صورت کاملا رایگان نصب کرد . اسکریپت هایی که برای مشتریان و کاربران آبتین وب نصب می شوند در آن زمان به روز ترین آن ها خواهد بود .شرکت آبتین وب بهترین گزینه برای افرادی است که قصد راه اندازی وب سایت دارند زیزا خدمات این سایت به صورت تظمینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و درصد زیادی از کاربران آبتین وب از سرویس های این مجموعه رضایت دارند .

 

ورود به آبتین وب

 

از کجا بگیزم هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت های معرفی شده ندارد.

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image