شرکت هاستینگ میزبان فا

شرکت هاستینگ میزبان فا

شرکت هاستینگ میزبان فا

شرکت هاستینگ میزبان فا یکی از شرکت های با سابقه در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب می باشد . میزبان فا فعالیت خود را از سال 1385 به صورت جدی آغاز کرد .مدیرانشرکت هاستینگ میزبان فا افرادی متخصص در زمینه وب و اینترنت بودند و ایده تاسیس این مجموعه زمانی ایجاد شد که آن ها برای بیزنس آنلاین خود اقدام به تهیه هاست و هدمات میزبانی وب از شرکت های مختلف کردند .مدیران این مجموعه مشاهده کردند که به هنگام برخوردن به یک مشکل ، تیم پشتیبنی و فنی مجموعه های که خدمات خود را از آن تهیه کرده اند در موارد مختلف پاسخگو نبودند و یا این که پاسخ های آن ها کار گشا نبود ،  حتی ممکن عدم پاسخگویی آن ها موجب شود تا اطلاعات سایت از بین برود .

همه این مشکلات شرایطی را فراهم آورد تا از سوی مدیران این مجموعه تصمیم گرفته شد که مجموعه ای معتبر و مشتری محور برای ارائه خدمات در حوزه میزبانی وب تاسیس شد تا خمات درخور و شایسته به افرادی که به دنبال تهیه هاست و دامنه و همین سرور هستند عرضه شود .میزبان فا با هدف ارائه بهترین خدمات  ، عرضه پایدار ترین سرویس ها و همین طور ایجاد امنیت برای اطلاعات مشتریان خود و از همه مهم تر ارائه بهترین پشتیبانی برای خدمات فروخته شده  و همین طور بهترین پشتیبانی فنی که در صورت ایجاد مشکل می توان به راختی از طریق تیم پشتیبانی این مشکل را برطرف کرد .ایجاد این خدمات و پشتیبانی مناسب سبب شد تا ظرف مدت کوتاهی میزبان فا دارای ده هزار مشتری در زمینه میزبانی وب داشته باشد و بتواند به ده هزار سایت ایرانی خدمات میزبانی وب ارائه کند .نکته قابل توجه این می باشد که 97 درصد مشتریان میزبان فا تمدید ساللانه خود را انجام می هند که این موضوع نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات این مجموعه می باشد .

مجموعه میزبان فا از بهترین تجهیزات و مراکز داده ها استفاده می کند و همان طور که گفته شد برای ایجاد رشد در خدمات خود از افراد متخصص استفاده می کند .اگر سرویس های مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید خواهید دید که بهترین خدمات به شما ارائه می شود و این نشان دهنده تعهد میزبان فا به مشتری پس از خرید سرویس ها می باشد . میزبان فا مانند همه مجموعه های فعال در حوزه هاستینگ کشور خدمات مختلی را عرضه می کند ، وجود ویژگی های مثبت و ارزشمندی در این مجموعه موجب شد تا افراد از میزبان فا را در اولویت انتخاب خود قرار دهند.چنان چه نیاز به تهیه خدمات میزبانی وب دارید باید از ویزگی های و مزایای استفاده از میزبان فا مطلع باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود تهیه کنید ، در ادامه قصد داریم که به مزایای استفاده از سرویس های این مجموعه بپردازیم .

مزایای استفاده از سرویس های شرکت هاستینگ میزبان فا

•  میزبان فا مالکیت تمامی سرور های خود را به طور کامل دارد و این مجموعه از قدرتمند ترین و پشترفته ترین سرور ها و همین طور سخت افزار های به روز که بهترین کیفیت را دارد استفاده می کند .
• گارانتی خدمات و سرویس ها یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سرویس های میزبان فا می باشد ، مجموعه ای که از کیفیت خدمات خود مطلع باشد به راحتی می تواند به هنگام فروش خدمات خود گارانتی ارائه کند .
پس از خرید سرویس مد نظر خود از این مجموعه به مدت 7 روز فرصت دارد که کیفیت آن را بررسی کنید و در صورت از کیفیت آن راضی نبودید و یا این که نیاز های شما را برطرف نمی کرد می توانید درخواست لغو سرویس خریداری شده را بزنید تا مبلغی که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده شود .
• اگر قصد انتقال اطلاعات خود از مجموعه ای به میزبان فا داشته باشید ، به پاس میزبانی ، این مجموعه این انتقال را به صورت کامل رایگان مشتریان جدید خود عرضه می کند .گاها پیش می آید که افراد قصد تغییر شرکت میزبان خود می کند که می تواند به دلایل مختلفی مانند عدم رضایت از خدمات دریافتی باشد .در هر صورت در این شرایط تیم پشتیبانی میزبان فا همه اطالاعات را به صورت کامل به سرور های جدید منتقل می کند .
• امنیت وب سایت برای فردی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، در واقع یکی از اصلی ترین اصول برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک توجه به بحث امنیت می باشد .شرکت میزبان فا برای ایجاد امنیت در سرور های خود از آنتی ویروس و آنتی شل های معتبر بهره مند شده است و  دائما و به صورت روزانه موارد مشکوک و همین طور خفره های امنیتی را از روش های مختلف به مشتریان خود اطلاع می دهد . علاوه بر این موارد دیگری را نیز برای ایجاد امنیت در وب سایت کاربران خود لخاظ کرده است تا مشتریان با خیالی آسوده فعالیت خود را ادامه دهند .
• بکاپ گیری روزانه و هفتگی برای حفظ اطلاعات مشتریان ، امکان ارتقاء سریع سرویس ها ، مانتیتورینگ همیشه سرور ها به منظور پیشگیری از بروز مشکل از دیگر مزایای این مجموعه به مشتریان خود برای جلب رضایت آن ها می باشد .

خدمات شرکت هاستینگ میزبان فا

خدمات میزبان فا در حوزه میزبانی  وب می باشد . این خدمات سرویس ها شامل هاست ، دامنه و سرور است . هاست های این مجموعه در دسته بندی هاست ایران ، هاست وردپرس ، هاست ووکامرس ، هاست دانلود و هاست ابری می باشد . سرور ابری نیز جزو سرویس های این مجموعه می باشد . 
انواع دامنه بین المللی مورد نیاز افراد در میزبان فا وجود دارد که می توان به مراجعه به وب سایت این مجموعه آن ها را مشاهده کرد . سرویس های این مجموعه با مناسب ترین قیمت ها در اختیار کاربران میزبان فا قرار می گیرد که می تواند از این سرویس ها  برای پیشرفت کسب و کار خود بهره مند شوند .
شرکت هاستینگ میزبان فا با سابقه ای که در زمینه میزبانی وب دارد می تواند جزو بهترین انتخاب ها برای افرادی که قصد تهیه سرویس های میزبانی وب دارد باشد . شرکت میزبان فا خدمات شایسته ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
سایت از کجا بگیرم هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالیت های سابت های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image