شرکت هاستینگ نت افراز

شرکت هاستینگ نت افراز

شرکت هاستینگ نت افراز

شرکت هاستینگ نت افراز یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه هاستینگ می باشد . این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نمود  و توانست ظرف مدت کوتاهی جایگاه خود را در میان شرکت حوزه میزبانی وب بیابد .نت افراز از متخصصین خبره در زمینه هاستینگ تشکیل شده که بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می کنند . علاوه بر این کارشناسان مجرب و پشتیبان این مجموعه همواره در تلاش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان خود باشند .شرکت نت افراز در مشتری مداری بسیار شهرت دارد ، علاوه بر استفاده از متخصصین و کارشناسان ماهر ، همیشه سعی داشته تا کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد و همین موضوع سبب می شود تا مشتری سرویس های کارآمدی را از این مجموعه دریافت کند .مجموعه نت افراز تمامی خدمات خود را با تایید مراجع قانونی انجام می دهند و همه ی مجوز های لازم برای فعالیت را کسب کرد است.

 ثبت رسمی در سامانه ثبت شرکت ها  ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، دارای مجوز رسمی و پروانه کسب از وزارت صنعت و معدن و تجارت ،  اتحادیه صنف رایانه ، ثبت شده در سیستم نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) ، نماینده رسمی در سامانه ثبت دامنه های آی آر ( ایرنیک ) مجوز جزو مجوزهای نت افراز می باشد .این شرکت هزاران کاربر دارد که از خدمات و سرویس های عرضه شده در سایت نت افراز استفاده می کنند و نت افراز جزو  ده سایت برتر ایران از لحاظ میزبانی دامنه های بین اللملی است .شرکت نت افراز شرایطی را برای تضمین به مشتریان خود قرار داده که می توانند به هر دلیلی که قصد لغو سرویس های خود را داشتند در همان هفته نخست فعال سازی سرویس ها اقدام به کنسل کردن آن کنند  و هزینه های خود را دریافت کنند .این کار به راحتی انجام می شود فقط کافیست مشتری درخواست خود را اعلام کند.یکی از مهم ترین مواردی که برای همه مشتریان اهمیت دارد موضوع امنیت می باشد . در حوزه ارائه خدمات میزبانی وب این موضوع از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است . مجموعه نت افزار همواره سعی داشته تا سرویس های امنی را به مشتریان خود ارائه دهد که این سرویس ها از امنیت بالایی برخوردار است .همان طور که گفته شد شرکت نت افراز بر ارائه خدمات مناسب و کارآمد به مشتریان خود بسیار تاکید داشته و این موضوع از اهمیت بالایی برای مدیران این مجموعه برخوردار است .در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای استفاده خدمات این مجموعه بپردازیم تا افرادی که قصد استفاده از این خدمات را دارند بتوانند با در نظر گرفتن برتری های نت افراز  انتخابی مناسب و شایسته داشته باشند .

مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ نت افراز

• عملکرد یک شرکت هاستینگ تا حد بسیار زیادی به سرور های آن بستگی  دارد . سرور های این مجموعه در کشور های آلمان و فرانسه قرار دارد و نت افراز همواره سعی داشته از بهترین سخت افزار ها برای ایجاد سرعت و پیشرفت امور استفاده کند .سرو های شرکت نت افراز دارای پردازنده های حداقل 12 هسته ای هستند و  در کمترین حالت ممکن 64 گیگا بایت رم دارند . علاوه بر  موارد بیان شده برای ایجاد یک فضای بهتر برای ارائه خدمات تمامی سرور ها به شبکه ای که سرعت 1000 مگابایتی دارند متصل هستند .

• کنترل خدمات ارائه شده از جمله موارد قابل اهمیت در این مجموعه می باشد . مانیتورینگ دائم سرور ها در نت افراز انجام می شود . این قابلیت شرایطی را فراهم می کند که در صورت بروز مشکل ، در سریع ترین زمان ممکن برطرف گردد .

• یکی از مهم ترین مسائلی که برای افراد در انتخاب مجموعه ای برای میزبانی سرویس های  هاست و دامنه اهمیت دارد ، ارائه نسخه پشتیبان به صورت هفتگی و روزانه می باشد . نت افراز نسخه پشتیبان را به منظور حفظ امنیت اطلاعات افراد لحاظ کرده است . همه ی خدمات این مجموعه به صورت مداوم ، هفتگی و روزانه بکاپ گیری انجام می شود و این کار شامل تمامی اطلاعات کاربران است .

•  همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد امنیت از همیت بالای در این زمینه برخوردار است . مجموعه نت افراز تمام تلاش خود را کرده است که بتواند سرویس  امن و مطمئنی به مشتریان خود ارائه کند .از جمله مواردی که نت افراز برای ایجاد امنیت احاظ کرده می توان به مواردی همچون فایروال ها سخت افزاری و نرم افزاری و عرضه پکبچ های امنیتی می باشد که تعدادی از این پکیج ها به صورت انخصاری برای این مجموعه می باشد .

• ارائه پنل کاربری کارآمد از جمله مواردی است که برای مشتری مداری در اختیار کاربران نت افراز قرار گرفته است . پنل کاربری این مجموعه این امکان را فراهم می آورد که افراد بتوانند در هر موقعیت و زمانی که مایل بودند خدمات و سرویس های خود را مشاهده و کنترل کنند .امکاناتی که از طریق این پنل ارائه می شود این است که می توان پرداخت صورت حساب ها و همین طور تمدید خدمات را به صورت آنلاین انجام داد و راه های پرداخت گوناگونی از طریق این پنل ارائه شده است .

خدمات شرکت هاستینگ نت افراز

با ورود به وب سایت این مجموعه متوجه می شویم که خدمات نت افراز متنوع است . از جمله خدمات شرکت نت افراز می توان به مواردی مانند ثبت دامنه ، میزبانی وب  اقتصادی ، میزبانی وب استاندارد ، میزبانی وب حرفه ای ، میزبانی وب دانلود ، سرویس های نمایندگی و همین طور گواهینامه ssl اشاره کردبا دقت به دسته بندی های ارائه شده متوجه می شویم که این خدمات و سرویس ها به همه افراد برای انتخاب دسته بندی مورد نظر خود کمک می کند  و بر هر نوع درخواستی گزینه ای مناسب عرضه شده است .شرکت  نت افراز  در میان برترین شرکت های میزیانی وب می شود زیرا تمامی نیاز های و مسائل پیش روی کاربران خود را در نظر گرفته است .با بررسی خدمات این مجموعه می توان بهترین گزینه ها را برای امور خود انتخاب کرد و از این  سرویس هغا برای ارتقا و پیشرفت کار خود بهره مند شد . چنانچه به دنبال یک مجموعه برای میزبانی وب هستید بی شک نت افراز می تواند گزینه ای  مناسب باشد زیرا این مجوعه  سابقه زیادی در این زمینه دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image