شرکت هاستینگ وب رمز

شرکت هاستینگ وب رمز

شرکت هاستینگ وب رمز

شرکت هاستینگ وب رمز ، در میان شرکت های با سابقه در زمینه میزبانی وب می باشد . این شرکت نزدیک به دو دهه در این حیطه فعالیت داشته است و توانسته افتخارات زیادی را ایجاد کند .وب رمز در سال 1381 تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد . این مجموعه فعالیت خود را در زمینه عرضه سرویس های وب و همین طور فناوری اطلاعات آغاز کرد . این مجموعه یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات می باشد و  علاوه بر خدمات میزبانی وب ، خدمات و سرویس هایی مانند طراحی سایت و سئو طراحی پورتال  و … نیز ارائه کرده است .

شرکت هاستینگ وب رمز از یک تیم مختصص تشکیل شده که از تکنولوژی های روز دنیا برای عرضه خدمات به کاربران خود استفاده می کنند و همین موضوع سبب شده تا بتوانند بهترین سرویس ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و همین شرایط سبب جلب رضایت آن ها می شود .علاوه بر تیم متخصص ، مجموعه وب رمز پشتیبانان و کارشناسان ماهر و خبره در زمینه ای تی دارد که در هر زمان می توانند بهترین راهکار ها را به مشتریان معرفی کنند و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات ایجاد شده برای مشتریان خود را برطرف کنند .مجموعه وب رمز به دلیل امکانات و شرایطی که برای مشتریان ایجاد می کند در میان بهترین شرکت های حوزه هاستینگ فعالیت دارد و به همین دلیل مشتریان این مجموعه معمولا مراکز معتبر و شرکت های برتر کشور می باشند .دانشگاه علوم پزشکی ایران ، شرکت پویش صنعت ، سایت آر تی جزو مشتریان رضایتمند از خدمات شرکت وب رمز می باشند که بهترین سرویس ها به آن ها ارائه شده است .همان طور که گفته شد این مجموعه همیشه در زمینه ارائه بهترین خدمات پیشرو بوده است و سرویس های مناسبی و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده است .استفاده از خدمات این مجموعه مزایای دارد که براب افرادب که قصد استفاده از این سرویس ها و خدمات را دارند بسیار اهمیت دارد  ، چنانچه به دنبال مجموعه برای خرید خدمات میزبانی وب هستید وب رمز می تواند تمتمی خواسته های شما را برطرف سازد .

مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ وب رمز

• هر فردی که قصد خرید سرویس از شرکت های هاستینگ داشته باشد ثبت سفارش آسان و همین طور تحویل سریع سفارش برای او بسیار اهمیت دارد . در هر زمانی که از سایت وب رمز سرویس های مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید به وسیله درگاه های آنلاین پرداخت خود را به راحتی انجام دهید در سریع ترین زمان ممکن دسترسی به سرویس های خریداری شده برای شما ارسال می گردد . اگر قصد ساخت یک سایت را داشته باشید و یا این که یک سایت فعال داشته باشید همه خدمات  از طریق کارشناسان این مجموعه به آسانی فعال می گردد .

• تمامی سرویس ها و خدمات وب رمز در دیتاسنتر های پیشرفته و مطرح دنیا قرار دارد . سرور های های این مجموعه در دیتا سنتر های مجهز اروپا مسقر است و از جمله ویژگی های این خدمات می توان به مواردی مانند مانیتورینگ و پشتیبانی همیشگی ، آپتایم شبکه بالای 99/9 درصد و .. که همه این سرویس ها از بالاترین کیفیت برخوردار است و سرعت ارائه خدمات هم سطح با بهترین سرویس های هاتسنگ دنیا می باشد.

• هر فردی که از خدمات و سرویس های شرکت وب رمز استفاده نماید می تواند از امکانات پرتال کاربران بهره مند گردد . این امکان برای کاربر فراهم می شود که می تواند تمامی اطلاعیه ها را از طریق ثبت اطالاعات خود دریافت نماید .علاوه بر این مورد کاربر می تواند از طریق پرتال کاربران دسترسی به خرید ها و پرداخت های خود داشته باشد و مواردی دیگری مانند اطلاع رسانی زمانی که باید خدمات تمدید گردد و همه ی اطلاعاتی که به کاربر کمک کند تا از خدمات خود به بهترین نحوه بهره مند گردد .

مجموعه وب رمز به بحث آموزش و پشتیبانی کاربران خود بسیار اهمیت می دهد و ارزش زیادی برای آموزش قائل است به همین دلیل در پرتال آموزشی و پشتیبانی این مجموعه اطلاعات جامع و کاملی در زمینه سوالات فنی کاربران قرار گرفته است .اطلاعات کاربردی  در زمینه میزبانی وب و انواع سرور ها ، سرویس های دامنه و همین طور طراحی سایت و خدمات سئو و موارد مرتبط که همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند از طریق پرتال آموزشی در اختیار کاربران قرار می گیرد .علاوه بر این که می توان از پرتال آموزشی وب رمز استفاده کرد ، کارشناسان این مجموعه از طریق تماس ، چت و تیکت در طول شبانه روز پاسخگوی کاربران خود خواهند بود .همه ی موارد بیان شده نشان دهنده این است که مجموعه وب رمز به مشتری مداری و خدمات رسانی کامل به مشتریان خود اهمیت می دهد و همواره کوشیده تا بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را به کاربران خود عرضه کند .

خدمات شرکت هاستینگ وب رمز

مجموعه وب رمز مانند بسیار از شرکت های هاسینگ خدمات ارزشمند و مناسبی را به کاربران خود ارائه می کند ، خدماتی مانند خرید انواع هاست ، خرید سرور مختلف ، ثبت دامنه ، گواهینامه ssl و همین طور طراحی سایت جزو خدمات مطرح وب رمز می باشد .اگر به دنبال طراحی مجموعه برای طراحی سایت باشید ، تیم متخصص وب رمز بهترین گزینه برای دریافت این خدمات می باشد . این مجموعه هر نوع سایتی مانند طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت گردشگری ، املاک ، وکلا ، سایت فروشگاهی و … را به نخو اخسن انجام می دهد .

شرکت هاستینگ وب رمز  دامنه های بین المللی و داخلی را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار می هد تا بتواند رضایت و اعتماد  مشتریان را به خود جلب کند .اگر قصد تهیه سرور داشته باید وب رمز انواه سرور هاس مجازی ، لینوکس ، ویندوز و تلگرام را  بالاترین بازدهی در به مشتریان خود ارائه می کند .شرکت ها هاستینگ متعددی وجود دارند که همگی در زمینه این گونه خدمات فعالیت دارند چنانچه  زمانی نیاز به خدماتی مانند میزبانی وب بودید وب رمز جزو بهترین گزینه ها می باشد زیرا علاوه بر مشتری مداری و پشتیبانی مناسب ، خدمات و سرویس هایی با کارایی بالا عرضه می کند .

ورود به وب رمز

سایت از کجا بگیرم هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت های معرفی شده ندارد.

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image