صرافی kucoin

صرافی kucoin

صرافی kucoin

صرافی kucoin، یک صرافی معتبر برای فعالیت در حوزه ارز های دیجیتال است که کاربران زیادی دارد و معاملات زیادی در آن انجام می شود .این صرافی آنلاین از ارزهای زیادی پشتیبانی می کند به همین دلیل بستری مناسب برای فعالیت در حوزه ارز های دیجیتال می باشد . کاربران صرافی کو کوین می توانند ارز های دیجیتال مختلفی را از وب سایت این صرافی خریداری کنند ، در واقع شرایطی برای خرید مستقیم ارزهای دیجیتال از این وب سایت فراهم شده است .یکی از مزیت ها و ویژگی های قابل توجه صرافی Kucoin این است که دارای اپلیکیشن موبایلی است به این صورت که افراد می توانند از اپلیکیشن این صرافی برای کارهای خود استفاده کنند . اپلیکیشن صرافی کو کوین برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد که می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید .صرافی کو کوین از انجام معاملاتی که در این بستر انجام می شود کارمزد های پایینی دریافت می کند که می توان گفت از دیگر مزیت های این پلتفرم می باشد .

اگر قصد انجام معاملات بزرگ داشته باشید باید حتما در این صرافی احراز هویت کنید ، در این صرافی بدون احراز هویت تنها می تواند اقدام به برداشت دو بیت کوین کرد .فعالیت در این صرافی به گونه است که افراد می توانند به راحتی در این پلتفرم مشغول به فعالیت شوند و معاملات خود را در آن انجام دهند در واقع فعالیت در این وب سایت نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد .این صرافی آنلاین چندین سال است که مشغول به فعالیت است و در طی سال فعالیت خود کاربران زیادی به دست آورده است . این صرافی امکانات خوبی را برای کاربران خود ایجاد کرده است که می توانند امور مختلفی را در این وب سایت انجام بدهند .به طور کلی باید دانست که این صرافی جزو بهترین صرافی های آنلاین است که مشتریان زیادی دارد و علت آن هم ارائه خدمات مناسب است که توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند و روز به روز بر تعداد کاربران این صرافی افزوده می شود . ساده بودن این پلتفرم یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود زیرا کار را برای کاربران آسان تر می کند .

یکی دیگر از موضواتی که بسیار حائز اهمیت است، امنیت این صرافی می باشد که برای افرادی که قصد فعالیت در آن را دارند مهم است . صرافی کیوکوین در میان امن ترین وب سایت هایی وجود دارد که از روش های مختلفی سعی داشته تا امنیت حساب کاربری افراد را بالا ببرد . این وب سایت از پروتکل های رمزنگاری شده استفاده کرده است و از این طریق محفوظ است و علاوه بر این در این صرافی دپارتمانی با عنوان دپارتمان داخلی ریسک وجود دارد که وظیفه آن ایجاد اعتماد و اطمینان برای محافظت از سرمایه کاربران است . در کنار این موارد این صرافی راهکار ها و روش هایی را برای امنیت بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است .در ادامه قصد داریم که به بررسی نحوه ثبت نام در این صرافی آنلاین بپردازیم تا کسانی که قصد دارند از این بستر برای معاملات خود استفاده کنند به راحتی بتوانند یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند .

نحوه ثبت نام در صرافی Kucoin

صرافی kucoin

عضویت در وب سایت صرافی kucoin کار بسیار ساده ای است ، تنها کافیست اطلاعات خواسته شده را در بخش های مشخصی وارد کرد .در گام نخست باید از طریق لینک وارد وب سایت این صرافی بشوید . در این بخش شما با صفحه ثبت نام مواجه می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید . در این جا دو روش برای ثبت نام ارائه شده است که روش اول ثبت نام از طریق شماره تلفن و روش دیگر ثبت نام از طریق ایمیل آدرس می باشد .هر کدام یک از این روش ها را مد نظر دارید انتخاب کنید ، اگر از طریق ایمیل آدرس خود ثبت نام می کنید باید یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس ثبت کنید ، به این دلیل که یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود . پس در بخش email address و یا phone number ، ایمیل یا شماره خود را وارد کنید و سپس از کد فعال سازی که برای شما ارسال می شود را در بخش enter the verification code آن را وارد کنید.

بعد از وارد کردن کد بر روی گزینه next کلیک کنید تا به مرحله ی بعد بروید ، در این مرحله یک رمز عبور مناسب برای حساب کاربری خود تعیین کنید . پیشنهاد می شود که پسورد انتخابی حداقل از هشت کاراکتر تشکیل شده باشد و علاوه بر این ترکیبی از اعداد و حروف باشد ، این کار موجب می شود تا امنیت حساب کاربری بیشتر بشود . رمز عبور خود را در بخش password وارد کنید و سپس دوباره آن را در بخش confirm password وارد نماید توجه داشته باشید که دقیقا همان پسوردی را که انتخاب کرده اید در این بخش وارد کنید .

صرافی کیوکوین

این مراحل تمام کاری است که برای ثبت نام در وب سایت صرافی کیوکوین باید انجام دهید . حالا شما یک حساب کاربری دارید که می توانید امور خود را از طریق آن انجام دهید.در منوی این وب سایت بخش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها مربوط به دانلود اپلیکیشن این صرافی می باشد ، همان طور که قبلا هم گفته شد یکی از ویژگی های بارز این وب سایت وجود اپلیکیشن است که کاربران می توانند کار های خود را از طریق این اپلیکیشن انجام دهند .برای ورود مجدد به وب سایت و حساب کاربری خود از گزینه log in استفاده کنید . در این بخش باید ایمیل آدرس و یا شماره تلفن و همین طور پسورد خود را وارد کنیدصرافی کو کوین خدمات ارزنده ای را برای کاربرانش فراهم کرده که می توانند به خرید و فروش ارز های دیجیتال ، نگهداری ارزهای دیجیتال و تبدیل آن ها استفاده کننده . اگر جزو افرادی هستند که در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت می کنید این صرافی بستری مناسب است تا بتوانید کار های خود را انجام دهید و از خدمات آن استفاده کنید .

توجه داشته باشید که کار با این سایت بسیار ساده است و ما تمامی نکات مورد نیاز را به شما خواهیم گفت

پس از ثبت نام در صرافی می توانید با کلیک بر روی گزینه Main Account موجودی هر ارز به صورت دلار و تعداد واحد آن ارز قابل رویت می باشد

 صرافی kucoin

 

 

و اما قسمت Trading Account برای ترید و تبدیل ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

 

صرافی kucoin

 

 

توجه داشته باشید که برای اینکه موجودی شما به بخش Trading Account منتقل شود باید از بخش Main Account روی گزینه Transfer کلیک کنید و میزان و نوع ارز را به بخش مورد نیاز انتقال دهید.

صرافی kucoin

 

پس از کلیک بر روی گزینه Confirm به قسمت Trading Account بازگردید و بعد در آنجا بر روی ارزی که قصد تبدیل آن را دارید Trade بزنید. و به بخش قسمت ترید بروید.

صرافی kucoin

 

به عنوان مثال در صفحه ای که باز شده چنانچه ما پس از وارد کردن میزان ارز بر روی Buy DOGE کلیک کنیم به راحتی می توانیم میزان دوج کوینی که نیاز داریم را خریداری کنیم. ضمناً توجه داشته باشید که موقع تبدیل ارز در بالای صفحه سمت چپ گزینه های تبدیل برای شما نمایش داده می شود که در این تصویر DOGE/USDT می باشد یعنی تبدیل این دو ارز به همدیگر است. دوج کوین را که می شناسید و USDT در واقع همان استیبل کوین دلاری می باشد که میزانی تقریباً ثابت برابر با یک دلار دارد.

در انتها باید گفت صرافی Kucoin یک صرافی معروف و معتبر می باشد که کاربرهای بسیاری در آن حضور دارند و هنوز گزارشی مبنی بر بلوکه کردن حساب و عدم ارسال مبلغ به این صرافی ثبت نشده است و ما ایرانی ها هم می توانیم به راحتی در آن فعالیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image