مزایای خرید از دیجی کالا 

مزایای خرید از دیجی کالا 

مزایای خرید از دیجی کالا

مزایای خرید از دیجی کالا بسیار گسترده است که باعث شده که بسیاری افراد برای خرید های خود از این وبسایت استفاده کنند .  دیجی کالا  بزرگترین وبسایت فروشگاهی در ایران است که روزانه  چندین میلیون بازدید دارد  و بخش بسیاری زیادی از فروش آنلاین ایران را به خود اختصاص داده است . این وب سایت در زمینه محصولات و کالای مختلفی فعالیت دارد و درواقع با جست وجوی کالای مورد نظر خود شاهد ارائه لیستی از کالای سرچ شده خواهید بود .

مدل کسب وکار وب سایت دیجی کالا ترکیبی از فروش آنلاین و خرده فروشی است . این وب سایت مرجعی برای نقد وبررسی کالا ها و فروش اینترنتی کالا در ایران است . همان طور که گفته شد این وب سایت در زمینه ارائه و فروش کالا های مختلفی فعالیت دارد که می توان به مواردی همچون کالا های دیجیتال ، لوازم شخصی ، لوازم خانگی ، پوشاک ، محصولات فرهنگی و هنری اشاره کرد .یکی از ویژگی های دیجی کالا این است که تنوع محصولات در آن زیاد است و از برندهای مختلف کالا های گوناگونی در این وبسایت قرار گرفته است . مشتریان و کاربران دیجی کالا با وجود این گونه قابلیت ها می توانند به سادگی از میان کالا های وبسایت دیجی کالا ، کالای مد نظر خود را بیابند و با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نمایید .

دیجی کالا اولین وب سایتی است که نماد اعتماد الکترونیک را از مرکزتوسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن وتجارت دیافت کند . علاوه بر این دیجی کالا اکنون  به پرمخاطب ترین وب سایت تجاری وفروش آنلاین کشور تبدیل شده است .بسیاری از ما به هنگام خرید اینترنتی به دیجی کالا مراجعه می کنیم و با جست وجوی کالا های مورد نظر خود  از قابلیت ها و امکانات آن و همین طور قیمت روز آن مطلع می شویم ، علاوه بر این می توان از بخش نظرات این سایت از نظر کاربران دیگر راجع به کالا مد نظر خود آگاه شد که می تواند در انتخاب ما تاثیر گذار باشد .همان طور که بیان شد خرید از دیجی کالا مزیت هایی دارد که در ادامه به بررسی هر چه دقیق تر آن می پردازیم  . این مزایا سبب تمایز این وب سایت از دیگر وب سایت های فروش آنلاین شده است .

تنوع در کالا

یکی از ویژگی های بارز دیجی کالا که همه افراد از آن مطلع هستند این است که تنوع کالا در این وبسایت بسیار زیاد است . هر کالایی را که در مرورگر خود جست و جو کنید به احتمال بسیار زیاد وب سایت دیجی کالا اولین وبسایت نمایش دهنده آن می باشد . این موضوع نشان دهنده تنوع در محصولات موجود در سایت دیجی کالا می یاشد .وجود یک سایت معتبر و شناخته شده می تواند برای هر فردی سودمند باشد زیرا به راحتی می توانند هر آن چه که نیاز دارید از این طریق سفارش دهید .

افراد معمولا بسیار از خرید های خود را به صورت یک جا انجام می دهند و به دلیل این که کالا های متنوعی اعم از محصولات غذایی ، پوشاک ، لوازم بهداشتی و … را نیاز دارند می بایست به  فروشگاه های بزرگ و هایپر ها مراجعه کنند .زندگی پر مشغله امروزی سبب شده بسیاری از ما زمان کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه ها و خرید کردن را نداشته باشیم . حتی ممکنه است شرایطی خاصی برای ما پیش بیاید که برای مدتی امکان خرید حضوری را نداشته باشیم و یا حتی موقعیتی مانند موقعیت فعلی پیش بیاید که وجود ویروس کرونا سبب شود مجبور شویم برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس رفت و آمد های خود را کنترل کنیم .موارد بیان شده بر اهمیت وجود یک فروشگاه اینترنتی معتبر تاکید دارد  ، فروشگاهی که تنوع محصولات آن به نحوی باشد که بتوانیم تمام کالا و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنیم .

دیجی کالا جامع ترین وب سایت فروشگاهی است که می توانید تمامی کالاهای مد نظر خود را در آن بیابید . بنابراین وجود تنوع گسترده در کالاهای این وب سایت شرایطی را فراهم آورده تا بتوان تمامی کالا هایی که به آن ها نیاز داریم به صورت یک جا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنیم .یکی از قابلیت های دیجی کالا که مربوط به موضوع تنوع کالا ها می باشد ، این است که شما می توانید کالا هایی که به راحتی آن ها را نمی یابید از طریق دیجی کالا تهیه کنید . برخی از کالا حتی در شهر های بزرگ نیز به راحتی یافته نمی شوند اما با یک جست و جوی ساده می توانید آن ها را بیابید .

اعتماد به دیجی کالا

امروزه آنلاین شاپ های بسیار زیادی در سر تا سر اینترنت و شبکه های اجتماعی ایجاد شده به معرفی و فروش کالا و خدمات گوناگون می پردازند . در واقع فروش و بازاریابی در فضای مجازی شامل رکن های اصلی یک کسب و کار به حساب می آید .ایجاد اعتماد بین فروشگاه اینترنتی و مشتری است که سبب می شود یک مشتری به صورت مستمر از یک فروشگاه اینترنتی خرید کند . در واقع اعتماد مشتریان و کاربران  است که باعث ایجاد اعتبار یک آنلاین فروشگاه آنلاین می شود .

برای ایجاد این اعتبار و اعتماد باید همیشه بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود که از طریق رضایت ، اعتماد و توجه افراد را جلب کرد . به بیان دیگر مشتری مداری پایه اسانی برای اعتماد به یک فروشگاه آنلاین می باشد .دیجی کالا تنها فروشگاه اینترنتی است که می توان با خیال آسوده سفارش خود را درآن ثبت کرد و تا زمان دریافت سفارش بدون هیچ گونه دغدغه ای می تواند منتظر دیافت سفارش خود باشید .در واقع وجود تیم پشتیبانی بسیار منظم و قوی وهمین طور سیستم مرجوعی کالا سبب شده تا این وب سایت به معتبر ترین وب سایت فروشگاهی کشور  تبدیل شود .در صورتی که پس از دریافت سفارش خود از دیجی کالا متوجه ایرادی در سفارشات خود شدید ، به عنوان مثال سفارش شما دچار ایراد فنی ویا حتی از سفارش خود منصرف شدید می توانید به راحتی کالای خود را مرجوع کند . این قابلیت را کمتر فروشگاه اینترنتی دارا می باشد .

مشاهده نظر مشتریان

برای بسیاری از افراد پیش آمده  که به هنگام خرید کالایی به دنبال افرادی هستند که از آن کالا استفاده کرده باشد تا بتوانند نظر آن ها را جع به کارکرد  و نقاط قوت و ضعف این آن کالا جویا شوند .یکی از ویژگی های قابل توجه در دیجی کالا این است که می توان در هنگام خرید کالای مد نظر خود ، نظرات کاربرانی که آن کالا را خریداری کرده اند و از آن استفاده کرد را مطالعه و بررسی کرد .به عنوان مثال فرض کنید که شما قصد خرید گوشی موبایل دارید ، وارد سایت دیجی کالا می شوید و با جست و جوی نام گوشی مورد نظر به قسمت نظرات کاربران مراجعه می کنید . با بررسی کامنت ها کاربران دو حالت پیش می آید یا این که به طور کامل از انتخاب خود اطمینان حاصل می کنید و یا این که متوجه می شوید گوشی که انتخاب کردید با آیتم هایی که مد نظر داشتید فاصله دارد و باید در انتخاب حود تجدید نظر کنید .در بخش دیده گاه های دیجی کالا  نقد و بررسی کالا ها وجود دارد که نقاط قوت وضعف کالا بیان شده است . با توجه به موارد گفته شده توصیه می شود که قبل ثبت سفارش خود به امتیازات داده شده به محصولات توجه کنید و به کامنت مشتریانی که کالا را خرداری کرده اند دقت کنبد .یکی از قابلیت های بخش نظرات و دیدگاه ها در دیجی کالا این است که با یک تگ مخصوص در بالای نام کاربران این وب سایت مشخص می کند که آن شخص آن محصول را خریداری کرده اشست و یا فقط جربیات خود را در اختیار کاربران قرار داده .وجود این نظرت باعث می شود که تا انتخاب بهتری داست و به همین دلیل به کاربران و مشتریان دیجی کالا توصیه می شود تا از این بخش غافل نشوند وبه آن توجه لازم را داشته باشند .

امکان خرید از کجا

اگر ساکن شهر های بزرگ و پر جمعیت کشور باشید ، بی شک خرید کردن امری بسیار ساده برای شما خواهد بود  زیرا در شهر های بزرگ تمرکز فروشگاه و آنلاین شاپ ها بسیار بیشتر است .مسئله زمانی ایجاد می شود که فردی ساکن شهر های کوچک و یا روستا باشد ، در این صورت دسترسی به فروشگاه های بزرگ به موضوع دشوار بدل می شود . افرادی که در شهر های کوچک و روستا ها زندگی می کنند برای تهیه کالا خود باید مسافته ای طولانی را طی کند تا به مراکز خرید برود .در این شرایط بهترین کار استفاده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد است که بتوان هر نوع کالایی اعم از کالا های دیجیتال ، مواد غذایی ، پوشاک و هر نوع کالایی که مورد نیاز باشد در آن یافت .دیجی کالا اولین گزینه برای تمام ایرانیان ، بخصوص افرادی است که در شهر های کوچک و روستا زندگی می کنند ، می باشد . دیجی کالا به سادگی سفارش ثب شده را در محل خریدار به او تحویل می دهد و تنفاوتی هم نمی کند که این فرد ساکن کجا باشد .

جشنواره های فروش متفاوت و جذاب

یکی از  بخش های کاربردی دیجی کالا که مورد توجه بیشتر کاربران این وب سایت قرار می گیرد ، چشنواره ها و طرح های فروش شگفت انگیز است .در این طرح های فروش ویژه  کالا ها با قیمت های بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد به بیان دیگر کالا های مختلف بسته به کارایی و نوع آن  شامل تخفیف می شود که خرید آن برای کاربران سود مند می شود .

این قابلیت در سایت دیجی کالا سبب شده تا کابران در هنگام خرید به این بخش سری بزنند ، چون ممکن است کالای مورد نیاز ها آن ها شامل کالای های تخفیفی باشد که موضوع باعث می شود که هزینه کمتری را برای کالا پرداخت کنند .وجود این گونه طرح ها و جشنواره شگفت انگیز سبب محبوبیت بیش از پیش دیجی کالا می شود ، علاوه بر موارد این دیجی کالا ، کالا ها  های متنوعی را به صورت روزانه تحت عنوان پیشنهاد شگفت انگیز برای کاربران ایجاد کرد کرده . این پیشنهادات با تخفبف های قابل توجهی همراه هستند که برای بسیار می تواند سود مند باشد .بخش پیشنهادات شگفت انگیز دیجی کالا دارای مدت زمانی مشخصی است به این صورت که افراد ظرفت مدت اعلام شده مدت زمان اعلام شده می توانند کالا های این بخش را سفارش دهند .

تا به اینجا از از ویژگی های بارز سایت دیجی کالا سخن گفتیم ، همان طور که میدانیم هر کدام از این دلایل پیش نیاز یک خرید با اطمینان است . در واقع افراد برای این که بتوانند خرید اینترنتی مطمئنی  را تجربه کنند باید حتما به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنند .همه موارد بیان شده اعم از تنوع در کالاهای موجود در وب سایت دیجی کالا ، جشنواره ها و طرح های فروش تخفیف دار ، امکان مشاده نظر کاربران دیجی کالا ، امکان خرید از تمامی نقاط کشور و مشتری مداری و قابل اعتماد بودن این وب سایت فروشگاهی شرایط را برای یک خرید مطمئن فراهم می آود .بی شک همه افراد با بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان آشنایی دارد . وب سایت آموزن اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین در سرتاسر جهان است روزانه مبالغ بسیار بالایی از این وب سایت خربد انجام می شود . بسیاری افراد دیجی کالا را آمازون ایران خطالب می کنند به این دلیل که توانسته در از زمان شروع به کار تا به امروز بخش اعظمی از فزوش اینترنتی کشور را تحت اختیار بگیرد .

اگر به سایت دیجی کالا سری بزنید و به منوی دسته بندی کالا ها مراجعه کنید مشاده خواهید کرد که چه دستبه بندی گسترده ای برای کالا های موجود در دیجی کالا وجود دارد . این دسته بندی شامل کالای های دیجیتال ، مد وپوشاک ، زیبایی و سلامت ، هانه و آشپز خانه ، ورزش و سفر و… دسته بندی های بسیاری متنوعی است .یکی از بخش های بسیار جالب دیجی کالا که سبب کارایی هر چه بیشتر این وب سایت شده بخش سوپر مارکت دیجی کالا می باشد . این بخش به منظور فراهم کردن شرایطی برای خرید اینترنتی و آنلاین مواد غذایی مصرفی خانوار ایجاد شده است . اگر به این بخش نگاهی بیندازیم متوجه تنوع در محصولات موجود در بخش سوپر مارکت می شویم .این کالا ها شامل کالا های اساس خوار و بار ، لبنیات ، محصولات پروتئینی ، نوشیدنی ، خشکبار و شیرینی ، تنقلات ، میوه و سبزیجات و … می باشد . موارد بیان شده نشان از تنوع محصولات و موارد غذایی در سوپر مارکت دیجی کالا است .در این بخش تخفیفاتی با عنوان شگفت انگیز سوپر مارکتی وجود دارد که موارد غذایی و به طور طی محصولات موجود در سوپر مارکت دیجی کالا را می توان با تخفیف های قابل ملاحظه ای خریداری کرد . خانواده ها می توانند موارد غذایی مورد نیاز خورد را از طریق سوپر مارکت دیجی کالا تهیه کنند تا هم محصولات با کیفیتی را دریافت کنند و هم با استفاده از این تخفیف ها  هزینه های خود را کاهش دهند .بخش تخفیفات و پیشنهاد های دیجی کالا بخش جذابی است که بسیار از افراد پس از ورد به این وب سایت به این بخش نیز مراجعه می کنند ، همان طور که پیش تر گفته شد ممکن است کالایی که مورد نیاز شما است در بخش تخفیفات و پیشنهاد ها وجود داشته باشد به همین دلیل مراجعه کردن به این بخش ضرری نخواهد داشت .

یکی دیگر از قابلیت ها و امکانات سایت دیجی کالا بخش دیجی پلاس است . این بخش برای کاربران دیجی کالا خدمات ویژه ای را فراهم می آورد که با اشتراک در آن می توانند از خدمات اختصاصی و مزایای ویژه برخوردار شوند و در هزینه های خود صرفه جویی کنند. این طرح به صورت یک اشترک ماهانه برای کاربران دیجی کالا فراهم آمده است .از جمله خدماتی که در طرح دیجی پلاس برای کاربران مهیا می شود می توان به مواردی همچون ارسال رایگان ، شگفت انگیز اختصاصی ، هدیه نقدی ، ظرفیت اختصاصی ، بازگشت کالا تا سی روز و ارسال فوری پلاس اشاره کرد .با عضویت در بخش دیجی پلاس می توان در هزینه های ارسال را مدیریت کرد به بیان دیگر می توان در این هزینه ها صرفه جویی انجام داد ، به این صورت که در دیجی پلاس  خرید های و در واقع سبد هایی با فاکتور کمتر از دویست هزار تومان برای سفارش های عادی در ماه تا چهار بار برای مشتری رایگان ارسال می گردد. این خدمات به صورت اشتراک یک ماهه ، دو ماهه و سه ماهه برای کاربران دیجی کالا ارائه شده است .گاها ممکن است پیش بیاید که به کالایی به صورت فوری نیاز داشته باشید ، به عنوان مثال فرض کنید که مهمانی دارید و بخشی از مواد غذایی مورد نیاز شما تمام شده است و از طرفی زمان کافی برای رفتن به فروشگاه و تهیه آن را ندارید .در این شرایط سرویس ارسال فورس پلاس دیجی پلاس می تواند مشکل شما را برطرف کند به این صورت که پس از ثبت سفارش می توانید کالا های مورد نیاز خود را حداکثر 2 تا 4 بعد دریافت کنید .در ادمه قصد داریم به سه بخش از زیر مجموعه های دیجی کالا بپردازیم . این سه بخش شامل دیجی استایل ، دیجی پی و فیدیبو می باشد .

دیجی استایل

دیجی استایل یکی از سایت های زیر مجموعه دیجی کالا می باشد ، این وب سایت به صورت تخصصی بر روی فروش اینترنتی پوشاک بلد شده است . به عبارتی دیگر این وب سایت جزو بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه مد و پوشاک محسوب می شود . دیجی استایل در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز فعالیت دارد .کالا های موجود در این وبسایت از برند های معتبر و معروف وجود دارد  و همین طور در این وبسایت بخشی به برند های ایرانی اختصاص داده شده است  و فقط می توان کالا های ایرانی خریداری کرد .در دیجی استایل تنوع محصولات بسیار گسترده است و کالا ها از  برند های مختلفی در این وب سایت وجود دارد  . در دیجی استایل دسته بندی کالاها به این صورت می باشد ، پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه ، کفش‌های ورزشی و رسمی ، کیف هایزنانه و مردانه ، اکسسوری مانند عینک ، دستبند ، دستکش ، کلاه  و زیر آلات .

فیدیبو

فیدیبو یک فروشگاه اینترنتی قانونی برای کتاب الکترونیک می باشد . دیجی کالا در سال 1395 بخش از سهام فیدیبو را خریداری کرد و در سال بعد با خرید بخش بیشتری از سهام این فروشگاه آنلاین کتاب به مالک اصلی آن تبدیل شد . همان طور که گفته شد فیدیبو شامل مجموعه های وابسته به دیجی کالا می باشد .

دیجی پی

دیجیپی نیز جزو مجموعه های وابسته به دیجی کالا می باشد . دیجی پی استارت آپی در زمینه فناوری های مالی می باشد و از سال 1396 به مجموعه دیجی الا متصل شد . سیستم دیجی پی یک سیستم یکپارجه استبرای پردخت آسان است  که نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت ندارد .سه مجموعه دیجی استایل ، دیجی پی و همین طور فیدیبو نشان دهنده گسترگی فعالیت دیجی کالا می باشد ، علاوه بر این می توان گفت که این دیجی کالا مجموعه نوآور و پیشرو در حوزه های مختلف است که سبب می شود کاربران این وب سایت فروشگاهی به راحتی به آن اعتماد کنند.دیجی کالا برترین فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران زیادی در تمامی شهر های ایران دارد . خدمات و ویژگی های این سایت باعت شده که به یک سایت فروشگاهگاهی بی رقیب تبدیل شود . روزانه سفارشات بسیار زیادی در این وب سایت ثب می شود و کالا های مختلفی به دست مشتریان آن می رسد .خدمات دهی و مشتری مداری دیجی کالا به نحوی است که پس از یک بار خرید از آن می تواند مشتری وفادار این وب سایت شد  و به صورت مستمر خرید های خود را از یک وب سایت انجام داد .دیجی کالا رتبه بسیار خوبی در میان سایت های ایران دارد که نشان دهنده خدمات و ویژگی ها منحربه فرد این وب سایت است ، برای بهره مندی از خدمات این کافیست در این وبسایت ثبت نام انجام دهید تا بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید .چنانچه قصد این را داشتید که به صورت اینترنتی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید ، حتما به این وب سایت مراجعه کنید و از طریق  دیجی کالا سفارش خود را ثبت نماید تا دیگر نگرانی از بابت کیفیت و اصل بودن سفارش  خود نداشته باشید  و از مزایای خرید از دیجی کالا بهره مند شوید .

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image