درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال

 درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال برای همگان آشناست . این درگاه پرداخت جرو برترین درگاه های پرداخت ایرانی است که در میان ایرانیان محبوبیت و اعتبار بالایی دارد . زرین پال در از فروردین ماه ماه سال 1389  به عنوان اولین پرداخت یار فعال در ایران شروع به کار کرد به کار کرد . وب سایت زرین پال پیشرو در زمینه ی فینتک است و اعتبار بسیار زیادی در میان افراد فعال در حوزه ی تجارت الکترونیک دارد . زرین پال  با ارائه بهترین خدمات برای کاربران خود به عنوان درگاه پرداخت واسط اینترنتی فعالیت خود را آغاز نمود .در واقع زرین پال زمانی فعالیت خود را شروع کرد که  پرداخت آنلاین در کشور ما پدیده ای نوپا و نو ظهور بود و همین طور  فراهم کردن یک درگاه پرداخت برای مشاغل و کسب و کار های آنلاین دشواری های خود را به همراه داشت .

این درگاه پرداخت از همان ابتدا کار خود را به خوبی و با کمترین ایراد پیش برد و این در شرایطی بود که بسیار از درگاه های پرداخت به دلیل نقض قوانین فیلتر شده و از ادامه فعالیت منع شدند .درگاه بانکی زرین پال ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از مهم ترین آن ها وجود اپلیکیشن اختصاصی است . اپلیکشین موبایلی زرین پال به سادگی شرایطی را برای  کاربران خود فراهم می کند که می توانند تراکنش های خود را زیر نظر گرفته و آن را مدیریت کنندبه عبارتی اپلیکیشن زرین پال یک کیف الکترونیکی برای کاربران خود است به این صورت که می توان قبض ها را پرداخت کرد ، شارژ تهیه کرد و کیف پول و کارت های بانکی خود را کنترل کرد .درگاه پرداخت زرین پال مزایایی دارد که سبب برتری آن از سایر سایر درگاه های پرداخت می شود ، در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از این درگاه پرداخت بپردازیم .زرین پال درگاه بانکی است که مزایای زیادی دارد بی شک می توان از آن برای  پرداخت های وب سایت فروشگاهی استفاده کرد و با خیالی آسوده از این درگاه استفاده نمود . لینک ثبت نام درگاه زرین پال

پلتفرم های آنلاین بسیاری در کشور وجود دارد که بی شک یکی از محبوب ترین آن زرین پال است . اعتبار و امنیت  و ظاهر و محیط ظاهر پسند از جمله ویژگی های بازر اینپلتفرم می باشد . درگاه زرین پال این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند که به سادگی درگاه پرداخت آنلاین و اینترنتی خود را راه اندازی کنند و به درآمد زایی از کسب کار خود برسد .وجود درگاه زرین پال شرایطی را برای کسب وکار های نوپا ها مانند استارت آپ ها فراهم می کند که می توانند فعالیت را راحت تر آغاز کند و علاوه بر این باعث می شود که کاربران فضای مجازی بتوانند به سادگی به آن ها اعتماد کنند زیرا افراد به درگاه های معتبر پرداخت اطمینان می کنند .از دیگر ویژگی های زرین پال این است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که همین موضوع دلیل دیگری برای اعتماد به این درگاه پرداخت است . این درگاه پرداخت معتبر با استفاده از الگوریتم های پبچیده و همین طور استفاده از فن آوری های گوناگون می تواند از درگاه پرداخت مشتریان خود در مقابل حمله هکر ها حفاظت کند . کاربر با دانستن این موضوع با خیالی آسوده به این درگاه اعتماد خواهد کرد .اصلی ترین فعالیت و قابلیت زرین پال سیستم درگاه پرداخت آن می باشد . کسانی که قصد دریافت درگاه پرداخت از زرین پال را دارند باید به سطح نقره ای در این مجموعه برسد و به عبارتی دیگر مراحل احراز هویت آن ها انجام و تایید شود .وجود این اخراز هویت و سطح نقره ای موجب شده تا امنیت در ایم درگاه ایجاد شود  و تمامی کسب وکار ها و افرادی که با این درگاه کار می کنند با آرامش خاطر همکاری خود را پیش ببرند .زمانی که اقدام به ساختن حساب کاربری در زرین پال می کنید کیف پولی به شما تعلق می گیرد که تمامی اطلاعات حساب کاربری شما به طور کاملا دقیق در آن قرار می گیرد که شامل اطلاعاتی همچون صورت حساب ها و  پرداخت ها می باشد  .در ادامه قصد داریم به مزایای کاربردی این درگاه پرداخت بپردازیم ، دانستن این مزایا برای افرادی که قصد شروع استفاده از زرین پال را دارند می تواند مفید واقع شود .

مزایای استفاده از درگاه پرداخت زرین پال

درگاه زرین پال مزیت ها ویژگی هایی منحصربه فردی دارد که می تواند رضایت و توجه هر کاربری را به جلب کند در واقع درگاه زرین پال جزو چندین درگاه پرداخت برتر ایران محسوب می شود .

• این درگاه ارائه دهنده خدمات پرداخت اختصاصی به کسب وکار ها و بیزنس ها می باشد به این صورت که می توان به نام کسب و با آدرس سایت زرین پال درگاه پرداخت تهیه کرد.

• اصلی ترین محور موفقیت یک مجموعه پشتیبانی قوی و مناسب است که زرین پال در این زمینه موفق بوده است ، در صورت بروز مشکل و یا مسئله ای پشتیبانان این درگاه حداکثر در چند ساعت پاسخ کاربران را می دهند .

• در اولین ماه فعالیت در درگاه پرداخت زرین پال تسویه حساب رایگان با کاربران صورت می گیرد .

• در صورتی که که کاربری را به استفاده از زرین پال دعوت کنید پورسانت 5 درصد به شما تعلق می گیرد .

• همان طور که پیش تر نیز بیان شد امنیت این درگاهپرداخت بی نظیر است زیرا در آن از سرورهای بسیار  قدرتمند و دیوار امنیتی قوی و الگوریتم های پیچیده استفاده می شود .

• این درگاه برای برخی از کحصولات خود کد تخفیف ارائه می کند که می تواند برای کاربران سودآور باشد .

• یکی از قابلیت های مهم درگاه زرین پال امکان ساخت کیف پول های متنوع است .

• برای بهره مندی از خدمات زرین پال باید یکی از دو سطح کاربری نقره ای و طلایی را فعال کنید که علت وجود این سطح ها ایجاد امنیت است

• روز های سه شنبه هر هفته تراکنش ها با کارمزد صفر درصد انجام می شود که به آن سه شنبه های طلایی می گویند .

• از جمله ویژگی های مورد توجه این درگاه مسیردهی سازمان یافته و هوشمند برای درگاه های بانکی می باشد که بسیار مهم است .

• اپلیکیشن موبایلی این درگاه بسیار کارایی دارد به این صورت که می توان به سادگی گزارش وروی ها و تسویه حساب را در این اپلیکیشن مشاهده کرد .

درگاه پرداخت در شبکه های اجتماعی ازجمله اینستاگرام و تلگرام جزو امکانات ویژه ی این درگاه است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم . در صورت استفاده از این درگاه ،  ربات تلگرام وضعیت تراکنش ها را به شما اطلاع می دهد .

• زرین کارت جزو خدمات زرین پال است که این کارت از بانک آینده دریافت می شود . زرین کارت یک دبیت کارت است که عضو شبکه رسمس بانکی کشور است و همه امکانات یک کارت بانکی را دارا می باشد  و به منظور تسویه حساب سریع تر و همین طور کارمزد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . برای دریافت زرین کارت باید حداقل سطح کاربری نقره ای را داشت .

• از دیگر خدمات زرین پال زرین گیت است که می توان با پرداخت مبلغ اندکی آن را فعال کرد . بسیاری از افراد مایل هستند که کاربرانشان پس از کلیک بر روی بخش پرداخت مستقیما به درگاه بانکی متصل شوند و در این صورت دیگر نشانه ای از این درگاه وجود نخواهد داشت .

• این درگاه امکان ارائه لینک  همراه صفحه محصول و همچنین پرداخت که می توان به واسطه آن مشخصات کاربر مانند ایمیل شماره موبایل و  نام و نان خانوادگی آن را دریافت نمود .

• از دیگر مزایای استفاده از درگاه زرین پال این است  که امکان ارائه افزونه های آماده برای جوملا ، وردپرس و … دارد .

• اگر بخواهیم یکی از امکانات و مزایای برتر زرین پال را بیان کنیم بی شک لینک پرداخت شخصی خواهد بود که در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .

• بسیاری از کسب وکار ها  بیش از یک صاحب دارند به عبارتی از دو یا چندین شریک تشکیل شده اند که فعالیت می کنند. زرین پال برای این گونه کسب و کار چاره ای اندیشه است که از به عنوان درگاه اشتراکی یاد می شود . درگاه اشتراکی می تواند برای شریکان طبق شرایط خاصی تسویه انجا دهد ، به این صورت که مشخص کردن مبلغ و درصد این کار امکان پذیر است .

پنل مدیریتی کاربردی

همه یکسانی که از درگاه پردخت آنلاین استفاده می کنند نیازمند به یک پنل مدیریتی کاربردی و ساده می باشند که بتوانند به راحتی کسب وکار خود را مدیریت کنند .اگر صاحب کسب وکاری باشید بی شک از اهمیت این موضوع آگاه هستید ، در صورت نبود سیستم مدیریتی مناسب برای یک بیزینس می توند مشکل ساز شود و مسائل مختلفی را برای کسب وکار ایجاد کند که در صورت عدم توجه به این موضوع گاها می تواند شرایطی برای ایجاد اخلال در کسب و کار فراهم آورد .درگاه زرین پال به در نظر این موضوع برای جلوگیری از بروز مشکل پنل مدیریتی به منظور ایجاد موقعیتی برای مدیریت مالی بهتر کسب و کار برای صاحبان کسب وکار فراهم آورده است که نشان از مشتری مداری این درگاه می باشد .

زرین لینک درگاه پرداخت زرین پال

کسب وکار های بسیاری هستند که سایتی برای ارائه و فروش خدمات و کالا های خود ندارند . این کسب وکار ها ممکن است در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام وتلگرام فعالیت کنند .زرین لینک لینکی می باشد که به یک کاربران را به یک درگاه پرداخت بانکی که به نام یک فرد و یا نام کسب وار و فروشگاه است منتقل می کند . همان طور که گفته شد برای استفاده از زرین لینک الزامی برای داشتن وب سایت وجود ندارد .نحوه کارکرد  زرین لینک به این صورت است که می توان برای هر کدام از خدمات و محصولات فروشگاه خود در صفحه اینستاگرام و یا محصولات و خدمات قرار گرفته در کانال تلگرام خود یک لینک ایجاد کرد و آن را به مشتری ارائه داد . مشتری با ورود به لینک دریافت شده به صفحه پرداخت بانکی منتقل می شود و با سرعت بالا و امنیت پرداخت خود را انجام دهد .

زرین لینک برای کسب وکار ها مزایای گسترده ای دارد ، به عنوان مثال با استفاده از این این قابلیت می توانید امور مالی و تمام پرداخت ها و تراکنش های درگاه خود را مدیریت نمایید . به این صورت که پنل مدیریتی این درگاه تمامی تراکنش ها بر مبنای تاریخ ، مبلغ ، نام پرداخت کننده و حتی محصول به سادگی در اختیار صاحبان کسب وکار قرار می گیرد .شما می توانید با استفاده از زرین لینک محصولات و خدمات کسب وکار خود را مدیریت و کنترل کنید . به این صورت که می توان برای همه کالا ها لینک ایجاد کرد و قیمت ، اطلاعات محصول و همین طور تعداد موجودی را مشخص کرد و وقتی مشتری درخواست داد لینک کالای مورد نظر را برای او ارسال کرد .وجود این لینک می توانند میزان فروش را نیز افزایش دهد به این صورت که به هنگام معرفی و ارائه کالا لینک مستقیم آن را نیز قراردهد تا مشتری بتواند به راحتی در همان زمان سفارش خود را ثبت نماید و دیگر درگیر روند پرسیدن قیمت و دریافت اطلاعات کالا نشود.

درگاه پرداخت اینترنتی شخصی

درگاه پرداخت اینترنتی شخصی قابلیت منحصر به فردی از زرین پال است که می توان آن را روشی سریع برای پرداخت و دریافت وجه بیسن افراد دانست . لینک شخصی می تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن های مخصوص کارت به کارت کرد و همین طور دستگاه های پوز سیار شود .این قابلیت شرایطی را برای ما مهیا می کند که می توان از یک لینک شخصی برای پرداخت ها استفاده کرد و همین طور در عوض شماره کارت لینک شخصی ایجاد و ارسال کرد .این قابلیت برای افراد بسیاری کاربرد دارد که می توانند پرداخت ها واریزی ها را از این طریق بررسی کند . لینک شخصی جزو محبوب ترین خدمات درگاه زرین پال می باشد .

درگاه پرداخت زرین پال خدماتی را برای رفاه حال صاحبان بیزسنس های کوچک و بزرگ ارائه می کند که می توانند به واسطه آن ها شرایط را برای رشد کسی وکار خود فراهم آورند .چنانچه قصد دارید کسب وکاری را ایجاد کنید قطعا به این خدمات نیازمند خواهید بود ، در این صورت بهترین گزینه درگاه زرین پال می باشد که می تواند شما را در راستای تحقق اهداف کسب وکار یاری کند .

ثبت نام درگاه پرداخت زرین پال

ورود به زرین پال

 

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image