درگاه پرداخت زیبال

درگاه پرداخت زیبال

درگاه پرداخت زیبال

درگاه پرداخت زیبال فعالیت خود را ازسال 1395 آغار کرد و در میان برترین درگاه های پرداخت کشور جای دارد . این درگاه پرداخت همواره در ارائه خدمات کاربردی  و سرویس های ویژه برای کاربران خود پیشرو بوده است  و توانسته بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم آورد .با وجود نوپا بودن این درگاه ، توانسته در لیست بهترین درگاه پرداخت های جای خود را داشته باشد و خدمات ارزشمندی را به کاربران خود ارائه کند که همگی در شرایط مختص به خود کارایی ویژه ای دارند .نسخه اولیه این درگاه فقط شامل یک محصول پرداخت در محل است که برای فروشگاه های اینترنتی ، شرکت های لجستیک و … مناسب بود .پرداخت هایی که در محل گیرنده انجام می شد  (Cash on Delievery)  ، به صورت سراسری و پیوسته با پرتال ها  و وب سایت ها و هم چنین سیستم های حسابداری شرکت ها متصل می شود و  همه ی خدماتی که بر پایه کارت خوان انجام می شود برای بیزینس ها فعال می شود .

این خدمات برای بخش های مختلفی مانند حسابداری ، مدیریت مالی ، انبارداری و … شرکت ها بسیار اهمیت دارد و زیبال با ارائه این خدمات توانسته است که با متصل کردن پرداخت کارت خوان  به سیستم های بیزینس ها این مسئله را برای آن ها حل کند .توضیحات گفته شد و خدماتی که مبتنی بر پرداخت کارت خوان بود در نسخه اولیه و یا نسخه یک درگاه زیبال ارائه شد و همان طور که گفته شد راه بسیاری از شرکت ها را در بخش های مختلف هموار کرد .در نسخه دو درگاه زیبال که در خرداد ماه سال 1397 معرفی گردید ، خدمات جدید و ارزشمندی که برای کسب وکار ها مفید است ارائه شد و توانست امور را برای بسیاری از کسب وکار هموار سازد .در این نسخه سرویس درگاه واسط پرداخت (B2B)  و سرویس باشگاه مشتریان بیزینس های که به صورت قدیمی و سنتی کار می کنند  و همچنین کسب و کار های آفلاین به خدمات زیبال پیوست .

این خدمات همان طور که گفته شد شامل درگاه پرداخت که به منظور ایجاد سرویس های  custom شده  بر پایه ی درگاه پرداخت متصل به شرکت ها است و سرویس باشگاه مشتریان نیز برای مدیریت هر چه بهتر مشتریان در اختیار کسب و کار ها قرار گرفته است .بنیان گذاران این درگاه پرداخت سه نفر هستند که قصد معرفی آن ها را داریم . مهدی فاطمیان که جزو بنیان گذاران و و مدیر عامل زیبال است  و تخصیلات او کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات دانشگاه خواجه نصیر می باشد  همین طور  او متولد سال 1373 است . مهدی فاطمیان  سومین تجربه کار افرینی خود را در زیبال تجربه کرده است .از دیگر بنیان گذاران درگاه پرداخت زیبال محمد زمان زاده است که علاوه بر بنیان گذار بودن زیبال در سمت مدیر فنی نیز مشغول به فعالیت است . او دومین تجربه کار آفرینی خود را در زیبال سپری می کند و متولد سال 1394  است . تحصیلات او کارشناسی نرم افزار دانشگاه شهید بهشتی است .و سومین بنیان گذار درگاه زیبال سجاد شاهی است که در کنار بنیان گذاری زیبال مدیر اجرائی این درگاه نیز می یاشد و تخصیلات او کارشنتسی سخت افزار دانشگاه شهید بهشتی است و متولد سال 1377 است .تیم بنیان گذار زیبال از جوانان توانمند و با دریات تشکبل شده که با ارائه خدماتی جدید و نوآورنه توانسته اند ظرف مدت کوتاهی  در این درگاه های پرداخت کشور جای خود را باز کنند .زیبال با 11 نفر نیروی فعال تواسته سبب ایجاد اشتغال برای جوانان کشور نیز شود که خود این موضوع تحسین بر انگیز است و بی شک با گسترش فعالیت های این مجموعه تعداد آن نیز افزایش می یابد .درگاه زیبال در اردیبهشت ماه سال 1397 به عنوان شرکتی دانش بنیان شناخته شد که از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری این جایگاه را کسب نمود .در ادامه قصد داریم به معرفی بهتر خدمات زیبال و همین طور مزایای استفاده از این درگاه بپردازیم که  این مطالب می تواند برای افرادی که قصد تهیه یک درگاه پرداخت را داشته باشند کمک کننده باشد .

خدمات و مزایای استفاده از درگاه پرداخت زیبال

•  درگاه پرداخت زیبال درگاهی امن و مطمئن و بدون قطعی است  ، این مجموعه شرایطی را برای مشتریان بیزینس های آنلاین ایجاد کرده که می توانند به راحتی و با خیالی آسوده پرداخت های خود را انجام دهند .• درگاه پرداخت زیبال، قابلیتی با عنوان سوییچینگ دارد که در زمان قطعی درگاه پرداخت به صورت کاملا هومشمند پرداخت را به مسیری جدید راهنمایی می کند تا امر پرداخت به درستی انجام شود ، این موضوع علاوه بر این که تعداد تراکنش های موفق را افزایش می هد  سبب رضایت هر چه بیشتر افراد نیز می شود .

• یکی از مزایای استفاده از درگاه زیبال این است که می توان مبالغ بین حساب بانکی را تسهیم کرد . در واقع سیستم تسهیم شرایطی را فراهم می آورد تا مبالغ پرداخت ها به هر حسابی واریز گردد . به بیانی دیگر می توان مبالغ را به چندین حساب انتقال داد و این مبالغ می تواند به نسبت های مختلفی منتقل شود .

• برای کسب وکار گزارش لحظه ای و سریع پرداخت ها و در واقع تراکنش ها بسیار اهمیت دارد .  این اطلاعات از طریق ربات ، ایمیل ، ربات تلگرام و همین طور اپلیکیشن ارائه می شود که صاحبان کسب  وکار ها از وضعیت تراکنش ها مطلع کند .

درگاه های پرداخت زیبال

  در مجموعه زیبال سه نوع درگاه پرداخت واسط ، مستقیم و درگاه پرداخت مستقیم ارائه می شود . درگاه پرداخت واسط به درگاهی گفته می شود که کاربران برای انجام تراکنش قبل از این که وترد درگاه شوند ، به صفخه تایید اطلاعات پرداخت درگاه زیبال منتقل می شوند و سپس از این که اطلاعات تایید شد  به منظور پرداخت به صفحه درگاه اینترنتی وارد می شوند .درگاه پرداخت مستقیم زیبال به این صورت است که کاربران برای پرداخت به درگاه بانکی وارد می شوند و در این درگاه مشخصات زیبال مانند لوگو و نام  در این صفخه قرار می گیرد .و در اخر درگاه پرداخت اختصاصی به این صورت است که افراد به درگاه پرداخت می روند ، در این صفحه مشخصات کسب وکار صاحبان کسب وکار ها قرار می گیرد .

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image