سامانه بیمه حامیگر

سامانه بیمه حامیگر

سامانه بیمه حامیگر

سامانه بیمه حامیگر ، یک وب سایت تخصصی در زمینه مقایسه و خرید آنلاین بیمه می باشد که بستری را فراهم که افراد بتوانند بهترین نوع بیمه را انتخاب کنند .حامیگر در قالب وب سایت و اپلیکیشن در اختیار کاربران این مجموعه قرار گرفته است . چنان چه قصد خرید بیمه دارید و یا نیاز دارید که بیمه های مختلف را مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید حامیگر بهترین گزینه می باشد که می توان برای مدیریت لحظه ای انواع بیمه استفاده کرد ‌.

این وب سرویس به واسطه شرکت کارگزاری بیمه اعتماد گستر هستی ارائه و پشتیبانی می شود که تمام فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام می دهد و همه مجوز های رسمی را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است . با این وجود می توانند گفت که به راحتی می توان به این پلتفرم اعتماد کرد و خدمات بیمه ای خود را از این مجموعه تهیه کرد .حامیگر از پرسنل و مدیرانی با تجربه و متخصص تشکیل که در واقع فعالیت های خود را با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنل خود انجام می دهد و علاوه بر این با توجه به این که حامیگر سابقه همکاری با شرکت های بیمه ای دولتی و خصوصی را دارد ، از تجربیاتی که از این همکاری ها حاصل شده نیز کمال استفاده را می کند .این مجموعه در زمینه سرویس دهی و خدمات دهی اینترنتی مقایسه خدمات بیمه و شرکت های بیمه و همین طور مشاوره هایی در ارتباط با بیمه کامل ترین و مناسب ترین بیمه ها را با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی برای مشتریان عرضه کرده است که بسیار قابل توجه است .

هنگامی که اقدام به تهیه بیمه نامه خود از حامیگر کنید ، از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه نیز بهره مند خواهید شد . مشاوره در خرید بیمه نامه یکی از ویژگی های این مجموعه می باشد که در انتخاب گزینه مناسب بسیار اهمیت دارد .مورد دیگری که وجود دارد سرعت عمل در انتخاب بیمه نامه می باشد که در مواقع خاصی موارد اهمیت زیادی داشته باشد . رعایت اخلاق حرفه ای از موئلفه های بارز این مجموعه می باشد که مورد قابل ملاحظه ای است .اصلی ترین ویژگی حامیگر که در واقع نشانگر رسالت این مجموعه است سرویس دهی شایسته به مشتری و پشتیبانی در هنگام وقوع خسارت است . در واقع مهم ترین موردی که در ارتباط با یک سامانه تهیه بیمه اهمیت دارد همین مورد می باشد .

از نامی که برای این استارتاپ فعال در حوزه بیمه انتخاب شده است مشخص است که هدف از تاسیس آن چیزی به جز حمایت از مشتریان خود نبوده و همواره در تلاش هستند که بتوانند خدمات شایسته و درخوری را به مشتریان ارائه کنند .قطعا خرید بیمه در جامعه امروزی برای بسیاری از افراد ضروری است و علاوه بر این موضوع یکی از نیاز های جامعه امروزی می باشد . همه افراد از اهمیت داشتن بیمه مطلع هستند و می داند که با داشتن بیمه می توانند ضرر ها نشانی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی را جبران کنند .همه ما می دانیم که در طول روز حوادث مختلفی جان و مال ما را تهدید می کند ، وقتی با خودروی خود به خیابان می رویم ممکن است بر اثر یک تصادف خودروی ما آسیب های شدیدی ببیند و حتی ممکن است که جان ما نیز به خطر بیافتد.در مثالی دیگر می توان گفت که ممکن است که در اثر یک بی احتیاطی و یا بی توجهی آتش سوزی در منزل رخ دهد که موجب شود تمامی وسایل مثل از بین برود . افراد هم هستند که متاسفانه درگیر بیماری های خطرناک و مزمنی می شود که برای درمان خود نیاز به هزینه های زیادی دارند که می توانند از بیمه برای تامین این هزینه ها استفاده کنند .بیمه در واقع یک آینده نگری است که افراد باید نسبت به اتفاقات غیرقابل پیشبینی خود داشته باشند و با تهیه بیمه خیال خود را از نگرانی های که ممکن است ذهن هر فردی را به مشغول کند ، آسوده کنند .

در ادامه می خواهیم به معرفی انواع بیمه های که می توان از سامانه حامیگر بپردازیم تا افرادی که قصد تهیه بیمه از این سامانه را دارند بتوانند به راحتی بیمه مد نظر خود را تهیه کنند .

انواع بیمه ارائه شده در سامانه بیمه حامیگر

همان طور که می دانید امروزه بیمه های مختلفی عرضه شده است که هر کدام از این بیمه ها کارایی خاص خودشان را دارند . هر کدام از این بیمه ها در شرایط خاصی مورد نیز افراد قرار می گیرد .بیمه های ارائه شده در سامانه حامیگر عبارت اند از بیمه بدنه اتومبیل ، بیمه اشخاص ، بیمه درمان ، بیمه آتش سوزی ، بیمه عمر و زندگی ، بیمه حمل و نقل ، بیمه موبایل و بیمه اتکایی که هر کدام مزایای خاص خود را دارند .

اولین بیمه نام برده شده بیمه بدنه خودرو است که تهیه این بیمه اجباری نیست . افرادی که این بیمه را برای خودروی خود تهیه می کنند در مقابل حوادثی مانند سرقت خودرو ، آتش سوزی و حوادثی از این قبیل از خودروی خود حفاظت می کنند . بی شک این بیمه مزایای دارد که بیمه شخص ثالث آن را ندارد و به افراد پیشنهاد می شود که این بیمه را برای خودروی خود تهیه کنند .یکی دیگر از بیمه های ارائه شده در سامانه حامیگر بیمه درمان می باشد . بیمه درمان تکمیلی انواع مختلفی دارد که هر کدام به نوبه خود در شرایط خاصی قابل استفاده می باشد . در واقع منظور از این نوع بیمه این است که تمامی هزینه های درمانی شامل هزینه های مربوط به ویزیت ، هزینه داروهای مصرفی ، بستری شدن و هر هزینه ای مربوط به امور درمانی باشد را می توان از طریق این بیمه پرداخت کرد . حوادث و اتفاقات و همین طور بیماری از قبل افراد را باخبر نمی کنند به همین دلیل با تهیه بیمه می توان نگرانی های آینده را برطرف کرد.

از دیگر بیمه های ارائه شده در سامانه حامیگر بیمه آتش سوزی می باشد . همان طور که از نام این نوع بیمه مشخص است با تهیه بیمه آتش سوزی می توان از ضرر های مالی بعد از آتش سوزی جلوگیری کرد . این نوع بیمه قدمت زیادی دارد و بی شک دسته ای از بیمه های کاربردی می باشد .بینه شخص ثالث نیز یکی دیگر از بیمه های ارائه شده در حامیگر می باشد که این نوع بیمه مربوط به حوادث رانندگی مانند تصادف می باشد که برای انواع خودرو مانند سواری ، تاکسی و موتور سیکلت قابل تهیه است .بیمه عمر نیز جزو بیمه های بسیار کاربری است که افراد برای این که بتوانند از آینده خود آسوده خاطر باشند این بیمه را تهیه می کنند و شروع به پرداخت حق بیمه خود می کنند و می توانند از مزایا این بیمه استفاده کنند .بیمه های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد اما مهم ترین بیمه هایی که کاربرد زیادی نیز دارند ، بیمه های نام برده می باشند که بی شک تهیه آن جزو اولویت های افراد می باشد تا خود را از هزینه های مالی حفظ کنند .

سامانه حامیگر در وب سایت این سامانه اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب بیمه مناسب را در اختیار کاربران خود قرار داده است که آن ها بتوانند بیمه مد نظر خود را تهیه کنند .شاید برای کاربران این وب سایت سوال پیش بیاید که تهیه بیمه از سامانه حامیگر چه مزایای برای آن ها دارد و علاوه بر آن چه تفاوت هایی میان این سامانه و سایر مجموعه ها برای تهیه بیمه می باشد.برای پاسخ به این موضوع می خواهیم در ادامه به مزایای تهیه بیمه مورد نظر از سامانه حامیگر بپردازیم تا افرادی که قصد تهیه بیمه دارند بتوانند به راحتی بیمه مد نظر خود را از سامانه حامیگر تهیه کنند .

مزایای تهیه بیمه از سامانه بیمه حامیگر

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، سامانه حامیگر یک بستر مناسب است برای تهیه بیمه به صورت آنلاین که خرید بینه از این سامانه برای کاربران آن مزایای زیادی دارد .یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های سامانه حامیگر این است که وقتی بیمه مورد نیاز خود را از این سامانه تهیه می کنید ، پشتیبانی این مجموعه در تمامی مراحل همراه کاربران این مجموعه خواهد بود . در واقع در هر شرایطی مشتری این مجموعه به مشکل و یا مسئله ای بر بخورد می تواند از طریق پشتیبانی این سامانه اقدام به حل مشکل خود کند .پس با خیالی آسوده می توانید بیمه مورد نظر خود را از سامانه حامیگر تهیه کنید و بدانید که با تهیه بیمه از این سامانه در تمامی مراحل پشتیبانی برای کاربران وجود دارد .وقتی فردی بیمه خود را از سامانه حامیگر تهیه می کند ، این سامانه بیمه نامه آن فرد را به صورت رایگان ارسال می کند . در واقع می توان گفت که افراد بدون آن که زمانی را صرف مراجعه به نمایندگی بیمه ها کنند ، در زمان های آزاد خود می توانند به صورت اینترنتی بیمه مورد نظر خود را تهیه کنند و بدون آن که هزینه پرداخت کنند آن را درب منزل خود به صورت رایگان دریافت کنند .کسانی که در بیمه خود را از سامانه حامیگر تهیه می کنند به راحتی بدون هیچ گونه مشکلی می توانند بیمه خود را تهیه کنند . سادگی در خرید بیمه از سامانه حامیگر از دیگر ویژگی های مثبت این سامانه می باشد .

از دیگر مزیت های خرید بیمه از سامانه حامیگر سرعت در صدور بیمه است . به این صورت که زمانی که درخواست تهیه بیمه را ثبت می کنید در سریع ترین زمان ممکن می توانید بیمه نامه خود را دریافت کنید .تمام این مزایا نشان دهنده این است که کاربران این وی سایت بیمه خود را از یک سامانه مناسب تهیه می کنند که می تواند رضایت آن ها را جلب کند .بخشی در سامانه حامیگر وجود دارد که از طریق این بخش می توان اقساط بیمه را به کاربران یادآوری کرد . علاوه بر این می توان از طریق این بخش به کاربران یادآوری کرد که بیمه خود را تمدید کنند . این بخش در وب سایت حامیگر وجود دارد و با عنوان یادآور تمدید یا اقساط بیمه می باشد.این سامانه خدمات الکترونیک را نیز در وب سایت حامیگر ارائه می کند که خدمات شامل استعلام بیمه ، sos پیگیری هزینه های درمانی و sos مراکز درمانی طرف قرارداد می باشد .در وب سایت حامیگر اخبار مربوط به حوزه بیمه نیز قرار گرفته شده است که می توانید با مراجعه به وب سایت حامیگر این اخبار را مطالعه کنید و از آن ها مطلع شوید .

طی چندین مرحله ساده می توانید اقدام به تهیه بیمه مورد نیاز خود کنید ، در گام اول می توان انواع پوشش های بیمه ای را از هر لحاظ مقایسه کرد . در گام بعدی باید اطلاعات مورد نیاز از بیمه گذار را در وب سایت حامیگر ثبت کرد .بعد از ثبت اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای صدور بیمه نامه نوبت به آن می رسد که بیمه نامه خریدار برای آدرسی که ثبت کرده است ارسال شود ‌. افرادی که بیمه خود را از سامانه حامیگر تهیه می کنند می توانند حق بیمه خود را از طریق تمامی کارت های شتاپ پرداخت کنند .همان طور که پیش تر به آن اشاره شد کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن سامانه حامیگر نیز اقدام به تهیه بیمه مورد نظر خود کنند .در دنیای امروزی که حوادث گوناگونی در انتظار همه افراد است تهیه بیمه یکی از الزامات مهم است که باید در نظر گرفته بشود . سامانه حامیگر بهترین انتخاب برای تهیه بیمه می باشد که می توان به راحتی بیمه نامه های مورد نظر خود را در این سامانه یافت و آن را تهیه کردسامانه حامیگر را از طریق صفحات مجازی این سامانه دنبال کنید و از اطلاعات مربوط به این حوزه آگاه شوید . توجه داشته باشید که بهتر است بیمه خود را از سامانه ای تهیه کنید که شرایط را برای خریداران خود ساده و آسان می کند که با توجه به مزیت هایی که از حامیگر بیان شد ، این سامانه انتخاب مناسبی است .به وب سایت حامیگر مراجعه کنید و از خدمات این سامانه برای تهیه بیمه نامه مورد نظر خود استفاده کنید .

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image