سایت کلیکی adbtc

وب سایت کلیکی adbtc

 سایت کلیکی adbtc

سایت کلیکی adbtc ، یک وب سایت معتبر و قانونی این که در حوزه تبلیغات کلیکی و کسب درآمد در این زمینه فعالیت می کند .این وب سایت در میان بهترین وب سایت های فعال در این حوزه می باشد که در مقایسه با سایر وب سایت ها نرخ مبلغ پرداختی آن در ازای هر کلیک بسیار بیشتر است و به همین دلیل با فعالیت مداوم در این وب سایت می توان درآمد های قابل توجهی به دست آورد .می توان گفت که با فعالیت در این وب سایت می توان روزانه حدود ۱۰۰۰ ساتوشی به دست آورد که با فعالیت مستمر می توان این مبالغ را گسترش داد و درآمد مناسبی از یک سایت کلیکی داشت .

چنانچه قصد داشته باشید که درآمد حاصل شده از این سایت را برداشت کنید باید حداقل به پنج هزار ساتوشی رسیده باشد که به کیف پول فاست هاب واریز می شود و در صورتی که سی هزار ساتوشی بخواهید برداشت داشته باشید به کیف پول اصلی کاربران این سایت واریز می شود .این وب سایت بخش های مختلفی دارد که به معرفی و نحوه استفاده از آن ها خواهیم پرداخت تا افرادی که تصمیم به شروع فعالیت در این وب سایت دارند بتوانند به راحتی ثبت نام خود را در این وب سایت انجام دهند و فعالیت خود را آغاز کنند و به درآمد دلاری از این وب سایت برسند .

بی شک برای نتیجه گرفتن از هر کاری و به خصوص سایت های کلیکی باید صبوری پیشه کرد و فعالیت ها و اقدامات لازم را برای نتیجه گرفتن انجام داد .به طور کلی فعالیت در این وب سایت بسیار ساده است به این صورت که با مشاهده تبلیغات و آگهی ها قرار گرفته در این وب سایت مقدار مشخصی بیت کوین در اختیار کاربران قرار می گیرد .شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هر کدام یک از تبلیغات قرار گرفته در این وب سایت چند ثانیه هستند ؟ و یا این در ازای مشاهده این تبلیغات چه مقدار بیت کوین به کاربران پرداخته می شود ؟

تبلیغات این سایت معمولا بین ده تا شصت ثانیه می باشند که با توجه به میزان ساتوشی دریافتی این زمان منطقی است ‌، در ارتباط با میزان ساتوشی دریافتی نیز می توان گفت که مقدار آن ها متفاوت است و بستگی به عواملی مانند مدت زمان تبلیغ دارد . به هر حال با ثبت نام و شروع فعالیت در این وب سایت میزان درآمد در ازای تبلیغات را مشاهده خواهید کرد ‌.به طور کلی در ازای هر کلیک در اینسایت کاربران مبلغی بین هفت تا پنجاه ساتوشی دریافت می کنند . تنها روش پرداخت این وب سایت به صورت بیت کوین می باشد که برای بسیاری از افراد قابل توجه است .

یکی از ویژگی های مثبت سایت adbtc این است که تبلیغات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این تبلیغات می تواند زمینه سازه درآمد های خوبی برای کاربران این وب سایت باشد . یکی دیگر از ویژگی های مثبت این وب سایت این است که پرداخت های مناسبی در مقابل تبلیغات نشان می دهد ‌. سایت adbtc کاربران فعال زیادی از کشور های مختلف دنیا دارد که کشور های مانند ایران و روسیه در میان کشور هایی هستند که کاربران زیادی در این وب سایت دارند .با فعالیت و مشاهده تبلیغات در این وب سایت و همین طور جذب ریفرال مستقیم برای فعالیت در این وب سایت می توان درآمد به صورت بیت کوین به دست آورد . به طور کلی برای افرادی که علاقه مند هستند کسب درآمد به صورت بیت کوین داشته باشند این فضا بسیار مناسب است .حال نوبت به آن رسید تا نحوه ثبت نام در این وب سایت را بررسی کنیم و توضیح دهیم که به چه صورت می توان فرآیند ثبت نام در این وب سایت را انجام داد . ثبت نام در  سایت adbtc بسیار ساده است فقط کافی است اطلاعات خواسته شده را در بخش های مورد نظر وارد کرد.

نحوه ثبت نام درذسایت کلیکی adbtc

به منظور ثبت نام در این سایت از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این سایت شوید .

با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز سایت adbtc و ثبت آن ها اکانت و یا حساب کاربری ساخته می شود .

در صفحه sign up سه بخش وجود دارد که باید با اطلاعات مناسب تکمیل گردد . بخش اول که email می باشد. در این کادر باید یک ایمیل معتبر و در دسترس در فرم ثبت نام وارد کنید تا ثبت نام شما انجام شود .

بخش بعدی مربوط به پرداخت درآمد های کاربران از سایت adbtc می باشد . این بخش با عنوان bitcoin address است که باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در این بخش وارد کنید تا واریزی ها به این کیف پول انجام شود . چنانچه کیف پول نداشته باشید باید یک حساب کاربری در یکی از کیف پول ها داشته باشید تا بتوانید درآمد های خود را دریافت کنید .

مورد بعدی که در فرم ثبت نام در این وب سایت کلیکی قرار دارد password می باشد . باید در این بخش رمز و یا همان پسورد مورد نظر خود را وارد کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که پسورد انتخابی باید حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد .بهتر است که پسورد خود را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی آن بتوانید دسترسی داشته باشید .

بعد از تکمیل کادر ها و در واقع فرم ثبت نام باید captcha را حل کنید تا سایت adbtc تایید کند که کسی که در حال ثبت نام است ربات نیست ‌.
پس از انجام این کار نیز نوبت به این مرحله می رسد که بر روی گزینه sign up کلیک کنید تا ثبت نام در این وب سایت تکمیل شود و حساب کاربری مد نظر ساخته شود .همان طور که مشخص است ثبت نام در این وب سایت بسیار ساده است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد فقط کافی است یک ایمیل معتبر داشته باشید و یک بیت کوین آدرس برای دریافت درآمد های خود از این وب سایت کلیکی تا بتوانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

بعد از این که ثبت نام تکمیل شد ، چنانچه قصد داشتید که فعالیت های روزانه خود را در سایت adbtc انجام دهید باید به این وب سایت مراجعه کنید و گزینه sign in را انتخاب کنید .با ورود به این بخش باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و سپس captcha را حس کنید تا به سایت ثابت کنید که ربات نیستید . در آخر بر روی گزینه log in کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید .

چنانچه پسورد خود را فراموش کرده باشید نگران نباشید . فقط کافی است که گزینه forgot password را بزنید و با وارد کردن ایمیل خود پسورد را بازیابی کنید تا بتوانید مجدد به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه کسب درآمد از سایت adbtc بپردازیم تا کسانی که ثبت نام خود را از طریق این آموزش انجام دادند بتوانند کسب درآمد خود را به صورت بیت کوین آغاز کنند .

کسب درآمد از سایت کلیکی adbtc

کار با سایت adbtc بسیار ساده است و فعالیت بخش های مختلف این وب سایت بسیار ساده است . در این قسمت قصد داریم که به صورت کامل به بررسی بخش های مختلف این وب سایت بپردازیم.

اصلی ترین بخش سایت adbtc بخش ذ می باشد که در این بخش می توان شروع به کسب درآمد کرد .

این بخش شامل سه گزینه می باشد که surf ads ، auto surfing و active window surfing هستند .

بخش surf ads مهم ترین بخش سایت adbtc است که می توان از این بخش بیشترین میزان ساتوشی را به دست آورد . در واقع این بخش اصلی ترین بخشی است در این وب سایت با آن سروکار داریم . در این بخش تبلیغات را مشاهده می کنید و سپس کپچا را حل کرده و سپس ادامه فرآیند را انجام می دهید تا درآمد مد نظر را به دست بیاورید .دو بخش دیگر نیز مانند بخش surf ads می تواند برای ما سود آور باشد و موجب شود تا بتوانیم به صورت روزانه از این بخش ها بیت کوین کسب کرد .برداشت از  سایت adbtc نیز بسیار ساده است . برای این کار باید چندین مرحله طی شود ، ابتدا به بخش withdraw مراجعه کنید . سپس روشی که می خواهید برداشت داشته باشید را انتخاب کنید . همان طور که گفته شد برای برداشت از طریق کیف پول موقت فاست هاست حداقل پنج هزار ساتوشی داشته باشید و همین طور برای برداشت از طریق کیف پول اصلی خود باید سی هزار ساتوشی داشته باشید. در نهایت نیز با ثبت این مقدار در کمتر از چند روز درآمد خود را دریافت خواهید کرد .بخش های مختلفی در سایت adbtc وجود دارد که می خواهیم به معرفی آن ها بپردازیم تا افرادی که قصد دارند در این وب سایت کار کنند با بخش های مختلف آن آشنا باشند ‌ . همان طور که گفته شد ثبت نام و ورود به این وب سایت بسیار ساده است و کسب درآمد نیز در بخش earn انجام می شود ‌‌.

بخش balance نشان دهنده میزان ساتوشی هر کاربر در حساب کاربری افراد می باشد . هنگامی که می خواستید میزان ساتوشی خود را بررسی کنید می توانید در این بخش میزان ساتوشی که به دست آورده اید را مشاهده کنید .قسمت satoshi advertising balance به معنی میزان پول برای خرید تبلیغات می باشد . در واقع می توانید از طریق حساب خود بیت کوین به وب سایت منتقل کنید و این طریق تبلیغات بخرید ‌. علاوه بر این می توان درآمد به دست آمده را نیز به این بخش منتقل کرد . به طور کلی فرآیند این کار از طریق گزینه deposit انجام می شود .

چنانچه قصد داشته باشید که دوستان و نزدیکان خود و همین طور دیگران را به فعالیت در این وب سایت کلیکی دعوت کنید می توانید از بخش referral system لینک و بنر انحصاری خود را بردارید و آن را در اختیار افراد مورد نظر خود قرار دهید . با این کار در صورت فعال بودن کاربرانی که از طریق لینک انحصاری شما ثبت نام کرده اند ، کمیسیون برای شما در نظر گرفته می شود.اگر بخواهید بیت کوین آدرس خود را تغییر دهید باید از گزینه change wallet استفاده کنید . با ورود به این بخش بیت کوین آدرس جدید خود را دارد نماید و آن را ثبت کنید تا واریز ها به این کیف پول جدید انجام شود .

بخش referral market نیز وجود دارد که در بخش بستری مهیا شده است که می توان زیرمجموعه خرید و فروش کرد . این بخش قسمتی به عنوان rating دارد که در با دست آوردن امتیاز بیشتر ، میزان بیشتری ساتوشی کسب کرد که در نتیجه می توان درآمد بیشتری داشت .سایت adbtc یک وب سایت معتبر و با سابقه است که طی سال ها فعالیت خود توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند ‌. کار با این سایت بسیار ساده و شفاف است و با فعالیت در این وب سایت می توان درآمد های مناسبی به دست آورد .اگر به دنبال لیستی از وب سایت های معتبر ptc باشید بی شک سایت adbtc در میان آن ها خواهد بود . روش پرداخت از طریق بیت کوین یک ویژگی منحصر به فرد این وب سایت است که برای افرادی که به بیت کوین علاقه دارند قابل توجه است .برای شروع کسب درآمد از وب سایت از طریق لینک ارائه شده اقدام به ثبت نام کنید . با فعالیت روزانه در این وب سایت می توانید به مرور درآمد های مناسبی برای خود ایجاد کنید ‌‌ . Adbtc یک سایت قانونی و معتبر است که پرداخت های منظمی به کاربران خود دارد و با این وجود با خیالی راحت فعالیت خود را در این وب سایت آغاز کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image