سایت کلیکی buxvertise

وب سایت کلیکی buxvertise

 سایت کلیکی buxvertise 

 سایت کلیکی buxvertise ، یک وب سایت معتبر کلیکی است که در حوزه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند . این سایت در طول مدت زمان فعالیت خود توانسته است کاربران زیادی را از سرتاسر جهان جذب فعالیت در buxvertise کند. در واقع در ارتباط با این وب سایت می توان گفت که این سایت کلیکی در میان وب سایت های امن قرار دارد که با اطمینان می توان در آن فعالیت داشت و به کسب درآمد پرداخت. یکی از قوانین اصلی برای فعالیت در این وب سایت به این صورت است که برای هر اکانت یک IP در دسترس می باشد . پس هنگامی که در این وب سایت ثبت نام می کنید باید برای فعالیت با یک IP فقط یک اکانت داشته باشیم . از طرف این وب سایت کلیکی پیشنهاد می شود که در مکان های عمومی و همین طور مدرسه از این وب سایت استفاده نکنید . روش های مختلفی برای کسب درآمد از این سایت وجود دارد که همان طور می دانیم روش اصلی آن مشاهده تبلیغات و کلیک بر روی آن ها است که به میزان کلیک های درآمد کسب خواهیم کرد . علاوه بر این در سایت buxvertise از طریق Buxgrid و offerwalls و روش های دیگر کاربران را به کسب درآمد از این وب سایت دعوت می کند .

یکی از ویژگی های سایت buxvertise که موجب شده تا کاربران با انگیزه زیادی در این وب سایت فعالیت کنند ، وجود قرعه کشی های روزانه می باشد . شرط ورود به این قرعه کشی ها این است که باید بر روی پانزده عدد از پست ها ثابت کلیک کنید . با این کار امکان شرکت در قرعه کشی مهیا می شود . حال سوال پیش می آید که جایزه این قرعه کشی چیست ؟ چنانچه برنده این قرعه کشی باشید ، جایزه پنج دلاری به شما تعلق خواهد گرفت . این سایت کلیکی قوانین خاص خود را دارد که برای فعالیت در آن باید از آن ها آگاه باشید و انجامشان دهید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید در آن فعالیت کنید . یکی از قوانین  سایت buxvertise  این است که برای فعال نگه داشتن حساب کاربری خود باید بر روی شش تبلیغ کلیک کنید . یکی دیگر از قوانین فعالیت در سایت buxvertise این است که اگر به مدت نود روز از حساب کاربری خود استفاده نکنید و وارد آن نشوید ، حساب کاربری مسدود می شود و به عبارتی دیگر اکانت شما تعلیق می گردد . علاوه بر این موجود  اکانت شما نیز مسدود می شود .  با توجه به این موارد بهتر است که کاربر فعالی در این وب سایت باشید تا بتوانید درآمد مناسبی داشته باشید و همین طور مشکلی برای حساب کاربری شما پیش نیاید .

 سایت buxvertise به ازای هر کلیک به کاربران خود حدود 0.002 دلار پول می دهد که با فعالیت مداوم و مستمر و همین طور استراتژی های مختلف می توان درآمد خود را از این وب سایت افزایش داد .  حداقل میزان برداشت از این وب سایت کلیکی هفت دلار می باشد ، به این صورت که وقتی هفت دلار از این وب سایت به دست آورید می توانید درخواست واریز درآمد خود را انجام دهید. روش های مختلفی برای پرداخت درآمد ها از این وب سایت وجود دارد . کاربران می توان از طریق روش های ارائه شده درآمد خود را دریافت کنند .  سایت buxvertise از طریق پی پال Neteller، Payza و SolidTrustPay درآمد کاربران خود را واریز می کند .به طور کلی می توان گفت که سایت buxvertise در میان معدود وب سایت های کلیکی معتبر قرار دارد که می توان به راحتی در آن فعالیت کرد و با خیالی آسوده به کسب درآمد دلاری پرداخت . متاسفانه بسیاری از وب سایت در این حوزه هستند که بدون هیچ گونه پرداختی تنها زمان و پول کاربران را از بین می برند ، اما  سایت buxvertise اثبات کرده است که در ازای فعالیت کاربران درآمد آن ها را به سرعت پرداخت خواهد کرد .

کار کردن با این وب سایت کلیکی بسیار ساده است و به همین دلیل زمانی که در این وب سایت ثبت نام می کنید و فعالیت خود را آغاز می کنید بعد بررسی پنل کاربری خود به راحتی به فعالیت در بخش های مختلف آن خواهید پرداخت . در ادامه قصد داریم به بررسی چگونگی ثبت نام در وب سایت buxvertise بپردازیم تا افرادی که قصد شروع کار در این وب سایت را دارند بتوانند به راحتی عضو این سایت شوند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی buxvertise 

ثبت نام و عضویت در این سایت کلیکی بسیار ساده است و فقط کافیست طبق مراحل گفته شده اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید .به منظور ثبت نام و عضویت در سایت buxvertise باید از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این سایت ptc شوید . در این بخش باید اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام را وارد کنید . در واقع یک فرم پیش روی شما قرار می گیرد که باید برای ایجاد حساب کاربری اطلاعات خواسته شده را وارد کنید .در این صفحه نوشته شده که createan account که به معنای ساخت حساب کاربری می باشد . کادر اول این فرم ثبت نام باید نام کامل خود را وارد کنید که با عنوان full name می باشد . نام خود را به صورت کامل و دقیق در این بخش وارد کنید .در کادر بعدی باید ایمیل خود را وارد کنید . باید ایمیل آدرسی را وارد کنید که معتبر باشد . اگر ایمیل وارد شده فیک باشد وب سایت آن را تایید نخواهد کرد در نتیجه باید یک ایمیل واقعی وارد کنید . به ایمیل آدرسی که وارد می کنید حتما باید دسترسی داشته باشید به این دلیل که باید ایمیل خود را تایید که این مرحله بعد از کامل کردن فرم ثبت نام می باشد .

کادر از email ، با عنوان confirm email است که باید در بخش دوباره ایمیل خود را وارد کنید و به عبارتی دیگر تکرار کنید . باید ایمیل که در کادر قبل وارد کردید را در همین بخش مجدد وارد کنید .بخش بعدی username می باشد . در این بخش باید یک یوزرنیم یا نام کاربری برای خود تعیین کنید و در این کادر وارد کنید . نام کاربری برای ورود به وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است که یوزرنیمی را انتخاب کنید که در خاطرتان بماند .بعد از تعیین نام کاربری به سراغ پسورد می رویم ، در این بخش باید یک پسورد مناسب برای حساب کاربری خود در سایت buxvertise وارد کنید.  پسورد که انتخاب می شود بهتر است حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد . با این وجود پسورد انتخابی حتما مورد تایید سایت قرار خواهد گرفت . بعد از این که پسورد خود را وارد کردید در کادر بعدی که با عنوان confirm password می باشد  باید مجدد پسورد خود را وارد کنید . توجه داشته باشید که باید عینا پسورد مورد نظر خود را وارد کنید . در صورت مغایرت پسورد که در بخش confirm password وارد می کنید نمی توانید ثبت نام خود را انجام دهید پس به این مورد توجه کنید .

پس از وارد کردن این اطلاعات ، باید بخش verification code را تکمیل کنید . این بخش شامل اعداد و حروف می باشد که باید در کادر مقابلش وارد کنید . بعد از انجام این کار ، باید قوانین و مقررات این وب سایت را بپذیرید تا اکانت شما در این سایت ساخته شود . برای این کار باید تیک گزینه terms of service را بزنید که به معنای تایید آن است .در نهایت برای ساخته شدن حساب کاربری باید بر روی گزینه register کلیک کنید تا ثبت نام انجام شود . بعد از این کار یک حساب کاربری منحصر به فرد در اختیار کاربر قرار می گیرد . با این کار شما حساب کاربری خود را ساخته اید که برای فعال سازی آن باید یک گام دیگر پیش بروید . بعد از این که بر روی گزینه register کلیک می کنید و اطلاعات شما تایید می شود و در نهایت حساب کاربری ایجاد می شود ، یک پیغامی از طرف وب سایت دریافت می کنید ‌. محتوای پیغام به این صورت است که یک ایمیل به ایمیل آدرس شما ارسال شده است که برای به منظور فعال سازی  حساب کاربری خود باید بر روی لینک ارسال کلیک کنید و حساب کاربری خود را فعال کنید.  در این مرحله به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک دریافتی از طرف وب سایت کلیکی کنید ، با این می توانید فعالیت خود را در این وب سایت کلیکی آغاز کنید . به منظور ورود مجدد به این وب سایت باید از طریق گزینه log in ، یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید و verification  code را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه log in کلیک کنید تا وارد اکانت خود شوید .

کسب درآمد از سایت کلیکی buxvertise 

زمانی که قصد داشتید که شروع به درآمد زایی از اینسایت کنید از وارد حساب کاربری خود بشوید که این مراحل به صورت کامل در بخش بالا توضیح داده شده است .بخش اصلی که ما با آن سروکار داریم ، بخش view advertisements می باشد . با کلیک بر روی این قسمت ، بر روی گزینه view ads بزنید . با ورود به این بخش باید تست انسان شناسی را تکمیل کنید .بعد از این کار به تبلیغات که ارائه شده است دسترسی پیدا خواهید کرد . با کلیک بر روی تبلیغات موجود در وب سایت میزان مشخصی پول برای مشاهده آن تبلیغ به شما داده می شود ‌. در آخر برای این که مبلغ برای شما در نظر گرفته شود باید از میان تصویر های ارائه شده بر روی تصویری که بر عکس یل مخالف سایر تصاویر است کلیک کنید . این بخش محوریت کار این وب سایت کلیکی است . علاوه بر مشاهده تبلیغات روش های دیگری نیز برای کسب درآمد در این وب سایت وجود دارد . یکی از قسمت هایی که برای کسب درآمد وجود دارد بخش raffle است . این بخش برای جایزه دادن به افرادی است که بیشترین کلیک روزانه را داشته اند . با فعالیت مستمر می توانید از این بخش نیز درآمد کسب کنید .  از دیگر بخش های این سایت wheel of bux است که با چرخاندن گردونه در هر روز می توانید پوینت به دست بیاورید . مورد بعدی بخش icon cash می باشد ، در این بخش اگر کاربران دیگر این وب سایت حدود بیست و پنج مرتبه بر روی آیکون کش شما کلیک کنند مبلغ ده سنت داده می شود . 

قیمت بعدی buxGrid است که در این بخش با کلیک  می توانید جایزه سه دلاری این وب سایت را به دست بیاورید که کاملا شانسی می باشد .علاوه بر موارد گفته شده برای کسب درآمد از سایت buxvertise می توانید با انجام وظایف گفته شده در بخش های مختلف این وب سایت درآمد خود را از این این وب سایت کلیکی افزایش دهید . به عنوان مثال به بخش های super rewards ، offer walls و ad work media بروید و امور خواسته شده را انجام دهید .یکی از استراتژی های همیشگی برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت های کلیکی داشتن ریفرال می باشد . برای این کار باید از طریق لینک انحصاری خود دیگران را به فعالیت در سایت buxvertise دعوت کنید و با ثبت نام و شروع فعالیت این افراد از میزان فعالیت آن ها به کاربر کمیسیون تعلق می گیرد. البته بیشتر وب سایت های ptc ریفرال اجاره ای نیز دارند که با پرداخت مبلغ مشخصی می توان آن ها را اجاره کرد و از فعالیت آن ها درآمد خود را افزایش داد . از طریق لینک ارائه شده در این وب سایت کلیکی ثبت نام کنید و سپس شروع به فعالیت کنید و درآمد دلاری به دست بیاورید . از طریق استراتژی ریفرال گیری نیز می توانید درآمد خود را افزایش دهید. سایت buxvertise بی شک در میان بهترین  سایت های کلیکی قرار دارد که با اطمینان می توان در آن فعالیت کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image