سایت کلیکی cliquebook

وب سایت کلیکی cliquebook

 سایت کلیکی  cliquebook

سایت کلیکی cliquebook ، یک سایت معتبر است که در واقع سال هاست که در حوزه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد و توانسته است در میان بهترین وب سایت های کلیکی قرار بگیرد . این سایت از سال 2015 شروع به فعالیت کرده است و به صورت مداوم در حال رشد و ارتقا می باشد و کاربران زیادی در حال فعالیت در این وب سایت می باشند.کلیک بوک روش های مختلفی را برای کسب درآمد به کاربران خود معرفی کرده است که به عنوان مثال مشاهده تبلیغات یکی از این روش ها می باشد ، در ادامه به بررسی هر چه بهتر روش های کسب درآمد از این وب سایت خواهیم پرداخت .

جالب است بدانید که بیشترین کاربران سایت کلیک بوک از کشور های ایران ، هند و ونزوئلا می باشد . در واقع این وب سایت کلیکی با همه کشور ها کار می کند و به عبارتی دیگر کاربران از هر کشوری می توانند در این وب سایت عضو شوند و شروع به کار کنند .یکی از موارد مهمی که باید در وب سایت های کلیکی در نظر گرفت تعداد تبلیغات و میزان درآمد از هر کلیک در آن وب سایت می باشد . تعداد تبلیغاتی که در این وب سایت قرار می گیرد تعداد مناسبی است و کلیک بوک در ازای هر کلیک به کاربران خود حدود 0.0005 تا 0.025 دلار پاداش می دهد که اگر به صورت مستمر و روزانه در این وب سایت فعالیت داشته باشید می توانید درآمد خوبی به دست بیاورید .

حداقل میزان برداشت از وب سایت کلیک بوک پنج دلار می باشد که بعد از این که کاربر این مبلغ را به دست بیاورد می تواند درخواست برداشت خود را ثبت کند .هنگامی که درخواست برداشت خود را در سایت کلیک بوک ثبت کنید طی چند ساعت درآمد کاربر برای او واریز می شود که می توان گفت پرداخت های این وب سایت سریع می باشد و این موضوع از نقاط قوت کلیک بوک به حساب می آید .ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که وب سایت کلیک بوک درآمد کاربران خود را از طریق چه روش و یا روش هایی برای آن ها واریز می کند ؟ این وب سایت از طریق SolidTrustPay ، Payeer، bitcoin ، payza و perfect money درآمد کاربران خود را برای آن ها واریز می کنند.کاربران این سایت می توانند از طریق روش های یاد شده هر کدام را که مایل هستند برای دریافت درآمد خود انتخاب کنند . این تنوع در روش های پرداخت نیز یکی از ویژگی های مثبت وب سایت کلیک بوک می باشد .همان طور که گفته شد یکی از روش های پرداخت این وب سایت به بیت کوین می باشد . امروزه این ارز دیجیتال ارزش زیادی پیدا کرده است و افرادی که به این ارز علاقه داشته باشند می توانند درآمد خود را از این راه افزایش دهند .

پتانسیل درآمد این وب سایت بالاست و کاربران کلیک بوک می توانند با برنامه ریزی و فعالیت مداوم به درآمد دلاری ایده آلی از این وب سایت برسید و تجربه خوبی از کسب درآمد آنلاین به دست بیاورید.در این وب سایت کلیکی می توانید از طریق ریفرال نیز درآمد کسب کنید . اگر با وب سایت های کلیکی آشنا باشید می دانید که در این وب سایت ها یکی از استراتژی های کسب درآمد ریفرال ها می باشند .

به این صورت که کاربران از طریق دو روش می توانند ریفرال داشته باشند . روش اول ریفرال مستقیم است که افراد لینک ریفرال خود را به دیگران می دهند و در واقع وب سایت را به آن ها معرفی می کنند و به واسطه عضویت و فعالیت آن ها درآمد کسب می کنند و روش دیگر اجاره ریفرال است . به این شکل که از طریق وب سایت کلیک بوک ریفرال اجاره می کنند و از فعالیت این ریفرال ها کمیسیون دریافت می کنند .‌در وب سایت کلیک بوک با توجه به سطح کاربری می توان میزان مشخصی ریفرال داشت ، به عنوان مثال در سطح کاربری رایگان یا استاندارد امکان این وجود دارد که کاربر حدود ۱۰۰ زیرمجموعه اجاره ای و حدود ۲۰۰ زیرمجموعه مستقیم داشته باشد. با ارتقا سطح کاربری بی شک این ارقام افزایش می یابد .وب سایت کلیک بوک اعتبار زیادی در میان وب سایت های خارجی فعال در حوزه تبلیغات دارد و به همین دلیل می توان به راحتی و با خیالی آسوده به فعالیت در این وب سایت پرداخت ‌. در ادامه به چگونگی ثبت نام در این وب سایت کلیکی خواهیم پرداخت تا افرادی که می خواهند در این سایت فعالیت کنند بتوانند طبق آموزش ها در این وب سایت ثبت نام کنند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی cliquebook

عضویت در این سایت بسیار ساده است ، فقط کافیست طبق مراحل که گفته خواهد شد پیش بروید تا یک حساب کاربری منحصر به فرد برلی خود داشته باشید .برای ثبت نام باید فرم عضویت این وب سایت را کامل کنید و در این جا باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا بتوانید یک حساب کاربری در وب سایت کلیک بوک داشته باشید .به منظور ثبت نام از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر کلیک بوک شوید . با وجود به این بخش با عنوان open new account رو به رو می شوید .

در این جا باید تمام اطلاعات خواسته شده در کادر ها را ثبت کنید . در اول کادر عنوان full name را مشاهده می کنید ، در این بخش باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل و صحیح وارد نماید . توصیه می شود که بهتر است اطلاعات را به صورت کامل و صحیح وارد کنید .در قسمت بعد عنوان day of birth مشاهده می شود ، در این بخش باید تاریخ تولد کاربر به صورت کامل وارد شود . توجه کنید که تاریخ تولد باید حتما به میلادی ثبت شود تا وب سایت کلیک بوک آن را تایید کند .در مرحله بعد باید ایمیل آدرس خود را ثبت کنید . این بخش با عنوان e-mail نمایش داده می شود، یک ایمیل معتبر و در دسترس را بخش وارد کنید و توجه داشته باشید که ایمیل وارد شده نباید جعلی باشد زیرا کلیک بوک آن را تایید نخواهد کرد و امکان ثبت نام نیز وجود نخواهد داشت. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتما باید به ایمیلی که وارد می کنید دسترسی داشته باشید زیرا در موارد مختلفی مانند تایید ایمیل مورد نیاز می باشد .

در کادر بعدی باید دوباره ایمیل آدرس خود را وارد کنید ، باید عینا همان ایمیل آدرس که در کادر و یا بخش قبل وارد کرده اید را ثبت کنید تا کلیک بوک آن را تایید کند. این بخش با عنوان confirm email می باشد .حال نوبت به ثبت یک نام کاربری برای اکانت خود داریم. در مقابل عنوان username یک نام کاربری برای خود انتخاب و وارد کنید . یوزرنیم باید حتما منحصر به فرد باشد ، به این صورت که اگر فردی قبل شما آن نام کاربری را ثبت کرده باشد دیگر نمی توانید آن را انتخاب کنید و باید به سراغ یوزرنیم دیگری بروید .

کاربران برای ورود های مجدد به حساب کاربری خود نیاز به تعیین یک رمز عبور دارند . در مرحله بعد باید در بخش password یک رمز عبور مناسب برای خود انتخاب کنیم ، پیشنهاد می شود که رمز انتخابی حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و علاوه بر این از اعداد و حروف تشکیل شده باشد. در این صورت هم مورد تایید سایت قرار می گیرد و علاوه بر این امنیت خوبی نیز خواهد داشت .در بخش بعد نیز باید دوباره پسورد را وارد کنیم ، این بخش confirm password نام دارد و دقت کنید که همان پسورد انتخابی را وارد کرده باشید .در نهایت باید کپچای ارائه شده در وب سایت را حل کنید تا به وب سایت کلیک بوک اثبات کنید که ربات نیستید و بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید . در مرحله بعد تیک تایید و پذیرش قوانین و مقررات این وب سایت کلیکی را بزنید با این کار امکان ساخت اکانت فعال می شود و در آخر بر روی گزینه register کلیک کنید.

وقتی بخواید که مجددا وارد حساب کاربری خود شوید باید به بخش log in بروید و نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا بتوانید به اکانت خود در کلیک بوک دسترسی پیدا کنید .پیشنهاد می شود که اطلاعاتی که برای ساخت حساب کاربری خود ثبت کرده اید را در جایی یادداشت کنید ، با این کار در شرایطی که آن ها را فراموش کرده باشید می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید ، زیرا ممکن است برای مدتی به اکانت خود وارد نشوید و آن ها را فراموش کنید .در ادامه قصد داریم به روش های کسب درآمد از این وب سایت کلیکی بپردازیم .‌

کسب درآمد از سایت کلیکی cliquebook

وقتی وارد پنل کاربری خود در سایت کلیک بوک می شوید با یک منو در بالای این بخش مواجه می شوید . این منو شامل بخش های متنوعی می باشد به عنوان مثال بخش home کاربر را به صفحه اصلی وب سایت منتقل می کند و بخش advertise نیز به منظور ارائه پکیج های تبلیغاتی می باشد که افراد می توانند آن ها را تهیه کنند .اصلی ترین بخش این سایت که کاربران برای کسب درآمد با آن سروکار دارند بخش earn money می باشد . این بخش در برگیرنده روش های کسب درآمد از کلیک بوک می باشد .اولین و مهم ترین بخش کسب درآمد در earn money بخش view advertisements است ، همان طور که از نام این بخش پیداست در این بخش کاربران با مشاهده تبلیغات که ارائه شده است به کسب درآمد می پردازند . پایه و اساس کار سایت های کلیکی مشاهده تبلیغات است .

مورد بعدی CliqueGrid است که در این بخش کاربران به صفحه ای با تصویر پازل منتقل می شوند ، در این بخش با کلیک بر روی قسمت های مختلف یک تبلیغ نمایش داده می شود و مبلغ 0.0001 دلار نیز به کاربر داده می شود . علاوه بر این حدود 0.25 دلار نیز اعتبار دریافت خواهید کرد . کاربرد این اعتبار به این صورت است که می توانید برای تبلیغ وب سایت خود در این بخش استفاده کنید .گزینه بعدی در بخش earn money ، بخش persona می باشد که در این بخش نیز کاربران به مشاهده تبلیغات خواهند پرداخت . مورد بعدی بخش Kiwiwall است که در این بخش پیشنهادات گوناگونی به کاربران داده می شود که می توانند با انجام آن ها کسب درآمد کنند ، این پیشنهادات شامل ثبت نام در وب سایت و انجام نظر سنجی می باشد .

بخش بعدی ، AdscendMedia است که در این بخش نیز آفر هایی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید از وب سایت کلیک بوک درآمد کسب کنید . قسمت بعدی myadswall است که در این بخش تبلیغات مختلف و متنوعی در دسته بندی های گوناگون ارائه شده است که این بخش نیز مانند بخش های دیگر می تواند به افزایش درآمد از وب سایت کلیک بوک کمک کند .بخش هایی مانند offertoro offerwall و offers4all وجود دارد که این بخش ها نیز راه هایی برای کسب درآمد می باشند. در این دو بخش آفر ها و پیشنهاداتی ارائه شده است که با انجام آن ها مقدار تعیین شده ای پول از سایت دریافت خواهید . این آفر ها متفاوت هستند به عنوان مثال می تواند کارهای مانند نصب یک اپلیکیشن و یا نظر سنجی و موارد از این قبیل باشد .

قسمت های دیگری مانند adgaterewards و revenuehut ، wannads ، offerdaddy ، superrewards ، paid to signup offers و … وجود دارد که هر کدام به طریقی برای کسب درآمد از کلیک بوک می باشند .وب سایت کلیک بوک روش ها مختلفی را برای کسب درآمد در بخش earn money ایجاد کرده با فعالیت مستمر و مداوم در این بخش ها به صورت روزانه می توان نتایج خوب و مثبتی را دریافت کرد ، توجه داشته باشید که پیش شرط موفقیت در وب سایت های کلیکی کار مستمر و صبوری می باشد .به افرادی پیشنهاد می شود که در وب سایت کلیک بوک ثبت نام کنند و از روش های گفته شده شروع به کسب درآمد دلاری نماید . با توجه به افزایش قیمت دلار کسب درآمد از این سایت کلیکی می تواند برای کاربران ایرانی کلیک بوک مفید باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image