سایت کلیکی clixblue

وب سایت کلیکی clixblue

سایت کلیکی clixblue

سایت کلیکی clixblue ، یک وب سایت معتبر و با سابقه در حوزه تبلیغات کلیکی می باشد . این وب سایت سال ها است که در حال فعالیت می باشد و در طول فعالیت های این وب سایت کلیکی کاربران زیادی جذب آن شده اند . این وب سایت از سال 2014 به صورت رسمی شروع به کار کرده است و توانسته است جایگاه خوب و مناسبی را در بین افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند بیابد .بیشترین تعداد کاربران فعال در وب سایت کلیکس بلو از کشور های آرژانتین، هند و ونزوئلا می باشد . این وب سایت با تمامی کشور ها همکاری دارد و در واقع می توان گفت که همه کشور ها مورد تایید کلیکس بلو می باشد .

اگر فردی قصد از کشور ایران قصد فعالیت در این وب سایت را داشته باشد می تواند بدون هیچ گونه مشکلی در این سایت ثبت نام کند و عضو آن شود و شروع به فعالیت نماید و به کسب درآمد دلاری بپردازد . به عبارتی دیگر می توان گفت که این وب سایت کلیکی مشکلی با کاربران ایرانی برای فعالیت در کلیکس بلو ندارد .کلیکس بلو پتانسیل بالایی برای درآمد و فعالیت دارد که می توان گفت که کاربران این سایت با تلاش و کار مستمر می توانند درآمد خوبی را از این وب سایت کلیکی داشته باشند .حداقل میزان پرداخت این وب سایت پنج دلار می باشد که وقتی یک کاربر به این میزان برسد می تواند درخواست برداشت درآمد خود را ثبت کند و حداکثر طی چند ساعت درآمد ها به حساب کاربری واریز خواهد شد . البته همان طور که گفته شد حداقل میزان برداشت پنج دلار می باشد ، چنانچه درآمد شما بیشتر نیز باشد می توانید به راحتی آن را برداشت نمایید .

این ب سایت در ازای هر کلیک به کاربران خود حدود 0.001 تا 0.02 می دهد که با کار مداوم در این وب سایت می توان مبلغ درآمد خود را افزایش داد .راه های مختلفی برای کسب درآمد از سایت کلیکس بلو وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از دیدن تبلیغات و آفر ها و پیشنهاداتی که برای ایجاد درآمد معرفی شده اند . در ادامه به معرفی کامل روش های کسب درآمد از وب سایت کلیکس بلو خواهیم پرداخت .کاربران این وب سایت در سطوح مختلفی فعالیت می کنند . در واقع می توان گفت که وب سایت کلیکس بلو سطوح کاربری مختلفی را برای فعالیت کاربران ایجاد کرده است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند .

به عنوان مثال وقتی کاربری در سطح استاندارد و یا رایگان وب سایت کلیکس بلو در حال فعالیت است ، در این سطح کاربر می تواند فقط صد ریفرال و رنت ریفرال دریافت کند ‌‌. در مثالی دیگر وقتی کاربری ، حساب کاربری خود را آپگریت می کند و هم از میزان کلیک های کاربران اجاره ای کمیسیون دریافت می کنند و هم این که از جوایز که آن ها می گیرند نیز سود می برند .این وب سایت از روش های مختلفی درآمد کاربران خود را برای آن ها واریز می کند . در واقع می توان گفت که کاربران سایت کلیکس بلو می توانند از روش مورد نظر خود ، درآمدشان را دریافت کنند . وب سایت کلیکس بلو از طریق پرفکت مانی، بیت کوین ، سولید تراست ، پایر، پایزا و … درآمد کاربرانش را واریز می کند .همان طور که گفته شد یکی از روش های که این وب سایت از طریق آن درآمد کاربرانش را واریز می کند، از طریق بیت کوین می باشد . امروزه افراد زیادی هستند که فعالیت های خود را در حوزه ارز های دیجیتال و به ویژه بیت کوین گسترش داده اند . قیمت و ارزش بیت کوین روز به روز در حال افزایش است و کاربران می توانند از طریق این وب سایت درآمد هایی را به صورت بیت کوین به دست بیاورند .

فعالیت در وب سایت کلیکس بلو بسیار راحت است و کاربران بعد از ثبت نام در این وب سایت می توانند به راحتی در آن کار کنند و علاوه بر این فضای این سایت کلیکی به گونه است که کاربران این وب سایت از فعالیت در آن لذت خواهند برد و به راحتی در آن کار خواهند کرد .نکات قابل توجهی در هنگام کار با وب سایت های کلیکی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد . به عنوان مثال وب سایتی که برای فعالیت انتخاب می شود باید معتبر باشد ، به این صورت که کاربر با اطمینان خاطر زمان و انرژی خود را صرف فعالیت در آن کند .علاوه بر این باید تعداد تبلیغات که برای مشاهده و کسب درآمد در اختیار کاربران قرار می گیرد باید زیاد باشد تا این افراد بتوانند درآمد خوبی را به دست بیاورند . این موارد گفته شده همگی در سایت کلیکس بلو رعایت می شود و به همین دلیل می توان گفت که می توان با این وب سایت به راحتی و خیالی آسوده کار کرد .در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و چگونگی ثبت نام در وب سایت کلیکس بلو بپردازیم تا افرادی که تمایل دارند در این وب سایت ثبت نام کنند بتوانند به راحتی فعالیت خود را در این وب سایت آغاز کنند و به کسب درآمد بپردازند.

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی clixblue

ثبت نام در این سایت کلیکس بلو بسیار ساده است و فقط کافی است فرم ثبت نام این وب سایت را تکمیل کرد تا حساب کاربری در این وب سایت ایجاد شود .از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر وی سایت کلیکس بلو شوید و سپس شروع به تکمیل فرم ارسال شده نماید.در این بخش باید اطلاعات مورد نیاز و خواسته شده توسط وب سایت کلیکس بلو را وارد کنید و سپس اقدام به ساخت اکانت مورد نظر خود کنید .در ابتدای این بخش نوشته شده create an account که در ادامه این بخش باید فرم ثبت نام این وب سایت را تکمیل کرد .در بخش اول نوشته شده است first name که در این جا باید نام خود را به صورت کامل در مقابل کادر این عنوان وارد نمایید . بخش بعدی بخش day of birth می باشد . در این بخش کاربران باید تاریخ تولد خود را به صورت دقیق و کامل وارد کنند.

توجه داشته باشید که تاریخ تولد حتما باید به میلادی وارد شود تا مورد تایید وب سایت کلیکس بلو قرار بگیرد . بعد از وارد کردن نام کامل و تاریخ تولد به سراغ مرحله بعد از فرم ثبت نام می رویم .در مرحله باید یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس را در مقابل عنوان email وارد کنید . توجه داشته باشید که ایمیلی که وارد می شود حتما باید در دسترس باشد و زیرا برای تایید ایمیل از سوی این وب سایت حتما باید وارد آن شوید . چنانچه ایمیل ِآدرس جعلی وارد کنید سایت کلیکس بلو آن را تایید نخواهد کرد و امکان ساخت حساب کاربری برای کاربران این وب سایت وجود نخواهد داشت.در قسمت بعدی باید دوباره ایمیل آدرس خود را به صورت دقیق در کادر confirm email وارد کنید . همان طور که گفته شد باید ایمیل آدرس را عینا وارد کنید تا بتوانید مراحل بعدی ثبت نام را پیش‌ببرید.

بخش بعدی در فرم ثبت نام سایت کلیکس بلو username می باشد. در این بخش باید یک نام کاربری منحصر به فرد و اختصاصی برای حساب کاربری خود وارد کنید. توجه داشته باشید که این حساب کاربری انحصاری می باشد و تنها متعلق به اکانت شما می باشد . چنانچه قبل از شما کاربر دیگری یوزرنیم انتخابی شما را وارد کرده باشد، شما قادر به استفاده از آن حساب کاربری نخواهید بود و باید مورد دیگری را انتخاب کنید .بعد از انتخاب یک یوزرنیم برای اکانت خود باید یک رمز عبور انتخاب کنید . این رمز عبور باید مقابل عنوان password وارد شود و علاوه بر این باید ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد . به عنوان مثال بهتر است که که پسورد انتخابی حداقل شامل هشت کاراکتر باشد و از اعداد و حروف تشکیل شده باشد تا مورد تایید کلیکس بلو قرار بگیرد و همین که امنیت مناسبی داشته باشد ‌‌.در کادر بعدی باید مجددا پسورد انتخابی خود را وارد کنید ، این بخش confirm password نام دارد . توجه داشته باشید که دقیقا همان پسورد را باید وارد کنید تا تایید انجام شود .

در مرحله بعد باید کد امنیتی که ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی می باشد را در کادر زیر آن وارد کنید و سپس به تیک تایید قوانین و مقررات وب سایت کلیکس بلو را فعال کنید . در واقع در این بخش نوشته شده که شما قوانین و مقررات این وب سایت را پذیرفته اید و برای ثبت نام باید حتما آن را فعال کنید .و در آخر باید بر روی گزینه register کلیک کنید تا حساب کاربری مد نظر شما ایجاد شود و بتوانید در این وب سایت فعالیت کنید .برای ورود مجدد به وب سایت کلیکی بلد باید از گزینه log in استفاده کنید به این صورت که باید یوزرنیم، پسورد و کد امنیتی را وارد کنید تا بتوانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.در ادامه قصد داریم به معرفی روش های کسب درآمد از وب سایت کلیکس بلو بپردازیم تا افرادی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند بتوانند به راحتی شروع به کسب درآمد از این وب سایت کنند .

کسب درآمد از سایت کلیکی clixblue

سایت کلیکس بلو روش های متنوعی را برای کسب درآمد به کاربران خود معرفی کرده است که این روش ها هر کدام به طریقی منجر به درآمدزایی کاربران این وب سایت کلیکی می شود .بخش اول برای کسب درآمد از این وب سایت کلیکی بخش earn money می باشد ‌. در این بخش روش های مختلفی مانند مشاهده تبلیغات ، انجام نظرسنجی ، مشاهده ویدئو و … قرار گرفته است که افراد با توجه به تمایل از بخش های مورد نظر کسب درآمد می کنند . به عنوان مثال با پاسخ دادن به نظرسنجی ها میزان مشخصی پول به کاربر داده می شود که برای پاسخ به نظر سنجی ها باید از نظر شخصی خود استفاده کنید .

در مثال دیگر می توان گفت با استفاده از بخش مشاهده تبلیغات و بخش مشاهده ویدئو می توان به کسب درآمد پرداخت . برای کسب درآمد از این وب سایت نیاز به مهارت و تخصص خاصی نمی باشد . بخش های مهم برای کسب درآمد از بخش earn money ، بخش های surveys و watch videos و view ads و مواردی از این قبیل می باشد .قسمت بعدی برای کسب درآمد از وب سایت کلیکس بلو ، قسمت offers است . در این بخش وظایفی و پیشنهاداتی به کاربران داده می شود که آن ها باید آن را به صورت کامل و دقیق انجام دهند تا بتوانند درآمد آن بخش را به دست بیاورند . توجه داشته باشید که بهتر است برای جلوگیری از هر گونه مشکل برای حساب کاربری خود آفرهای که انتخاب می کنید را به صورت کامل و دقیق انجام دهید.

در بخش offers گزینه های مانند offers4all ، offertoro, bitswall وجود دارد که هر کدام روش خاصی برای کسب درآمد از وب سایت کلیکس بلو می باشد . مهم ترین بخش های این وب سایت کلیکی بخش های earn money و offers می باشد که کاربران به کسب درآمد در این بخش ها می پردازند .چنانچه قصد فعالیت در وب سایت های کلیکی را داشته باشید سایت کلیکس بلو یکی از بهترین گزینه ها می باشد . به این دلیل که این وب سایت اعتبار بالایی دارد و می توان به آن اعتماد کرد ‌ .

این وب سایت همان طور که گفته شد در میان سایت های کلیکی برتر قرار دارد و شرایطی خوبی را برای کسب درآمد کاربرانش مهیا کرده است.ثبت نام و عضویت و همین طور شروع کسب درآمد از این وب سایت بسیار ساده است فقط کافیست طبق مراحل گفته شده ثبت نام خود را تکمیل کنید و از طریق بخش های گفته شده شروع به فعالیت کنید .کاربران فعال این سایت سال هاست که درآمد های خوبی از این سایت درآمد و توانسته اند تلاش های خود را به ثمر برسانند . در این سایت ثبت نام کنید و سپس به سپس شروع به کسب درآمد دلاری از این سایت نماید و نتیجه خوبی را به دست بیاورید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image