سایت کلیکی cointiply

وب سایت کلیکی کوین تی پلای

سایت کلیکی cointiply

سایت کلیکی cointiply ، یک وب سایت معتبر و با سابقه است که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند . از طریق این وب سایت می توان به صورت رایگان به دست آورد و درآمد های مناسبی را از این وب سایت کسب کرد .کوین تی پلای از سال 2017 شروع به فعالیت کرده است و جزو بهترین و معتبر ترین وب سایت های کلیکی می باشد و در همین راستا واریز های مناسب و منظمی را به کاربرانش داشته است .فعالیت و کسب درآمد از سایت کلیکی cointiply  نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی می تواند با فعالیت مستمر روزانه به کسب دلاری برسد و در زمان های فراغت خود درآمد به دست بیاورد .

بخشی به عنوان win & roll وجود دارد که با کلیک بر روی این بخش می توانید بر اساس شانس مقداری بیت کوین به دست بیاورید . استفاده از این قابلیت در هر ساعت ممکن است ، یعنی افراد و در واقع کاربران وب سایت کوین تی پلای هر ساعت می توانند از بخش win & roll بیت کوین کسب کنند.علاوه بر این روش ، راه های دیگری برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای وجود دارد که در به بررسی و معرفی آن ها خواهیم پرداخت . با استفاده از روش های معرفی شده می توان درآمد های دلاری خوبی به دست آورد و کسب درآمد مجازی را از یک وب سایت معتبر تجربه کرد .وقتی در این وب سایت شروع به فعالیت می کنید زمانی می توانید درخواست برداشت درآمد خود را ثبت کنید که حداقل به مبلغ ده دلار رسیده باشد . در واقع کاربران این وب سایت زمانی می توانند درآمد خود را برداشت کنند که حتما به این مبلغ رسیده باشد .زمانی که درخواست برداشت خود را در کوین تی پلای ثبت می کنید حدود یک روز تا سه روز زمان می برد که درآمد برای کاربر واریز شود . این وب سایت درآمد کاربران خود را به صورت بیت کوین و دوج کوین پرداخت می کند .

امروزه ارزش های دیجیتال و به ویژه ارز های مانند بیت کوین ارزش زیادی دارند و این روش پرداخت برای بیشتر کاربران این وب سایت قابل توجه و ارزشمند است .جالب است بدانید که بیشترین کاربران سایت کلیکی cointiply را کاربرانی از کشور ایران ، آمریکا و برزیل تشکیل داده است که نشان می دهد که افراد زیادی از ایران در این وب سایت فعالیت می کنند .این وب سایت معتبر کلیکی با تمام کشور ها همکاری دارد و به عبارتی می توان گفت همه کشور ها مورد قبول این وب سایت می باشد . به همین دلیل کاربران ایرانی وب سایت کوین تی پلای به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توانند به کسب درآمد از این وب سایت بپردازند .

نکته مهم و ارزشمند در ارتباط با وب سایت کوین تی پلای این است که این وب سایت بسیار معتبر است و علاوه بر اعتبار کوین تی پلای می توان به امنیت زیاد این وب سایت اشاره کرد . وب سایت کوین تی پلای با کاربران ایرانی نیز همکاری می کند و ایرانیان نیز می توانند به کسب درآمد از وب سایت بپردازند و مشکلی در روند کسب درآمد آن ها پیش نمی آید .در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام در این وب سایت بپردازیم تا افرادی که قصد شروع فعالیت در این وب‌ سایت را دارند بتوانند فعالیت خود را به راحتی شروع کنند و به کسب درآمد دلاری بپردازند .

نحوه ثبت نام درسایت کلیکی cointiply

ثبت نام در این وب سایت بسیار ساده است و فقط کافی است که اطلاعات مورد نظر سایت کلیکی cointiply را در بخش های درخواستی وارد کرد و ادامه فرآیند ثبت نام را انجام داد .برای شروع فرآیند ثبت نام باید از طریق لینک ( ) وارد بخش ثبت نام و یا رجیستر وب سایت کوین تی پلای شد و باید اطلاعات لازم برای ثبت نام را وارد کنید .در این بخش نوشته شده که بیش از بیست روش برای به دست آوردن بیت کوین در کوین تی پلای وجود دارد که می توان با فعالیت مستمر در این وب سایت به آن دست یافت . در فرم ثبت نام کوین تی پلای بخش هایی وجود دارد که در کادر های مجزا ارائه شده اند .در اولین کادر که با عنوان first name می باشد ، باید نام خود را وارد کنید که این بخش این وب سایت می باشد که باید حتما تکمیل شود .

در مرحله بعد نوبت به ایمیل شما می رسد . کادر بعدی که با عنوان email می باشد باید یک ایمیل فعال و معتبر را وارد نمایید . دقت داشته باشید که حتما ایمیل را وارد کنید که به آن دسترسی دارید به این دلیل که برای تکمیل فرآیند ثبت نام باید حتما به ایمیلی که از طریق وب سایت کوین تی پلای ارسال می شود دسترسی داشته باشید .مانند هر وب سایت دیگری به هنگام ساخت حساب کاربری باید برای حساب خود یک رمز و یا همان پسورد را انتخاب کنید . این بخش که بعد از کادر مربوط به ایمیل می باشد باید یک پسورد مناسب برای خود انتخاب کنید و آن را در کادر مقابل پسورد وارد کنید . پسورد انتخابی باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد که مورد تایید سایت کلیکی cointiply قرار گیرد .

پسورد باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد و بیش از هشت کاراکتر شود که بتوان آن را مورد استفاده قرار داد . مرحله بعد که در واقع آخرین مرحله فرم ثبت نام وب سایت کوین تی پلای می شود بخش Confirm Password می باشد که باید مجددا پسورد که انتخاب کرده اید را در این بخش وارد کنید .توجه داشته باشید که بهتر است پسورد خود را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید . قطعا برای ورود به حساب کاربری خود به آن نیاز پیدا خواهید کرد.در مرحله بعد باید بر روی گزینه create your account بزنید تا ثبت نام انجام شود و به عبارتی دیگر حساب کاربری شما ساخته شود . بعد این کار باید به ایمیل خود بروید ، همان ایمیلی که برای ثبت نام وارد کرده اید و سپس بر روی لینک ارسال از سمت وب سایت کوین تی پلای کلیک کنید تا هم ایمیل شما تایید شود و علاوه بر این صد کوین از این وب سایت هدیه بگیرید که در واقع هدیه کوین تی پلای برای کاربران جدید خود می باشد .هنگام ورود به پنل کاربری و یا حساب کاربری خود در وب سایت کوین تی پلای باید ایمیل خود و همین طور پسورد خود را وارد کنید تا بتوانید به حساب دسترسی پیدا کنید . در واقع با ورود به بخش log in ، ایمیل و پسورد خود را وارد می کنید و پس از تایید آن شما وارد حساب کاربری خود می شوید ‌.

فعالیت در سایت کلیکی cointiply بسیار ساده است. همان طور که توضیح داده شد ثبت نام و همین طور ورود مجدد به این وب سایت به راحتی انجام می شود .در ادامه می خواهیم به بررسی نحوه استفاده از حساب کاربری سایت کلیکی cointiply بپردازیم و بدانیم چطور می توان از این وب سایت کسب درآمد کرد .کسب درآمد از وب سایت کلیکی کوین تی پلای

هدف از فعالیت در این وب سایت کسب درآمد می باشد ، بسیاری از کاربران کوین تی پلای درآمد های خوبی از این وب سایت که میزان درآمد کاربران بستگی به میزان فعالیت آن ها در وب سایت معتبر کوین تی پلای دارد .در ادامه به معرفی انواع روش ها و راه های کسب درآمد از این سایت کلیکی cointiply خواهیم پرداخت تا به راحتی بتوانید با این وب سایت کار کنید و کسب درآمد دلاری داشته باشید .

روش های مختلفی برای کسب درآمد از این وب سایت وجود دارد که یکی از آن ها بخش faucet است . در این بخش همان طور که قبلا به آن اشاره شده است گزینه roll & win قرار دارد که می توان با استفاده از آن بیت کوین به دست آورد . زمانی که کاربر ر روی گزینه roll & win کلیک می کند باید یک کپچا حل کند و سپس مقداری کوین به او داده می شود . این بخش جزو بهترین راه های کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای می باشد .بخش دیگری که می توان از طریق آن در این وب سایت کسب درآمد دلاری داشت بخش videos می باشد . در این بخش کاربران این وب سایت با مشاهده ویدئو درآمد کسب می کنند ، در واقع می توان که با کلیک بر روی تبلیغات ویدئو ای مقدار مشخصی کوین به کاربران داده می شود .روش دیگری که برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای وجود دارد ، بخش offerwalls می باشد . این بخش در میان بسیاری ازسایت کلیکی cointiply مشترک می باشد و در واقع می توان که اکثر وب سایت های این بخش را برای کسب درآمد از وب سایت معرفی کرده اند .

در این قسمت پیشنهاداتی ارائه شده است که کاربران وب سایت کوین تی پلای باید آن ها را انجام دهند و از این طریق به کسب درآمد بپردازند، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که این پیشنهادات به چه صورت می باشند و کاربر چگونه می تواند آن ها را تکمیل کند ؟ آفر ها شامل کارهایی مانند ثبت نام در یک وب سایت و مواردی از این قبیل می باشد . توجه داشته باشید که تنها در صورتی اقدام به انجام آفر ها کنید که مطمئن شده باشید وب سایت از شما چه خواسته است، در صورتی که کار خواسته شده را درست و کامل انجام ندهید ممکن است اکانت شما بلوکه و مسدود شود .

در مرحله بعد به روش دیگر برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای خواهیم پرداخت. بخش بعدی multiplier می باشد. این بخش در واقع نوعی بازی شرط بندی است ، به این صورت که کاربر میزان شرط را تعیین می کند و وارد بازی می شود .مورد بعدی که برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای به معرفی آن خواهیم پرداخت بخش mining ذمی باشد . این بخش یکی از بهترین و معروف ترین بخش های این وب سایت که می توان با فعالیت در آن درآمد خوبی کسب کرد . این بخش به بازی استخراج شهرت دارد که روش خاصی برای درآمد زایی می باشد. برای کسب درآمد از بخش mining game می توان با خرید قدرت استخراج شروع به استخراج بیت کوین کرد و از این طریق درآمد زایی کرد ‌ .

گزینه بعدی این وب سایت برای کسب درآمد بخش ptc ads می باشد . این بخش نیز یکی روش های خوب و مناسب برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای می باشد . در این بخش افراد به مشاهده تبلیغات و کسب درآمد از آن ها می پردازند . این بخش در واقع مانند بخش تبلیغات کلیکی در وب سایت های فعال در این حوزه می باشد .با ورود به این بخش ، کاربران تعدادی تبلیغ می بینند و در ازای مشاهده این تبلیغات مقدار مشخصی سکه به کاربران پرداخت می شود . روش کار با این بخش به این صورت است که کاربر بر روی تبلیغ کلیک می کند و می گذارد مدت زمان گفته شده طی شود و در آخر کلمات انگلیسی نمایش داده می شود که باید متناسب با آن تصویری را انتخاب کرد .

اگر با وب سایت های کلیکی آشنایی داشته باشید می دانید که یکی از روش های افزایش درآمد استفاده از زیر مجموعه مستقیم می باشد . به این صورت که کاربر با ارائه لینک ریفرال خود به دیگران و معرفی وب سایت کوین تی پلای می تواند از آن ها دعوت کند که در این وب سایت عضو شوند و شروع به فعالیت کنند .پیشنهاد می شود که بر روی بخش جذب ریفرال مستقیم تمرکز کنید زیرا از این طریق می توانید درآمد خوبی را برای خود ایجاد کنید به این دلیل که در ازای کار این افراد کمیسیون به شما تعلق می گیرد که می تواند موجب افزایش درآمد از این وب سایت شود .

یکی از بخش های جذاب و قابل توجه وب سایت کوین تی پلای که کاربران را از میزان درآمد آن ها مطلع می سازد بخش باکس درآمد می باشد . این بخش که هیدر این سایت قرار دارد به صورت یک کادر قرمز رنگ می باشد که درآمد کاربران را مشخص می کند . در این بخش درآمد افراد بر حسب بین کوین ، دلار و کوین نمایش داده شده است که می توانید میزان درآمد خود را از این بخش بررسی کنید .بعد از بخش های معرفی شده برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای ، بخش دیگری نیز به نام more وجود دارد که در این خود شامل چندین قسمت می باشد که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت . بخش اول browser games می باشد ، در این بخش کاربر با انجام بازی مقداری کوین به دست می آورد ‌. در این بخش بازی های متنوع و مختلفی ارائه شده است که کاربران می توان به راحتی به آن ها مشغول شوند و کسب درآمد کنند .

نکته مهمی در هنگام بازی در این بخش وجود دارد که حتما باید آن را در نظر بگیرید . در هنگام کار با این بخش باید حتما نوار current activity به صد درصد برسد تا کوین آن بازی به کاربر تعلق بگیرد .گزینه بعدی در این بخش referrals می باشد ، این بخش مربوط به زیرمجموعه ها است ‌. در این بخش می توانید لینک ریفرال خود را ببینید و میزان فعالیت و تعداد زیر مجموعه های خود را نیز مشاهده کنید . در واقع در این بخش کاربران به مدیریت زیرمجموعه های خود می پردازند .

قیمت بعدی cpu mining است ، این بخش کاربران می توانند از قدرت سیستم خود برای استخراج کوین استفاده کنند . استفاده از این بخش به هر کاربری پیشنهاد نمی شود و بهتر است پس از بررسی های لازم به استفاده و کار با این بخش بپردازید . کار با این بخش به کاربران توصیه می شود که سیستم هایی با سخت افزار قوی دارد در این شرایط است که می تواند استفاده از cpu mining برای کاربران بازدهی داشته باشد .گزینه بعدی بخش premium است . در این بخش کاربران می توانند حساب کاربری خود را ارتقا دهند و شروع به ادامه فعالیت های خود کنند . وقتی کاربری حساب خود را آپگرید می کند مزایا و امکاناتی در اختیار او قرار می گیرد . برای ارتقا حساب کاربری باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید که از طریق این بخش امکان پذیر می باشد .

قسمت بعدی recommended faucets می باشد که این بخش به نوعی یک بخش اطلاع رسانی و یا تبلیغاتی می باشد . در این بخش فاست های مختلفی معرفی می شود که می توان در آن ثبت نام کرد . با استفاده از بخش های معرفی شده در قسمت more نیز می توان به کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای پرداخت و یک کسب درآمد اینترنتی را تجربه کرد .یکی از نکات مهم و قابل توجه برای کسب درآمد از وب سایت کوین تی پلای این است که افراد باید به صورت روزانه و مستمر در این وب سایت فعالیت کنند . کاربر باید تا حد امکان از بخش roll استفاده کند تا بتواند نتایج خوبی را از این وب سایت به دست بیاورد . پیشنهاد می شود که سعی کنید روزانه حداقل چهارده رول بزنید تا بتوانید پیشرفت خوبی در هنگام کار با سایت کلیکی cointiply  داشته باشید .

به طور کلی بهتر است که بر روی بخش های مانند بخش ptc ads , browser games , videos و offerwalls تمرکز کنید تا بتوانید کوین های بیشتری را به دست بیاورید و در همین راستا درآمد خود را نیز افزایش دهید .در هنگام کار با وب سایت کوین تی پلای قوانینی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکل و مسئله ای در این وب سایت فعالیت کنید و به درآمد برسید .بهتر است که هنگام کار با سایت کلیکی cointiply از فیلتر شکن و یا پروکسی استفاده نکنید که این موضوع برای حساب کاربری افراد مناسب نمی باشد .هنگام انجام آفر ها و یا پیشنهادات این وب سایت باید به صورت درست و کامل انجام شود تا حساب کاربری به مشکلی بر نخورد . از نرم افزار های که به صورت خود کار به مشاهده تبلیغات می پردازند و کلیک بر روی تبلیغات انجام می دهد ، هرگز استفاده نکنید.

کاربران این وب سایت تنها می توانند یک حساب کاربری فعال در سایت کلیکی cointiply داشته باشند و داشتن بیش از یک حساب کاربری باعث می شود که تمام حساب های کاربری افراد مسدود شود و به طور کلی نتواند با این وب سایت کار کند .وقتی فردی به عنوان زیرمجموعه مستقیم از طریق کاربری شروع به فعالیت می کند ، درآمدی نیز به فرد معرف تعلق می گیرد که این درآمد از سود وب سایت به فرد معرف داده می شود . ممکن است بعضی افراد فکر کنند که ممکن است این درآمد از درآمد فردی که به وب سایت معرفی شده است کسر گردد که کاملا اشتباه است و این اتفاق نمی افتد .وب سایت کوین تی پلای یک وب سایت معتبر و مناسب برای کسب درآمد می باشد که می توان در طول روز زمان مشخصی را برای کار با این وب سایت اختصاص داداز روش های ارائه شده در این وب سایت برای کسب درآمد  استفاده کنید و درآمد دلاری داشته باشید.  کوین تی پلای سابقه زیادی در حوزه تبلیغات کلیکی دارد و از زمان شروع فعالیت خود توانسته است که در میان وب سایت های کلیکی برتر قرار بگیرد .

این سایت کلیکی همان طور که گفته است هم در قالب وب سایت فعالیت می کند و هم اپلیکیشن انحصاری دارد که می توان در هر دوی آن ها فعالیت کرد.در واقع می توان گفت که اپلیکیشن و سایت کوین تی پلای تکمیل کننده هم هستند .پس از مدتی فعالیت در این وب سایت متوجه خواهید شد که چگونه با بخش های مختلف این وب سایت کار کنید و درآمد کسب کنید . برای این که بتوانید از این وب سایت و سایر وب سایت های کلیکی نتایج مناسبی دریافت کنید باید صبور باشید و به صورت مستمر و مداوم فعالیت خود را به پیش ببرید تا نتایج مناسبی به دست بیاورید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image