سایت کلیکی silverclix

وب سایت کلیکی silverclix

سایت کلیکی silverclix

سایت کلیکی sliverclix ، یک وب سایت کلیکی معتبر است .  این سایت فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است و در میان وب سایت با سابقه در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد . این وب سایت در واقع زیر مجموعه از وب سایت گلدن کلیکس می باشد و مدیریت این دو وبسایت کلیکی توسط یک مجموعه انجام می شود .این ذptc در طی سال ها فعالیت خود پرداخت های منظمی به کاربران خود داشته است و به همین دلیل یک وب سایت قابل است این که بخواهید زمان خود را صرف فعالیت در این آن کنید .در سایت silverclix روش های مختلفی برای کسب درآمد دلاری معرفی شده است که کاربران می توانند به فعالیت های مستمر در این وب سایت به درآمد های مناسبی در این وب سایت دست پیدا کنند .

علاوه بر این که این وب سایت بستری برای کسب درآمد و ارائه تبلیغات است ، جایگاهی برای موسسات ، ایده های منحصر به فرد ، محصولات و خدمات نیز می باشد که می توان گفت این وب سایت در چندین حوزه فعالیت می کند .این وب سایت پتانسیل درآمد خوبی دارد که با فعالیت مستمر و مداوم و پیگیری می توانید درآمد خوبی به مرور زمان از آن به دست بیاورید .افرادی که از کشور ایران می خواهند که فعالیت خود را در این وب سایت آغاز کنند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توانند در این وب سایت کار کنند و کسب درآمد داشته باشند ، در واقع وب سایت silverclix با کاربران ایرانی مشکلی برای فعالیت ندارد .وقتی وارد این وب سایت می شوید و به بیانی دیگر عضو سایت silverclix می شوید ، شما از عضویت رایگان آن استفاده می کنید که این عضویت امکانات خاص خود را دارد . این سایت در طرح های مختلفی ، سطح های کاربری گوناگونی را معرفی کرده که کاربران می توانند حساب کاربری خود را ارتقا دهند. 

برای ارتقا و یا آپگرید حساب کاربری باید میزان مشخصی پول پرداخت کرد که در عوض آن امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توان گفت از مزایای آپگرید حساب کاربری می باشد . به طور کلی اگر بخواهید که به صورت حرفه ای در وب سایتی فعالیت کنید و به کسب درآمد بپردازید بهتر است که اکانت خود را در این وب سایت ارتقا دهید که با این کار می توانید درآمد بیشتری هم از سایت silverclix به دست بیاورید و از امکانات و مزایای این کار استفاده کنید .در ارتباط با حداقل میزان برداشت از این وب سایت می توان گفت که برای کاربران معمولی حداقل برداشتی وجود ندارد و تنها با به دست آوردن هزار Cashout Points برای هر برداشت  از این وب سایت می توان اقدام به ثبت درخواست وجه از silverclix کرد . به دست آوردن این تعداد Cashout Points از این وب سایت کلیکی بسیار ساده است و مشکلی این بابت وجود ندارد .

برای کاربرانی که حساب کاربری خود را ارتقا داده اند ، برای بار اول سه دلار و در دفعات بعدی حداقل سقف برداشت این مبالغ می باشد . سقف برداشت از این سایت نسبت به سایر وب سایت ها پایین تر است که می توان گفت در این وب سایت بسیار زودتر می توان به درآمد کسب شده است یافت .شرایطی در این وب سایت کلیکی مهیا شده است که کاربران می توانند زیرمجموعه مستقیم و اجاره ای داشته باشند . یکی از استراتژی های مهم و اصلی برای موفقیت در وب سایت کلیکی داشتن زیرمجموعه مستقیم و یا اجاره ای می باشد  . زیر مجموعه مستقیم به این صورت است که افراد لینک ریفرال خود را به دیگران ارائه می کنند به عبارتی دیگر سایت silverclix را به افراد دیگر معرفی می کنند و از آن ها می خواهند که در این وب سایت ثبت نام کرده و شروع به فعالیت کنند .زیرمجموعه اجاره ای نیز به این صورت است که با پرداخت میزان مشخصی پول می توان ریفرال از وب سایت تهیه کرد و از طریق فعالیت این زیرمجموعه ها سود و یا کمیسیون دریافت کرد . شرایط تهیه ریفرال اجاره در هر سطح کاربری متفاوت است . به عنوان مثال در سطح کاربری رایگان و یا معمولی  سایت silverclix کاربران می توانند تا حداکثر صد ریفرال اجاره ای داشته باشند. این تعداد در بالاترین سطح کاربری این سایت کلیکی که برای دست یابی به آن باید حساب کاربری را آپگریت کرد ، حدود هشت هزار ریفرال اجاره ای است که در مقایسه با سطح رایگان بسیار تفاوت زیادی دارد . 

موضوع دیگری که در ارتباط با زیر مجموعه اجاره ای در سایت سیلور کلیکس وجود دارد این است که در این وب سایت وب سایت برای اجاره ی هر پنج زیرمجموعه باید حدود هفتاد و پنج سنت پرداخت کرد که مبلغ در مقایسه با سایر وب سایت های کلیکی مبلغ مناسبی برای کاربران فعال ابن وب سایت می باشد . روش های پرداخت درآمد به کاربران در این وب سایت متفاوت است . در واقع می توان گفت که از طریق درگاه های مختلفی می توان درآمد های خود را از این وب سایت دریافت کرد . وب سایت سیلور کلیکس از طریق پرفکت مانی، پایر و بیت کوین درآمد کاربران را پرداخت می کند . این روش های های پرداخت یکی از دلایل مهم برای این است که ایرانیان می توانند به راحتی در این وب سایت فعالیت کنند .در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام در سایت silverclix بپردازیم تا افرادی که قصد شروع فعالیت در این وب سایت را دارند بتوانند به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند و عضو این سایت شوند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی silverclix 

ثبت نام در این سایت کلیکی بسیار ساده است و نیاز به اطلاعات و دانش خاصی ندارد . فقط باید طبق مراحل که در ادامه خواهیم گرفت فرم ثبت نام در این وب سایت را تکمیل کرد تا صاحب یک حساب کاربری در این وب سایت شد .از طریق لینک (https://www.silverclix.com) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر که به معنی ثبت نام است می شویم . در این جا با فرمی رو به رو می شویم که باید تکمیل گردد . این صفحه شامل دو بخش است که بخش اول general information می باشد و بخش دیگر payment account است که به معرفی در دو بخش خواهیم پرداخت.  بخش general information شامل شما آیتم های مهمی برای ساخت حساب کاربری می باشد.  در قسمت اول عنوان full name می باشد که در این بخش باید به صورت کامل نام و نام خانوادگی کاربر وارد شود ، بهتر است که تمامی اطلاعات را به صورت صحیح و کامل وارد کنید .

کادر بعدی مربوط به تاریخ تولد کاربر است که با عنوان day of birth می باشد.  در این بخش باید تاریخ تولد فردی که می خواهد حساب کاربری ایجاد کند وارد شود . به این نکته توجه داشته باشید که تاریخ تولد باید به میلادی وارد شود تا ورود تایید وب سایت قرار بگیرد .در مرحله بعد باید username را برای خود تایید کنید و در این کادر وارد کنید . نام کاربری که انتخاب می شود باید منحصر به فرد باشد  به این صورت که اگر قبل شما کاربر دیگری آن را انتخاب کرده باشد نمی توانید آن نام کاربری را برای خود انتخاب کنید .می توانید نام خود و یا ترکیبی از نام و نام خانوادگی خود را به عنوان نام کاربری تعیین کنید .

بعد از انتخاب نام کاربری نوبت به وارد کردن ایمیل می رسد ، در مقابل عنوان e-mail address باید یک ایمیل معتبر  که به آن دسترسی دارید را وارد کنید . توجه داشته باشید که ایمیل باید حتما معتبر باشد در غیر این صورت مورد تایید وب سایت قرار نمی گیرد و ثبت نام انجام نمی شود. همان طور که گفته شد باید ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید زیرا برای موارد مختلفی مانند تایید ایمیل به آن نیاز دارید .پس  از وارد کردن ایمیل نوبت به این می رسد که مجددا ایمیل خود را در بخش confirm email address وارد کنید . باید همان ایمیلی را که در کادر قبل وارد کرده اید در این بخش نیز وارد کنید و توجه داشته باشید که باید با هم همخوانی داشته باشند تا سایت تایید کند .همان طور که می دانیم باید برای اکانت خود در این وب سایت ، پسورد و یا رمز عبوری را تعیین کنیم . پسورد باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد و علاوه بر این حداقل هشت کاراکتر باشد با این شرایط مورد تایید وب سایت قرار می گیرد. 

بعد از این که پسورد مدنظر  خود را وارد کردید باید مانند ایمیل آن را در کادر بعد نیز دوباره وارد کنید . در بخش confirm password پسورد را مجددا ثبت کنید ، در صورت مغایرت با پسورد نوشته شده  در کادر قبلی وب سایت آن را تایید نخواهد کرد .در آخرین کادر این بخش عنوان referrer قرار دارد که با محتوای این بخش کاری نداریم و بدون این که آن را تغییری دهیم به بخش بعدی که payment ذمی باشد مراجعه می کنیم .در قسمت payment account باید شماره حساب یکی از حساب های خود در بیت کوین، پایر و یا پرفکت مانی را وارد کنیم تا بتوانیم از این طریق درآمد خود را دریافت کنیم . در این جا کافی است که فقط یک مورد را وارد کنید . چنانچه تا به حال اکانت در پایر ، پرفکت مانی نداشته اید و یا کیف پول بیت کوین ندارید  باید اقدام به ساخت آن کنید .

در بخش image verification باید یک کپچا کنید تا به سایت سیلور کلیکس ثابت کنید که ربات نیستید . در ادامه باید بخش terms of service می باشد. در این مرحله باید تیک پذیرش قوانین وب سایت را بزنید تا بتوانید بر روی register کلیک کنید و حساب کاربری شما ساخته شود . پیشنهاد می شود که پسورد و نام کاربری خود را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی آن بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و مشکلی برای ورود مجدد به وب سایت نداشته باشید .برای ورود های مجدد به وب سایت باشید از طریق گزینه log in وارد شوید که در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید  تا یه حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید .

یک نکته ای در ارتباط با ورود به حساب کاربری وجود دارد به این صورت که وقتی برای بار اول به حساب کاربری خود می شوید باید یک سوال امنیتی از خود بپرسید و در کادر بعد یک پایان برای آن بنویسد و آن را برای وب سایت ارسال کنید .در ادامه می خواهیم به نحوه کسب درآمد  از وب سایت سیلور کلیکس بپردازیم و منوی ها و بخش های مختلف حساب کاربری این وب سایت را بررسی کنیم تا افرادی که قصد دارند در این وب سایت فعالیت کنند بتوانند به راحتی با پنل خود کار کنند .

کسب درآمد از سایت کلیکی silverclix 

درآمد زایی از  سایت سیلور کلیکس بسیار ساده است فقط کافی است که با بخش های مختلف این وب سایت آشنا شوید . اولین و مهم ترین اصل برای موفقیت در وب سایت های کلیکی این است که به صورت مستمر و دائمی در این وب سایت ها فعالیت داشته باشید تا به درآمد  مطلوب برسید .در منوی بالای وب سایت بخشی به عنوان earn money وجود دارد که به برای کسب درآمد با این بخش کار داریم . با ورود به بخش earn money با قسمت های مختلفی رو به رو می شویم که هر کدام از این آن ها شامل روش های مختلفی را برای کسب درآمد دلاری می باشد .

قسمت اول در earn money که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم ، view ads می باشد . این بخش به منظور مشاهده تبلیغات در سایت سیلور کلیکس قرار گرفته شده است . با ورود به این بخش تبلیغاتی نمایش داده می شود که باید به مشاهده آن پرداخت و ازای  مشاهده هر کدام از آن ها مبلغی دریافت کرد . سعی کنید که به صورت روزانه به این وب سایت و این بخش مراجعه کنید ک تمامی تبلیغات را ببیند. بعد از بخش تبلیغات وب سایت، بخش flip the coin قرار دارد . این بخش به عنوان شرط بندی می باشد که با پرتاپ سکه انجام می شود . به عبارتی می توان گفت که این بخش به مانند بازی شیر یا خط عمل می کند . 

عنوان بخش بعدی my ads wall new می باشد . این بخش مثل بخش تبلیغات می باشد اما تفاوت هایی دارد به عنوان مثال در این بخش دسته بندی تبلیغات گوناگون است . در این بخش با مشاهده تبلیغات Cashout points نیز دریافت می کنید ، همان طور که گفته شد این موارد برای برداشت افرادی که سطح کاربری معمولی دارند ضرورت دارد .در قسمت earn money دو بخش دیگر با عنوان silvergrid و offerwalls وجود دارد.  در بخش silvergrid کاربر به صفحه ای منتقل می شود که مثل پازل می باشد . برای کار با این بخش باید بر روی بخش های مختلف آن کلیک کرد و تبلیغاتی را مشاهده کرد با این کار امکان برنده شدن دو دلار وجود دارد که به حساب کاربر اضافه می شود .و در آخر offerwalls است که در این بخش نیز می توانید به مشاهده تبلیغات قرار گرفته بپردازید . با مشاهده تبلیغات در این بخش Cashout points نیز به کاربران داده می شود . Offerwalls شباهت زیادی به بخش view ads دارد .

بخش های دیگری نیز در منوی بالای وب سایت وجود دارد که باید با آن ها آشنایی داشت . به عنوان مثال در ابتدا با آیکون home مواجه می شویم که این بخش کاربر را به صفحه اصلی وب سایت منتقل می کند . بعد از بخش home ،بخش  advertise می باشد . چنانچه قصد داشته باشید که تبلیغاتی در این وب سایت به اشتراک بگذارید طرح ها و پکیج های تبلیغاتی این وب سایت کلیکی با اطلاعات کامل نمایش داده می شود.  اگر قصد دارید که از پکیج های تبلیغاتی این وب سایت استفاده کنید می توانید آن ها را از این بخش خریداری کنید .قسمت بعدی earn money که به صورت کامل آن را معرفی کرده ایم . بعد از آن بخش referral contest است ، در این جا مسابقه ها ک رقابت هایی در جهت  به دست آوردن ریفرال برگزار می شود.  تمامی جوایز و کاربرانی که برنده شده اند نیز در این قسمت نشان داده می‌شود. 

مورد بعدی ptsu است ، در این بخش نیز روشی برای کسب درآمد از وب سایت سیلور کلیکس می باشد.  به این صورت که باید اموری را که گفته شده به طور کامل و صحیح انجام دهید . شرطی برای استفاده از این بخش وجود دارد و آن این است که باید حداقل صد و پنجاه تبلیغ دیده باشید . به عنوان مثال از کاربر خواسته می شود که در وب سایتی ثبت نام انجام دهد .  اگر قصد فعالیت در این بخش را دارید باید باید امور خواسته شده را به صورت دقیق انجام دهید در غیر این صورت ممکن است حساب کاربری بلوکه شود .قسمت های دیگری نیز وجود دارد بهتر است با آن ها آشنا شوید . بخش FAQ مربوط به سوالات متداول وب سایت سیلور کلیکس می باشد . بخش بعدی support است که پشتیبانی این وب سایت است و می توانید مشکلات و درخواست های خود را به زبان انگلیسی از طریق تیکت به مدیریت ک پشتیبانی وب سایت ارسال کنید و پاسخ خود را نیز از این بخش دریافت کنید . بخش forum نیز انجمن سایت سیلور کلیکس می باشد .

دو بخش account و log out نیز در این قسمت قرار دارد که بخش account کاربر را به حساب کاربری خود هدایت می کند و از این طریق می تواند اکانت خود را مدیریت کند و بخش log out نیز برای خروج از وب سایت قرار گرفته شده است .منوی دیگری نیز در این وب سایت وجود دارد که مربوط به پنل مدیریت حساب کاربری می باشد.  در این بخش های مختلفی وجود دارد که به معرفی معرفی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.  بخش اول این منو account summary است که این بخش خلاصه ای از تمام فعالیت کاربر در این وب سایت می باشد . 

مورد بعدی add funds است ، این بخش مربوط به وارد پول این وب سایت سیلور کلیکس می باشد.  ممکن است کاربر بخواهد برای خرید ریفرال اجاره ای و یا ارتقا حساب کاربری پولی را به وب سایت واریز کند .اگر قصد داشته باشید که حساب کاربری خود را آپگرید کنید باید از بخش upgrade account این کار را انجام دهید.  مورد بعدی withdraw است که می توانید تمامی درخواست های برداشت درآمد خود را در آن ثبت کنید . بخش personal settings نیز می توانید اطلاعات اکانت خود مانند ایمیل و پسورد خود را تغییر دهید.  توجه داشته باشید که امکان تغییر و ویرایش شماره حساب هایی که برای برداشت درآمد ثبت کرده اید وجود ندارد. بخش های دیگری نیز وجود دارد که مربوط به انجمن وب سایت سیلور کلیکس است و در قسمت های دیگر مربوط به خرید و اجاره زیرمجموعه می باشد که با عنوان  rent referrals می باشد . در بخش های مختلفی نیز تاریخچه فعالیت های کاربر در قسمت های مختلف نمایش داده می شود .وب سایت کلیکی سیلور کلیکس در میان بهترین وب سایت های کلیکی قرار دارد که می توانید در آن به کسب درآمد دلاری بپردازید.

ورود به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image