سایت کلیکی twickerz

وب سایت کلیکی twickerz

سایت کلیکی twickerz 

سایت کلیکی twickerz  ، یک وب سایت کلیکی معتبر است که از سال 2011 شروع به فعالیت کرده است . این وب سایت کلیکی در میان بهترین وب سایت های کلیکی جهان قرار دارد . اگر به دنبال لیستی از بهترین ، معتبرترین و با سابقه ترین سایت های ptc باشید بی شک وب سایت  twickerz  در میان آن ها خواهد بود . همه پرداخت های این وب سایت به کاربرانش به صورت منظم صورت می گیرد و از زمان شروع فعالیتش مشکلی در ارتباط با پرداخت درآمد کاربران فعالش وجود نداشته است ، به همین دلیل به راحتی و با آسودگی خیال می توان به کسب درآمد از سایت twickerz پرداخت .روش های مختلفی برای کسب درآمد از این وب سایت معرفی شده است که یکی از آن مشاهده تبلیغات قرار گرفته در آن می باشد.  در واقع محوریت اصلی وب سایت های کلیکی ، کلیک بر روی تبلیغات و کسب درآمد از آن ها می باشد . افرادی که در کشور ایران ساکن هستند و قصد فعالیت در این وب سایت را دارند ، بدون هیچ مشکلی می توانند عضو سایت twickerz  شوند  و درآمد دلاری به دست بیاورند . در واقع می توان گفت این وب سایت هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد .زمانی که شروع به فعالیت در این وب سایت کردید و به درآمد رسیدید می توانید اقدام به برداشت درآمد خود کنید که باید حداقل به میزان یک و نیم دلار رسیده باشد تا بتوانید درخواست برداشت خود را ثبت کنید . از زمانی که درخواست برداشت خود را در وب سایت twickerz ثبت می کنید  حدود یک هفته زمان می برد تا درآمد کسب شده برای کاربر واریز شود .ممکن است این سوال پیش بیاید که روش های پرداخت این وب سایت چیست ؟ و در واقع از طریق چه بستری درآمد کاربران وب سایت واریز می شود ؟

سایت twickerz روش های مختلفی را برای واریز درآمد کاربران فعال در این وب سایت ارائه کرده است . این روش ها شامل پرفکت مانی ، پایر و بیت کوین می باشد که از هر کدام یک از روش ها که مایل باشید می توانید درآمد خود را دریافت کنید . با توجه به این موضوع این وب سایت گزینه خوبی برای فعالیت کاربران ایرانی می باشد .پرداخت از طریق بیت کوین یکی ویژگی قابل توجه این وب سایت کلیکی می باشد . امروزه ارز های دیجیتال در جایگاه مهمی قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه دارند که درآمد خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند و چون ارزش بیت کوین روز به روز در حال افزایش می باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است .یکی از قابلیت های مهم این سایت کلیکی که موجب شده کاربران بتوانند درآمد های خوبی از آن داشته باشند این است که می توانند بدون هیچ محدودیتی ریفرال مستقیم به این وب سایت معرفی کنند و از فعالیت آن ها درآمد خود را افزایش دهند ، در واقع با فعالیت کاربران معرفی شده به آن ها کمیسیون تعلق می گیرد . علاوه بر این می توان از سایت twickerz زیر مجموعه اجاره کرد که کار با پرداختن مبلغ مشخصی امکان پذیر می باشد.  شاید این سوال برایتان پیش بیاید که هزینه اجاره زیر مجموعه از این سایت ptc چه مقدار است ؟ در سایت twickerz با پرداخت یک پنج زیر مجموعه به کاربر تعلق می گیرد . یکی از مهم ترین استراتژی های افزایش درآمد از وب سایت های کلیکی جذب زیر مجموعه مستقیم و یا اجاره زیر مجموعه می باشد ، همان طور که گفته شد با فعالیت این زیر مجموعه ها سودی به کاربری که به واسطه آن در وب سایت ثبت نام کرده اند داده می شود . افراد می توانند با لینک ریفرال خود را به دیگران بدهند و در واقع وب سایت را به دیگران معرفی کنند و از ثبت نام و فعالیت آن ها درآمد بیشتری به دست بیاورند . به این موضوع توجه داشته باشید که اگر مدت سی روز وارد حساب کاربری خود در سایت twickerz نشوید این وب سایت حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد .برای این که در فرآیند فعالیت در این وب سایت دچار مشکلی نشوید پیشنهاد می شود که تنها یک حساب کاربری در این وب سایت ایجاد کنید . در واقع هر فرد مجاز است که تنها یک اکانت در twickerz داشته باشد ، در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد .به طور کلی می توان گفت که شرط اصلی برای موفقیت در وب سایت های کلیکی این است که به صورت مستمر و روزانه کلیک های خود را انجام دهید تا به نتایج مثبتی در این وب سایت دست پیدا کنید .در ادامه قصد داریم به چگونگی ثبت نام در سایت twickerz بپردازیم تا افرادی که می خواهند در این وب سایت شروع به فعالیت کنند به راحتی عضو این وی سایت شوند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی twickerz 

ثبت نام در سایت های کلیکی بسیار ساده است و فقط کافی است اطلاعات خواسته شده در وب سایت را وارد نمایید تا یک حساب کاربری منحصر به فرد داشته باشید . به منظور ثبت نام  در سایت twickerz باید به صفحه ثبت نام و یا رجیستر  این وب سایت مراجعه کنید که از طریق لینک (https://www.twickerz.com) امکان پذیر می باشد. در این قسمت فرمی وجود دارد که باید این فرم را تکمیل کرد تا امکان ساخت  وب سایت ایجاد شود .در بخش اول  این فرم که با عنوان full name می باشد ، باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کرد و توجه داشته باشید که بهتر است تمام اطلاعات را به صورت دقیق و صحیح وارد کنید تا دچار مشکلی نشوید . بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی به سراغ مرحله بعد می رویم. در مرحله بعد تاریخ تولد کاربر خواسته شده که با عنوان day of birth  می باشد . در این بخش تاریخ تولد خود را وارد کنید . توجه نمایید که تاریخ تولد را باید به صورت میلادی بنویسید . چنانچه از تاریخ تولد میلادی خود مطلع نیستید می توانید از طریق اینترنت با یک جست و جوی تاریخ تولد شمسی را به میلادی تبدیل کنید. حال نوبت به تعیین نام کاربری برای اکانت می باشد.  در مقابل عنوان username باید یک نام کاربری مناسب انتخاب و وارد کرد . نام کاربری که دارد می کنید فقط مختص به شماست و حتی اگر پیش از شما فردی آن را انتخاب  کرده باشد وب سایت به شما اجازه نمی دهد  که آن را انتخاب کنید و باید به سراغ یوزرنیم دیگری بروید .زمانی که یوزرنیم مد نظر خود را وارد کردید به سراغ کادر بعدی در فرم ثبت نام می رویم . در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید با عنوان e-mail address می باشد .  یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس در این بخش وارد نمایید زیرا برای تایید ایمیل و همین طور  موارد دیگر مورد نیاز می باشد. در کادر بعدی که با عنوان e-mail address می باشد باید دوباره همان ایمیلی را که در مرحله قبل وارد کرده بودید بنویسید . توجه داشته باشید که عینا همان ایمیل باید تکرار شود .

حالا نوبت به تعیین یک رمز مناسب برای حساب کاربری می باشد . در این بخش که با عنوان password است باید یک پسورد که شامل هشت کاراکتر است وارد کنید . توجه داشته باشید که این رمز باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد که هم امنیت بالایی داشته باشد و هم مورد تایید وب سایت قرار گیرد .بعد از تعیین پسورد و وارد کردن آن باید به سراغ مرحله دیگر بعد برویم که confirm password می باشد.  در این کادر باید پسورد انتخابی را مجددا وارد کنید . توجه کنید که دقیقا باید همان پسورد  را بنویسید ، در صورتی که هم خوانی نداشته باشند ثبت نام امکان پذیر نیست .پس از تکمیل فرم ثبت نام باید بر روی تیک پذیرفتن قوانین وب سایت کلیک کنید . با این کار شما اعلام می کنید که از قوانین این وب سایت کلیکی مطلع هستند و آن ها را پذیرفته اید . برای انجام ثبت نام باید حتما این بخش را فعال کنید .در نهایت بر روی گزینه register now کلیک کنید تا ثبت نام انجام شود و حساب کاربری شما در وب سایت twickerz ساخته شود .

سایت کلیکی twickerz -بعد از این ساخت حساب کاربری در هر زمان که مایل باشید می توانید وارد این سایت ptc شوید . به منظور ورود های مجدد به این  سایت باید از بخش log in اقدام کنید . به این صورت که وارد سایت twickerz می شوید و سپس بر روی گزینه log in کلیک می کنید . در صفحه باز شوهر باید نام کاربری و پسورد را وارد کنید  وارد پنل شخصی خود شوید .بعد از این که برای بار اول به پنل خود وارد می شوید سایت twickerz از شما می خواهد که یک یک سوال امنیتی از خود بپرسید و پاسخ آن را در کادر بعدی آن وارد کنید و در نهایت آن پرسش و پاسخ امنیتی را برای وب سایت ارسال کنید . پیشنهاد می شود که اطلاعاتی مانند یوزرنیم ، پسورد و سوال امنیتی را در جایی یادداشت کنید تا در صورت فراموشی به آن مراجعه کنید . گاها پیش می آید که مدتی نتوانید وارد پنل خود شوید و این اطلاعات را فراموش کنید .در ادامه به روش های کسب درآمد از سایت twickerz می پردازیم و علاوه بر آن به معرفی بخش های مختلف این وب سایت کلیکی نیز خواهیم پرداخت . شناخت بخش های مختلف این وب سایت می تواند روند کار با آن را برای کاربر ساده کند .

کسب درآمد از سایت کلیکی twickerz 

وقتی وارد پنل کاربری خود در سایت twickerz می شوید با دو منو روبه رو می شوید . در منوی بالای وب سایت بخشی وجود دارد که با ورود با آن شروع به کسب درآمد می کنیم .این بخش earn money نام دارد که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است . هر کدام از این بخش ها شامل روشی برای کسب درآمد از دل سایت twickerz می باشد.  بخش اول قسمت earn money ، بخش view ad می باشد .در این بخش با مشاهده تبلیغات قرار گرفته در سایت twickerz می توان شروع به کسب درآمد کرد . با کلیک بر روی تبلیغات می توانید درآمد دلاری کسب کنید .بعد از بخش view ad که گفتیم مربوط به مشاهده تبلیغات می باشد نوبت به بخش twickgrid می رسد . با ورود به این بخش کاربری به صفحه که مانند پازل است هدایت می شود.  در واقع این صفحه شامل تصویری می باشد که مانند پازل می باشد . وقتی بر روی قسمت های مختلف این سایت کلیک می کنید ، تبلیغاتی نمایش داده می شود.  با مشاهده تبلیغاتی که نمایش داده می شود ممکن است جایزه پنج دلاری این بخش را برنده شوید.  می توانید در این بخش از سایت twickerz  نیز فعالیت کنید و درآمد خود را افزایش دهید و همین طور شانس خود را برای بردن جایزه پنج دلاری افزایش دهید.بعد از twickgrid نوبت به بخش paid sign up می رسد . در این بخش کار های مختلفی به کاربر برای انجام معرفی می شود . به این صورت که مثلا گفته می شود که کاربر به وب سایتی مراجعه کند و در آن سایت ثبت نام کند.  در ازای فعالیت در این بخش درآمد های خوبی می توان به دست آورد که با انجام هر کار حدود 0.1 تا 1 دلار پرداخت می شود .علاوه بر موارد گفته شده بخش های ptcwall ، my ads wall new ، clixwall و offers 4all وجود دارد که با مشاهده تبلیغات از این بخش ها نیز می توان کسب درآمد داشت.  همان طور مشخص است در بخش های متنوعی از این وب سایت با مشاهده تبلیغات قرار گرفته می توان از طریق آن ها درآمد خود را در این وب سایت افزایش داد ‌.

در آخر بخش promote twickerz است ، در این بخش بنر های مربوط به زیر مجموعه گیری کاربران قرار دارد که می توان از دیگران دعوت به عضویت و فعالیت در این وب سایت کرد .علاوه بر بخش earn money در منوی بالای این وب سایت بخش های دیگری نیز وجود دارد.  اولین قسمت این منو آیکون home می باشد که که کاربر را به صفحه اولیه سایت twickerz منتقل می کند .بخش بعدی در منوی بالای وب سایت advertise است . در این بخش انواع بسته های تبلیغاتی این وب سایت کلیکی ارائه شده است . چنانچه قصد داشته باشید که تبلیغاتی در وب سایت twickerz داشته باشید می توانید اطلاعات پکیج های مختلف تبلیغاتی را در این بخش مشاهده کنید و آن ها را تهیه کنید تا تبلیغات مورد نظر شما پخش شود .بعد از بخش تبلیغات سایت ، بخش flipthecoin وجود دارد . این بخش مانند شرط بندی می باشد و می توان گفت به نوعی مانند شیر و خط است . در این بخش با پرتاب  سکه انجام می شوددر منوی بالای صفحه دو گزینه دیگر نیز وجود دارد که شامل minutestaff و forum می باشد .  بخش minutestaff کاربران را به قسمت offerwall ها منتقل می کند ، در این بخش راه های گوناگونی برای ایجاد درآمد از وب سایت twickerz وجود دارد . در این روش های کسب درآمد دستورالعمل های مشخصی قرار داده شده که حتما باید مطابق با آن ها پیش بروید . توجه داشته باشید که فعالیت در این بخش مستلزم این است که به instruction های احترام بگذارید و به عبارتی دیگر آن ها را تماما رعایت کنید . در صورتی که طبق آن ها پیش نروید ممکن حساب کاربری بلوکه شود . Forum نیز بخش انجمن وب سایت می باشد . 

سایت کلیکی twickerz 

در آخر دو بخش account و log out وجود دارد که بخش account کاربر را به حساب کاربری خود منتقل می کند که در بخشی برای مدیریت اکانت خود در این وب سایت می باشد . با استفاده از گزینه log out نیز می توانید از وب سایت خارج شوید . حال به سراغ منوی مدیریت حساب کاربری می رویم که شامل بخش های مختلفی می باشد . این منو شامل بخش های مختلفی است که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت .بخش اول این منو add funds است ، این بخش به منظور واریز پول به سایت twickerz ایجاد شده است. به عنوان مثال شما قصد ارتقا حساب کاربری خود را دارید و یا این که می خواهید زیرمجموعه اجاره کنید . وقتی پولی را به وب سایت واریز می کنید به بخش حساب خرید یا purchase balance  منتقل می شود . شاید برای شما سوال پیش بیاید که از روش های می توان پول را به حساب خرید انتقال داد ؟ از طریق پرفکت مانی ، بیت کوین ، پایر و account balance این کار امکان پذیر می باشد .مورد بعدی withdraw  این بخش مربوط به سمت درخواست وجه از سایت twickerz است که می توانید اقدام به برداشت درآمد های خود کنید . برای این که بتوانید ثبت درخواست برداشت خود را ثبت کنید باید چندین مورد را انجام داده باشید. اولین نکته این است باید درآمد کاربر به حداقل میزان برداشت رسیده باشد ، علاوه بر این باید در پایین هر کدام یک از این عبارات عنوان passed check ثبت شده باشد .قسمت بعدی تکراری می باشد که آن را در منوی بالای وب سایت نیز مشاهده کردیم ، این بخش advertise می باشد که برای تبلیغات در این وب سایت کلیکی ایجاد شده است ‌. یکی اگر کاربر بخواهد که تبلیغات را در سایت twickerz قرار دهد باید از این بخش اقدام کند و از طریق بسته های تبلیغاتی آن بسته مورد نظر خود را خریداری کند .موارد بعدی مربوط به تهیه زیر مجموعه از این وب سایت می باشد که شامل rent referrals ، buy referrals و rented referrals است . از طریق بخش rent referrals می توان زیرمجموعه برای خود اجاره کرد . در بخش buy referrals می توان اقدام به خرید زیرمجموعه کرد و تفاوت خرید و اجاره زیرمجموعه در این است که وقتی زیرمجموعه ها را خریداری می کنید دیگر نیاز به تمدید مجدد و برای همیشه آن زیر مجموعه برای کاربری می شود که آن را خریداری کرده است .

بخش rented referrals نیز تمام زیرمجموعه های که اجاره شده اند را نمایش می دهد . در واقع این بخش به منظور مدیریت زیرمجموعه ها ایجاد شده است . در این بخش می توانید اقدام به فعال سازی تمدید خودکار اجاره زیر مجموعه نماید .قسمت دیگری که در این منو وجود دارد personal settings  می باشد . این بخش مربوط به صفحه تنظیمات حساب کاربری می باشد . به این صورت که می توانید تغییرات مورد نظر خود را پسورد ، ایمیل و … ایجاد کنید . به این نکته توجه داشته باشید که شماره حساب هایی که برای پرداخت درآمد ها وارد می کنید قابل تغییر و ویرایش نمی باشند پس دقت کنید که اطلاعات درستی را وارد کنید. بخش forum settings این بخش مربوط به تنظیمات حساب کاربری افراد در انجمن وب سایت twickerz می باشد . مورد بعدی manage ads می باشد ، این بخش به منظور مدیریت تبلیغات تهیه شده از وب سایت مربوط می شود که می توانید آمار و ارقام را بررسی کنید .دو بخش my fixed ads و my twickgrid links نیز در این منو قرار دارد که بخش اول برای مدیریت کنترل  fixed advertisement های که تهیه شده اند می باشد و بخش بعدی برای مدیریت و بررسی تبلیغات و لینک های کاربر در twickgrid است .در بخش هایی مانند ، ptsu history ، order history ، deposit history ، withdraw history و in historlogy گذشته تمام فعالیت های کاربر را نمایش می دهد . به عنوان مثال در بخشlog in history گذشته و تاریخچه تمام ورود های کاربر به سایت نمایش داده می شود و با در بخش order history تاریخچه تمامی سفارشات از این سایت وجود دارد .شروع به فعالیت در سایت twickerz نماید و به کسب درآمد دلاری دست پیدا کنید و از روش های گفته شده بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image