شرکت هاستینگ ایران هاست

شرکت هاستینگ ایران هاست

شرکت هاستینگ ایران هاست

شرکت هاستینگ ایران هاست از جمله شرکت های با سابقه در زمینه هاستینگ و میزبانی وب می باشد که سال هاست در حوزه مشغول به فعالیت است . شرکت ایران هاست از زمان شروع کار تا به امروز در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند . برای مجموعه ایران هاست مشتری مداری بسیار اهمیت دارد و این مجموعه تمام اعتبار خود را مدیون کاربران و مشتریان خود می دانند .در واقع با توجه به این اصول ایران هاست رضایت و اطمینان مشتری از جمله مهم ترین اصول این شرکت بوده است و همواره بر این موضوع تایید داشته اند . رضایت مشتری می تواند شرایطی را ایجاد کند که یک مجموعه رشد کند و به همین دلیل است که ایران هاست توانسته است در میان بهترین شرکت های هاستینگ قرار بگیرد .

ایران هاست از یک تیم متخصص و خبره تشکیل شده که در زمینه وب سایت و هاستینگ از مهارت بالایی برخوردار هستند این افراد شرایط را برای ارائه خدمات ارزشمند و کاربردی به مشتریان فراهم می کنند.مجموعه ایران هاست همواره در جهت ارتقا و پیشرفت کیفیت عرضه خدمات و سروییس ها تاکید داشته است و به همین دلیل همیشه بهترین سرویس ها را به مشتریان خود ارائه می کند که سبب اعتماد و رضایت مشتریتان می شود.هر نوع سایتی داشته باشید ، خدمات ایران هاست همیشه برای شما مفید خواهد بود ، افرادی که قصد فعالیت در بستر تجارت الکترونیک را دارند می توانند با سروس های ایران هاست امنیت و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهند .این شرکت در سال 1378 تاسیس شده است اگر به روند پیشرفت  قابلیت ها  و امکانات این  مجموعه دقت کنیم  متوجه می شویم که ایران هاست همواره به فکر ایجاد بهترین قابلیت ها بوده است .در ادامه به نمونه از خدمات موثر ایران هاست می پردازیم . همان طور که گفته شد این شرکت در سال 1378 با هدف ایجاد شرایطی برای ارتقا خدمات آنلاین در فضای اینترنت شروع به کار کرد .

در سال  1380 ایران هاست توانست خدمات متنوعی مانند هاست و ایمیل را در دیتاسنتر های قرار گرفته در آمریکا و در بستر ویندوز ارائه کند .در سال 1388 شرایطی برای استفاده و  میزبانی بر روی دیتاسنتر های واقع در کانادا ایجاد شد و در همین سال ایران هاست موفق به کسب مدال برترین کیفیت از السیتکس شد که افتخار بزرگی برای این مجموعه می باشد .سال 1395 نیز برای شرکت هاستینگ ایران هاست سالی پر بار بود و خدماتی مانند هاست وردپرس و هاست لینوکس عرضه شد . هاست وردپرس به منظور ایجاد شرایطی ساده برای استفاده بهتر از وردپرس می باشد و هاست لینوکس روی سرور های قدرتمند داخل کشور بر اساس سیستم عامل CentOS7 مورد استفاده می باشد . مجموعه ایران هاست در سال 1398  توانست پکیج هایی را برای فروشگاه اینترنتی عرضه کند که برای بسیاری از کسب وکار ها مورد استفاده است و همین طور خدمات دیجیتال مارکتینگ را نیز مانند تبلغ در گوگل و سئو را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرد .

مزایای استفاده از شرکت هاستینگ ایران هاست

•  پشتیانی حرفه ای از مهم ترین ویژگی های استفاده از ایران هاست است این مجموعه با ایجاد یک تیم پشتیبانی مختتص در  هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود . پاسخ گویی از طریق چت آنلاین ، ایمیل  و تماس امکان پذیر است .

• برای کسب و کار هایی که  در فضای مجازی فعالیت می کنند  امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است ، همین موضوع در زمینه ارائه سرویس های میزبانی وب نیز اهمیت دارد .مجموعه ایران هاست توانسته است امن ترین و مطمئن ترین سرویس ها را به مشتریان خود ارائه کند ، ایران هاست با استفاده از سوئیچ های شخصی و بهره گیری از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری تا حد بسیار زیادی امنیت را برای وب سایت ها ارائه کرده است .

شرکت ایران هاست برای خدمات رسانی به مشتریان خود از سرور هایی که برای خود این شرکت است استفاده می کند و همه ی سرور های این شرکت در بزرگترن دیتا سنتر جهان که Savvis نام دارد قرا دارد .همین موضوع باعث می شود که این مجموعه کنترل کامل بر روی سرور های خود داشته باشد و در صورت ایجاد مسئله ای در سرور ها ، این مشکلات سخت افزاری در سریع ترین زمان ممکن حل خواهد شد .

•  ایران هاست با استفاده از سخت افزار های ویژه توانسته  شرایطی را برای بهبود عملکرد سرور ها و افزایش طول عمرشان ایجاد کند و با وجود این نرم افزار ها احتمال قطع شدن سرور ها به حداقل خواهد رسید .

ایران هاست در میان معدود شرکت های  هاستیینگ است که از قابلیت لایسنس استفاده می کنند . این مجموعه لایسنس نرم افزار های نصب شده روی سرور ها را تهیه کرده است و همین امر سبب می شود تا بتوان به صورت مداوم از به روز ترین نسخه موجود آن استفاده کرد تاثیرات بسبار مهمی بر روی امنیت سرور دارد .تا به این جا با مزایای استفاده از  خدمات شرکت ایران هاست آشنا شدیم ، این خدمات و سرویس ها برای ایجاد شرایطی مناسب  در اختیار کاربران این مجموعه قرار گرفته است .

خدمات شرکت هاستینگ ایران هاست

خدمات شرکت ایران هاست بسیار کارآمد است ، ازجمله خدمات این مجموعه می توان به ثبت دامنه ، خرید هاست ، سایت ، میزبانی ایمیل ، سرور مجازی و سرور اختصاصی اشاره کرد .چنانچه قصد تهیه هر کدام یک از خدمات عنوان شده را داشته باشید ، شرکت ایران هاست می تواند خدمات ارزشمندی و کار آمدی را به شما ارائه کند .

اگر قصد ایجاد یک سایت برای کسب و کار خود را داشته باشید با ایران هاست می توانید به راحتی این کار را انجام دهید که این موضوع نشان دهنده تنوع خدمات و سرویس های این مجموعه است .ایران هاست کاربران بسیاری زیادی از سرتاسر کشور دارد که اکثر آن ها از خدمات این مجموعه رضایت دارند ، مشتری مداری از جمله مهم ترین ویژگی های این مجموعه می باشد .اگر به دنبال تهیه خدماتی مانند میزبانی وب ، تهیه سرور اختصاصی و سرویس هایی از این قبیل هستید ایران هاست می تواند گزینه مناسب برای دریافت این خدمات باشد زیرا  طی سال های فعالیت خود کارایی خدمات خود را ثابت کرده است .

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image