شرکت هاستینگ سرور پارس

شرکت هاستینگ سرور پارس

شرکت هاستینگ سرور پارس

شرکت هاستینگ سرور پارس یکی از شرکت های موفق در زمینه میزبانی وب می باشد . این شرکت در سال 1383 به منظور فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات شروع به فعالیت کرد .سرور پارس از یک تیم متخصص و خبره در زمینه فناوری اطلاعات تشکیل شده که این افراد همواره سعی داشته اند با استفاده از به روز ترین اطلاعات در مسیر پیشرفت  قرار بگیرند و خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می کنند ارتقا دهند .مدیران و مسئولین شرکت سرور پارس همیشه نیاز مشتریان خود را اولویت کار خود قرار می دهند و بر این اساس با استفاده از دانش روز دنیا اقدام به برطرف کردن نیاز مشتری کرده اند .سرور پارس تمام فعالیت های خود را زیر نظر مراجع قانونی انجام می دهد و از این بابت اعتبار قانونی دارد و همین طور نماد اعتبار الکترونیک نیز دارا می باشد که خود این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخور دار است .همان طور که پیش تر گفته شده این کشور فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده است که نشان دهنده تجربه و سابقه طولی مدت سرور پارس در زمینه میزبانی وب می باشد .شرکت سرور پارس با مجموعه های معتبری همکاری دارد که نشان دهنده اعتبار و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است . برخی از مشتریان سرور پارس عبارت اند از  وزارت امور اقتصادی و دارایی ،  شهرداری تهران ،دانشگاه جامع علمی کاربردی ،شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک سپه ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی که می بینیم همه از مهم ترین مراکز علمی و ادارات مهم کشور هستند .

مجموعه سرور پارس ، مجموعه مشتری مدار است که توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی مناسب مشتریان خود اعتماد و رضایت کاربران خود را جلب کند . برای هر مشتری کیفیت و  پشتبانی دائم بعد از خرید محصول بسیار اهمیت دارد .شرکت سرور پارس مجموعه ای پیشرو در زمینه میزبانی وب است که توانسته است در طی این سال ها مشتریان زیادی را به خود جذب کنند و همین موضوع بر اعتبار و شهرت سرور پارس تاثیر گذار بوده است .تا اینجا به معرفی شرکت سرور پارس و ویژگی های این شرکت پرداختیم در ادامه قصد داریم  مزایای استفاده از این خدمات را بررسی کنیم که این اطلاعات می تواند برای افرادی که قصد خرید خدمات از سرور پارس را دارد از مزایای آن آگاه کند .

مزایای اسنفاده از شرکت هاستینگ سرور پارس

• مشتری مداری موئلفه اصلی سرور پارس در ارائه خدمات به مشتریان است ، این مجموعه عرضه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود را سر لوحه کار خود قرار داده است به همین دلیل توانسته مشتریان خاص و ویژه ای داشته باشد .

• یکی از مواردی که برای همه افراد در زمینه خرید خدمات هاستینگ اهمیت دارد خرید خدمات با قیمت های مناسب می باشد ، شرکت سرور پارس توانسته است  که خدمات خود را با بهترین قیمت ها عرضه کند که این موضوع یکی از نکات مهم برای یک هر مشتری می باشد .

• یکی دیگر از مزایای استفاده از سرورپارس این است که این شرکت عرضه کننده هاست از دیتاسنتر های معتبر بین المللی مانند هتزنر و رداستیشن است که این این موضوع نیز برای بسیاری از افراد از اهمیت خاصی برخوردار است .

• بکاپ گیری هفتگی یکی از مزایای استفاده از هدمات سرور پارس می باشد که این قابلیت برای بسیاری از افراد اهمیت دارد . پس چنانن چه داشتن نسخه پشتیبان برای شما اهمیت دارد سرور پارس بهترین گزینه محسوب می شود .شرکت سرور پارس در سال 1397 توانست با ثبت 13212 دامنه بین المللی در رتبه یک در زمینه ثبت دامنه بین المللی قرار بگیرد که این افتخار سبب شد که این مجموعه از همه رقیبان خود پیشی بگیرد .این مجموعه خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می کند که قصد داریم در ادامه به بررسی دسته بندی خدمات شرکت سرور پارس بپزدازیم .

خدمات شرکت هاستینگ سرور پارس

میزبانی وب اصلی ترین خدمات سرور پارس می باشد که با ارائه میزبانی وب در داخل و خارج از ایران توانسته در میان بهترین شرکت های هاستینگ ایران قرار بگیرد .ثبت دامنه یکی دیگر از خدمات سرور پارس است که می توان از طریق این مجموعه دامنه های ملی و بین الملی را ثبت کرد که به سادگی قابل انجام است .سرور پارس خدمات دیگری را نیز ارائه می کند که می توان به نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز نیز اشاره کرد و همین طور خدمات نمایندگی ثبت دامنه نیز انجام می پذیرد .از دیگر خدمات این مجموعه  ارائه انواع خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور می باشد که جزو خدمات پرطرف دار این مجموعه می باشد .

مجموعه سرور پارس در زمینه طراحی وب سایت نیز فعالیت دارد که نشان دهنده گستردگی فعالیت ها و خدمات این شرکت می باشد . طراحی سایت ها در سه زمینه طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی و همین طور طراحی سایت شخصی انجام می پذیرد .خدمات این شرکت با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود که نشان دهنده اهمیت به مشتری می باشد و این موضوع برای همه افرادی که قصد تهیه خدمات دارند بسیار مهم است .شرکت سرور پارس در سال های اخیر  با کسب افتخارات گوناگون جزو شرکت های پیشتاز در ارائه خدمات مریوط به میزبانی وب بوده است . گستردگی و تنوع خدمات ، مشتری مداری و همین طور تجربه و سابقه در این حیطه توانسته است که این مجموعه را در رتبه و جایگاه خوبی قرار دهد .چنان چه قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود داشتید می توانید این کار را به تیم مختصص سرور پارس بسپارید و مطمئن باشید که این مجموعه بهترین خدمات را به شما عرضه می کنند .یکی از مهم ترین ویژگی های سرور پارس این می باشد که شرکت از سابقه طولانی مدتی در زمینه میزبانی وب برخوردار است که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد .علاوه برا تمامی خدمات گفته شده  مجموعه سرور پارس  شرکتی است که ارائه گواهی نامه امنیتی ssl در کشور می باشد که سابقه 10 ساله در در زمینه خدمات گواهینامه های امنیتی برای تمامی دامنه های داخلی و بین الملی دارد . اعتبار و سابقه دراز مدت مدت این مجموعه تنظمین کننده خدمات سرور پارس می باشد .

ثبت نام در سرور پارس

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image