شرکت هاستینگ سون هاست

شرکت هاستینگ سون هاست

شرکت هاستینگ سون هاست

شرکت هاستینگ سون هاست فعالیت خود را از سال 1386 به صورت رسمی آغاز نمود . از همان ابتدا سون هاست اساس کار خود را بر ارائه بهترین خدمات و سرویس ها قرار داد تا بتواند بهترین خدمات و سرویس ها را به مشتریان و کاربران خود عرضه کند .شرکت سون هاست همیشه در تلاش بوده  است تا خدمات خود را در زمینه هاستینگ ارتقا بخشد و با کیفیت ترین  سرویس ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد .این مجموعه یکی از معروف ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب است که در سرتاسر کشور مشتریان زیادی دارد . علاوه بر این که سون هاست در کشور فعالیت های گسترده ای در زمینه ارائه خدمات دارد در کشور های عمان ، امارات و همین طور انگلستان نیز فعالیت دارد .شرکت سون هاست همواره برای گسترش خدمات خود پیشرو بوده و علاوه سرویس های میزبانی وب و هاستینگ در زمینه عرضه سروبس های مربوط به سرور ها و همین طور دیتاسنتر نیز  پیشرفت داشته که این موارد زمانی ایجاد می شوند که یک مجموعه دانش و اطلاعات تخصصی خود را افزایش دهد .

سون هاست از یک تیم موفق و مختصص تشکیل شده است که همگی در زمینه فناوری اطالاعات خبره هستند . وجود چنین تیمی سبب شده تا  این مجموعه پیشرفت داشته باشد و از به روز ترین دانش و تکنولوژی روز دنیا برای امور خود استفاده کند .شرکت سون هاست در زمینه ارائه خدمات کشور های مطرخ و پیشرفته دنیا را سر لوحه کار خود قرار داده است و تمتم تلاش خود را کرده تا سرویس هایی را  که ارائه می کند در سطح سرویس ها بین الملی باشد .با توجه به این موضوع می توان گفت که همه ی خدمات این مجموعه کیفیت و کارایی مانند خدمات بین الملی دارد که بازدهی امور مشتریان را بیش تر می کند .چنانچه شما قصد خرید خدماتی مانند میزبانی وب را داشته باشید و  با خرید سرویس مورد نظر خود از سون هاست شرایط را برای آرامش خیال خود فراهم می آورید زیرا برای این مجموعه خرید شروع یک همکاری محسوب می شود و این مجموعه می کوشد تا مسئولیت خود را در زمینه آموزش و عرضه با کیفیت ترین خدمات و همین طور پشتیانی مناسب به بهترین شکل انجام دهد .افراد بسیاری وجود دارند که به دنبال مجموعه برای تهیه خدمات و سرویس هاس میزبانی وب می باشند ، در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از خدمات سون هاست بپردازیم .

مزایای استفاده از سرویس های شرکت هاستینگ سون هاست

• هر کاربری که سرویس برای سایت خود تهیه می کند ، سرعت عملکرد آن بسیار برای او اهمیت دارد . شرکت سون هاست با استفاده از منابع به خصوصی که عرضه می شود ، یک وب سایت را در سریع ترین زمان ممکن لود می کند . به گفته خود این مجموعه یکی از ویژگی های بارز و قابل توجه سرویس های سون هاست بهره مندی از هارد دیسک enterprise می باشد در این زمینه تاثیرگذار است .

• اگر مجموعه از کیفیت و کارایی خدمات خود اطمینان داشته باشد ، ضمانت بازگشت وجه را نیز ارائه می کند . شرکت سون هات ضمانت بازگشت وجه در ارتباط با سرویس های میزبانی وب را بدون قید و شرطی قرار داده است تا اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد .

• از جمله مهم ترین موئله های که برای همه کاربران اهمیت دارد بحث امنیت است ، شرکت سون هاست به موضوع امنیت اهمیت زیادی داده است و از به روز ترین سیستم ها و نرم افراز های روز دنیا برای ایجاد امنیت استفاده می کند که خیال مشتریان در این زمینه راحت باشد .

• ارائه گواهینامه ssl به صورت کاملا رایگان در تمامی بسته های سرویس های میزبانی وب در اختیار کاربران این سایت قرار می گیرد و این مورد جزو بهترین مزایای استفاده از خدمات شرکت سون هاست می باشد .

• یکی دیگر از مزایای استفاده از این وب سایت این است که یک دامنه ملی رایگان به تمامی افرادی که قصد تهیه بسته های هاست را به صورت سالانه دارند تعلق می گیرد .

• ایجاد نسخه پشتیبان جزو یکی از مهم ترین مواردی است که باید انجام شود . در واقع با استفاده از نسخه پشتیبان می توان از اطلاعات حفاظت کرد . شرکت سون هاست به صورت روزانه بک آپ انجام می هد و این کار به وسیله نرم افزار بسیار قدرتمند  jetbackup صورت می گیرد .

• در زمینه میزبانی وب نیز این مجموعه به موارد مختلفی توجه کرده است به عنوان مثال از سرور های SSD و NVMe استفاده شده از لحاظ سرعت در سطخ بالای قرار دارند .موارد بیان شده جزو مزایای بارز استفاده از خدمات هاستینگ شرکت سون هاست می باشد . همه این موارد نشان دهنده مشتری مداری می باشد . 

خدمات شرکت هاستینگ سون هاست

میزبان وب ، ثبت دامنه ، خدمات سرور و موارد از این قبیل جزو خدمات اصلی شرکت سون هاست است . خدمات این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می شود که می تواند نیاز بسیاری از افراد به دریافت سرویس های خوب برطرف کند .در زمینه میزیانی وب ، هاست اقتصادی ، هاست لینوکس ، هاست وردپرس ، هاست دانود و هاست نمایندگی ارائه می شود که کاربران بسته به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب می کنند .به عنوان مثال هاست اقتصادی یا همان هاست ارزان برای افرادی که است که برای خرید هاست محدودیت منابع مالی دارند اما با این خال در همین بسته نیز بهترین  خدمات ارائه شده است .اکربه دنبال سرور های مجازی و یا سروری های اختصاصی باشید سون هاست مناسب ترین سرور ها را ارائه می کند که می توانید  از آن ها بهره مند شوید .سون هاست برای هر قشری  ارزش قائل است و  به همین دلیل خدمات میزبانی وب را به صورت رایگان در اختیار دانشجوییان قرار می دهد . هدف از این کار حمایت از دانشجویان و ارتقا  سطخ دانش و اطلاعات آن ها می باشد .مجموعه سون هاست در میان بهترین شرکت های ارائه دهنده حدمات میزبانی وب است که توانسته طی سال ها فعالیت ها خود مشتریان زیادی داشته باشد که همه ی این ها نشان دهنده پیشگام بودن این مجموعه در عرضه مناسب ترین سرویس ها می باشد .

ثبت نام در سون هاست

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image