شرکت هاستینگ هاست نگار

شرکت هاستینگ هاست نگار

شرکت هاستینگ هاست نگار

شرکت هاستینگ هاست نگار فعالیت خود را با تجاری گروه آفتاب از از سال 1385 شروع کرد . تیم اداره کننده شرکت هاست نگار در واقع جزو با سابقه ترین افراد در زمینه میزبانی وب می باشند .این مجموعه از کارشناسان حوزه ای تی تشکیل شده اند که از بهترین و جدید ترین خدمات و سروس های روز دنیا برای کار خود استفاده می کنند که موضوع سبب می شود که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند .

شرکت هاستینگ هاست نگار بر روی مشتری مداری بسیار  تاکید داشته است و به اهمیت رضایت مشتری بسیار واقف است و می داند که رضایت و اعتماد مشتریان سبب ایجاد اعتبار و شهرت می شود .پشتیبانی فنی مشتریان از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه هاست نگار می باشد تا بتوانند از این طریق مشکلات کاربران خود را به بهترین شکل بر طرف نماید .مبحث پشتیبانی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کاربران ممکن است در زمان استفاده از سرویس ها با مشکلات و سوالات موتجه شوند که نیاز باشد ازیک کارشناس خبره در این زمینه راهنمایی بگیرند به همین دلیل هاست نگار روش های مختلفی مانند پاسخگویی آنلاین در برای کاربران خود فعال کرده است .شرکت هاستینگ هاست نگار همواره برای افزایش کیفیت خدمات خود کوشیده است و با سرمایه گذاری ر روی سخت افزار ها و نرم افزار ها و همین طور زیر ساخت ها تا مشتریان خود دغدغه در رابطه با سرویس های دریافتی خود نداشته باشند و تمام خواس خود را بر روی  کسب و کار خود معطوف کنند .

اگر به دنبال مجموعه ای برای دریافت خدمات ی مانند میزبانی وب هستید ، شرکت هاست نگار با ارائه خدمات پایدار و مطمئن و همین طور با کیفیت و بازدهی بالا  می تواند انتخاب درستی باشد . اگر صاحب کسب و کار بزرگی هستید و یا این که یک بیزینس کوچک دارید برای هاست نگار تفاوتی نمی کند ، این مجموعه بهترین خدمات را به شما ارائه می کند .همه افراد برای تهیه سرویس های مورد نظر خود به دنبال یک مجموعه با سابقه و معتبر هستند که بتوانند امور خود را به آن بسپارند ، هاست نگار شرکت معتبری است که مشتریان زیادی نیاز دارد که از خدمات این مجموعه رضایت دارند .
فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو ایران ، شرکت مهندسی نفت و گاز ایستا ، بیمه سرا نمایندگی رسمی بیمه ایران ، گروه صنعتی عابدی و همین طور شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر جزو مشتریان مطرح این مجموعه هاست نگار می باشند . شرکت هاست نگار تمام مجوز های قانونی و لازم برای فعالیت و ارائه سرویس ها را دارا می باشد ، به عنوان مثال دارنده 9001 ISO و نماد الکترونیکی می باشد .

مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ هاست نگار

شرکت هاست نگار  سرور های پرسرعت دارد که از قدرت بالایی برخو دار است که دارای  آپ تایم 99 درصد در داخل کشور و اروپا می باشد . وجود سرور های قدرتمند موجب می شود تا بتوان خدمات بهتری به کاربران ارائه کرد .

• اگر از شرکت هاست نگار سرویس را تهیه کنید در سریع ترین زمان ممکن این خدمات برای شما فعال می گردد که می تواند گفت در چندین ثانیه این خدمات قابل استفاده می باشند .

• همان طور که پیش تر نیز گفته شد در صورت مواجه شده با مشکل فنی در زمان استفاده از خدمات هاست نگار به راختی می توان از طریق پشتیبانی این مجموعه مشکل را برطرف کرد . ارتباط با پشتیبانی از طریق تیکت در سایت تماس و پیام امکان پذیر می باشد .

هاست نگار همه دامنه های بین الملی و داخلی را در کم تر از یک دقیقه فعال می کند . پس چنانچه قصد تهیه دامنه را دارید و برای این کار عجله دارید هاست نگار بهترین گزینه می باشد .

• اگر قصد تغییر سرویس دهنده را داشته باشید می توان به صورت رایگان این کار را انجام داد و همین طور اگر هاست نگار انتقال سایت را از لوکال به سرور کاملا رایگان انجام می دهد .

مجموعه هاست نگار به صورت دوره ای از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند . این موضوع برای بسیاری از افراد اهمیت دارد زیرا از طریق بکاپ گیری می توان از اطلاعات حفاظت کرد .

• این مجموعه تمامی خدمات خود را با بهترین قیمت ها ارائه می کند تا مشتریان بتوانند از امکانات و سرویس های آن بهره مند شوند با مراجعه به وب سایت این مجموعه از قیمت های خدمات این مجموعه مطلع خواهید شد .

• گارانتی بازگشت وجه ، مانیتورینگ هوشمند سرویس ها و خدمات ، دیتاسنتر های معتبر ، کنترب و مدیریت مدیریت سرویس ها جزو دیگر مزایای استفاده از هاست نگار می باشد . با توجه به موارد بیان شده می توان دریافت که این مجموعه همه شرایط را برای رضایت مشتری ایجاد کرده است و افراد می توانند به راحتی و با خیالی آسوده به شرکت هاست نگار اعتماد کنند و سرویس های این مجموعه بهره مند شوند .

خدمات شرکت هاستینگ هاست نگار

شرکت هاستینگ هاست نگار خدمات مانند میزبانی وب ، دامنه و همین طور انواع سرور ها را ارائه  می کند . اگر از این مجموعه دامنه تهیه کرده باشید می توانید به راختی آن را تمدید کنید و یا این که انتقال دهید .اگر قصد خرید هاست داشته باشید انواع هاست  ویندوز ، هاست ورد پرس و… می توانید از هایت نگار تهیه کنید . این مجموعه با به کار گیری نیرو های جوان و متخصص و همین طور استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانسته است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کندطراحی سایت ، پکیج امنیتی ، بهینه سازی سرعت سایت ، قالب های تجاری وردپرس همگی از دیگر خدمات مجموعه هاستنگار است که می تواند نشان دهنده تمایز این مجموعه با مجموعه های دگر باشد .گستردگی خدمات برای افراد بسیار اهمیت دارد زیرا می تواند درخواست های مختلف خود را به این مجموعه بسپارند و همه ی سفارشات خود را از یک شرکت پیگیری کنند.خدمات این مجموعه در دسته بندی مختلف و مطابق با نیاز هر نوع مشتری ایجاد شده است ، به بیان دیگر می توان گفت که هاست نگار نیاز مشتریان را سنجیده است تا بتواند بهتری خدمات را به آن ها ارائه کند .

ورود به هاست نگار

سایت از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image