فروشگاه اینترنتی جمعه بازار

فروشگاه اینترنتی جمعه بازار

فروشگاه اینترنتی جمعه بازار

فروشگاه اینترنتی جمعه بازار ، یک وب سایت معتبر  فروشگاهی است که در زمینه فروش کالاهای مختلفی فعالیت می کند . جمعه بازار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و شروع به عرضه محصولات و خدمات به افراد جامعه کرد . جمعه بازار رسمی است که از دیرباز در کشورمان رایج بوده است و مجموعه جمعه بازار با رویکردی متفاوت اقدام به ایجاد جمعه بازار اینترنتی کرده است تا خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه کند . در واقع جمعه بازار در جایگاه یک فروشگاه اینترنتی که همواره تخفیف هایی را ارائه می کند با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت های مناسب و واقعی به مشتریان فعالیت می کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد ‌‌.فروشگاه جمعه بازار اقدام به معرفی و فروش محصولات و کالاهای کاربردی و جالب از سرتاسر کشور های جهان می کند و همیشه در تلاش است تا کالاهای قرار گرفته در سایت قیمت های مناسبی داشته باشند تا مشتری از خرید خود رضایت داشته باشد

مجموعه جمعه بازار به صورت کاملا رسمی و قانونی فعالیت می کند و در همین راستا اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت کرده است و که از طریق وب سایت این سامانه قابل پیگیری است و علاوه بر این نماد اعتماد الکترونیکی جمعه بازار در وب سایت این مجموعه وجود دارد . در کنار نماد اعتماد الکترونیکی ، نشان ملی ثبت وجود دارد که مربوط به رسانه های دیجیتال می باشد و بر اعتبار این فروشگاه آنلاین افزوده است . وجود نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت نشان دهنده صحت فعالیت های این مجموعه می باشد. علاوه بر وب سایت ، جمعه بازار در قالب اپلیکیشن نیز فعالیت می کند و این اپلیکیشن برای تمامی کاربران سیستم های اندروید و ios قابل دسترس می باشد . برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن جمعه بازار می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و از طریق لینک های دانلود اقدام با دانلود و نصب اپلیکیشن جمعه بازار نماید. 

وجود اپلیکیشن جمعه بازار به معنی پیشگام بودن این مجموعه برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد در واقع وجود این پلتفرم حق انتخاب را به مشتری می دهد تا مشتری از روش دلخواه خود چه از طریق وب سایت و چه از طریق اپلیکیشن محصولات را مشاهده کند و خرید  خود را انجام دهد . تمامی اطلاعات لازم از قبیل شماره تماس و همین طور آدرس کامل این مجموعه در وب سایت جمعه بازار وجود دارد که جهت جلب اعتماد مشتریان قرار گرفته است . این فروشگاه اینترنتی در شبکه های اجتماعی نیز مانند اینستاگرام و آپارات نیز فعالیت دارد . امروزه اینستاگرام در میان مردم محبوبیت زیادی دارد و مجموعه جمعه بازار نیز در راستای همگام شدن با مشتریان خود در این پلتفرم نیز فعالیت دارد و مشتریان جمعه بازار می توانند از این طریق نیز پیج این مجموعه را دنبال کنند .

مشتریان جمعه بازار می توانند در بخشی که در سایت قرار گرفته شده است شماره تماس و یا ایمیل خود را ثبت کنند و از تخفیف ها و جدیدترین اخبار این مجموعه مطلع شوید.  چنانچه مشتری دائمی این وب سایت باشید با استفاده از این خرید ها می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تهیه کنید. خرید اینترنتی مزایای زیادی نسبت به خرید حضوری دارد و به همین دلیل خرید اینترنتی امروزه در مقایسه با خرید حضوری بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد . به عنوان مثال خرید آنلاین موجب می شود که به راحتی در عرض چند دقیقه کالا های مورد نیاز خود را سفارش دهید  و درب منزل خود تحویل بگیرید . در واقع دیگر نیاز نیست که انرژی و زمان خود را صرف کنید و در رفت و آمد و ترافیک باشید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید . علاوه بر این مورد در حال حاضر که کرونا به مرحله شیوع و همه گیری رسیده است بهتر است که خرید آنلاین را جایگزین خرید حضوری کنیم و از این طریق از ابتلا به این ویروس پیشگیری کرده تا سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازیم . 

چنانچه فروشگاهی دارید و قصد دارید که لوازم و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید می توانید جهت تامین کالای مورد نیاز خود اقدام به خرید عمده از فروشگاه جمعه بازار کنید و بهترین و با کیفیت ترین کالا ها را با قیمت های مناسب تهیه کنید . بی شک با خرید عمده از این فروشگاه رضایت خواهید داشت. افراد می توانند به عنوان تامین کننده کالا نیز با جمعه بازار همکاری کنند . چنانچه کالای دارید تامین کننده هستید می توانید محصولات خود را در وب سایت جمعه بازار ارائه کنید و از این طریق به فروش برسانید ‌. فروشگاه آنلاین جمعه بازار به صورت ماهانه قرعه کشی هایی را در میان مشتریانش انجام می دهد ، که در این قرعه کشی ها جوایز نفیس و ارزنده ای به مشتریان این مجموعه داده می شود ‌. با خرید لوازم مورد نیاز خود از فروشگاه جمعه بازار شانس خود را برای برنده شدن این جوایز افزایش دهید و یک خرید اینترنتی سودمند را تجربه کنید . موضوعی که در خرید اینترنتی اهمیت دارد این است که خرید خود را از فروشگاه های آنلاین معتبر که سابقه فعالیت در این حوزه را دارند انجام دهید که کالای با کیفیت و خدمات مناسبی را دریافت کنید .

فروشگاه آنلاین جمعه بازار از تیم و پرسنل متخصص و حرفه ای شکل گرفته که این افراد با هدف جلب رضایت مشتری فعالیت می کنند و در همین راستا نیز در تلاش هستند که از بهترین روش ها و تکنولوژی ها استفاده کنند . جمعه بازار مشتری مداری در سر لوحه تمامی امور خود قرار داده است و در این راستا نیز فعالیت های مختلفی انجام داده است . به عنوان روش های متفاوتی را برای ارتباط مشتریان با این فروشگاه ارائه کرده است . در صورت وجود سوال و مشکل می توان از پشتیبانان این مجموعه بپرسید و کارشناسان این در اسرع وقت پیگیری خواهند کرد . در ادامه قصد داریم به بررسی دسته بندی کالاهای موجود در وب سایت جمعه بازار بپردازیم تا افرادی که قصد خرید از مجموعه را دارند شناخت کافی از محصولات آن داشته باشند. 

دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی جمعه بازار

سایت جمعه بازار در حوزه های فروش  لوازم مختلفی فعالیت می کند که می توانید بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را از این وب سایت تهیه کنید . بسیاری از افراد به دنبال فروشگاه اینترنتی معتبری هستند که بتوانند به خیالی آسوده کالاهای مد نظر خود را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا تهیه کننداعتماد به یک فروشگاه اینترنتی برای خرید اولین اصل برای خرید اینترنتی می باشد . فروشگاه جمعه بازار تمام شرایط را برای یک خرید اینترنتی مطمئن فراهم کرده یکی از این شرایط ها که بسیار هم مهم است تنوع محصولات می باشد .دسته بندی کالا های وب سایت جمعه بازار شامل لوازم منزل ، زیبایی و سلامت ، ورزش و سرگرمی و لوازم جانبی خودرو می باشد که هر کالایی در این حوزه ها نیاز داشته باشید می توانید در جمعه بازار تهیه کنید .

در ادامه می خواهیم به صورت دقیق به انواع کالا های در دسته بپردازیم تا افرادی که قصد خرید از جمعه بازار را دارند بتوانند به راحتی و آگاهی کامل از دسته بندی محصولات خرید خود را در این وب سایت ثبت کنند .در بخش لوازم خانگی محصولات و کالاهای متنوعی ارائه شده است . این بخش شامل انواع لوازم آشپزخانه ، سرو و پذیرایی ، دکوراتیو ، لوازم برقی منزل ، نظم دهنده ، شست و شو و نظافت و ابزار آلات می باشد .در قسمت لوازم آشپزخانه ، لوازم برقی آشپزخانه، لوازم پخت و پز ، لوازم تهیه نوشیدنی ، ابزار کیک و شیرینی پزی ، ابزار آشپزخانه ، ظروف آشپزخانه قرار دارد که می توانید اکثر لوازم مورد استفاده در آشپزخانه را در این بخش بیابید و تهیه کنید. 

برخی محصولات این بخش شامل چای ساز، همزن ، کیک پز ، خرد کن ، مخلوط کن ، همبرگر ساز ، دستگاه ژامبون ساز ، چای ساز ، قهوه ساز و … می باشید .قسمت سرو و پذیرایی نیز در شامل انواع ظروف سرو و پذیرایی ، ماگ ، لیوان و فنجان ، فلاسک و کلمن و پارچ و بطری عرضه شده است که می توانید از سایت جمعه بازار آن ها را تهیه کنید .محصولات و کالاهای دکوراتیو نیز شامل کالای های متنوعی می باشد که برای خانه مورد استفاده قرار می گیرند . این بخش شامل لوازم لوکس و تزئینی ، میز و جلو مبلی و شلف می باشد که این ها جزو کالاهای مورد نیاز و کاربری در منزل می باشد .بخش شست و شو و نظافت نیز شامل کالاهای کاربردی می باشد . در بخش ابزار آلات منزل نیز کالاهایی مانند عایق رطوبتی نانو پلیمر ، خمیر درزگیر  کاشی و سرامیک و … ارائه شده که کارایی زیادی دارند .

بخش بعدی در دسته بندی محصولات جمعه بازار بخش زیبایی و سلامت می باشد . این بخش شامل کالا ها و محصولات مختلفی در درسته بندی های لوازم شخصی، آرایشی و بهداشتی ، ابزار سلامت و لوازم کودک و نوجوان می باشد . قسمت محصولات و لوازم شخصی جزو بخش های پر طرف دار این وب سایت می باشد که افراد می توانند لوازم زیبای سلامتی خود را از این بخش تهیه کنند .  این قسمت به دسته لوازم شخصی برقی و لوازم شخصی غیر برقی دسته بندی می شود.  لوازم شخصی برقی شامل لوازم اصلاح بدن بانوان و لوازم اصلاح بدن آقایان می باشد و در بخش لوازم شخصی غیر برقی تجهیزاتی مانند ماساژور سر ، شکم بند لاغری ، ماساژور دستی و … وجود دارد .بعد از لوازم شخصی نوبت به محصولات آرایشی و بهداشتی می رسد که این بخش نیز طرف دار های خاص خود را دارد . محصولات این بخش شامل عطر و ادکلن و عطر زنانه و مردانه می باشد  ، علاوه بر این لوازم آرایشی و بهداشتی مانند اتو و حالت دهنده مو در این بخش وجود دارد . ابزار سلامت نیز شامل محصولاتی مانند ماساژور و بخور و خوشبو کننده می باشد.  

مورد بعدی بخش محصولات و کالاهای ورزش و سرگرمی می باشد . در این بخش لوازم ورزشی ، ابراز سفر و سرگرمی و اسباب بازی ارائه شده است . در بخش لوازم ورزشی انواع تجهیزات تناسب اندام و لوازم کوهنوردی وجود دارد . چنانچه به تجهیزاتی برای سفر نیاز دارید می توانید از وب سایت جمعه بازار آن ها را تهیه کنید . در بخش بعدی لوازم جانبی خودرو وجود دارد که مخاطبان این وب سایت فروشگاهی می توانند تمامی لوازم و تجهیزات جانبی مورد نیاز برای خودروی خود را از وب سایت جمعه بازار تهیه کنند . لوازم و تجهیزات جانبی در این بخش شامل نظم دهنده داخل خودرو ، ابزار آلات خودرو  و لوازم برقی داخل خودرو می باشد .یکی دیگر از دسته بندی های محصولات وب سایت جمعه بازار کالاهای دیجیتال می باشد که در واقع می توان گفت که کالاهای کاربردی و با کیفیت دیجیتال که در زندگی روزمره بسیار به آن ها نیاز داریم در این وب سایت فروشگاهی ارائه شده است .دسته بندی محصولات این وب سایت نشان می دهد که این وب سایت، کالاهای کاربردی را به مشتریان خود ارائه کرده است که می توانید آن را به راحتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید و با رضایت کامل از آن ها استفاده کنید .

در کنار همه محصولات این وب سایت اطلاعات ، مشخصات و ویژگی کالا به صورت کامل نوشته شده که کاربر با شناخت کامل بتواند کالای مورد نظر خود را سفارش دهد . این کالا با ویژگی های کامل معرفی شده اند و تمام جزئیات محصولات آن ها به صورت دقیق معرفی شده است .در ادامه می خواهیم به بررسی مزایای خرید از فروشگاه جمعه بازار بپردازیم تا افرادی که قصد خرید از این فروشگاه را دارند بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و از این خدمات و مزایا بهره مند شوند. 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی جمعه بازار 

اولین و مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه آنلاین جمعه بازار به این است که مشتری یک کالای با کیفیت و اصل را با قیمت های مناسب تهیه می کند . در واقع می توان گفت که برای هر فردی اهمیت دارد کالایی را تهیه کنید که بهترین کیفیت را داشته باشید و قیمت مناسبی به آن پرداخت کند ‌. این بستر در وب سایت جمعه بازار فراهم شده است که با خیال آسوده از قیمت و کیفیت کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید .یکی از مزایای خرید از فروشگاه جمعه بازار این است که کاربر می تواند هزینه سفارشات خود را به صورت حضوری و در واقع پرداخت درب منزل انجام دهد.  این قابلیت به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتریان ارائه شده است که افراد می توانند در هنگام دریافت سفارش هزینه آن را پرداخت کنند ‌.

به عنوان فردی که برای بار اول از سایت جمعه بازار خرید می کند و هنوز اعتماد او به این وب سایت فروشگاهی جلب نشده است . در این جا وب سایت شرایط پرداخت درب منزل را در اختیار مشتری قرار می دهد که با دریافت سفارش هزینه آن را پرداخت کند . امروزه اکثر وب سایت ها تنها گزینه پرداخت اینترنتی را دارا می باشد که وجود شرایط پرداخت درب منزل یکی از محاسن جمعه بازار می باشد .از ویژگی های بارز وب سایت جمعه بازار صداقت در فروش می باشد. در واقع این سایت با صداقت و صحت کامل بهترین کالا را به مشتریان ارائه می کند و هیچ گاه برای فروش محصولات خود ویژگی های غیر واقعی را عنوان نکرده است . اگر قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد را دارید بی شک فروشگاه جمعه بازار جرو بهترین گزینه ها می باشد .

پشتیبانی محصولات یکی از اصول مهم و قابل توجه برای فروشگاه های اینترنتی می باشد . وب سایت جمعه بازار نیز این اصل را در تمامی امور مربوط به مشتریانش سر لوحه کار خود قرار داده است ک به همین دلیل توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد . گروه پشتیبانی این مجموعه در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته در خدمات مشتریان خود می باشند تا در صورت وجود سوال و یا مشکلی در سریع ترین زمان آن را بر طرف کنند .از دیگر مزیت های خرید از فروشگاه آنلاین جمعه بازار این می باشد که مشتریان هفت روز زمان دارند که محصولات را بررسی نمایند و در صورت وجود مشکلی آن را به جمعه بازار مرجوع کنند . 

این قابلیت برای افرادی که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهند بسیار اهمیت دارد ، زیرا می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی خرید خود را دریافت کنند و در صورتی که کالا ایرادی داشت می توانند آن را مرجوع کنند .بیشتر کالاها و محصولات وب سایت جمعه بازار ضمانت نامه و یا گارانتی دارد که نشان دهنده کیفیت محصولات می باشد . وجود گارانتی خیال مشتری را از بابت کیفیت محصول راحت می کند و مشتری می داند که با وجود گارانتی اگر مشکلی برای محصول پیش بیاید می تواند اقدام به حل آن کند .فضای وب سایت آنلاین جمعه بازار فضایی به روز و دلنشین است به این صورت که کاربر با ورود به این وب سایت با وب سایتی به روز مواجه خواهد شد که بودن در سایت را برای کاربر لذت بخش می کند .

امروزه خرید اینترنتی نسبت به گذشته مورد استقبال قرار می گیرد و پیدا کردن یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد کار آسانی نیست . وب سایت فروشگاهی جمعه بازار شرایط را ایجاد کرده که مشتری بتواند به این فروشگاه اینترنتی اعتماد کند و خرید خود را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهد .وب سایت جمعه بازار بستری را ایجاد کرده که مشتریان می توانند بعد از خرید در صورت عدم رضایت ، کالا را به فروشگاه جمعه بازار مرجوع کنند . در واقع شعار این وب سایت در این زمینه این است که با خیالی راحت خرید کن چون جنس فروخته شده پس گرفته می شود .به عبارتی دیگر می توان گفت که این موضوع جزو ویژگی های بسیار هیجان انگیز و قابل توجه است . این کار به معنی مسئولیت پذیری این وب سایت فروشگاهی در برابر کار کالا فروخته شده و مشتریان  می باشد .خرید از وب سایت آنلاین جمعه بازار بسیار راحت است و حتی آموزش خرید از این فروشگاه اینترنتی نیز در وب سایت این مجموعه قرار گرفته است .

همان طور که گفته شده وب سایت جمعه بازار اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی را نیز ارائه کرده است که نشان دهنده پیشگام بودن این وب سایت می باشد و مشتریان جمعه بازار می توانند به راحتی از طریق اپلیکیشن این وب سایت نیز خرید خود را انجام دهند .در صفحه اول این سایت برخی محصولات پر فروش و کاربردی معرفی شده است که می توانید آن ها را تهیه کنید و از آن ها استفاده کنید و یک خرید اینترنتی سودمند را تجربه کنید . 

ورود به جمعه بازار

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image