فروشگاه اینترنتی زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از با سابقه ترین فروشگاه ها آنلاین در کشور می باشد که از سال 92  به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد . زنبیل یک فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران است که در طی سال ها فعالیت خود مشتریان زیادی را به جذب کرده است .این فروشگاه اینترنتی از یک تیم متخصص ، با تجربه و همین طور شناخته شده در زمینه فناوری اطلاعات تشکیل شده است که توانسته در زمینه خرید اینترنتی برای افراد جامعه گام بزرگ و مهم را بردارند .

زنبیل در میان بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور قرار دارد که بهترین کالا ها را در اختیار افراد قرار می دهد . این فروشگاه از زمان تاسیس تا به امروز همواره سعی داشته تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند که این کار فقط از طریق ارائه کالا های معتبر و با کیفیت و ارزش گذاری به مشتری امکان پذیر است .مشتری مداری جزو اصلی ترین ارکان مجموعه زنبیل می باشد به این دلیل که رضایت یک مشتری است که به یک فروشگاه اینترنتی اعتبار می بخشد ، علاوه بر این  مشتریانی که از کالا و خدمات دریافتی خود رضایت داشته باشند به مشتری دائم یک مجموعه تبدیل می شوند .هر فردی در هنگام خرید به این موضوع توجه می کند که کالایی که قصد خرید آن را دارد با قیمت مناسبی به او عرضه می گردد . فروشگاه زنبیل همیشه سعی داشته که کالا ها و محصولات خود را با پایین ترین تعرفه و قیمت ها ارائه کند و کمترین میزان سود را برای خود در نظر بگیرد تا رضایت مشتریان خود جلب کند .تیم پشتیبانی این مجموعه همواره در حال پاسخگویی به سوالات و مشکلات پیش آمده برای مشتریان خود هستند و ثبت سفارش مشتریان خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند .

افراد از روش های مختلفی مانند تماس ، ایمیل ، فکس و پیامک و همین طور از طریق وب سایت می تواند با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی ارتباط برقرار کنند . از طریق این روش ها می توان سوالات و تمام انتقادات و پشنهادات خود را به مجموعه زنبیل انتقال داد .این فروشگاه اینترنتی مانند هر فروشگاه دیگری خدمات منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می کند ، اما افراد معمولا به دنبال فروشگاه معتبر و با سابقه ای هستند که با خیال آسوده خرید خود را ثبت کنند و از کیفیت کالای دریافتی رضایت داشته باشند و همین طور خدمات مناسبی دریافت کنند .خرید از مجموعه زنبیل مزایای زیادی برای هر فردی دارد که با در نظر گرفتن این مزایا و ویژگی ها به سادگی و با خیالی راحت می توان خرید خود را از این مجموعه انجام داد و یک خرید خوب و لذت بخش اینترنتی را تجربه کرد .

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل

• خرید کالا با مناسب ترین قیمت ممکن در زنبیل امکان پذیر است . به عبارتی دیگر می توان گفت تضمبن بهترین قیمت را از زنبیل دریافت خواهید کرد .

• مدت زمات تحویل کالا برای بسیاری از افراد اهمیت دارد . به عنوان مثال شما به یک جشن تولد دعوت شده اید زمان لازم برای خرید حضوری را ندارید و از طرفی باید در سریع ترین زمان ممکن سفارش به دست شما برسد ، در این صورت با خرید از فروشگاه زنبیل در کمتر از 3 ساعت سفارش خود را تخویل خواهید گرفت .کالای سفارشی هر محصولی می تواند باشد و هیچگونه محدودیتی برای آن وجود ندارد . این قابلیت در مواقع خاص می تواند به ما کمک کند و برای رفاه حال مشتریان این فروشگاه اینترنتی ایجاد شده است .

• گارانتی کالا خرداری شده برای همه افرادی که قصد خرید کالایی را دارند بسیار اهمیت دارد . فروشگاه زنبیل هم به این مورد توجه لازم را داشته است و گارانتی های مختلفی را برای کالا های خود قرار داده است .گارانتی قیمت ، گارانتی اصالت ، گارانتی مغایرت و عودت برای همه افرادی که کالایی را از طریق وب سایت زنبیل ارائه شود در نظر گرفته می شود . گارانتی قیمت به این منظور ارائه می شود که کالای خریداری شده با بهترین قیمت ممکن فروخته شده است .گارانتی  اصالت برای این است که مشتری بداند که کالای که خریداری کرده است کالای اورجینال و اصل است و  گارانتی اصلی و شرکتی را  دارد .فروشگاه زنبیل با استفاده از گارانتی مغایرت ، گارانتی می کند که کالای خریداری شده هیچگونه مغایرتی با کالای مشاهده شده در سایت نخواهد داشت . و در نهایت گارانتی عودت برای این است که اگر فردی از خرید خود منصرف شد تا 10 روز فرصت دارد که از گارانتی دعودت کالا استفاده کنند.

• فروشگاه زنبیل یک قابلیتی را تحت عنوان چتر حمایتی زنبیل برای مشتریان خود ارائه کرده است که در واقع جزو خدمات انحصاری زنبیل می باشد . این قایبلیت شرایطی را مهیا می کند که اگر کالای خریداری شده در مدت زمان گارانتی دچار مشکل و ایرادی شود ، نیازی نیست که مشتری به شرکتی که گارانتی کالا به نام آن است مراجعه کند .مشتری می تواند با فروشگاه زنبیل این مشکل را مطرح کند و این فروشگاه اینترنتی مشکل و ایراد پیش آمده را پیگیری خواهد کرد و تا زمانی که این مشکل برطرف شود پیگری انجام می شود .

• افرادی که تمایل داشته باشند می تواند بعد از ثبت سفارش  از طریق سایت زنبیل  به هنگام دریافت سفارش مد نظر خود هزینه سفارش را پرداخت کنند .

تنوع کالا در فروشگاه اینترنتی زنبیل

با مراجعه به وب سایت زنبیل مشاده خواهید کرد که این فروشگاه اینترنتی کالاهای متنوعی را از برند های مختلف و معتبر به مشتریان خود عرضه می کند .لوازم خانگی ، تهیه مطبوع ، لوازم دیجیتال ، آرایشی و بهداشتی ، پزشکی و سلامت ، تجهیزات ورزشی ، ساعت و اکسسوری ، سیسمونی نوزاد ، مبلمان و هنر و موسیقی در میان دسته بندی کالاها زنبیل قرار دارد .تنوع کالا برای بسیاری از افراد اهمیت دارد ، زیرا اگر چندین سفارش داشته باشند می توانند به راحتی همه سفارشات خود را ثبت کنند .فروشگاه زنبیل امکانات و قابلیت های مختلفی را برای رفاه حال مشتریان خود قرار داده است که نشان دهنده ارزش گذاری این مجموعه به مشتریان خود است و شرایط را برای خریدی مطمئن فراهم می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image