سایت کلیکی gptplanet

وب سایت کلیکی gptplanet 2

سایت کلیکی gptplanet

سایت کلیکی gptplanet ، یک وب سایت معتبر است که سال هاست در زمینه تبلیغات کلیکی در حال فعالیت است. این وب سایت طی چندین سال فعالیت خود توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند .وب سایت GPTPlanet از سال 2010 شروع به فعالیت کرده است و تا به حال بیش از پانصد هزار کاربر در این وب سایت مشغول فعالیت هستند . این سایت کلیکی از زمان شروع فعالیت خود تا به حال پرداخت های منظمی به کاربران خود داشته است به همین دلیل می توان گفت افرادی که می خواهند در این وب سایت فعالیت کنند به راحتی می توانند به این سایت اعتماد کنند .

مدیر عامل و یا مالک جی پی تی پلانت دیمیتریوس کارنلاتوس از قبرس می باشد که این فرد صاحب چندین سایت کلیکی دیگر مانند اسکارلت کلیکس نیز می باشد . همان طور که می دانید این وب سایت نیز جزو بهترین وب سایت های کلیکی می باشد که کاربران زیادی دارد .روش های مختلفی برای کسب درآمد از این وب سایت وجود دارد که در ادامه یه معرفی این روش ها خواهیم پرداخت ، اما به طور کلی با مشاهده تبلیغات و اموری مانند آن می توان به درآمد دلاری از این وب سایت رسید.افرادی که در جی پی تی پلانت فعالیت می کنند زمانی می توانند درخواست برداشت درآمد خود ثبت کنند که حداقل یک دلار را به دست آورده باشند ، به عبارت دیگر می توان که حداقل میزان برداشت این وب سایت یک دلار است. این وب سایت به ازای هر کلیک به کاربران خود حدود 0.0005 دلار پاداش می دهد که با کار مستمر در این وب سایت می توان درآمد خود را از جی پی تی پلانت به دست آورد .این سایت کلیکی درآمد کاربران خود را از طریق پی پال ، پیزا و پاییر به آن ها پرداخت می کند و افراد می توانند به وسیله روش های گفته شده درآمد خود را برداشت کنند .

جی پی تی پلانت مانند تمام سایت های کلیکی سطح های کاربری مختلفی دارد . اولین سطح کاربری این وب سایت که رایگان می باشد ، سطح کاربری استاندارد می باشد . کاربران این وب سایت می توانند با پرداخت هزینه سطح کاربری خود را ارتقا دهند . با انجام این کار مزایای زیادی برای کاربران ایجاد می شود که می توانند از طریق آن درآمد خود را افزایش دهند. برای آپگرید سطح کاربری خود باید به صورت ماهانه پنج دلار تا حتی سالانه سیصد دلار به این وب سایت پرداخت کنید .توجه داشته باشید افرادی که در سطح استاندارد در حال فعالیت می باشند ، به ازای فعالیت زیرمجموعه خود حدود ده درصد سود دریافت می کنند که اگر زیرمجموعه فعالی داشته باشند می توانند درآمد خود را افزایش دهند . جالب است بدانید که در بالاترین سطح حساب کاربری که گلدن پلاس است حتی ممکن است کاربران حدود صد درصد از فعالیت ریفرال های خود سود دریافت کنند .‌این موارد جزو مزیت های بارز آپگرید حساب کاربری است که می توانید هنگام فعالیت در این  سایت حساب خود را ارتقا دهید و از این مزایا استفاده کنید .

اگر با عملکرد سایت های کلیکی آشنایی داشته باشید خواهید دانست که یکی از راه های این که بتوانید درآمد خود را از این وب سایت ها افزایش دهید این است که زیر مجموعه مستقیم و غیر مستقیم از وب سایت داشته باشید . در واقع می توانید از طریق لینک ریفرال خود دیگران را عضویت و فعالیت در وب سایت جی پی تی پلانت دعوت کنید و در ازای فعالیت آن ها سود بگیرید و حتی می توانید از خود وب سایت نیز زیر مجموعه اجاره کنید ‌.وقتی حساب کاربری خود را آپگرید می کنید می توانید تعداد بیشتری زیرمجموعه مستقیم و غیر مستقیم برای خود داشته باشید که از ویژگی های مثبت ارتقا حسای کاربری می باشد .جالب است بدانید که بیشترین کاربران که در این وب سایت فعال هستند از کشور های هند ، ونزوئلا و ایران می باشند . وب سایت جی پی تی پلانت با همه کشور ها همکاری دارد و در واقع هیچ گونه محدودیتی بابت موقعیت مکانی فردی که قصد فعالیت در این وب سایت را دارد وجود ندارد .این وب سایت ptc یک وب سایت معتبر است که سال ها فعالیت خود توانسته است رضایت کاربران و مشتریان خود را به دست بیاورد. چنانچه قصد فعالیت در وب سایت های کلیکی را دارید تا یک درآمد دلاری برای خود ایجاد کنید وب سایت جی پی تی پلانت در میان بهترین وب سایت های فعال در این حوزه می باشد.در ادامه می خواهیم به چگونگی ثبت نام در وب سایت جی پی تی پلانت بپردازیم. افرادی که می خواهند در این وب سایت ثبت نام کنند می توانند از طریق این آموزش به راحتی اقدام به عضویت در این وب سایت کلیکی نمایند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی gptplanet

به منظور ثبت نام در این سایت باید فرم ثبت نام جی پی تی پلانت که شامل اطلاعات مورد نیاز وب سایت می باشد را تکمیل کنید تا بتوان یک حساب کاربری منحصر به فرد در این سایت داشت .از طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این سایت خواهید شد . در این جا با فرمی روبه رو می شوید که باید تکمیل شود .

بخش اول این فرم ثبت نام با عنوان general information می باشد که باید اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید . در اول کادر موجود در این بخش باید نام خود را به صورت کامل وارد کنید ، این بخش با عنوان full name می باشد . بهتر است که تمام اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنید که د مراحل بعد دچار مشکلی نشوید .در قسمت بعد که با عنوان day of birth است، باید تاریخ تولد خود را وارد کنید ، دقت داشته باشید که تاریخ تولد باید به میلادی ثبت شود تا مورد تایید این سایت قرار بگیرد و تایید شود .

در گام بعدی باید یک نام کاربری برای حساب خود تعیین کنید ، این نام کاربری یا یوزرنیم مختص به حساب کاربری شما خواهد و فرد دیگری نمی تواند آن را انتخاب کند . حتی اگر کاربری قبل شما نام کاربری مد نظر را ثبت کرده باشد دیگر نمی توانید آن یورزنیم را برای خود انتخاب کنید زیرا وب سایت آن را نخواهد پذیرفت. برای ورود های مجدد به وب سایت جی پی تی پلانت به نام کاربری نیاز خواهید داشت .مورد بعدی که باید در فرم عضویت این وب سایت وارد شود ، ایمیل آدرس کاربر است که با عنوان e-mail address می باشد . در این جا باید یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس وارد کنید کنید توجه داشته باشید که اگر یک ایمیل جعلی وارد کنید وب سایت آن را تایید نخواهد کرد و در نتیجه امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت .

در کادر بعدی باید مجددا ایمیل آدرس خود را وارد کنید ، دقیقا همان ایمیلی را که در مرحله قبل وارد کرده اید باید در این بخش نیز وارد کنید. باید حتما به ایمیل آدرس دسترسی داشته باشید زیرا برای تایید حساب کاربری خود به آن نیاز پیدا خواهید کرد. این بخش confirm e-mail address نام دارد .حال نوبت به تعیین پسورد و یا رمز عبور می باشد، برای ورود به حساب کاربری خود باید یک پسورد انتخاب کنید . بهتر است که این پسورد از اعداد و حروف تشکیل شده باشد تا مورد تایید این وب سایت قرار گیرد ، علاوه بر این پیشنهاد می شود که حداقل هشت کاراکتر باشد .در کادر بعدی باید دوباره پسورد خود را وارد کنید این بخش confirm password نام دارد . دقت کنید که همان پسورد را انتخاب کنید تا سایت آن را تایید کند در غیر صورت و وجود مغایرت در پسورد ها ، جی پی تی پلانت آن را تایید نخواهد کرد .

در بخش بعدی وارد قسمت payment account می شویم . در این بخش باید شماره حساب مورد نظر خود را برای دریافت درآمد های خود وارد کنیم. در این جا می توانید اطلاعات حساب Payeer , Bitcoin , Neteller , Skrill, AirTM , LiteCoin, Dash خود را وارد کنید تا از طریق روش مد نظر شما درآمد تان واریز شود . از میان این روش ها هر کدام که مد نظر دارید را می توانید انتخاب کنید .بخش بعدی image verification که باید کد امنیتی را در کادر که در این بخش وجود دارد وارد کنید . این کد شامل اعداد و حروف انگلیسی می باشد که باید عینا وارد شود . قسمت بعد نیز terms of service می باشد که باید قوانین و مقررات این وب سایت را بپذیرید و در نهایت بر روی گزینه register کلیک کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود .

توصیه می شود که اطلاعات حساب کاربری خود اعمم از پسورد و یوزرنیم را در جایی یادداشت کنید تا درصورت فراموشی به آن دسترسی داشته باشید.هنگامی که بخواهید یه حساب کاربری خود جی پی تی پلانت وارد شوید باید از گزینه log in استفاده کنید . در این بخش باید نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و سپس به حساب کاربری خود دسترسی پیدا خواهید کرد .در ادامه به روش های کسب درآمد از سایت جی پی تی پلانت خواهیم پرداخت تا افرادی که قصد فعالیت در این وب سایت را دارند بتوانند شروع به کسب درآمد از این وب سایت کنند .

کسب درآمد از سایت کلیکی Gptplanet

در این سایت روش های مختلفی برای کسب درآمد ارائه شده است که به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت .منوی در قسمت بالای این وب سایت قرار دارد که از بخش های مختلفی تشکیل شده است . در این بخش راه های کسب درآمد از وب سایت جی پی تی پلانت معرفی شده است . بخش home کاربر را به صفحه اصلی وب سایت منتقل می کند و بخش advertise نیز مربوط به افرادی است که قصد دارند پکیج های تبلیغاتی این وب سایت را تهیه کنند.قسمت support مربوط به پشتیبانی وب سایت جی پی تی پلانت می باشد که کاربران این وب سایت در صورت وجود مشکلی می توانند از این طریق اقدام به حل مشکل خود کنند . بخش forum نیز انجمن وب سایت جی پی تی پلانت می باشد .بخشی به عنوان view ads وجود دارد که این بخش مربوط به مشاهده تبلیغات در این وب سایت می باشد . به این صورت که کاربر با مشاهده تبلیغات می تواند میزان مشخصی درآمد از هر تبلیغی که می بیند داشته باشد .

در قسمت های بعدی گزینه ای با عنوان earn more وجود دارد که روش های متنوع کسب درآمد از این وب سایت در این بخش وجود دارد . یکی از بخش های earn more بخش Gptgrid می باشد که در این بخش خانه هایی وجود دارد که با کلیک بر روی آن ها ممکن است پاداش دریافت کنید . کسب درآمد از این بخش مستقیما به شانس شما ارتباط دارد .از دیگر قسمت های مربوط به کسب درآمد از این وب سایت بخش offer wall می باشد که به کاربران پیشنهاداتی برای انجام کارهایی داده می شود و کاربران با انجام آن ها درآمد کسب می کنند . توجه داشته باشید که در این قسمت اهمیت دارد که کارهای گفته شده را به درستی و دقت انجام دهید .به طور کلی اگر به صورت روزانه در این وب سایت فعالیت داشته باشید و تمام تبلیغات را مشاهده کنید و آفر ها و پیشنهاداتی را انجام دهید بی شک به مرور زمان خواهید توانست درآمد خوبی از این وب سایت به دست بیاورید . این وب سایت در میان بهترین وب سایت های کلیکی می باشد که با صبوری و تلاش روزانه می توان نتایج خوبی را از جی پی تی پلانت به دست آورد.امروزه با افزایش قسمت دلار در کشور ، کاربران ایرانی این وب سایت موفق شده اند که درآمد های مناسبی را برای خود کسب کنند . جی پی تی پلانت بستری مناسب برای کسب درآمد دلاری را ایجاد کرده است و فعالیت چندین ساله این وب سایت تایید کنند اعتبار آن است .تمام این موارد نشان دهنده این است به این وب سایت معتبر می توانید اعتماد کنید و زمانی را در طول روز به فعالیت در این وب سایت  اختصاص دهید. کاربران این وب سایت نتایج خوب و مناسبی را از فعالیت در این سایت کسب کرده اند که تایید کنتده صحت فعالیت وب سایت می باشد .

این نوشته در سایت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image