وب سایت کلیکی inboxdollars

وب سایت کلیکی inboxdollars

وب سایت کلیکی inboxdollars

وب سایت کلیکی inboxdollars ، یک وب سایت است که در حوزه تبلیغات کلیکی فعال می باشد . این وب سایت کلیکی از سال 2000 شروع به فعالیت کرده که نشان دهنده سابقه طولانی مدت این وب سایت کلیکی است .این وب سایت ptc از شروع کار خود به صورت منظم درآمد کاربران خود را پرداخت کرده است و همین موضوع بستری را ایجاد کرده است که افراد با خیالی آسوده در وب سایت inboxdollars فعالیت داشته باشند .

سابقه بیست ساله این وب سایت نشان دهنده محبوبیت وب سایت inboxdollars می باشد که در طول این سال ها به صورت مستمر و دائمی فعالیت داشته و افراد زیادی از طریق این وب سایت به درآمد رسیده اند .روش های مختلفی برای کسب درآمد در این وب سایت وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم ، اما به طور کلی با تماشای ویدئو ، بازی کردن در این وب سایت و همین طور با پاسخ دادن به نظرسنجی ها می توان به درآمد زایی از این وب سایت پرداخت .یکی از ویژگی های جالب و قابل توجه این وب سایت کلیکی که می تواند برای کاربران این وب سایت قابل توجه باشد این است که وب سایت inboxdollars اپلیکیشن انحصاری خود را دارد که برای کار با این اپلیکیشن می توانید آن را از طریق اپ استور و یا گوگل پلی بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و از آن استفاده کنید .

این موضوع نشانگر پیشرو بودن وب سایت inboxdollars است که با ارائه اپلیکیشن توانسته است خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه کند و آن ها بتوانند به آسانی با این پلتفرم کار کنند .کاربران ایرانی این وب سایت باید از IP های به غیر IP ایران استفاده کنند زیرا کشور ایران مجاز به استفاده از این وب سایت نیست اما راه حل های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد تا کاربران بتوانند به راحتی در این وب سایت فعالیت کنند .این وب سایت ptc به صورت گسترده از در حوزه نظر سنجی ها فعالیت می کند که به معرفی این بخش خواهیم پرداخت . وب سایت inboxdollars برای پاسخ دهی به نظرسنجی ها به کاربران بین 0.25 تا 5 دلار پاداش می دهد که با کار مستمر و انجام نظرسنجی های ارائه شده می توان درآمد خوبی از این وب سایت داشت .

هنگامی که درآمد کاربران به سی دلار برسد می توانند اقدام به برداشت آن کنند . در واقع زمانی می توان تسویه با این وب سایت کرد که حداقل سی دلار کسب کرده باشید . وب سایت inboxdollars از دو روش درآمد کاربران را واریز می کند ، روش اول از طریق پی پال می باشد و روش بعدی گیفت کارت های آمازون می باشد که می توان از روش دلخواه اقدام به دریافت درآمد های خود از این وب سایت کرد .

این وب سایت بسیار قانون منو است و برای پاسخگویی به نظر سنجی ها استاندارد هایی را را لحاظ کرده که پاسخ دهی کاربران بر اساس آن ها بررسی می شود . به عبارتی دیگر باید گفت که در وب سایت inboxdollars باید با دقت و به صورت واقعی نظرسنجی ها را پاسخ داد . در صورتی که به وب سایت اثبات شود که کاربران بدون توجه و حتی خواندن سوالات نظرسنجی پاسخ داده باشند حساب کاربری آن ها مسدود می شود و درآمدی به آن ها تعلق نمی گیرد .برای پاسخ به سوالات زمان مشخصی در نظر گرفته شده که در واقع زمان استاندارد برای پاسخگویی می باشد ، چنانچه کاربر سریع تر از زمان تعیین شده کار را انجام دهد ، وب سایت این احتمال را می دهد که بدون خواندن سوالات نظرسنجی به آن ها پاسخ داده است .

علاوه بر این از روش دیگری نیز می توانند متوجه شوند که کاربر تست ها و به عبارتی نظرسنجی ها را به صورت دقیق پاسخ داده اند یا خیر ؟ گاها همان سوالاتی که در نظر سنجی وجود دارد را به شکل های گوناگونی بیان می کنند که متوجه شوند کاربر با دقت و حوصله به آن ها پاسخ می دهد . در صورت مغایرت بین پاسخ ها متوحه خواهند شد که فرد با تمرکز کافی پاسخ نداده است و ارزشی برای آن پاسخگویی قائل نخواهند بود زیرا کاربر بدون توجه آن را حل کرده است .نظرسنجی های وب سایت inboxdollars در حوزه ها و دسته بندی های مختلفی می باشد . به این صورت که در این وب سایت انواع نظر سنجی ها را مشاهده خواهید کرد به عنوان مثال در زمینه های مد و پوشاک ، محصولات خوراکی ، ورزش و کالاها و محصولات مربوط به آن، بیمه و سلامت ، خرید خودرو و …. نظر سنجی های ارائه شده است .

شاید برای برخی از کاربران این وب سایت سوال ایجاد شود که این نظر سنجی ها چه ارزش و کارایی دارد ؟ و از چه اهمیتی برخوردار است ؟ معمولا شرکت ها و مجموعه های تولیدی و خدماتی برای این که بتوانند محصولات، کالاها و خدمات خودشان را ارتقا دهند ، می توانند به صاحبان مشاغل و کارفرما ها کمک کنند تا آن ها با نظرات کاربران آشنا بشوند و علاقه مندی های مخاطبان را شناسایی کنند و از آن ها برای رشد و اصلاح کسب و کار خود استفاده کنند .در ادامه قصد داریم به چگونگی ثبت نام در این وب سایت معتبر بپردازیم تا افراد بتوانند به راحتی در inboxdollars ثبت نام کنند و شروع به کسب درآمد دلاری از آن نمایند ‌و از طریق دنیاینحوه ثبت نام در وب سایت کلیکی inboxdollars عضویت در این وب سایت بسیار ساده است فقط باید اطلاعات که وب سایت خواسته است را به صورت دقیق و صحیح وارد کرد تا مورد تایید وی سایت قرار گیرد و ثبت نام انجام شود .به منظور ثبت نان در این وب سایت باید از طریق گزینه sign up و یا لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر وب سایت inboxdollars شوید . در این بخش یک فرم قرار دارد که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا بتوانید ثبت نام را تکمیل کنید .

در بخش اول این فرم ثبت نام باید یک ایمیل آدرس معتبر را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید . ایمیل آدرسی که را که مد نظر دارید در بخش email address وارد کنید و ثبت نماید . همین طور که گفته شد باید به ایمیل مورد نظر دسترسی داشته باشید که بتوانید مراحل تایید ایمیل خود را انجام دهید .در گام بعدی بعد از وارد کردن ایمیل خود باید یک پسورد برای حساب کاربری خود تعیین کنید . پیشنهاد می شود که ایمیل انتخابی حداقل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا امنیت خوبی داشته باشد . برای ورود مجدد به این وب سایت به پسورد یا رمز عبور انتخابی نیاز دارید .

بعد از انتخاب پسورد و وارد کردن آن در بخش password نوبت به مرحله بعد می رسد . در این بخش باید مجدد پسورد انتخابی خود را وارد کنید، این بخش confirm password نام دارد . توجه داشته باشید که پسورد را عینا باید وارد کنید ، در صورت مغایرت آن با کادر قبل وب سایت آن را نمی پذیرد و نمی توان ثبت نام را تکمیل کرد .در نهایت به منظور ساخت حساب کاربری بر روی گزینه sign me up کلیک کنید ‌. در این بخش نوشته شده که شما با کلیک بر روی گزینه sign me up تمامی قوانین و مقررات وب سایت inboxdollars را می پذیرد .بهتر است پسورد و ایمیلی که برای ثبت نام در این وب سایت وارد کرده اید را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید .

وقتی ثبت نام انجام شد و خواستید مجددا وارد وب سایت شوید باید از گزینه log in استفاده کنید. در این بخش باید ایمیل آدرس و پسورد خود را وارد کنید و سپس بر روی log in کلیک نمایید ‌.در صورتی که پسورد خود را فراموش کرده باشید و به آن دسترسی نداشته باشید می توانید از طریق گزینه forgot password و ایمیل خود پسورد خود را بازیابی کنید و دوباره وارد وب سایت inboxdollars شوید .در ادامه به نحوه کسب درآمد از این وب سایت خواهیم پرداخت تا کاربرانی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند بتوانند کار با این وب سایت را شروع کنند .

کسب درآمد از وب سایت کلیکی inboxdollars درآمد زایی از این وب سایت کلیکی نیازمند این است که با بخش های مربوط به کسب درآمد از این وب سایت آشنا شوید تا بتوانید فعالیت های خود را انجام دهید .وقتی وارد پنل کاربری این وب سایت می شوید با چند بخش بیشتر از سایر بخش ها کار دارید . این قسمت ها به منظور کسب درآمد کسب درآمد از وب سایت inboxdollars ارائه شده است .بخش اول برای کسب درآمد بخش offers می باشد در این بخش به کاربران پیشنهاداتی داده می شود که با انجام آن ها می توانند از وب سایت inboxdollars کسب درآمد داشته باشند . به عنوان مثال از کاربران خواسته می شود که در وب سایتی ثبت نام کنند تا با این کار مقدار مشخصی پول به آن ها داده شود .

قسمت بعدی surveys می باشد ، همان طور که پیش تر نیز گفته شد این بخش مربوط به نظرسنجی ها می باشد که کاربران می توانند با شرکت در نظرسنجی به کسب درآمد دلاری در این وب سایت بپردازند . وب سایت inboxdollars برای انجام نظر سنجی ها قوانین خاص خود را دارد که باید حتما آن ها را در نظر گرفت تا مورد تایید این وب سایت قرار گیرد و پیش تر به آن اشاره شد است .بخش بعدی برای کسب درآمد از وب سایت ذبخش videos می باشد ، در این بخش با مشاهده و کلیک بر روی ویدیو های موجود میزان مشخصی درآمد خواهید داشت در واقع بابت هر کلیک پولی به کاربران داده می شود .مورد بعدی که در وب سایت inboxdollars وجود دارد می توان از طریق آن به کسب درآمد رداخت بخش games می باشد . در این بخش کاربران با انجام بازی می توانند درآمد داشته باشند . ویژگی جالب و قابل توجه این بخش این است که کاربران می توانند با بازی کردن به درآمد برسند . در واقع افراد می توانند در اوقات فراغت خود به بازی در این وب سایت مشغول شوند و از این طریق درآمد هایی را ایجاد کنند .

یکی از ویژگی های جالب وب سایت inboxdollars این است که افراد می توانند با معرفی دوستان و دیگران به این وب سایت درآمد کسب کنند. به ازای هر فردی که از طرف یک کاربر در وب سایت ثبت نام کند ، وب سایت inboxdollars به آن کاربر میزان مشخصی پول می دهد که این موضوع کاربران را تشویق می کند تا از دیگران دعوت به عضویت و فعالیت در این وب سایت نمایند . در منوی بالای صفحه که در حساب کاربری ، کاربران این وب سایت قرار دارد بخشی به عنوان refer friends قرار دارد که در این مربوط به موضوع گفته شده می باشد.

به طور کلی در وب سایت های کلیکی یکی از استراتژی هایی که موجب موفقیت کاربران می شود استفاده از بخش زیر مجموعه می باشد . کاربران می توانند هم به صورت مستقیم زیر مجموعه بگیرند و هم از وب سایت برای خود زیر مجموعه اجاره کنند که برای این کار باید هزینه مشخصی را پرداخت کنند .بخش های اصلی وب سایت inboxdollars به این نوشته به افرادی که قصد دارد به کسب درآمد از طریق این وب سایت برسند معرفی شد . چنانچه به دنبال وب سایت های معتبر و با سابقه باشید بی شک وب سایت inboxdollars در میان بهترین وب سایت ها می باشد .با مشاهده کردن ویدئو که پایه اصلی وب سایت های کلیکی است به کسب درآمد بپردازید و علاوه بر این از طریق پاسخ دادن به نظرسنجی ، بازی کردن و انجام آفر های ارائه شده در وب سایت inboxdollars کسب درآمد دلاری خود را آغاز کنید ‌.وب سایت inboxdollars دلار بستری خوبی را برای کسب درآمد کاربران خود فراهم کرده است. ‌روزانه زمانی که برای فعالیت در این وب سایت معتبر قرار دهید تا نتایج خوبی را به دست بیاورید . به طور کلی در نظر داشته باشید که برای موفقیت در این وب سایت ها باید صبری و کار مستمر را سرلوحه کار خود قرار دهید تا به موفقیت برسید و برای این کار inboxdollars بهترین انتخاب می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image