سایت کلیکی paid verts

وب سایت کلیکی paid verts 2

سایت کلیکی paid verts

سایت کلیکی paidverts یک وب سایت معتبر است که در حوزه تبلیغات کلیکی مشغول به فعالیت می باشد. این سایت چندین سالی است که در حال فعالیت است و کاربران زیادی از سرتاسر جهان دارد .با استفاده از روش های مختلف می توان از این وب سایت درآمد کسب کرد و درآمد دلاری را با این وب سایت تجربه کرد . امروزه با افزایش قیمت دلار در کشور می توان از طریق این وب سایت کلیکی یک درآمد مناسب برای خود ایجاد کرد به طور کلی باید دانست که وقتی شروع به فعالیت در وب سایت های کلیکی می کنید زمانی به نتیجه خواهید رسید که به صورت مستمر و مداوم فعالیت داشته باشید و علاوه بر این بدانید که برای کسب درآمد از این وب سایت ها در کنار فعالیت مداوم باید صبوری نیز پیشه کنید .در این وب سایت یکی از راه های کسب درآمد تماشای تبلیغات است . در واقع اصلی ترین راه کسب درآمد در وب سایت های ptc مشاهده تبلیغات می باشد . در وب سایت پیدورتس مدت زمات تبلیغات حدود سی ثانیه می باشد که اگر به صورت متوالی تمام تبلیغات قرار گرفته شده را مشاهده کنید به مرور درآمد شما افزایش خواهد یافت .

ممکن است این سوال برای افرادی قصد فعالیت در این وب سایت را دارند پیش بیاید که به ازای مشادهد تبلیغات در این چه میزان می توان درآمد کسب کرد و یا به عبارت دیگر وقتی یک تبلیغ را می بینیم این وب سایت چه میزان پول به ما واریز می کند ؟ وقتی شروع به مشاهده تبلیغات قرار گرفته در این وب سایت می کنید بین 0.001 تا 10 دلار به کاربران پاداش داده می شود .زمانی می توانید اقدام به برداشت درآمد خود کنید که حداقل مبلغ یک دلار از وب سایت پیدورتس به دست آورده باشید. در این شرایط می توانید از طریق روش های قرار گرفته شده در وب سایت برای برداشت درآمد خود استفاده کنید ‌. وب سایت paidverts از طریق پرفکت مانی ، پیزا ، پی پال ، بیت کوین و … درآمد کاربران خود را واریز می کند .

مدت زمانی که طول می کشد تا درآمد کاربران این وب سایت پرداخت شود حدود یک هفته تا ده روز می باشد که در اکثر مواقع در کم تر از دو روز پرداخت درآمد کاربران انجام می شود .همان طور که گفته شد یکی از روش های برداشت درآمد از این وب سایت از طریق بیت کوین می باشد . بیت کوین یکی از ارز های دیجیتال معروف می باشد که در حال پیشرفت قیمت می باشد ، به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند هستند که درآمد خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند ‌. چنان چه کیف پول بیت کوین یا حساب کاربری در پی پال ، پرفکت مانی و … ندارید ، باید اقدام به ساخت حساب کاربری کنید تا بتوانید درآمد خود را دریافت کنید .یک امتیازی در وب سایت paidverts تعریف شده است که این امتیاز با عنوان BAP می باشد ، هر چقدر میزان بیشتری از این امتیاز را داشته باشید تبلیغات بیشتر با درآمد های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت . سوالی که در این جا پیش می آید این است که هر BAP معادل چه میزان پول است ؟ باید گفت که هر BAP معادل 0.0005 است. سایت کلیکی paid verts  افراد را یا توجه به میزان امتیازی که در این وب سایت به دست آورده اند به چندین گروه تقسیم بندی کرده است .

در سایت های کلیکی با ارتقا و یا آپگرید حساب کاربری خود می توان درآمد بیشتری به دست آورد . پیشنهاد می شود که از طریق درآمد های خود در این سایت کلیکی اقدام به آپگرید حساب خود کنید زیرا با این کار امکانات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت .عضویت و فعالیت در این سایت کار بسیار ساده ای است فقط کافی است طبق آموزش هایی که گفته می شود پیش بروید و به درآمد زایی از این وب سایت برسید .از طریق سرمایه گذاری و کسب درآمد از پلن های سرمایه گذاری این وب سایت نیز می توان به درآمد رسید . البته سرمایه گذاری انتخاب هر کاربری نیست و شاید کاربران این وب سایت به این موضوع فکر کنند که از طریق درآمد خود در این وب سایت سرمایه گذاری کنند که روش بسیار مناسبی می باشد .در ادامه به بررسی چگونگی ثبت نام در وب سایت پیدورتس خواهیم پرداخت . بی شک افرادی هستند که تمایل دارند شروع به فعالیت در این سایت کلیکی کنند و به همین دلیل برای شروع فعالیت خود در این سایت نیاز دارند که در ابتدا نحوه ثبت نام در سایت کلیکی paid verts را آموزش ببینند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی paidverts

همان طور که گفته شد عضویت در سایت پیدورتس بسیار ساده است و برای این کار باید فرم ثبت نام این وب سایت را تکمیل کنید . در ابتدا از طریق لینک( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر وب سایت پیدورتس بشوید و سپس طبق مراحلی که گفته می شود شروع به تکمیل فرم ثبت نام نمایید .در ابتدای این فرم عنوان create account می باشد که به معنای ساخت اکانت است . در اولین بخش فرم ثبت نام این سایت username قرار دارد که در این قسمت باید یک نام کاربری برای اکانت خود در وب سایت پیدورتس انتخاب کنید . این نام کاربری انحصارا برای حساب کاربری شما خواهد به این صورت که اگر فردی قبل از شما آن را انتخاب کرده باشد دیگر امکان انتخاب آن توسط شما وجود ندارد . برای وجود مجدد به حساب کاربری خود به این یوزرنیم نیاز خواهید داشت .

در بخش بعدی باید یک پسورد برای خود تعیین کنید که این پسورد نیز برای ورود به حساب کاربری مورد نیاز می باشد . رمز عبور و یا پسوردی که انتخاب می کنید باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد و علاوه بر این حداقل هشت کاراکتر باشد تا مورد تایید سایت قرار بگیرد و همین طور امنیت مناسبی هم داشته باشد . این بخش با عنوان password در این فرم قرار دارد .در مرحله بعد باید مجددا پسورد خود را در بخش confirm password وارد کنید . توجه داشته باشید که دقیقا همان پسوردی که انتخاب کرده اید را وارد کنید زیرا در صورت مغایرت وب سایت آن را تایید نخواهد کرد و ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود .در قسمت بعدی فرم ثبت نام باید یک ایمیل آدرس معتبر و در دسترس را وارد کنید . توجه داشته باشید که این ایمیل حتما باید معتبر باشید در غیر این صورت وب سایت پیدورتس آن را تایید نخواهد کرد ‌. باید با ایمیلی که وارد می کنید دسترسی هم داشته باشید زیرا برای تایید ایمیل خود به آن نیاز خواهید داشت و در مواردی مانند زمانی که پسورد خود را فراموش کرده اید می توانید از طریق ایمیل اقدام به بازیابی پسورد خود کنید .

در بخش بعد باید جنسیت خود را تعیین در صورتی که خانم هستید female و در صورتی که آقا هستید گزینه male را انتخاب کنید . در مرحله بعد باید تاریخ تولد خود را ثبت کنید ، توجه داشته باشید که تاریخ تولد خود را باید به میلادی ثبت کنید ، این بخش با عنوان date of birth می باشد .کادر بعدی با عنوان confirm date of birth است که باید در این قسمت ابتدا دوباره تاریخ تولد خود را وارد کنید . در مراحل بعد باید کپچا را حل کنید و قوانین و مقررات این وب سایت را بپذیرید و در آخر نیز باید از گزینه open account استفاده کنید . با این یک حساب کاربری با اطلاعات شما در این وب سایت ایجاد می شود .زمانی که بخواهید دوباره وارد وب سایت خود شوید باید از گزینه log in استفاده کنید ‌. در این بخش باید email address و password خود را وارد کنید و از این طریق وارد حساب کاربری خود در این وب سایت شوید .پیشنهاد می شود که اطلاعات حساب کاربری خود را در جایی یادداشت کنید ، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز برای ورود به اکانت خود در این وب سایت را فراموش کرده باشید می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید .در ادامه به معرفی روش های کسب درآمد از این وب سایت خواهیم پرداخت ، کاربرانی که در این سایت ثبت نام کرده اند می توانند با استفاده از روش های معرفی شده برای خود درآمد ایجاد کنند . بی شک با دانستن روش درآمد زایی این وب سایت می توانید فعالیت های بهتری داشته باشید .

کسب درآمد از سایت paid verts

درآمد زایی از سایت کلیکی paid verts  از طریق مشاهده تبلیغات می باشد . به این صورت که کاربران می توانند به بخش مربوطه مراجعه کنند و شروع به مشاهده تبلیغات ارائه شده نمایند. به ازای هر تبلیغی که دیده شود میزان مشخصی پول به کیف پول واریز می گردد .وقتی وارد حساب کاربری خود در این وب سایت می شوید ، بخشی با عنوان members home page وجود دارد که در اصل کار شما با این بخش می باشد . باید بر روی گزینه view paid ads کلیک کنید تا بتوانید به تبلیغات دسترسی داشته باشید .در این بخش باید بر روی تبلیغات بیست و پنج امتیازی که با عنوان view activationad می باشد ، کلیک کنید و تا بتوانید از این وب سایت درآمد کسب کنید . توجه داشته باشید که برای جهت به دست آوردن چهارصد امتیاز رایگان باید بر روی تمامی شانزده تبلیغ موجود در بخش activation ad کلیک کنید . این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر activation ad حدود بیست و پنج bap به کاربر خواهد داد .مشاهده تبلیغات این وب سایت اندکی متفاوت است به این صورت که با کلیک بر روی تبلیغ شما به صفحه ای دیگر منتقل می شوید و با کادر هایی رو به رو می شوید . در این مرحله باید بر روی علامت پوشه کلیک کنید تا محتوای آن وارد کادر ها شود و تکمیل شود . با این کار دایره های قرمز زنگی که در این بخش وجود دارد سبز می شود ‌ .در ادامه بخش proceed to advertiser website به رنگ سبز تغییر می کند و در واقع کاربران می توانند اقدام به مشاهده تبلیغ کنند . محتوای تبلیغ را مشاهده کنید ، در این بخش در واقع یک ثانیه شمار وجود دارد که شما باید منتظر بمانید تا مدت زمان این ثانیه شما بگذرد . مدت زمان این ثانیه شمار برای تبلیغ متفاوت است و حتما باید مدت زمان آن تمام شود تا بتوانید ادامه مراحل را پیش ببرید .

در نهایت متن نوشته شده را در بخش your answer وارد می کنید. یک عبارت نشان داده شده است که باید عینا آن را در این بخش وارد کنید . در گام آخر نیز بر روی گزینه confirm کلیک کنید تا امتیاز و درآمد حاصل از مشاهده آن تبلیغ را به دست بیاورید .توجه داشته باشید که کاربران این وب سایت برای دریافت درآمد های خود باید حتما هزار و ششصد امتیاز داشته باشند تا بتوانند درآمد خود را دریافت کنند . وقتی تبلیغات پولی در پنل کاربری شما قرار بگیرد تنها هجده ساعت فرصت دارید که بر روی آن تبلیغات کلیک کنید ، اگر آن ها را مشاهده نکنید از پنل کاربری شما حذف می شود ، پس بهتر است هر روز اقدام به مشاهده آن ها کنید .کاربران این وب سایت می توانند از طریق پنل کاربری خود ، حساب خود را آپگرید کنند که با این کار امتیازات مختلفی به آن ها داده می شود . شما در این وب سایت می توانند سرمایه گذاری هم کنید که این امر کاملا یک تصمیم فردی است و در این صورت باید حساب کاربری خود را شارژ نماید . جذب زیر مجموعه نیز روشی قابل توجه برای افزایش درآمد از این وب سایت می باشد به این صورت که افراد از طریق لینک ریفرال خود می توانند دیگران را دعوت به ثبت نام و فعالیت در این وب سایت نمایند و در ازای فعالیت آن ها کمیسیون دریافت کرد .در واقع وجود زیرمجموعه می تواند به افزایش درآمد شما از این وب سایت کمک کند ، پیشنهاد می شود که در طول روز زمانی را به فعالیت در وب سایت اختصاص دهید و بر روزی ریفرال نیز تمرکز کنید با این کار به مرور زمان درآمد شما افزایش خواهد یافت و می توانید به عنوان یک منبع درآمد به این سایت بنگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image