کیف پول coinomi

کیف پول coinomi

کیف پول coinomi

کیف پول coinomi ، یک کیف پول معتبر و شناخته شده است که برای نگهداری ارز های دیجیتال از آن استفاده می شود . این کیف پول جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که کاربران زیادی از سرتاسر دنیا دارد .این کیف پول سابقه طولانی مدتی دارد و جزو قدیمی ترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد  که در سال 2014 راه اندازی شده است . این کیف پول از همان زمان مورد توجه  کاربران زیادی قرار گرفت و افراد زیادی آن را نصب کرده و از امکانات این کیف پول استفاده می کنند کیف پول کوینومی بی شک جزو پر طرف دار ترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند . با نصب و راه اندازی و در واقع ساخت حساب کاربری درکیف پول coinomi از امکانات منحصر به فرد آن به نحو احسن بهره مند شوید .

اگر به دنبال لیستی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال باشید کوینومی در میان آن ها خواهد بود که علت آن سابقه درخشان این کیف پول معتبر و کاربری خواهد بود و استفاده از آن نیز بسیار آسان است .این کیف پول برای نگهداری ارز های دیجیتال و همین طور ارسال و یا دریافت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد .کیف پول کوینومی امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش قرار داده که استفاده از کیف پول coinomi را جذاب کرده است ‌. وجود همین امکانات است که موجب شده این کیف پول در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار بگیرد و از بسیاری از کیف پول ها پیشی بگیرد .

ارز های دیجیتال امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . در واقع این ارز ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و ارزش بسیاری زیادی پیدا کرده اند به خصوص ارز دیجیتال بیت کوین که رشد قیمتی بسیار زیادی داشته و در واقع بهترین ارز دیجیتال نیز محسوب می شود.افرادی که می خواهند از این کیف پول استفاده کنند می خواهند بدانند که وجود چه ویژگی هایی در این کیف پول موجب تمایز آن از سایر کیف پول ها شده که به بررسی آن خواهیم پرداخت .یکی از ساده ترین مزیت های کیف پول کوینومی این است که رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند دارد که موجب شده کاربران بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند . استفاده راحت از یک کیف پول بی شک برای هر فردی اهمیت دارد .

از دیگر ویژگی های کیف پول coinomi این است که امنیت مناسب و خوبی را برای سرمایه و ارز های کاربران خود فراهم کرده است . برای هر فردی اهمیت دارد که پول خود را در کیف پول قرار دهند که مطمئن باشد خطراتی آن را تهدید نخواهد کرد . این کیف پول نیز مانند کیف پول های دیگر روش های مختلفی را برای تامین امنیت حساب کاربری کاربرانش فراهم کرده است .کیف پول کوینومی از ارز های مختلفی پشتیبانی می کند که این قابلیت باعث بیشتر شدن جذابیت این کیف پول شده است . برخی از کیف پول ها یک ارز را پشتیبانی می کنند و برخی دیگر تعداد محدودی از ارز ها ، اما این کیف پول طیف وسیعی از ارز ها را در اختیار کاربرانش قرار داده که خود وجه تمایلی محسوب می شود.وقتی از کیف پول coinomi استفاده می کنید دیگر نیاز نیست که مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. در واقع کارمزد بسیار کمی لحاظ می شود که به گفته تیم سازنده این کیف پول این مبلغ صرف شبکه آن ارز می شود .موارد گفته شده برخی از ویژگی های کیف پول کوینومی می باشد. در ادامه قصد داریم که به بررسی نحوه ساخت حساب کاربری در کیف پول کوینومی بپردازیم تا افرادی که قصد دارند از این کیف پول استفاده کنند بتوانند به راحتی حساب کاربری خود را در این کیف پول ایجاد کنند .

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول coinomi

ساخت حساب کاربری در کیف پول coinomi بسیار ساده است ، تنها کافیست که طبق آموزش های که گفته می شود پیش بروید. ایجاد حساب کاربری در این کیف پول نیاز به تخصص خاصی ندارد و تنها با انجام چندین کار ساده امکان پذیر می باشد .توجه داشته باشید که که در گام نخست باید کیف پول کوینومی را از طریق وب سایت رسمی این کیف پول دانلود کنید و یا از طریق مراجع معتبر و مطمئنی این کار را انجام دهید.پس از دانلود و نصب کیف پول کوینومی وارد این کیف پول معتبر شوید ، در این مرحله بر روی گزینه create a new wallet کلیک کنید. اگر قبلا در این کیف پول حساب کاربری ایجاد کرده اید و قصد دارید که آن را بازیابی کنید از گزینه restore a wallet استفاده کنید .در مرحله بعد عبارت بازیابی را می بینید ، توجه داشته باشید که باید این عبارت را به صورت دقیق و دقیقا مانند چیزی که مشاهده می کنید در جایی یادداشت کنید و آن را در محیطی امن قرار دهید .این عبارت زمانی کارایی دارد که شما رمز عبور خود را فراموش کرده‌ اید و از طریق این عبارت می‌توانید حساب کاربری خود را بازیابی کنید . در گام بعدی بر روی دایره ای که پایین عبارت بازیابی قرار دارد کلیک کنید .در ادامه عبارت بازیابی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه next کلیک کنید . حالا نوبت به انتخاب یک پسورد امن و مطمئن می باشد ، پسوردی که انتخاب می کنید باید حداقل بیت 10 ت 28 حرف باشد تا مورد تایید کیف پول کوینومی قرار بگیرد . رمز عبور یا password که انتخاب می کنید باید قوی باشد و برای دیگران قابل حدس نباشد تا کیف پول در معرض خطر قرار نگیرد. بعد از وارد کردن پسورد در کادر پایین هم مجددا پسورد را وارد کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید .در مرحله بعد می توانید ارز هایی را که مد نظر دارید انتخاب کنید ، اگر دقیقا نمی دانید که چه ارز هایی را قصد دارید انتخاب کنید بعدا هم می توانید آن را انتخاب کنید .ساخت حساب کاربری در این کیف پول بسیار ساده است و همان طور که از توضیحات پیداست طی چندین مرحله ساده  کیف پول coinomi را ایجاد کرد .

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image