کیف پول blue wallet

کیف پول blue wallet

کیف پول blue wallet

کیف پول blue wallet ، یک کیف پول معتبر است که برای نگهداری ارز های دیجیتال می توان از آن استفاده کرد . از زمان معرفی این کیف پول تا به حال رشد زیادی داشته است که این موضوع موجب شده تا در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار بگیرد .رشد سریع این کیف پول در سال 2020 موجب شد که مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد و افراد زیادی از این کیف پول استفاده کنند . این کیف پول یک کیف مول موبایلی است که در قالب اپلیکیشن می توان آن را دانلود ، نصب و استفاده کرد .بلو والت برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس می باشد که کاربران این سیستم عامل ها می توانند آن را دانلود و نصب کنند و از امکانات این کیف پول استفاده کنند . جالب است بدانید که این کیف پول تنها و تنها از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کند ‌‌. شاید از نظر افرادی که از این کیف پول استفاده نمی کنند پشتیبانی از یک ارز دیجیتال ضعف به نظر برسد ، اما باید گفت که این کیف پول در مقابل این موضوع امکاناتی را ایجاد کرده است که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند .

کیف پول blue wallet امکانات مختلفی در اختیار کاربرانش قرار داده است و ویژگی و همین طور مزیت هایی دارد که موجب تمایز این کیف پول از سایر کیف پول ها شده است . در ادامه قصد داریم که به بررسی مزیت های این کیف پول بپردازیم تا افرادی که قصد استفاده از این پول کیف ارز دیجیتال را دارند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند .یکی از مواردی که برای هر فردی اهمیت دارد این است که از کیف پولی استفاده کند که امن و مطمئن باشد . بی شک امن بودن یک کیف پول موضوع مهمی است که باید در نظر گرفت زیرا افراد قرار است پول و سرمایه خود را به صورت ارز دیجیتال در کیف پول blue wallet قرار دهند . امنیت بالایی کیف پول بلو والت یکی از نقاط قوت این کیف پول محسوب می شود که موجب شده تا کاربرانش به راحتی پول خود را در این کیف پول قرار دهند .از دیگر ویژگی های این کیف پول پشتیبانی از شبکه لایتنینگ می باشد . این شبکه در واقع روش و یا راهکاری برای بهتر کردن مقیاس پذیری در بلاک چین می باشد که برخی از ارز های دیجیتال برای افزایش سرعت تراکنش ها و همین طور کم هزینه کردن آن از این روش استفاده می کنند . وجود این قابلیت موجب تمایز کیف پول بلو والت از دیگر کیف پول ها شده‌است. این کیف پول متن باز است ، به این معنی که کنترل کلید های خصوصی بر عهده خود افراد است .

کیف پول blue wallet رابط کاربری بسیار ساده ای که کار با آن را بسیار ساده کرده است . در واقع یکی دیگر از دلایل تمایز این کیف پول با بقیه کیف پول های ارز دیجیتال تفاوت رابط کاربری ساده و مناسب این کیف پول می باشد . با این وجود اگر به دنبال یک کیف پول معتبر و حرفه ای هستید که بخواهید به راحتی از آن استفاده کنید بلو والت بهترین گزینه است .این کیف پول امکانات خاص و حرفه ای برای مدیریت بیت کوین در اختیار کاربرانش قرار داده است ، پس اگر به صورت حرفه ای بر روی ارز دیجیتال بیت کوین فعالیت می کنید می توانید از این کیف پول بهره مند بشوید.در ادامه قصد داریم به بررسی چگونگی ایجاد حساب کاربری در این کیف پول بپردازیم. این آموزش به افرادی که قصد دارند از کیف پول بلو والت استفاده کنند کمک می کند تا بتوانند به راحتی یک حساب کاربری برای خود در این کیف پول ایجاد کنند .

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول نرم افزاری blue wallet

ساخت حساب کاربری در کیف پول blue wallet  بسیار ساده است و هر فردی از عهده آن بر می آید. توجه داشته باشید که در گام اول باید از طریق وب سایت رسمی این کیف پول اقدام به دانلود اپلیکیشن این کیف پول نمایید. دقت کنید که از طریق مراجع معتبر مانند گوگل پلی اقدام به دانلود این اپلیکیشن کنید.بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن وارد آن شوید ، پس از ورود به این کیف پول شما با عبارت add new مواجه می شوید و add a wallet مشاهده می شود . در این جا باید بر روی آیکون به اضافه کلیک کنید .در مرحله بعد شما وارد صفحه که صفحه add wallet می باشد . بر روی گزینه bitcoin کلیک کنید تا wallet بیت کوین ساخته شود و سپس بر روی گزینه create کلیک کنید .با این کار کیف پول بلو والت شما ساخته می شود ، در مرحله بعد سلسه کلمات بازیابی نشان داده می شود. این کلمات را در جای مطمئن و امنی یادداشت کنید ، زمانی که پسورد کیف پول خود را فراموش کردید از طریق این کلمات می توانید اقدام به بازیابی کیف پول خود کنید.

به همین سادگی می توان در این کیف پول یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کرد و برای نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال بیت کوین ار آن استفاده کرد . از طریق بخش تنظیمات این کیف پول نیز می توان تغییرات را در حساب کاربری خود ایجاد کرد .کیف پول های مختلفی وجود دارد که از ارز های دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کنند ‌، اما کیف پول بلو والت به صورت تخصصی در زمینه ارز بیت کوین فعالیت می کند که هملن طور که گفته شد امکانات بسیار مناسبی را برای کاربران ایجاد کرده است که نشان دهنده اعتبار این کیف پول است .بلو والت جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که می توان به راحتی آن را نصب کرد و در چندین مرحله ساده یک کیف پول برای خود ایجاد کرد و از آن طریق اقدام به نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال از آن استفاده کرد ‌.کیف پول blue wallet امکانات مناسب و کاربردی را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند به راحتی امور خود را از طریق آن انجام دهند.  پیشنهاد می شود که از این کیف پول استفاده کنید .

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image