از کجا ادوردز بگیرم

گوگل ادوردز

از کجا ادوردز بگیرم

از کجا ادوردز بگیرم:امروزه سئوی سایت و پیوستن به صفحه اول گوگل کاریست موعد بر و بسی دشوار که در صورت اشتباهات سئو سایت شما چه بسا هیچ وقت به صفحهات ابتدایی گوگل نرسد و این امکان ضررهای میلیونی برای شما بوجود آورد چرا که بسیاری از مشتریان را می توانید از موتور جستجوی گوگل داشته باشید. سایر نگران خرج و موعد نباشید چرا که این امکان را با گوگل ادوردز می توانید حل کنید و در اختصار ترین سررسید ممکن سایت خود را با مقادیری کم به صفحه نخست گوگل هدایت نموده و کسب درآمد داشته باشید. لازم به بیان است که سرویس گوگل ادوردز بسیار برای سئوی سایت شما مفید بوده و آینده ای صریح را برای سایت شما رقم خواهد زد.

تهیه گوگل ادوردز چگونه است؟

شما می توانید به راحتی و در اختصار ترین موعد ممکن با کمک سایت برتینا برای سایت خویش سرویس گوگل ادوردز تعبيه کنید و سایت خویش را به صفحه نخست گوگل برسانید.

برتینا

برتینا بر این باور است که بقا و رشد و توسعه در گرو بر آوردن انتظارات به حق مشتریان و جلب خوشنودی آنهاست وچه بسا این امر از طریق عرضه خدمات در بالاترین سطح کیفیت مطابق خواسته های مشتری میسر می شود. کیفیت خدمات در کمپانی برتینا تعهدی در بالاترین سطح سازمان بوده و مسئولیت پذیری تمامی مدیران، سرپرستان و کارکنان از مهم این مطلب است .

در اردیبهشت ماه 1383 خورشیدی برتینا با عنوان “شرکت تکنولوژی پیشرفته پارسیان (سهامی خاص)” و عنوان انگلیسی “Persian HighTech Co. PHT به صورت رسمی و تحت شماره 219894 در گردانیدن ثبت شرکتها به مدیریت آقای عباس برتینا در کشور ایران ثبت گردید و فعالیت خویش را از ابتدای فرمایش در چهارچوب مقررات جمهوری اسلامی ایران آغاز ارائه کرد . به علت مشکل کوشی فراوان و تعقیب مستمر تیم کاری برتینا به سرعت از سایر رقبا پیشی گرفت و پس از گذشت فقط پنج سال از آغاز کار و جنبش در بین شرکتهای برتر حوزه فعالیت خویش پیمان گرفت و توانست تعداد پرسنل وهمچنین خدمات خویش را چندین برابر نماید .
در سال 1388 این شرکت توانست امکانات فیزیکی و دشوار افزاری خویش را به صورت چشم گیری ارتقا بخشد و تمامی مجوز و تصدیق (رانندگی) های مورد دربایستن را کسب نماید و خویش را به عنوان یک کمپانی مطرح فناوری اطلاعات شناسایی نماید . طی سنه های بعد از 1388 رشد ادامه برتینا پیوسته داشت و برتینا توانست با گسترش بازار خویش و تثبیت برند برتینا شمار مشتریان خود را به بیش از سی هزار مشتری افزایش دهد.
برتینا در سال 1393 توانست با پیاده سازی ریزبین و کامل استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتریان و امینت و پیرامون زیست و ایمنی گواهی های استاندارد ISO9001 SGS را از معتبرترین موسسات جهانی دریافت نماید .تمامی محصولات و خدمات برتینا ، حسب مورد حائز مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های برتینا تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است . از دسته پروانه های این کمپانی میتوان به پروانه صادر شده از سازمان سامانه صنفی کامپیوتر ای ایالت تهران به عدد صنفی 21011582 و پروانه استوار کردن صلاحیت از معاونت ریاست جمهوری (شورای عالی انفورماتیک) ، پروانه اجرای دوره های تکنولوژی اطلاعات از سازمان فنی و حرفه ای کشور و در ضمن گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نام برد .
در حال حاضر برتینا افتخار ارائه انواع کالا و خدمات گستره کار و جنبش خویش به مجموعه مفصل ای مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی الی کسب و کارهای کوچک شخصی و فروشگاهی را دارد.

افتخارات برتینا 

بزرگترین سربلندی ما ، مشتریان فهیم و قابل سرنوشت میباشند که همواره برای ما انگیزه برای ارتقا و ارائه خدمات هرچه بهتر را ایجاد نموده اند . تنها گذرگاه تشکر خدمت صادقانه ، تلاش شبانه روزی و همچنین معرفی بعضی از کامیابی ها به عنوان سپاسداری از شما مشتریان محترم میباشد .

دارای بهترین کیفیت میزبانی داخل ایران
تنها دارنده تصدیق (رانندگی) از گوگل در ایران .
لوح قسمت به عنوان محصول برتر مبتکرانه در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از وزارت نزاکت و ارشاد
لوح قسمت به عنوان محصول برتر مبتکرانه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از وزارت دانش و راهبری اسلامی
کارگزار رسمی ثبت گستره ir از پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی
جهت تماشا مجوزها به ادرس گواهی ها و مجوزات مراجعه نمایید

از کجا ادوردز بگیرم

ورود به سایت برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image