شرکت هاستینگ ایران سرور

شرکت هاستینگ ایران سرور

شرکت هاستینگ ایران سرور

شرکت هاستینگ ایران سرور یکی از بهترین  سایت های هاستینگ ایران می شود که سابقه چندین ساله در این زمینه دارد . ایران سرور از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و ظرف مدت کوتاهی توانست در میان محبوب ترین سایت های هاستینگ ایرانی قرار بگیرد .این مجموعه از ابتدا کار خود را با ارائه پشتیبانی اصولی و مشتری مداری شروع کرد و در خال حاضر جزو گزینه نخست هر فرد برای خرید هاست است .ایران سرور با استفاده از دانش تخصصی در این زمینه و سال ها تجربه  و همین طور با همکاری کارشناسان فعال در این حوزه توانسته خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه کند .شرکت ایران سرور هم اکنون بیش از 95000 مشتری و کاربر فعال دارد که از خدمات این مجموعه در زمینه تجارت الکترونیک استفاده می کنند و کارشناسان فنی ایران سرور نیز برای ایجاد فضایی امن برای مشتریان خود به بررسی پیوسته سرور ها می پردازند .ایران سرور ، مجموعه ای پیشرو در در زمینه توسعه و تخقیق است تا بتوانند با راه حل هایی خلاقانه در ارائه خدمات به کاربران خود ، در میان بهترین گزینه های میزبانی وب باشد .این مجموعه در میان سه شرکت برتر هاستینگ قرار دارد که از افتخارات ایران سرور محسوب می شود و این ها نشان دهنده پیشرفت و پیشتاز بودن ایران سرور در ارائه خدمات کاربردی به مشتریان است .

مزایای استفاده از شرکت هاستینگ ایران سرور 

• اولین موردی که برای هر مشتری در ارتباط با شرکت های هاستینگ وجود دارد دریافت سرویس های متنوع و همین طور کاربردی است . ایران سرور نیز در این زمینه مشتریان خود را اولیویت قرار داده است و با ارائه سرویس های متنوع و مورد استفاده آن ها سعی داشته تا بهترین خدمات را عرضه کند.

• پشتیبانی قوی یکی از اصول مهم مشتری مداری است ، این مجموعه از پشتیبانی سطح بالایی برخوردار است و این موضوع شامل تمامی خدمات این مجموعه نیز می شود .
• ارائه خدمات با قیمت مناسب یکی از نکاتی است که مورد توجه مشتریان است ، ایران سرور در این زمینه نیز مشتری را مد نظر قرار داده است و توانسته خدمات خود را با قیمت های منطقی و مناسب در اختیار کاربران قرار دهد تا یک خرید رضایت مند داشته باشند .
• شرکت ایران سرور از کارشناسان و متخصصین توانمند و با تجربه در زمینه هاستینگ استفاده کرده است که بتوانند خدمات خود را در قالب بهتری معرفی و عرضه کنند .
• همه ی خدمات ارائه شده در سایت ایران سرور به روز می باشد که می تواند همه نیاز های مشتری را در زمینه استفاده از هاست در بر طرف سازد . آپدیت بودن خدمات یکی از ویژگی های بارز این وجموعه می باشد .
• ایران سرور پارتنر رسمی دیتاسنتر و رجیستر های معتبر می باشد که این  موضوع نشان دهنده اعتبار و جایگاه این شرکت هاستینگ می باشد .
تا این جا به بررسی مزایای استفاده از خدمات ایران سرور پرداختیم ، در ادامه قصد داریم به بررسی خدمات ارائه شده در سایت ایران سرور به پردازیم ، این اطلاعات به افرادی که قصد استفاده از این خدمات دارند کمک می کند تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنند .

خدمات شرکت هاستینگ ایران سرور

خدمات ایران سرور در  زمینه خرید هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی  و  … می باشد که در همه این موارد تنوع زیادی برای انتخاب مشتری وجود دارد .خرید هاست در سایت ایران سرور در دسته بندی گوناگونی عرضه شده است . میزبانی وب ، هاست لینوکس ، هاست ابری ، هاست جوملا ، هاست پرستاشاپ ، هاست ویندوز ، هاست دانلود ، هاست وردپرس ، میزبانی ایمیل ، نمایندگی هاست لینوکس و نمایندگی هاست ویندوز  و همین طور فضای بک آپ دسته بندی می شود .چنان چه قصد تهیه هر کدام از این خدمات را داشته باشید با بهترین امکانات در اختیار شما قرار می گیرد. به عنوان مثال در زمان تهیه هاست وردپرسی و ووکامرس شما میزبانی ویژه وردپرس را تجربه خواهید کرد .هاست وردپرس ایران سرور با استفاده از cpu های نسل هشتم intel  و هارد nvme با بازدهی بسیار بالا  در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توان با استفاده از آن از امکانات وردپرس بهترین استفاده را کرد .

هاست ویندوز در دیتاسرور های مختلف ایرانی و خارجی ( آلمان و فراسه ) عرضه می شود  و از به روز ترین نسخه های وب سرور IIS ، Windows Server، .NetFramework و زبان برنامه نویسی ASP.Net استفاده می شود که سرور های قدرتمندی دارند که موجب استفاده بهتر و مفید تر از هاست ویندوز می شود .هاست ویندوز ایران سرور شرایطی را برای میزبانی بهینه سازی شده برای سیستم های مدیریت محتوا مانند  (Dot Net Nuke (DNN است و با همیشه سعی بر این بوده که این خدمات با علی ارین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه شود .از ویژگی های بازر و قابل توجه هاست ویندوز می توان به مواردی همچون  کنترل پنل Plesk ، پشتیبانی همیشگی ایران سرور ، نصب کاملا رایگان  (Dot Net Nuke (DNN ، تراکم متناسب سرور و  … اشاره کرد .

در زمینه ثبت دامنه نیز ایران سرور خدمات کاربردی را ارائه کرده است . ثبت دامین ، ثبت دامنه های عمومی ، ثبت دامنه های ایرانی ، ثبت دامنه فارسی  و … شامل خدمات این مجموعه برای فروش دامنه می باشد .خرید و ثبت  و یا انتقال دامنه با پسوند های مانند com , org , net انجام می شود . ایران سرور ارائه کننده بهترین قیمت دامنه است و که کاربران این مجموعهمی توانند از امکانات مختلف عرضه شده بر روی دامنه های داخلی و بین الملل بهره مند شوند .سروری های مجازی و سرور های اختصاصی ایران سرور نیز در دسته بندی های مختلف به مشتریان ارائه می شود . به عنوان مثال سرور اختصاصی یزای کشور های ایران ، آلمان ، فرانسه  ، کانادا ، آمریکا و … در اختیار کاربران قرار دارد .از دیگر خدمات ایران سرور می توان به سایت ساز ، فروشگاه ساز ، پشتیبانی وردپرس و… اشاره کرد که هر کدام از این ها در موقعیت های مختلف برای مشتریان مورد نیاز می باشد .ایران سرور بهترین گزینه برای افرادی است که به خدمات هاست و دامین و سرورهای مجازی و اختصاصی نیاز دارند ، با مراجعه به سایت ایران سرور می توان شروع به تهیه و استفاده از این خدمات کرد .

ثبت نام در ایران سرور

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image