صرافی بید ارز

صرافی بید ارز

صرافی بید ارز

صرافی بید ارز یکی از صرافی های آنلاین در حوزه ارز دیجیتال می باشد که در میان برترین صرافی های آنلاین قرار دارد . این مجموعه در سال 1397 تاسیس شد و  با هدف ایجاد بستری مناسب برای معاملات ارز دیجیتال شروع به کار کرد .مجموعه بید ارز از یک تیم حرفه ای و خبره در این زمینه تشکیل شده که می توانند بهترین خدمات و سرویس ها را به کاربران خود ارائه کنند . دانش ، آگاهی و به روز بودن اطلاعات از مشخصه های اصلی پرسنل  بید ارز می باشد .به کار گیری و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ارتقا و پیشرفت کار و همین طور بهبود کیفیت خدمات رسانی از جمله  این ویژگی های بارز شرکت بید ارز است .

یکی از اصول بسیار مهم و پر اهمیت در بید ارز مشتداری مداری است ، این مجموعه همواره بر جایگاه ارزشمند کاربران و مشتریانش واقف بوده و ارئه خدمات شایسه به کاربرانش در اولویت کار خود قرار داده است تا بتواند رضایت و اعتماد آن ها را جلب کند .یکی از نشانه های بارز مشتری مداری این مجموعه تیم پشتیبانی و کارشناسان بید ارز می باشد . در صورتی که برای هر یک از کاربران و مشتریان این شرکت مسئله و یا مشکی پیش بیاید ، کارشناسان این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن همه سوالات و مشکلات را برطرف می کنند تا مشتری با خیالی آسوده به ادامه فعالیت های خود بپردازد .تیم بید ارز بر این باور است که با وجود تحریم های که بر کشور اعمال شده است ، ارز های دیجیتال و بلاکچین می تواند در ایجاد شرایطی برای تراکنش های مالی و کمتر کردن آسیب اقتصادی این تحریم ها موثر باشد .

شرکت بید ارز همواره بر معاملات ارز های دیجیتال با قیمت های منصافه و منطقی تاکید داشته و این موضوع یکی از مهم ترین مسائلی است که یک صرافی فعال در این حوزه باید به آن توجه داشته باشد .فرآیند کار با سایت بید ارز بسیار ساده است تا همه ی افراد بتوانند از خدمات این صرافی آنلاین ارز دیجیتال کمال استفده را داشته باشند . برای استفاده کردن از این خدمات در گام نخست باید ارز دیجیتال در سایت ثبت شود و به بیانی دیگر فردی که قصد فروش ارز دیجیتال خود را دارد آن را داخل سایت ثبت می کند .در گام بعدی که مربوط به خریدار است ، پس از این که پشنهاد مد نظر خود را انتخاب کرد ،  مبلغ مورد نظر خود را به حساب بید ارز واریز می کند. در مرحه بعد فردی که قصد فروش ارز دیجیتال خود را داشته است ، آن را به کیف پول فرد که ارز را خرید است منتقل می کند .و در آخر پس از این که این صرافی تایید که انتقال انجام شده و ، مبلغ ریالی را به حساب فردی که ارز دیجیتال خود را فروخته است واریز می کند.تا به اینجا به معرفی و آشنایی با صرفی آنلاین بید ارز پرداختیم در ادامه قصد داریم به مزایای مبادلات ارز دیجیتال و همین طور ویژگی های این مجموعه مجموعه بپردازیم .

ثبت نام در بید ارز

مزایای معاملات در صرافی بید ارز

• افرادی که در زمینه معاملات ارز دیجیتال فعالیت دارند به خوبی آگاه هستند که امنیت در مبادلات مالی بسیار اهمیت دارد . از طرفی انجام معاملات در یک فضای امن نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است .بید ارز برای این که اعتماد و اطمینان را در این موضوع برای افراد ایجاد کند پرداخت ضمانت شده را ارائه کرده که موجب تامین امنیت فروشنده و خریدار می باشد .

•  از آن جا که قیمت ارز های دیجیتال به صورت لحظه ای در حال تغییر است و این ارز ها باید به قیمت روز محاسبه و معامله بشوند به همین دلیل سرعت بالا و ارائه قیمت لخظه ای در دستور کار این صرافی قرار گرفته است .

• برای این که بتوان با بهرین قیمت ها خرید و فروش ارز های دیجیتال را انجام داد باید واسطه ها حذف گردد . صرافی آنلاین بید ارز با حذف واسطه ها شرایطی را ایجاد کرده تا افراد فعال در این حوزه توانند با بهترین و منصفانه ترین قیمت ها مبادلات ارز دیجیتال خود را انجام دهند  .

•  بید ارز همواره در تلاش بوده است که امکانات و قابلیت های خاص و منخصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی فعالیت های خود را انجام دهند . به عنوان مثال  اعلان لحظه ای مانند فاکتور خرید یکی از این قابلیت ها می باشد .

فروش فوری در صرافی بید ارز

چنانچه فردی قصد داشته باشد که به هر نوع ارز دیجیتال خود را در سریع ترین زمان ممکن بفروشد ، می تواند آن را مستقیم و با قیمت مشخص و ثابتی به بید ارز ارائه کد .

کیف پول داخلی بید ارز

صرافی آنلاین بید ارز خدمات و سرویس های ارزشمندی را به کاربران خود عرضه می کند که یکی از کاربردی ترین این ها والت و یا کیف پول داخلی بید ارز می باشد . به سادگی می توان هر نوع ارزشی را به آن انتقال داد و در هر زمان که مایل بودید از آن برداشت داشت .

معاملات مستقیم بین کاربران بید ارز

خرید و فروش و هر گونه معامله ارز دیجیتال در وب سایت بید ارز امکان پذیر است . به این صورت که ارز دیجیتال رابا قیمت پیشنهادی خود ثبت می کنید و سپس منتظر می مانید تا درخواست خرید را دریافت کنید . به زودی نیز قرار است بخش فروش لخظه ای نیز برای کاریران بید ارز فعال شود که در این شرایط همه مبادلات در لحظه صورت می گیرد . بید ارز اولین پلتفرم معاملات ارز های دیجیتال به روش P2P در کشور ایران می باشد که نشان دهنده پیشرو بودن این مجموعه برای به کار گیری روش های نوین برای معاملات ارزی است . صرافی آنلاین بید ارز در تلاش است که امکانات و قابلیت های خود را ارتقا ببخشد تا در مسیر خدمات رسانی به مشتریان خود که فعال در حوزه مبادلات ارز های دیجیتال هستند، سرآمد باشد . مشتری مداری ، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همین طور استفاده از یک تیم متخصص بخشی از ویژگی های قابل توجه بید ارز می باشد . 

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image