کیف پول atomic wallet

کیف پول atomic wallet

کیف پول  atomic wallet

  • کیف پول   atomic wallet ، یک کیف پول معتبر است است که می توان برای نگه داری ارز های دیجیتال از آن استفاده کرد. این کیف پول قابلیت های منحصر به فردی دارد که موجب شده در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار بگیرد .کیف پول اتومیک والت یک کیف پول غیر متمرکز است که در کنار بیت کوین بر روی ارز های مختلفی کار می کند. در واقع این کیف پول بیش از سیصد ارز و توکن را پشتیبانی می کند که جزو قابلیت های این کیف پول محسوب می شود ‌.این کیف پول امکان تبدیل ارز های دیجیتال را در داخل کیف پول فراهم کرده است که در واقع جزو ویژگی های منحصر به فرد کیف پول اتومیک والت می باشد ، زیرا افراد می توانند به راحتی در این بستر اقدام به تبدیل ارز های دیجیتال به یک دیگر کنند.برای استفاده از این کیف پول کاربر باید اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن atomic wallet کند که این کار برای سیستم عامل های اندروید و ios به راحتی قابل انجام است . با نصب این اپلیکیشن به سادگی می توانید با این کیف پول کار کنید . این کیف پول هم برای تلفن همراه و هم برای کامپیوتر عرضه شده است که می توانید از آن استفاده کنید .

کار با این کیف پول به راحتی انجام می شود و همه چیز به سادگی بیان شده است . در واقع می توان گفت که کیف پول atomic wallet روابط کاربری بسیار ساده ای دارد که کار کردن با آن را برای افراد بسیاری ممکن کرده است .یکی از ویژگی های مهم و پر اهمیت کیف پول اتومیک والت امنیت آن است . بی شک امنیت یک کیف پول که قرار است پول و سرمایه خود را در آن قرار دهیم بسیار اهمیت دارد . امنیت مناسب اتومیک والت موجب شده تا افراد زیادی از این کیف پول استفاده کنند .این کیف پول از صرافی های داخلی نیز پشتیبانی می کند که از ویژگی های مهم آن می باشد . این امکان وجود دارد که می توان اقدام به اضافه کردن توکن های خاص نیز کرد . امکان خرید ارز دیجیتال نیز از طریق کیف پول اتومیک والت ایجاد شده است که مزیت این کیف پول محسوب می شود از دیگر ویژگی های کیف پول اتومیک والت می توان به رمز گذاری کلید های خصوصی اشاره کرد که امکان ذخیره سازی آن در سیستم وجود دارد . این کیف پول جزو معروف ترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که می توان از آن بهره مند شد .امروزه ارز های دیجیتال در سرتاسر جهان طرفداران زیادی به همین دلیل ارزش و قیمت آن ها رو به افزایش است و افراد زیادی نیز در این حوزه فعالیت می کنند و این افراد همواره به دنبال یافتن بستری مناسب بودند که بتوانند فعالیت های خود را در آن بستر انجام دهند .جهت استفاده از کیف پول atomic wallet باید اقدام به ساخت حساب کاربری برای خود در این کیف پول کنید . ساخت حساب کاربری در این کیف پول بسیار ساده است و تنها کافیست طبق آموزش هایی که گفته خواهد شد پیش بروید . در ادامه به بررسی چگونگی ایجاد حساب کاربری در اتومیک والت خواهیم پرداخت .

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول نرم افزاری atomic wallet

به منظور ایجاد حساب کاربری در کیف پول atomic wallet باید به وب سایت رسمی این کیف پول مراجعه کنید . پس از ورود به این وب سایت اقدام به دانلود اپلیکیشن atomic wallet نمایید . پس از دانلود این اپلیکیشن وارد آن شوید ، با ورود به این کیف پول با دو گزینه روبه رو می شوید . اگر برای بار اول است که به این کیف پول وارد می شوید باید از گزینه create new wallet استفاده کنید .چنان چه در گذشته حساب کاربری در این کیف پول ایجاد کرده اید باید از گزینه restore from backup استفاده کنید . با استفاده از این گزینه شما می توانید اقدام به بازیابی کیف پول خود کنید .بر روی گزینه create new wallet کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل بشوید ، در این مرحله باید یک پسورد مناسب برای خود تعیین کنید ، توجه داشته باشید که باید یک رمز عبور قوی و خوب برای خود انتخاب کنید و پس از وارد کردن آن بر روی گزینه set کلیک کنید .

در مرحله بعد، مجدد پسورد انتخابی خود را وارد کنید ، دقت کنید که دقیقا همان پسورد را وارد کنید و بر روی گزینه confirm کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید . در این مرحله عبارت 12 کلمه ای نمایش داده می شود که باید آن را در جای مطمئن و امنی یادداشت کنید . کاربرد این عبارت بازیابی برای زمانی است که پسورد خود را فراموش کرده اید و در این شرایط می توانید از این عبارت بازیابی استفاده کنید .حالا شما موفق به ساخت یک حساب کاربری برای خود در کیف پول اتومیک والت شده اید که می توانید به راحتی از امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید .ارسال و دریافت ارز دیجیتال از طریق کیف پول اتومیک والت بسیار ساده است که برای این کار از گزینه های send و receive استفاده می شود و می توان به راحتی تراکنش های مالی را در این کیف پول انجام داد . همان طور که پیش تر به آن اشاره شد امکان تبدیل یا exchange ارز ها به دیگر وجود دارد که به راحتی در این کیف پول انجام می شود .

کیف پول atomic wallet از کیف پول های سخت افزاری پشتیبانی نمی کند که کاربران باید در جریان این موضوع نیز باشد . کیف پول نرم افزاری اتومیک والت امکانات مناسبی را برای کاربران خود فراهم کرده است که آن ها می توانند کار های خود را به راحتی از طریق این کیف پول انجام دهند.پیشنهاد می شود که از این کیف پول برای انجام امور مربوط به ارز های دیجیتال مانند نگهداری و همین طور خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده کنید ، قطعا اتومیک والت جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که خدمات مناسبی را برای کاربرانش فراهم کرده است .کیف پول atomic wallet تمام امکانات یک کیف پول کاربری را دارد .

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image