کیف پول bitcoin wallet

کیف پول bitcoin wallet

کیف پول bitcoin wallet

کیف پول  bitcoin wallet ، یکی از کیف پول های معتبر است که برای نگهداری ارز های دیجیتال از آن استفاده می شود . این کیف پول مختص به ارز دیجیتال بیت کوین است که کاملا از نام این کیف پول مشخص است .این کیف پول جزو اولین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که سابقه طولانی مدتی در این حوزه دارد . در واقع این کیف پول از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است .امروزه ارز های دیجیتال در جهان مورد استقبال مردم قرار گرفته است و این ارز ها قیمت و ارزش خوبی دارند . بیت کوین ارزشمند ترین ارز دیجیتال استاین کیف پول تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس هست به این صورت افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند می توانند از کیف پول بیت کوین والت استفاده کنند.برخی از ویژگی های این کیف پول موجب شده بیت کوین والت در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار بگیرد و همان طور که گفته شد فقط و فقط به بیت کوین اختصاص دارد و می توان برای نگهداری این ارز از آن استفاده کرد .

نقاط قوت و مزیت های این کیف پول نیز موجب شده تا در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار بگیرد . یکی از مهم ترین مواردی که موجب شده کیف پول بیت کوین والت محبوب شود امنیت بالایی این کیف پول است . بی شک برای افرادی که قصد دارند سرمایه و پول خود را در این کیف پول و یا هر کیف پول دیگری دهند اهمیت دارد که پول خود را در بستری امن بگذارند .با توجه به این موضوع می توان گفت که کیف پول بیت کوین والت امنیت مناسبی دارد و با توجه به قیمت و ارزشی که بیت کوین پیدا کرده است می توان به این کیف پول اعتماد کرد و فعالیت خود را آن آغاز کرد .بیت کوین والت رابط کاربری آسانی دارد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد ، سهولت در استفاده از این کیف پول موجب شده تا افرادی زیادی در سرتاسر جهان از این کیف پول برای ارسال و دریافت و همین طور نگه داری بست کوین از این کیف پول استفاده کنند .به سادگی می توان از این کیف پول نسخه پشتیبان گرفت و باید دانست که سیستم بازیابی این کیف پول با کیف پول های دیگر کاملا متفاوت است . اگر با دیگر کیف پول های ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید می دانید که یک رشته کلمات ۱۲ یا ۲۴ کلمه ای در اختیار کاربر قرار می دهند که پشتیبانی از طریق آن انجام می شود .

اما در کیف پول  bitcoin wallet به کاربران یک فایل در عوض رشته کلمات داده می شود . این فایل زمانی که کیف پول حذف شود مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند از طریق آن دارایی خود را بازیابی کند .کیف پول بیت کوین والت متن باز است و همین طور از انواع آدرس بیت کوین پشتیبانی می کند . علاوه بر این امکان ایجاد پین نیز در این کیف پول وجود دارد .در ادامه قصد داریم که به بررسی نحوه ایجاد حساب کاربری در این کیف پول بپردازیم ، با وجود سابقه فعالیت و امنیت این کیف پول افراد زیادی هستند که مایل اند از این کیف پول استفاده کنند و برای این کار نیاز به یک حساب کاربری برای خود دارند .

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول نرم افزاری bitcoin wallet

در گام اول برای استفاده و داشتن حساب کاربری در این کیف پول باید اقدام به دانلود آن کنید . همان طور که گفته شد این کیف پول فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس می باشد . از طریق وب سایت این کیف پول و یا منابع معتبر مانند گوگل پلی می تواند اپلیکیشن این کیف پول را دانلود و نصب کنید.وقتی وارد این کیف پول می شوید در واقع شما یک حساب کاربری در این کیف پول دارید و از طریق راه های ارائه شده می توانید از این کیف پول استفاده کنید که به معرفی بخش های مختلف این کیف پول خواهیم پرداخت .اگر قصد ارسال بیت کوین را داشته باشید می توانید از گزینه send coins استفاده کنید . از این طریق به راحتی با مشخص کردن میزان بیت کوین ارسالی و همین طور آدرس کیف پول مورد نظر می توانید بیت کوین ارسال کنید .

اگر طریق منوی ارائه شده در این کیف پول می توان از کیف پول  bitcoin wallet استفاده کرد . به عنوان مثال می توان از بخش exchange استفاده کرد ، می توان از طریق بخش setting تغییراتی را در حساب کاربری ایجاد کرد و همین طور می توان پین برای حساب خود در این کیف پول ساخت .افراد زیادی در جهان هست که با ارز دیجیتال بیت کوین که امروزه قیمت بالایی دارد و رشد بسیاری کرده کار می کنند . این افراد می توانند از کیف پول بیت کوین والت برای امور خود بهره مند شوند .در بخشی از این کیف پول تمام تراکنش های ارز دیجیتال بیت کوین که توسط آن حساب کاربری انجام شده شده نمایش داده می شود . البته این بخش به سه قسمت تقسیم شده است در قسمتی تمام تراکنش ها نمایش داده شده است ؛ در بخشی دیگر تمامی دریافتی و در بخش بعدی تمام واریزی ها نمایش داده می شود که با عنوان های all payments, received payments و send peyments می باشد .در بخش safety این کیف پول نیز می توانید از کیف پول خود بکاپ بگیرید و تمام اموری که لازم است برای امنیت کیف پول خود لحاظ کنید . به طور کلی کار با این کیف پول بسیار ساده است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارید زیرا همه بخش ها کاملا واضح و شفاف هستند.کیف پول  bitcoin wallet توجه به امنیت و امکاناتی که دارد جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که به صورت انحصاری در حوزه بیت کوین فعالیت می کند و افراد می توانند از خدمات و قابلیت های این کیف پول بهره مند بشوند .بیت کوین والت یک پول منحصر به فرد است که به صورت اختصاصی برای بیت کوین می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image