کیف پول trust wallet

کیف پول trust wallet

کیف پول  trust wallet

کیف پول  trust wallet ، بستری است که افراد می توانند برای نگهداری ارز های دیجیتال از آن استفاده کنند . این کیف پول در میان محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار دارد که افراد زیادی در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند .تراست والت در سال 2017 راه اندازی شد و در واقع این کیف پول در سال 2018 توسط بایننس خریداری شد . تراست والت یک کیف پولی موبایلی است ، این کیف پول به صورت کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید و ios در دسترس می باشد که می توان آن را دانلود و شروع به استفاده کرد ‌.این کیف پول از ارزهای زیادی مانند بیت کوین، اتریوم ، اتریوم کلاسیک و بسیاری از توکن پشتیبانی می کند که فرصت ارز هایی که توسط تراست والت پشتیبانی می شود در اپلیکیشن آن قابل مشاهده است اما بی شک این کیف پول اکثر ارز های دیجیتال در خود جای داده است .استفاده از تراست والت مزایای زیادی برای کاربرانش دارد که به آن ها خواهیم پرداخت ، همان طور که گفته شد این کیف پول پول از ارز های برتر و همین طور بیشتر از بیست هزار توکن را پشتیبانی می کند .

این کیف پول متن باز است ، متن باز بودن کیف پول trust wallet به این معنی است که کاربران می توانند آن را بخوانند و در صورت وجود خطر و یا احساس خطر تغییراتی را اعمال کنند که این موضوع نیز بسیار اهمیت دارد و یکی از ویژگی های مهم این کیف پول می باشد.یکی دیگر از مزایا و ویژگی های کیف پول تراست والت این است که صرافی غیر متمرکز داخلی دارد به این صورت که به کاربر این امکان را می دهد که بتواند معامله توکن ها را از طریق برنامه های غیر متمرکز انجام دهد.از دیگر مزیت های بسیار پر اهمیت و قابل توجه کیف پول تراست والت این است که به عنوان یک کیف پول HD است . این مزیت به این صورت است که کاربر بعد از انجام هر تراکنش یک آدرس جدید دریافت می کند ، این امر موجب می شود که موجودی او مخفی باقی بماند .

پشتیبانی مشتریان و کاربران نیز جزو ویژگی های این کیف پول است . به این صورت که اگر مشکلی برای فردی در این کیف پول ایجاد شود می تواند از طریق گزینه help center مشکل خود را مطرح کند و تا اقدام برای حل مشکل صورت گیرد . این بخش در قسمت settings در دسترس می باشد. در این بخش راهنمایی های کاملی در اختیار کاربران قرار گرفته است که می توانند از آن استفاده کنند .اگر قصد داشته باشید که در این کیف پول برای امور خود استفاده کنید باید با نحوه ایجاد حساب کاربری در آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید فعالیت خود را در این کیف پول آغاز کنید . در ادامه به چگونگی ساخت حساب کاربری در تراست والت خواهیم پرداخت.

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول نرم افزاری trust wallet

در گام اول باید اقدام به دانلود اپلیکیشن کیف پول trust wallet کنید . همان طور که گفته شد این کیف پول برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس می باشد . دانلود این اپلیکیشن از طریق وب سایت تراست والت امکان پذیر می باشد . در این مرحله دقت کنید که به مرجع معتبری برای دانلود اپلیکیشن متصل شوید .پس از نصب این اپلیکیشن بر روی گزینه create a new wallet کلیک کنید . این گزینه برای کسانی است که برای بار اول قصد دارند در این کیف پول اقدام به حساب کاربری کنند مناسب است . اگر در این کیف پول در گذشته حساب کاربری ایجاد کرده اید و حال می خواهید که مجدد وارد این حساب شوید باید از گزینه already have a wallet استفاده کنید و وارد حساب کاربری خود در تراست والت بشوید .

فرض را بر این می گیریم که شما قصد دارین که یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید ، بعد از این که بر روی گزینه create new account کلیک کردید ، یک عبارت 12 کلمه ای در اختیار شما قرار می گیرد که این عبارت در جایگاه یک پشتبان بعدی حساب کاربری شما می باشد .این عبارت از اهمیت زیادی برخوردار است بهتر است آن را در جای امنی یادداشت کنید و در اختیار دیگران قرار ندهید . اگر این عبارت گم شود شما به هیچ طریقی نمی توانید حساب کاربری خود در تراست والت را بازیابی کنید. پس حتما به این موضوع مهم توجه کنید .در ادامه باید بر روی تیک پذیرش قوانین کیف پول تراست والت کلیک کنید و موافقت خود را از این طریق اعلام کنید . در ادامه بر روی گزینه continue کلیک کنید ، در این مرحله عبارت دوازده کلمه ای بازیابی برای شما به نمایش در می آید .این عبارت دوازده کلمه ای را باید به صورت صحیح و به ترتیب وارد کنید ، توجه داشته باشید که این عبارت را باید کاملا درست وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید و در نهایت بر روی گزینه continue کلیک کنید .

پس از تایید عبارت شما به مرحله بعد می روید و با صفحه ای رو به رو می شوید که نوشته شده است wallet created که به معنی آن است که کیف پول تراست والت شما ساخته شده است . با کلیک بر روی گزینه ok شما به کیف پول وارد می شوید .از طریق منوی اصلی و بخش تنظیمات این کیف پول می توانید تغییرات مورد نظر خود را اعلام کنید ، به عنوان مثال از طریق گزینه push notifications می توانید اعلان را فعال کنید تا اگر طریق آن ها از پیام ها مطلع شوید . نحوه ارسال و دریافت ارز نیز در این کیف پول بسیار ساده است .به طوری باید دانست که کیف پول تراست والت در میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال جای دارد که می توان از آن استفاده کرد و ارز های دیجیتال را در آن نگهداری کرد. امکانات موجود در این کیف پول موجب شده تا این کیف پول محبوبیت زیادی پیدا کند و کاربران زیادی از کیف پول trust wallet برای امور خود استفاده کنند . کیف پول های زیادی در جهان وجود دارد اما تراست والت جزو بهترین آن ها می باشد .

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image