تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ

نوعی از تبلیغات آنلاین که امروزه بسیار باب شده و به دو نوع سایتی و اندرویدی ارسال می شود تبلیغات پاپ آپ می باشد.این نوع از تبلیغات گاهاْ مادامی که مرورگر سیستم پیج جدیدی را باز کند با همراهی آن صفحه تبلیغات پاپ آپ نیز باز می شود و پنجره ای که حاوی تبلیغات پاپ آپ بوده و محصول و یا سایتی را معرفی می کند.معمولاْ مرورگر های مختلف قبل از باز شدن پاپ آپ اجازه دسترسی به این سرویس را از کاربر درخواست می کنند تا کاربر با میل خود تبلیغات را ببیند. برنامه نویسی و کدنویسی پاپ آپ ها در سایت ها معمولاْ با زبان برنامه نویسی محبوب جاوا اسکریپت می باشد و اما با زبان های دیگر و راه های دیگر هم می توان این تبلیغات را ایجاد نمود.

تبلیغات موبایلی پاپ آپ:

این نوع تبلیغات همانند تبلیغات پاپ سایتی بوده با این تفاوت که در دستگاه های اندرویدی (موبایل ها و تبلت ها و …) نمایش داده می شود. در واقع مادامی که کاربر در دستگاه اندروید خود وضعیت دیتا و یا وای فای روشن داشته باشد و به نوعی به اینترنت دسترسی داشته باشد این نوع تبلیغات را خواهد دید. تبلیغات پاپ آپ بسیار بازدهی خوبی دارد و به شدت توصیه می شود این نوع روش تبلیغاتی نه تنها برای تلگرام بلکه برای اینستاگرام و برخی پیام رسان های داخلی نیز انجام می شود. پاپ اپ به نوعی بهترین و سریع ترین روش تبلیغاتی می باشد که بازدید بسیاری از کانال و یا برنامه های ما دارد.

 

مزایای تبلیغات پاپ آپ:

-با روش پاپ آپ به سرعت می توانید بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید.
-ارزان بودن تبلیغات پاپ آپ یکی از مهمترین و چشم گیرترین مزایای این روش تبلیغاتی بوده که به خاطر ارزانی آن استقبال زیادی از آن شده است.
-بهبود پر سرعت رتبه الکسا در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از روش تبلیغاتی پاپ آپ امکان پذیر می باشد.
-تبلیغات پاپ آپ به علت سبکی زیاد، تاثیر مخربی بر سنگین شدن سایت نداشته و سرعت لود سایت را افزایش نخواهد داد.
-شما نیز می توانید از پاپ آپ برای اهدافی دیگر به جز تبلیغات استفاده کنید همانند بازگشایی صفحه ای خاص.
-بازدید فوری از پست های کانال های تلگرام
-فروش فوری با کمک ویوی بی نظیر تبلیغات پاپ آپی
 
در انتها ما شما را با یک سایت سرویس دهنده پاپ آپ معرفی می کنیم که شما در صورت تمایل می توانید سرویس پاپ آپ خود را از آن دریافت نمایید.شما می توانید به سایت فست تلگرام مراجعه کرده و تبلیغات پاپ آپ خود را از طریق آن تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image