تولید بیت کوین رایگان 1

تولید بیت کوین رایگان

تولید بیت کوین رایگان

چگونه می توان تولید بیت کوین رایگان داشت و به راحتی به درآمد های میلیونی رسید؟

قبل از هر چیز به توضیح درباره این ارز خواهیم پرداخت تا شما آشنایی کامل با این ارز داشته باشید و بدانید که این ارز چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود.

بیت کوین چیست؟

با توضیحی مختصر این ارز را به شما معرفی خواهیم کرد.بیت کوین یک شبکه ارزی بین المللی است و تراکنش های شبکه بیت کوین بدون نیاز به هیچ گونه واسطه ای انجام خواهد شد این به این معنی خواهد بود که ما برای انجام انتقالات و تراکنش های خود هیچ گونه نیازی به بانک ها نخواهیم داشت. بین کوین بر روی یک پایگاه داده به نام بلاک چین فعالیت می کند.

شما می توانید با خرید و یا تولید این ارز به ثروت بسیار برسید.به طور مثال در صورتی که شما پنج سال گذشته تنها مبلغ صد هزار تومان با دلار مبلغ سه هزار تومان آن زمان خریداری می کردید (لازم به ذکر است که مبلغ هر واحد بیت کوین آن زمان به حدود یک دلار میرسید) در اواخر سال 2017 مبلغ سرمایه گذاری شما به حدود بیست هزار برابر افزایش داشت.

این بدان معنی است که مبلغ سرمایه گذاری شما یعنی همان صد هزار تومان ناچیز در چند سال به دو میلیارد تومان می رسید.

و تنها در صورتی که اواخر سال 2016 شما یک بیت کوین داشتین (هر واحد بیت کوین در آن زمان به مبلغ دویست دلار بود) در انتهای سال 2017 حدود صد برابر افزایش قیمت داشت و مبلغ شما 100 برابر میشد.هنوز هم برای کسب بیت کوین و خرید بیت کوین دیر نشده و می توانید با این ارز به راحتی تولید بیت کوین رایگان کنید و به سود برسید چرا که  به نقل از پیش بینی ها مبلغ شما می تواند به چند برابر برسد.

تولید بیت کوین با سایت بیت کو ماین

در بخش اول این مطلب شما را با این سایت آشنا خواهیم کرد و توضیح کاملی به شما از روند کاری سایت و تولید بیت کوین رایگان خواهیم داد  و می توانید به راحتی تولید بیت کوین رایگان داشته باشید،این سایت در واقع نوعی سایت بازی برای تولید بیت کوین رایگان می باشد که نمونه اتریومی آن هم موجود است.در ادامه بیشتر با این سایت آشنا خواهیم شد.

 

ابتدا از اینجا در سایت بیت کو ماین ثبت نام کنید

 

پس از باز کردن لینک سایت ابتدا بر روی گزینه Register کلیک نمایید.سپس با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

تولید بیت کوین رایگان

اطلاعات خود را به درستی همانند تصویر وارد نموده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از طی این مرحله وارد سایت شوید تا شما را با بخش های دیگر این سایت آشنا سازیم.

در صورت ثبت نام صحیح شما باید به صفحه ذیل دستیابی پیدا کنید.

 

تولید بیت کوین رایگان

 

تبریک حال که ثبت نام شما با موفقیت انجام شد شما را با یکایک اجزای سایت آشنا خواهیم ساخت.

Account:اکانت و یا خانه همان صفحه اصلی پنل کاربری شما بوده و شما می توانید با استفاده از این قسمت به مواردی همچون نوع حساب کاربری و کیف پول و … اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

Open Box:ترجیحاْ از این قسمت استفاده نکنید چرا که این قسمت می تواند برای شما ضرر مالی در پی داشته باشد.

View Ads:این منو یکی از مهمترین منوهای سایت می باشد و ما هر روز با آن سر و کار داریم به نوعی که تمامی تبلیغاتی که برای ما تولید بیت کوین رایگان دارد را باید از این قسمت تماشا کنیم.توجه داشته باشید که با باز کردن هر تبلیغ باید مدت زمان ذکر شده (به عنوان مثال ده ثانیه) را در تب تبلیغ سپری کنید.

Store:در این قسمت می توانید انواع معدنچی هایی که می خواهید تهیه کنید را خریداری کنید توجه داشته باشید در صورتی که شما تمایل به خرید گروهی آنها کنید سایت به شما تخفیف ویژه خواهد داد.

Mine:معدن شما را نمایش می دهد و در آن می توانید به جمع آوری و استخراج منابع تولید شده معدن همانند طلا و نقره و … بپردازید.توجه داشته باشید که منابع تولید شده توسط ماینرها (معدنچی ها) به صورت روزانه بوده و هر روز می توانید آن ها را استخراج نمایید.

Dimond mine:در معدن الماس همانند معدن شما منابع تولید خواهید کرد منابعی که معدنچی تولید می کند را استخراج می کند با این تفاوت که معدنچی شما در معدن الماس تنها قادر به استخراج الماس می باشد و تنها یک معدنچی الماس را می توانید خریداری کنید.

Jewelery:بخش جواهر فروشی بازی می باشد توجه داشته باشید در صورتی که تمایل به هزینه در این بازی ندارید نیازی به استفاده از این قسمت هم نخواهید داشت.

Contest:میزان امتیازات شما در بازی و میزان استخراج بیت کوین را بیان گر می باشد.

Forum:فروم سایت که در آن می توانید سایر توضیحات و قوانین و قواعد بازی را انجام دهید.

Payments:میزان تسویه اشخاص از سایت را نمایش می دهد.

Settings:در انتهای صفحه با این گزینه روبرو خواهید شد بخشی مهم که در آن باید شماره حساب بیت کوین خود را وارد نمایید تا در صورت نیاز مبلغ از سایت دریافت کنید.

نکته:توجه داشته باشید که منابع تولیدی در بازی به قسمت Safe افزوده می شود.

نکته:تبلیغاتی که تماشا می کنید بیت کوین تولیدی آن ها به قسمت Point می رود و شما با تبدیل به قسمت Wallet با ده برابر موجودی انتقال پیدا می کند.

نکته:تنها با دیدن تبلیغات می توانید درآمد کسب کنید نیازی به هزینه در بازی نیست اما در صورت تمایل به پرداخت هزینه مبلغ خود را با چند برابر سود دریافت خواهید کرد.

نکته:حتماً پس از خواندن این مطلب سایت های دیگر تولید بیت کوین و اتریوم رو دنبال نمایید.

 

ساخت کیف پول برای نگه داری ارز

 

در صورت وجود هر گونه سوال در این مطلب از قسمت نظرات اقدام فرمایید.

4 دیدگاه برای “تولید بیت کوین رایگان 1

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام وقت بخیر

      چرا نشه برداشت کرد اگر قرار نبود برداشت کنید نیازی هم نبود سایت های زنجیره ای و معتبر بیتکو فعالیت داشته باشند.

      با استفاده از گزینه سیف امکان برداشت دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image