سایت اسکارلت کلیکس

اسکارلت کلیکس

سایت اسکارلت کلیکس

 بدون شک شما دنبال راهی هستید که درآمد بیست و چهار ساعته و بی وقفه داشته باشید بدون اینکه کوچکترین تلاش برای بدست آوردن آن کنید.شما می توانید با استفاده از روش هایی که امروزه در سراسر دنیا شایع شده به چنین کسب درآمدی دستیابی پیدا کنید در ادامه با روند دستیابی به روشی پر سود و بی زحمت خواهید پرداخت که با آن می توانید روزانه درآمدی به دلار داشته باشید.

کسب درآمد با سایت اسکارلت کلیکس

قبل از هر چیز شما را با این سایت معروف که قدمتی چند ساله دارد آشنا خواهیم ساخت تا اطمینان حاصل کنید که زمان خود را برای سایتی خواهید گذاشت که امروزه در سراسر جهان مخاطبان خود را دارد و عده زیادی از مردم از آن درآمد های میلیونی کسب می کنند.حتی بدون داشتن سرمایه هم در این سایت می توان تولید دلار کرد ضمن اینکه کار با سایت بی نهایت آسان است و همه می توانند از آن کسب درآمد کنند.

سایت اسکارلت کلیکس با مدیریت دیمیتریوس کورنلاتوس سایتی بسیار معتبر با قدمت چند ساله خود از سال 2009 آغاز به کار کرد و توانسته است بیش از ده ها هزار دلار به کاربران خود به صورت منظم و بی وقفه دریافتی داده است.درآمد این سایت از تبلیغاتی است که در آن ثبت می شود در واقع برخی از کاربران تبلیغات ارزان قیمت و به صرفه این سایت را استفاده می کنند و تبلیغات خود را به این سایت واگذار می کنند.یکی از راه های درآمدی از این سایت بدون سرمایه گذاری دیدن تبلیغات در این سایت اسکارلت کلیک است که منجر به کسب درآمد خواهید شد.

در این مطلب شما را با محیط سایت و روش های کسب درآمد از آن و واگذاری تبلیغات خود به سایت اسکارت کلیک آشنا خواهیم ساخت.

ابتدا بر روی لینک ذیل کلیک نموده و ثبت نام کنید.

 

 

 

سپس توضیحات مذکور در ادامه را مطالعه نمایید.

 

اسکارلت کلیک

تصویر بالا مربوط به قسمت Account Summary شما می باشد که در آن شما می توانید میزان موجودی اکانت خود و تعداد رفرال های خود و حتی میزان تولیدی دلار شما و آن ها را بررسی و مشاهده نمایید.در ادامه کمی دقیق تر به توضیحات آن ها می پردازیم.

اسکارلت کلیک

Balance: میزان موجودی اکانت شما که با استفاده از تماشای تبلیغات بوسیله شما و زیر مجموعه های شما انجام می پذیرد.

Purchase balance: میزان موجودی قابل دسترس و استفاده اکانت شما را مشخص می کند که با آن می توانید خرید هایی داخل اکانت از جمله اجاره رفرال و آپگریت اکانت به سطح های بهتر با میزان قابلیت های بیشتر داشته باشید.

Pending Withdrawls: میزان انتقال وجه در حال انتظار به حساب شما.

Payments Received: میزان دریافتی دلاری سایت از طریق شما.

Point: بر اساس تماشای برخی از تبلیغات شما می توانید پوینت دریافت کنید،توجه داشته باشید که میزان ده هزار پوینت برابر با یک دلار می باشد.

Direct Referrals: تعداد زیر مجموعه های مستقیم که با لینک شما ثبت نام کرده اند و یا آن ها به ارزش یک دلار خریداری کرده اید. در نظر داشته باشید خرید زیر مجموعه امکان ضرر مالی برای شما خواهد داشت صرفاْ سعی بر جذب زیر مجموعه از طریق دوستان را داشته باشید و خریداری از این روش توصیه نمی شود.

Earned so far: میزان تولید زیر مجموعه های شما بر اساس دلار.

Advertising Balance Stats – انواع روش های تبلیغاتی

Ad Credits: روش تبلیغاتی کلیکی که بر اساس میزان کلیک های کاربران بر روی اکانت شما محاسبه خواهند شد.

Login Ad Credits: روش تبلیغاتی ورودی – به عنوان مثال شما سایتی دارید که نیاز به لاگین کردن کاربر در آن را دارید با استفاده از این تبلیغ می توانید این استفاده را ببرید.

PTSU Credits: نوعی روش تبلیغاتی دیگر

Banner Credits:  روش تبلیغات بنری

Featured Ad Credits: نوعی روش تبلیغاتی دیگر

Featured Link Credits: نوعی روش تبلیغاتی دیگر

Your advertisement clicks – میزان کلیک های انجام شده بر روی تبلیغات

Your clicks: میزان کلیک های شما بر روی تبلیغات

Your referral clicks: تعداد کلیک های زیر مجموعه های شما بر روی تبلیغات

واریز وجه به سایت اسکارلت کلیکس

در صورتی که تمایل واریز وجه به سایت را دارید از منوی سمت چپ Global بر روی Add funds کلیک کنید.

اسکارت کلیک

در این تصویر واریز دلار به سایت از طریق حساب های ارزی بیان شده است گزینه اول یا اکانت بالانس میزان دلار تبلیغات مشاهده شده شما را به قسمت Purchase balance میسر می سازد.

در صورتی که تمایل واریز دلار به سایت را دارید از طریق درگاه های پیشنهادی ذیل اقدام نمایید.

پرفکت مانی (نحوه ساخت حساب پرفکت مانی)

بیت کوین (نحوه ساخت کیف پول بیت کوینی بایننس)

برداشت وجه از سایت اسکارت کلیکس

با کلیک بر روی گزینه Withdraw می توانید با استفاده از درگاه های Payza , Perfect Money , Payeer , Bitcoin , LiteCoin , Dash اقدام به واریز وجه نمایید. توجه نمایید که میزان برداشت از حساب به گونه ای محدود می باشد البته بر اساس نوع اکانت شما متفاوت است.

واگذاری تبلیغ به سایت اسکارلت کلیکس

یکی دیگر از ویژگی های این سایت این است که شما هم می توانید از تبلیغات آن استفاده کنید و برند خود و یا کالایی که قصد معرفی آن را دارید از طریق این سایت با فیلتر کردن کشور مقصد به راحتی و با سرعت بالا انجام دهید.این نوع تبلیغات از لحاظ هزینه ای بسیار به صرفه می باشد و پیشنهاد می شود تا از آن برای سایت ها و یا اکانت های دیگر خود در سایت های دیگر استفاده نمایید.

و اما سخن آخر که باید خدمت شما عرض کنم این سایت معتبر خواهد توانست در مدت زمانی کوتاه برای شما درآمد های خوبی کسب کند تنها با شکیبایی شما این امکان میسر می شود پش شکیبا باشید و پشتکار داشته باشید و در صورتی که هر گونه سوالی داشتین از طریق بخش نظرات مطرح نمایید.

14 دیدگاه برای “سایت اسکارلت کلیکس

  1. مریم گفته:

    سلام مهندس تو این سایت اسکارلت من شروع به فعالیت کردم، سه روز کلیک کردم، 0.05 بهم بالانس داد، اینو من حساب کردم 100 روز کلیک کنم 5 دلار میده، خیلی کمه که، چکار باید کرد؟

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام وقت بخیر

      در صورتی که شما وضعیت اکانتتون به حالت های نقره ای و طلایی و بالاتر ارتقا بدین می تونید درآمد بیشتری کسب کنید درآمدی که ذکر کردید درآمد پیشفرض سایت است

      موفق باشید

  2. علی گفته:

    سلام من اکانت گلدن سالانه گرفتم الان برداشت زدم

    شما میدونید چند روز طول میکشه پرداخت کنه؟

  3. سعید گفته:

    سلام
    سایت چندروش داره که باز نمیشه ونمیتونم درآمد داشته
    باشم بطورمثال قسمت بیشت درآمدکسب کردن بعضی از
    منوها باز نمیشوند ونمیتونم درآمدکسب کنم

  4. بهزاد گفته:

    سلام ، یه سوال داشتم ، در حالت استاندارد . از مجموع ارزش کار دایرکت ریفرال . ۴۰ درصد به حساب من واریز میشه ، در حالت استاندارد یا پیشفرض از ریفرال اجاره ای هم ۴۰ درصد واریز میشه ؟!

    • بهزاد گفته:

      سلام خدمت شما، یه سوال دیگه داشتم ، با ارتقا سایت به حالت نقره ای ماهانه ، ارزش کلیک هر اAdd تغییر خواهد کرد ؟ یعنی ارزش کلیک کردن از حالت استاندارد ، بیشتر خواهد شد یا نه همان خواهد بود ؟ ممنون از پاسخ شما .

      • azkoja_begiram گفته:

        سلام وقت بخیر
        بله اگر تعرفه هاشون رو خریداری کنید مسلماً ارزش کلیک بیشتر خواهد شد

    • azkoja_begiram گفته:

      سلام
      شما با اجاره کردن یا خرید هر رفرال میزان کلیک اون رفرال رو دریافت می کنید که اگر حالت استاندارد باشه کل دریافتی نیست و 40% هستش و در صورتی که اکانت پریمیوم خریداری کنید تا 100% افزایش پیدا خواهد کرد

  5. بهزاد گفته:

    سلام ،
    من‌ الان در قسمت purchase balance مقدار ۵ دلار دارم ولی وقتی روی withdral می زنم پیام اخطار می آید که مقدار کافی پول وجود ندارد !!!
    دلیل چیست ؟ هنوز مقدار را هم تعیین نکرده ام .

  6. سارا گفته:

    سلام من برای ثبت نام مشکل دارم .وقتی میخوام ثبت نام کنم مینویسه disable vpn setting firt باید چیکار کنم ک بتونم ثبت نام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image