سایت کلیکی clixsense

وب سایت کلیکی clixsense

سایت کلیکی clixsense

سایت کلیکی clixsense ، یک  سایت معتبر و با سابقه است . این وب سایت سال ها است که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند و توانسته که کاربران زیادی را به خود جذب کند .این وب سایت در میان قدیمی ترین سایت های کلیکی فعالیت می کند و می توان گفت که جزو محبوب ترین وب سایت ها نیز می باشد . سایت کلیکس سنس از سال 2007 شروع به فعالیت کرده است و حدود 13 سال این که به صورت حرفه ای فعالیت دارد .

کلیکس سنس در زمینه تبلیغات کلیکی و نظر سنجی به صورت تخصصی فعالیت دارد . به عبارتی دیگر این وب سایت به عنوان بستری برای نظرسنجی‌به حساب می آمد . در نهایت تغییراتی در این وب سایت ایجاد شد که بخش تبلیغات کلیکی نیز به آن افزوده شد . افراد می توانند با مشاهده تبلیغات کلیکی و انجام نظرسنجی ها از طریق وب سایت ها شروع به کسب درآمد کنند.جالب است بدانید که این وب سایت طی سال ها فعالیت خود حدود هشت میلیون کاربر را به دست آورده است که رقم بسیار قابل توجهی است که نشان از معتبر بودن وب سایت کلیکس سنس می باشد .جهت کسب درآمد از اینترنت وب سایت های مختلفی وجود دارد که می توان شروع به فعالیت در آن ها کرد و به درآمد دلاری رسید . اما باید این موضوع در نظر گرفت که بسیاری از وب سایت ها معتبر نیستند و پرداخت های منظمی و درستی به کاربران خود ندارند . به همین منظور باید به دنبال وب سایت هایی گشت که بتوان به آن ها اعتماد کرد و زمان خود را صرف فعالیت در آن ها کرد .

بی شک سایت کلیکی کلیکس سنس یکی از معدود وب سایت های قابل اعتماد می باشد که می توان گفت به صورت منظم درآمد کاربران خود را برای آن ها واریز می کند و این وب سایت ارزش این که بتوان زمان خود را صرف آن کرد ، دارد .از طریق روش های مختلفی می توان در وب سایت کلیکس سنس به کسب درآمد پرداخت که در ادامه به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت اما به صورت کلی می توان گفت که در وب سایت کلیکس سنس از طریق دیدن تبلیغات ، مشارکت در پاسخگویی به نظرسنجی ها ، دیدن فیلم های کوتاه و همین طور انجام میکرو تسک ها و یا انجام پیشنهادات کسب درآمد کرد .بیشترین کاربران وب سایت کلیکس سنس از کشور های آمریکا ، هند و برزیل می باشد ،این وب سایت با بیشتر کشور ها همکاری دارد و می توان گفت که بیشتر وب سایت ها مورد تایید این وب سایت کلیکی می باشد.

حداقل میزان برداشت از این وب سایت کلیکی ده دلار می باشد. به این صورت که زمانی که درآمد کاربران به ده دلار برسد می توانند اقدام به برداشت درآمد خود کنند . حداکثر یک هفته زمان می برد تا درآمد کاربران برای آن ها واریز شود و آن ها بتوانند درآمد خود را برداشت کنند .این وب سایت در ازای پاسخ دادن به هر نظر سنجی به کاربران خود مبلغی حدود پنج سنت تا یک دلار پاداش می دهد که با فعالیت دائمی و روزانه در این وب سایت می توان درآمد دلاری خوبی از این وب سایت کسب کرد.پتانسیل درآمد این وب سایت کلیکی بسیار بالاست و می توان گفت که کاربران با فعالیت مستمر و روزانه می توانند درآمد خوبی را از این وب سایت به دست بیاورند.ممکن است این سوال برای افرادی که قصد فعالیت د این وب سایت را دارند پیش بیاید که وب سایت کلیکس سنس از چه طریقی درآمد کاربران خود را واریز می کند ؟ این وب سایت از طریق payoneer و tango card و skrill و Dwolla درآمد کاربران خود را واریز می کند که آن می توانند روش دلخواه خود را تعیین کنند .در این وب سایت کلیکی در میان بهترین و معتبر ترین وب سایت های کلیکی می باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است که به تعداد آن ها اشاره شد .در ادامه می خواهیم به نحوه ثبت نام و فعالیت در وب سایت کلیکس سنس بپردازیم تا افرادی که در قصد فعالیت در این وب سایت را دارند بتوانند به راحتی در این وب سایت عضو شوند و فعالیت خود را آغاز کنند .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی clixsense

عضوست در سایت کلیکی بسیار ساده است و نیازمند تخصص خاصی نمی باشد . این وب سایت کلیکی مانند هر وب سایت دیگری بخشی برای ثبت نام دارد که اگر قصد فعالیت در این وب سایت را داشته باشیم باید حتما در عضو آن شویم.به منظور ثبت نام در این وب سایت کلیکی باید لز طریق لینک ( ) وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این وب سایت شویم ، در این جا با یک فرم ثبت نام رو به رو می شویم که باید اطلاعات خواسته ده را در آن وارد کنیم تا ثبت نام انجام شود و صاحب یک حساب کاربری شویم .وقتی وارد این بخش شدید باید فرم را تکمیل کنید که در این فرم اطلاعات مورد نیاز وب سایت را باید وارد کرد. در بخش اول این فرم first name قرار دارد که باید نام خود را به صورت کامل وارد کنید . در بخش مقابل این کادر last name می باشد در این بخش نیز باید نام خانوادگی خود را وارد کنید ‌. توجه داشته باشید که بهتر است که اطلاعات وارد شده به صورت دقیق و کامل و درست وارد شود که مشکلی ایجاد نشود .

در مرحله بعد باید ایمیل آدرس خود را وارد کنید. در این بخش باید یک ایمیل آدرس معتبر و دردسترس را وارد کنید تا مورد تایید وب سایت قرار بگیرد. ایمیلی که وارد می کنید نباید جعلی باشد زیرا وب سایت کلیکس سنس آن را نخواهد پذیرفت و در نظر داشته باشید که حتما باید به این ایمیل دسترسی داشته باشید زیرا ممکن این برای مراحل تایید به آن نیاز داشته باشید.در کادر بعدی باید دوباره ایمیل آدرس خود را وارد کنید. این بخش confirm email نام دارد که باید عینا همان ایمیلی را که در بخش قبل یادداشت کرده اید در این بخش نیز وارد کنید .

حال نوبت به تعیین یک پسورد مناسب برای حساب کاربری خود می باشد. برای ورود های مجدد به این وب سایت به رمز انتخابی نیاز پیدا خواهید کرد . این رمز باید ویژگی های مد نظر وب سایت را داشته باشد به این صورت که بهتر است حداقل هشت کاراکتر باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا مورد تایید این وب سایت قرار بگیرد . این بخش با عنوان password می باشد .بخش بعدی بخش confirm password است که باید مجددا پسورد و یا رمز عبور مد نظر خود را در این بخش وارد کنید تا بتوانید ادامه مراحل ثبت نام در این وب سایت را پیش ببرید.در مرحله بعد باید یک نام کاربری یا username برای حساب خود ایجاد کنید . این یوزرنیم برای ورود به حساب کاربری مورد نیاز می باشد . مورد دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که نام کاربری انتخابی باید انحصاری باشد در واقع اگر فردی قبل از شما یوزرنیمی که شما وارد کرده باشید را انتخاب کرده باشد شما امکان انتخاب آن را نخواهد داشت .در آخر برای ساخت حساب کاربری روی گزینه sign up now کلیک می کنید و حساب کاربری مد نظر شما ایجاد می شود . با کلیک بر روی این گزینه به این وب سایت کلیکی اعلام می کنید که تمامی قوانین و مقررات آن را پذیرفته اید .

پیشنهاد می شود که پسورد و یوزرنیم که برای حساب کاربری خود تعیین کرده اید را در جایی یادداشت کنید تا در صورتی که آن را فراموش کردید بتوانید بدون مشکلی دوباره وارد حساب کاربری خود بشوید .برای ورود های مجدد به وب سابت کلیکس سنس باید از گزینه sign in استفاده کنید . در واقع باید یوزرنیم و پسورد خود را در این بخش وارد کنید تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.در صورتی که پسورد خود را فراموش کرده باشید م توانید از طریق گزینه forgot password اقدام به بازیابی پسورد خود کنید و در واقع این کار از طریق ایمیل انجام می شود ‌.در ادامه قصد داریم به بررسی چگونگی کسب درآمد از وب سایت کلیکس سنس بپردازیم تا افرادی که در این سایت ثبت نام کرده اند بتوانند به راحتی فعالیت خود را در این وب سایت آغاز کنند .

کسب درآمد از سایت کلیکی clixsense

سایت کلیکس سنس در میان وب سایت های معتبر کلیکی قرار دارد . این وب سایت سال ها است در حال فعالیت است و افراد زیادی از این وب سایت به درآمد رسیده اند . کلیکس سنس بخش های مختلف و متنوعی برای کسب درآمد دارد که بررسی آن ها خواهیم پرداخت .یکی بخش های اصلی  سایت های کلیکی که در واقع محوریت فعالیت آن ها نیز می باشد، بخش مشاهده تبلیغات است. در این بخش کاربران با مشاهده تبلیغات قرار گرفته‌ای در وب سایت میزان مشخصی پول دریافت می کنند . این بخش با عنوان view Ads در وب سایت کلیکس سنس قرار دارد که با ورود به حساب کاربری خود می توانید به این بخش مراجعه کرده و شروع به کسب درآمد کنید .

بخش بعدی برای کسب درآمد از سایت کلیکس سنس بخش surveys است که این بخش مربوط به نظر سنجی های قرار گرفته در این وب سایت می باشد . در این بخش باید مطالب با نظر و فکر خود کاربر به نظرسنجی ها پاسخ داده شود و پیشنهاد می شود که در روز زمانی برای پاسخ به این نظر سنجی ها اختصاص دهید تا بتوانید درآمد خود را از این وب سایت افزایش دهید .مورد بعدی برای کسب درآمد از وب سایت کلیکس سنس بخش offers است که این بخش نیز شامل گزینه خوبی برای کسب درآمد از این وب سایت می باشد . در این بخش کار هایی وجود دارد که کاربران با انجام آن ها درآمد کسب می کنند، به بیانی دیگر پیشنهاداتی در این بخش وجود دارد که کاربران باید آن را تکمیل کنند تا از این قسمت درآمد داشته باشند . در این بخش علاوه بر این که کسب درآمد خواهید کرد سرگرم نیز خواهید شد که برای بسیاری از افراد پاسخ دادن به نظر سنجی می تواند قابل توجه باشد .

گزینه بعدی در سایت کلیکس سنس بخش tasks می باشد که کاربران با گذاشتن زمان در این سایت می توانند به انجام کارهای گفته شده در بخش tasks بپردازند و از این طریق کسب درآمد کنند .یکی از بهترین استراتژی ها در وب سایت های کلیکی این است که کاربران از دیگران دعوت به عضویت دز وب سایت مد نظر خود کنند و با فعالیت آن ها درآمد خود را افزایش دهند . در واقع با فعالیت فردی که از طریق یک کاربر معرفی شده باشد مقدار مشخصی کمیسیون به آن فرد تعلق می گیرد .این کار از طریق لینک ریفرال کاربر انجام می شود و هر چقدر افراد بیشتری به واسطه کاربر در وب سایت کلیکس سنس شروع به فعالیت کنند درآمد بیشتری به کاربر تعلق می گیرد .

البته در بسیاری از  سایت های کلیکی این قابلیت وجود دارد که می توان ریفرال اجاره کرد و از فعالیت آن ها نیز درآمد کسب کرد.وب سایت کلیکس سنس در میان بهترین وب سایت های خیلی است که قطعا با فعالیت مداوم و مستمر می توان درآمد خوبی را از آن به دست آورد ، همان طور که گفته شد روش های مختلف و متنوعی برای کسب درآمد از این وب سایت وجود دارد که می توان با انجام آن ها در کلیکس سنس پیشرفت کرد .نکته مهم در ارتباط با این وب سایت کلیکی این است که کلیکس سنس اعتبار زیادی دارد و به همین دلیل کاربران زیادی را نیز طی سال ها به دست آورده است.در این وب سایت به راحتی عضو شوید و شروع به انجام کارهای پیشنهاد شده برای کسب درآمد کنید و بهترین درآمد های دلاری را برای خود رقم بزنید.  وب سایت کلیکس سنس بستری مناسب برای کسب درآمد ایجاد کرده است که لازمه پیشرفت در این وب سایت فعالیت مداوم روزانه و صبوری می باشد تا بتوان به نتایج مناسبی از کلیکس سنس رسید. چگونگی ثبت نام و کسب درآمد از این وب سایت به صورت کامل توضیح داده شده است .

1 دیدگاه برای “سایت کلیکی clixsense

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image