سایت کلیکی اوجو

وب سایت کلیکی اوجو

 سایت کلیکی اوجو

 سایت کلیکی اوجو یک سایت معتبر کلیکی برای کسب درآمد می باشد . این سایت در میان بهترین سایت های کلیکی جهان قرار دارد .‌در واقع نحوه کسب درآمد از این وب سایت به این شکل است که افراد می توانند با مشاهده تبلیغات کسب درآمد کنند .سایت اوجو در واقع روشی برای کسب درآمد دلاری می باشد که در شرایط فعلی می تواند گزینه ی مناسبی برای کسب درآمد در نظر گرفته شود . روش های مختلفی برای ایجاد درآمد از این سایت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

این سایت برای مدت زمان کوتاهی در داخل ایران فیلتر شد . افرادی که در این سایت فعالیت های داشتند پیگیری های لازم را انجام دادند که هم اکنون این وب سایت رفع فیلتر شده است و کاربران ایرانی نیز می توانند همچنان در این وب سایت فعالیت داشته باشند . سایت اوجو در ابتدای کار خود با معرفی اپلیکیشنی که مدعی بود موجب کم شدن و صرفه جویی در هزینه های تماس های تلفنی می شود شروع به فعالیت کرد و که نام این اپلیکیشن ojooo app بود و این اپلیکیشن بسیار شبیه به واتس اپ بود .

در کنار این اپلیکیشن ، سایت اوجو در زمینه ی تجارت آنلاین و خدمات سئو نیز فعالیت هایی داشت و علاوه بر این فعالیت در زمینه کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات نیز به خدمات خود اضافه کرد .در واقع بخشی که در زمینه تبلیغات کلیکی و کسب درآمد از آن فعالیت می کند wad.ojooo می باشد.  که در اصل wad مخفف عبارت watch ads می باشد که به معنای دیدن تبلیغات است .در ادامه قصد داریم که به بررسی تاریخچه این وب سایت کلیکی بپردازیم تا افرادی که قصد فعالیت در آن را دارند با اعتماد و شناخت کامل فعالیت خود را در این سایت آغاز کنند و درآمد دلاری از این سایت به دست بیاورند .

تاریخچه سایت کلیکی اوجو

اوجو در میان سایت های کلیکی با سابقه فعالیت می کند . در واقع می توان گفت که این وب سایت که بیش از هفت سال است که فعالیت می کند . این وب سایت در اواخر سال ۲۰۱۳‌ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و صاحب وب سایت اوجو آقای مایکل تیز است . وب سایت  اوجو در آلمان و لهستان مدیریت می شود.به گفته وب سایت اوجو کاربران این وب سایت حدود بیست و یک میلیون نفر است . بی شک این تعداد از کاربران نشان دهنده خدمات مناسب اینسایت و روش های مناسب کسب درآمد دلاری مناسب و قابل توجه می باشد . بی شک سایت اوجو در میان بهترین سایت هایی کلیکی دنیا می باشد که سال هاست در این حوزه فعالیت می کند .در ادامه می خواهیم به نحوه ثبت نام در سایت اوجو بپردازیم و روش های کسب درآمد از این را معرفی کنیم .

نحوه عضویت در سایت کلیکی اوجو

ثبت نام و عضویت در  سایت اوجو بسیار ساده است و برای ثبت نام باید چندین مرحله را که بسیار ساده است طی کرد که به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد .. در مرحله اول باید از طریق لینک وارد وب سایت اوجو شوید و به ثبت نام یا register مراجعه کنید .. در مرحله بعد باید در صفحه ثبت نام اطلاعات انحصاری را برای پنل کاربری خود وارد کرد تا ثبت نام را تکمیل کرد .در این بخش Username ، Password و مواردی از این قبیل را وارد کرد که اقدام به ثبت نام کرد که هر کدام را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد .

Username :   یوزرنیم یا همان نام کاربری است که باید برای ثبت نام یک نام کاربری مختص به خود وارد کنید و دقت شود که قبل از شما فردی نماید آن نام کاربری را انتخاب کرده باشد که در این صورت باید یک نام کاربری دیگر برای خود انتخاب نماید .

Password : در این قسمت رمز مد نظر برای حساب کاربری خود را وارد می کنید که این رمز باید ویژگی هایی داشته باشد . به عنوان مثال باید حتما شامل هشت کاراکتر باشد و علاوه بر این ترکیبی از اعداد و حروف باشد که مورد تایید سایت قرار بگیرد .Confirm password : در این بخش باید پسورد و یا رمز انتخابی را مجددا  وارد کنید و ادامه مراحل  ثبت نام خود را انجام دهید.Account e-mail : در این کادر باید یک ایمیل معتبر وارد شود که توسط سایت اوجو تایید شود . دقت شود که ایمیلی که وارد می کنید حتما باید در دسترس باشد که ایمیل های دریافتی از سایت اوجو را مشاهده کنید .Referral : در این کادر عبارتی وجود دارد که با این عبارت کاری نداریم و باید به همان صورت باقی بماند .

در مرحله بعد ، پس از این که اطلاعات را وارد کردید باید Captcha را کنید که این بخش برای این قرار داده شده است که سایت متوجه شود که ثبت نام از طریق ربات انجام نمی شود و شما یک انسان هستید .بعد از این که Captcha را حل کردید ، گزینه  yes را انتخاب کنید ، در واقع با این کار قوانین و مقررات این وب سایت را برای فعالیت می پذیرید و می توانید ثبت نام خود را کامل کنید .

و در آخر برای نهایی کردن ثبت نام خود بر روی گزینه Register کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام شود و حساب کاربری مد نظر شما در وب سایت اوجو فعال شود .سپس بعد از زدن گزینه Register ، نوبت به مرحله تایید ایمیل می رسد . در این مرحله به بخشی می روید که باید ایمیل که در زمان ثبت نام وارد کردید را تایید کنید و سپس به ایمیل خود مراجعه کنید و کد تایید دریافت شده را در این بخش Your verification code  ثبت کنید و در آخر بر روی گزینه Verify کلیک کنید تا ثبت نام یا رجیستر در سایت اوجو تکمیل شود و بتوانید فعالیت خود را در این وب سایت شروع کنید .به منظور ورود به حساب کاربری ساخته شده در وب سایت اوجو باید از منوی سایت گزینه log in را انتخاب کرد و در صفحه ای که نمایش داده می شود ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و در نهایت Captcha را حل کنید و گزینه  log in را بزنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید .در وب سایت اوجو برای کاربران که به دنبال کسب درآمد هستند سه سطح کاربردی معرفی شده است که هر کدام یک از این سه سطح های کاربری قابلیت های منحصر به فرد خود دارد .

این سه سطح کاربری شامل Economy ، Standard و Privilege می باشد که باید مبلغی را برای استفاده از این سطح ها پرداخت کرد . چنانچه قصد فعالیت در سطح استاندارد را دارید نیازی نیست که مبلغی را برای فعالیت خود بپردازید و همین طور ثبت نام نیز در وب سایت اوجو رایگان است .برای فعالیت در سطح های کاربری دیگر به غیر سطح کاربری استاندارد باید هزینه ای را پرداخت کنید که برای سطح کاربری Economy Lite دو دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید ، سطح Economy باید ماهانه بیست دلار پرداخت کنید . همچنین برای فعالیت در سطح Privilege  باید ماهانه مبلغ چهل دلار را پرداخت شود .

شاید به نظر بیاید که مبالغ اعلام شده ارقام بالایی هستند اما باید گفت که این مبالغ برای افرادی که قصد دارند در اوجو به صورت حرفه ای فعالیت کنند مبالغی بالایی نمی باشد . به عنوان مثال با فعالیت در سطح کاربری Privilege به صورت روزانه تعدادی ریفرال رایگان و دائمی از سایت دریافت خواهید کرد و به صورت مستقیم می باشند به این معنی که این افراد ریفرال فرد دیگری نیستند و مستقیما داخل سایت ثبت نام کرده اند .به افرادی که قصد دارند از این وب سایت درآمد مناسبی داشته باشند و کسب درآمد دلاری داشته باشند پیشنهاد می شود که از سطح های کاربری گفته شده استفاده کننده که از این طریق بتوانند درآمد مناسب تری را برای خود ایجاد کنند . با این وجود بهتر است که حساب کاربری خود را در اوجو ارتقا دهید و آپگریت کنید تا بتوانید از امکاناتی که برای کاربران ارائه شده است کمال استفاده را ببرید .

برای این که به درآمد مناسبی از  سایت اوجو برسید بهتر است که سطح کاربری خود را ارتقا دهید و این روش و یا استراتژی بهترین گزینه و روش برای کسب درآمد است و نسبت به اجاره ریفرال ماهانه بازدهی بیشتر و بهتری خواهد داشت .در ادامه قصد داریم به معرفی روش های کسب درآمد از وب سایت اوجو بپردازیم تا افرادی که قصد فعالیت در این وب سایت را دارند بتوانند با فعالیت در این سایت کلیکی درآمد دلاری برای خود ایجاد کنند.  روش های مختلفی در این سایت ارائه شده که هر کدام را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد .

روش های کسب درآمد از سایت کلیکی اوجو

همان طور که گفته شد در این وب سایت روش های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که در چندین بخش هستند . بعد از معرفی این روش ها می توان اقدام به شروع فعالیت در وب سایت اوجو کنید . بی شک وب سایت اوجو در میان بهترین وب سایت های کلیکی های کلیکی جای دارد .اولین روش برای کسب درآمد از وب سایت اوجو مشاهده تبلیغات است در واقع افراد می توانند با دیدن تبلیغات کسب درآمد داشته باشند . این روش ساده ترین راه برای کسب درآمد از اوجو می باشد . در روش کسب درآمد از مشاهده تبلیغات از میان تبلیغات ارائه شده شروع به مشاهده آن ها خواهد کرد که هر کدام چندین ثانیه هستند و این که هر کدام یک از تبلیغات را نیز فقط می توان یک بار مشاهده کرد .حدودا زمان مشاهده هر تبلیغ ۵ثانیه است که این زمان برای اکثر تبلیغات با همین صورت است . برای این که بتوانید درآمد حاصل از مشاهده تبلیغ را به دست بیاورد باید زمان مشخص شده تمام شود و در زمان نمایش آگهی آن را نبندید تا آگهی به صورت کامل نمایش داده شود و در این صورت است که هزینه آن به حساب کاربری کاربران اوجو واریز می شود .

شاید برای شما سوال پیش بیاید که با دیدن یک آگهی ۵ ثانیه ای چه میزان می توان درآمد کسب کرد ؟ سایت اوجو برای هر آگهی ۵ ثانیه حدود 0.001 دلار برای کاربران خود در نظر گرفته است .افرادی که در سطح کاربری استاندارد است درآمدشان از مشاهده تبلیغات 0.001 دلار تا 0.01 است که البته این مبلغ بستگی به طول و مدت زمان آگهی نیز دارد .برای افرادی که قصد دارند درآمد بیشتری از این وب سایت داشته باشند می توانند سطح کاربری خود را ارتقا دهند زیرا برای کاربرانی که در سطح Premium فعالیت دارند تبلیغات پریمیوم نمایش داده می شود که نسبت به سایر تبلیغات درآمد بیشتری دارند . درآمد از تبلیغات پریمیوم تا 0.005 دلار که با آپگریت حساب کاربری نمایش داده می شود .

البته برای کسانی که در سطح استاندارد فعالیت می کنند روزانه یک تبلیغ پریمیوم نمایش داده می شود که در صورت تمایل می توانند حساب کاربری خود را ارتقا دهند تا تبلیغات پریمیوم بیشتری برای آن ها نمایش داده بشود و می توانند درآمد خود را افزایش دهند .ارتقا و یا آپگریت حساب کاربری در وب سایت اوجو مزایا زیادی برای کاربران دارد که این مزایا و امکانات موجب می شود که درآمد کاربران اوجو افزایش یابد .  یکی دیگر از مزایای ارتقا حساب کاربری در وب سایت اوجو این است که با آپگریت حساب کاربری تبلیغات بیشتری نیز نمایش داده می شود که این شرایط موجب می شود که بتوان درآمد دلاری بیشتری کسب کرد .کسانی که از طریق گوشی موبایل در وب سایت اوجو فعالیت می کنند ، تبلیغاتی بیشتری برای آن ها نمایش داده می شود و به همین دلیل فعالیت در این وب سایت به وسیله گوشی موبایل موجب می شود که بتوانید درآمد بیشتری را با دست بیاورید . از طرفی هم دیدن تبلیغات از طریق گوشی موبایل بسیار راحت تر است و می توان به سادگی در سایت اوجو فعالیت کرد . البته پیشنهاد می شود که هم از طریق گوشی موبایل و همین طور کامپیوتر تبلیغات را مشاهده کرد که بتوان تبلیغات بیشتری را دید .هنگامی که در وب سایت اوجو فعالیت می کنید و تبلیغات این وب سایت را می بینید نمی توانید مشغول به کار دیگری شوید  و بهتر است که تمرکز خود را بر روی این کار بگذارید .

روش بعدی کسب درآمد از سایت اوجو  ، ojooo grid نام دارد . در واقع این بخش یک فضای ۲۰ در ۲۰ است که شامل ۴۰۰ نقطه می باشد که هر کدام از این نقاط قابل کلیک هستند . کاربران وب سایت اوجو در این بخش بر روی این بخش ها کلیک می کنند تا تبلیغات نشان داده شوند و این بخش به صورت شانسی به کاربران خود پاداش می دهد و میزان آن کاملا به شانس ارتباط دارد.در این بخش پاداش ها بین 0.01 تا 2 دلار می باشد که در صورت دریافت این پاداش ها به درآمد شما اضافه می شود . در هر روز می توانید حداکثر تا ده بار از بخش ojooo grid استفاده کنید و که این ده بار می تواند درآمد مناسبی را برای شما ایجاد کند و اگر شانس با شما همراه باشد که بی شک می توانید مبالغ خوبی را از این بخش به دست بیاورید .

بخش های دیگری نیز برای کسب درآمد از وب سایت اوجو وجود دارد که هر کدام یک از این بخش ها ویژگی های خاص خودشان را دارند .بخش بعدی که برای کسب در آمد دلاری در وب سایت اوجو معرفی شده و در اختیار کاربران این وب سایت قرار گرفته است بخش پیشنهاد ها و یا offers است . در وب سایت اوجو روش های مختلفی به جز مشاهده تبلیغات معرفی شده است که یکی از این روش ها پیشنهاد ها است . در این بخش کاربران اقدام به انجام پیشنهاد ها و تکمیل کردن آن ها می کنند .در این بخش پیشنهاد های مختلفی ارائه می شود که به عنوان مثال گفته می شود به یک سایت را بازدید کنید و یا یک فرمی را تکمیل نمایید و مواردی از این قبیل که می توانید در بخش offers آن را انجام دهید و کسب درآمد داشته باشید .

با انجام دادن هر یک از این پیشنهاد ها یک امتیاز به کاربران داده می شود که معادل 0.005  دلار است و می توان با فعالیت مستمر در این بخش نیز درآمد های مناسبی را به دست آورد .بعد از بخش پیشنهاد ها نوبت به بخش دیگری می رسد که برای کسب درآمد در وب سایت اوجو معرفی شده است . این بخش با عنوان نظرسنجی ها می باشد که افراد با تکمیل نظرسنجی ها می توانند درآمد دلاری از اوجو به دست بیاورند .

همان طور که از نام این بخش مشخص است افراد با کامل کردن نظرسنجی ها در وب سایت اوجو فعالیت می کنند . برای افرادی که در کشور هایی مانند آمریکا ، کانادا ، نیوزلند و استرالیا هستند نظرسنجی های بیشتری نسبت به سایرین نمایش داده می شود ‌.تکمیل نظر سنجی بسیار ساده است و فقط کافیست به سوالات دقت کرده و از میان گزینه های ارائه شده گزینه دلخواه و مد نظر خود را وارد کنید و آن را تکمیل کنید تا درآمد حاصله از  آن نظرسنجی را به دست بیاورید.

مورد بعدی که در میان روش های کسب درآمد دلاری از وب سایت اوجو است ، درآمد زایی از طریق معرفی رفرال است . این روش در صورتی که بتوانید ریفرال فعال داشته باشید بسیار سودآور خواهد بود .در واقع در این روش افرادی به صورت مستقیم و از طریق لینک انحصاری شما در این وب سایت عضو می شوند و فعالیت می کنند و افرادی هم هستند که از طریق سایت  اجاره می شوند که به آن ها ریفرال غیر مستقیم می گویند . به طور هر کدام یک از این روش ها باشد با هر کلیک از هر ریفرال می توان درآمد کسب کرد .در وب سایت اوجو این قابلیت وجود دارد که شما می توانید به صورت نامحدود ریفرال اجاره ای داشته باشید و در این باره محدودیتی اعمال نشده است که امتیازی است که در اختیار کاربران اوجو قرار گرفته زیرا سایر سایت ها این قابلیت را ندارند .

در این جا سوال پیش می آید که میزان درآمد از هر ریفرال چقدر است و این ریفرال ها تا چه میزان می توانند سودآور باشند ؟
کاربران در هر سطحی از عضویت در وب سایت اوجو باشند درآمد  های متفاوتی را از ریفرال های خود به عنوان کمیسیون دریافت می کنند که این مبلغ حدود 0.001 تا 0.005 است . نکته قابل توجه در این بخش این است که قانونی برای دریافت کمیسیون ریفرال ها وجود دارد و آن این است که خود کاربر برای این که بتواند کمیسیون دریافت کند باید روزانه حداقل چهار کلیک داشته باشد تا درآمد حاصل از فعالیت ریفرال ها برای کاربر واریز شود ‌روش دیگری برای کسب درآمد از وب سایت اوجو  وجود دارد که این روش نیز به ریفرال مربوط است . این روش که referral contests نام دارد به این صورت است که کاربران می توانند با فعالیت بالا ریفرال جذب کنند و با جذب ریفرال بیشتر و همین طور فعالیت بیشتر این ریفرال ها امتیاز هایی به کاربران تعلق می گیرد که هر چقدر امتیاز بیشتر شود درآمد کاربران نیز افزایش می یابد.  در واقع به صورت یک رقابت است که هر وقت افراد ریفرال بیشتری جذب کنند برنده خواند شد و به آن ها مبالغی پرداخت خواهد گاها ممکن است تا صد دلار نیز باشد .

و در آخر روش دیگری هم برای کسب درآمد از وب سایت اوجو وجود دارد .این روش با عنوان جمع آوری تکه های پازل است . با فعالیت در این بخش امکان این وجود دارد که می توان کارت های آمازون ، موبایل و مواردی از این قبیل را برنده شوید . برای استفاده از این قابلیت باید حساب کاربری افراد به economy lite آپگریت شود و در این حالت است که می توانید از بخش تکه های پازل استفاده کنید .به این صورت که قسمت های پازل که بر روی تبلیغات می آیند را جمع آوری می کنید و در این صورت شانس برای برنده شدن افزایش می یابد.  این کار باید به صورت مستمر انجام شود تا شانس برنده شدن ارتقا پیدا کند . چنان چه قصد داشته باشید به صورت حرفه ای در این وب سایت فعالیت کنید می توانید روی این بخش نیز تمرکز کنید.

برای کسب درآمد از  سایت اوجو و همین طور سایت های کلیکی باید به صورت مستمر در این وب سایت ها فعالیت داشت و تمام تلاش خود را کرد تا بتوان ریفرال های فعالی را جذب کرد .در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی محاسن وب سایت اوجو بپردازیم و بدانیم که این وب سایت کلیکی معتبر چه مزایایی برای کاربران خود دارد که می تواند براب کاربران مفید واقع شود .یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه وب سایت اوجو این است که پرداخت های بسیاری سریعی دارد و کاربران این وب سایت می توانند درآمد های خود را بسیار سریع دریافت کنند . این قابلیت برای بسیاری از افراد که در این وب سایت فعالیت های زیادی دارند از اهمیت بالایی برخوردار است .مشاهده تبلیغات در وب سایت اوجو در  گوشی موبایل هم ممکن است که این قابلیت می تواند کار با این وب سایت را راحت تر کند و افراد بتوانند در هر زمانی که مایل هستند وارد این وب سایت کلیکی شوند و فعالیت های لازم برای کسب درآمد را انجام دهند .

گوشی موبایل در هر مکانی به همراه افراد هست و این موضوع می تواند کار با وب سایت اوجو را برای افراد  راحت تر کند.  به عنوان مثال زمان هایی که در وسیله ی نقلیه عمومی هستند و زمان شما آزاد هست اقدام به مشاهده تبلیغات و کسب و درآمد از این سایت کنید.از دیگر مزایای این وب سایت کلیکی این است که می توان درآمد خود را به صورت بیت کوین برداشت کرد که این موضوع نشان دهنده ارائه روش های مختلفی برای برداشت است که کاربران می توانند مطابق با سلیقه خود روش دلخواه برای دریافت درآمد را انتخاب کنند .

در این سایت روش های مختلفی برای کسب درآمد معرفی شده است که می تواند مناسب هر فردی باشد . افراد می توانند به دلخواه روش مورد نظر خود را انتخاب کنند و شروع به فعالیت کنند و درآمد دلاری به دست بیاورند .

همان طور که گفته شد حدود ۶ تا ۷ روش کسب درآمد از طریق  سایت اوجو معرفی شد که افراد می توانند مطابق با میل خود هر روشی را که مد نظر دارند برای کسب درآمد انتخاب کنند .همان طور که گفته شد در این وب سایت محدودیتی برای دریافت ریفرال در این وب سایت وجود ندارد و این موضوع بسیار قابل توجه است که می توان درآمد های مناسبی از این طریق به دست آورد . براب افرادی که در سطح های استاندارد به بالا فعالیت می کنند این قابلیت مورد توجه است .تبلیغاتی که در وب سایت اوجو قرار می گیرد مدت زمان کوتاهی نمایش داده می شوند که هر کدام حدود پنج ثانیه است که این مدت زمان محدود است که برای افراد فعال در این وب سایت قابل توجه است .

تعداد تبلیغاتی که در این سایت نمایش داده می شود نسیت به سایر سایت های کلیکی یا ptc بیشتر است که این قابلیت بستر را برای کسب درآمد بیشتر از این وب سایت ایجاد می کند . در واقع با فعالیت در این وب سایت می توانید در آمد قابل توجهی را کسب نمایید .و یکی دیگر از محاسن کار با این سایت این است که نرخ درآمد از کلیک ها در این سایت نسبت به سایر وب سایت های کلیکی بالا تر است و می توان از این شرایط برای درامد زایی استفاده کرد .

نکاتی وجود دارد که می توانید در هنگام استفاده از سایت اوجو آن ها را در نظر بگیرید ‌.برای این که بتوانید به درآمد مناسبی از این سایت کلیکی برسید باید حتما فعالیت مستمر از این وب سایت داشته باشید.چنانچه قصد دارید که از این وب سایت به درآمد های بالایی برسید بهتر است که حساب کاربری خود را ارتقا دهید تا مبالغ بیشتری از این وب سایت دریافت کنید ‌.هنگام فعالیت در اینسایت بهتر است هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی موبایل فعالیت خود را انجام دهید زیرا برخی آگهی ها و تبلیغات فقط در گوشی و برخی نیز فقط در کامپیوتر نمایش داده می شود با این کار تبلیغاتی را از دست نخواهید داد .برای این که بتوانید نتایج مطلوبی از این وب سایت دریافت کنید باید صبور را سرلوحه کار خود قرار دهید و در واقع می توان گفت که تنها راه نتیجه گرفتن از این وب سایت فعالیت مستمر و صبوری است .از دیگر مواردی که باید در نظر گرفت مزایای سطوح کاربری بالا است با آپگریت حساب کاربری خود بی شک می توانید از قابلیت های منحصر به فرد آن ها استفاده کنید .

به طور کلی سایت اوجو یک وب سایت کلیکی معتبر است که فعالیت در این وب سایت می تواند درآمد دلاری ایجاد کند . اگر به دنبال بهترین سایت های کلیکی باشید بی شک اوجو در میان آن ها خواهد بود و در چندین سال اخیر این وب سایت توانسته است که رتبه خوبی در میان سایت های ptc به دست بیاورد .شاید در ماه های اول درآمد مناسبی از این وب سایت نداشته باشید اما به مرور زمان و فعالیت های کافی در طی چندین ماه می توانید درآمد قابل توجهی به صورت دلاری به دست بیاورید.در این سایت کلیکی ثبت نام کنید و در طول روز زمان مشخصی را برای مشاهده تبلیغات اختصاص دهید و فعالیت های خود را به در آمد تبدیل کنید و از مزایای این سایت ptc بهره مند شوید.

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image