سایت کلیکی btc clicks

وب سایت کلیکی btc clicks

سایت کلیکی btc clicks

سایت کلیکی btc clicks، وب سایت معتبری است می توان با مشاهده تبلیغات کسب درآمد کرد .این وب سایت در میان وب سایت معتبر و شناخته شده در حوزه تبلیغات کلیکی می باشد . با فعالیت روزانه و مستمر در اینسایت می توان از btc clicks به درآمد رسید .وب سایت btc clicks به کاربرانی که به مشاهده تبلیغات این سایت می پردازند بیت کوین می دهد. همان طور که از نام این وب سایت پیداست با کلیک بر روی تبلیغات این وب سایت درآمد به بیت کوین خواهید داشت.این سایت کلیکی تا به حال درآمد تمام کاربران خود را به صورت منظم پرداخت کرده است به همین دلیل می توان به راحتی به این سایت اعتماد کرد و شروع به کسب درآمد از btc clicks کرد .

سابقه این سایت از سال 2013 است و در واقع سایت کلیکی btc clicks از سال 2013 بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است و می توان گفت در میان وب سایت کلیکی می باشد که بدون هیچ گونه مشکلی در حال فعالیت است و از زمان شروع فعالیت خود به صورت منظم به کاربران خود پرداختی داشته که این موضوع موجب اعتبار این وب سایت شده است . سایت btc clicks از در ازای هر کلیک به کاربران خود بین سه تا پنجاه ساتوشی پرداخت می کند که با فعالیت مستمر و دائمی در این وب سایت می توان مبالغ دریافتی از این سایت را افزایش داد .تنها روش پرداخت سایت btc clicks از طریق بیت کوین می باشد که این موضوع برای بسیاری از افراد قابل توجه است زیرا ارزش و قیمت بیت کوین دائما در حال افزایش است و به همین دلیل می توان با به دست آوردن بیت کوین درآمد مناسبی برای خود ایجاد کرد .

حداقل میزان برداشت از این سایت 0.001 بیت کوین می باشد ، به این صورت که هنگامی که از این سایت کلیکی btc clicks به این میزان را به دست آورید می توانید اقدام به برداشت کنید که به کیف پول بیت کوین شما واریز خواهد شد . معمولا پرداخت های این وب سایت یک روز پس از درخواست به کیف پول کاربران واریز می شود .همان طور که گفته شد حداقل میزان برداشت این مبلغ می باشد و اگر بخواهید می توانید درآمد کسب شده را بیشتر کنید و میزان بیشتری بیت کوین برداشت کنید . در این وب سایت بعد از این آگهی و تبلیغات را مشاهده کردید باید یک کپچا حل کنید تا درآمد مشاهده تبلیغات به حساب واریز شود و محاسبه گردد .

سایت کلیکی btc clicks در طی سال ها فعالیت خود توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و بستری را برای کسب درآمد بسیاری از افراد فراهم کرده است . برخی از افراد به صورت روزانه زمانی را به مشاهده تبلیغات این سایت کلیکی اختصاص‌ می دهد و عده ای نیز علاوه بر مشاهده تبلیغات از دیگران نیز دعوت به فعالیت در این وب سایت می کنند و از فعالیت آن ها نیز کمیسیون دریافت کرد که موجب می شود درآمد بسیار مناسبی از این وب سایت داشته باشند .نکاتی مهمی در ارتباط باسایت های کلیکی وجود دارد و باید حتما آن ها را در نظر گرفت ، به عنوان مثال باید در وب سایتی فعالیت کرد که سابقه طولانی مدتی در حوزه تبلیغات کلیکی داشته باشد تا بتوان به آن ها اعتماد کرد . در واقع سایتی های معتبر را شناسایی کرد و با خیالی آسوده کار خود را در آن ها آغاز کرد .

موردی بعدی این است که باید بررسی کرد که آیا یک وب سایت کلیکی پرداخت های منظمی به کاربران خود دارد و یا به عبارتی دیگر آیا پرداختی دارد که بتوان زمان خود را صرف فعالیت در یک وب سایت کرد .با بررسی این موارد می توان یک وب سایت کلیکی مناسب و معتبر برای فعالیت پیدا کرد و در آن کسب درآمد داشت . وب سایت btc clicks تمام این ویژگی ها را دارد و همان طور که پیش تر گفته شد در میان بهترین وب سایت های کلیکی می باشد.در ادامه قصد داریم به نحوه ثبت نام در این وب سایت کلیکی بپردازیم تا افرادی که قصد فعالیت در این سایت را دارند بتوانند به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند و سپس شروع به کسب درآمد از وب سایت کنند که به چگونگی کسب درآمد از این وب سایت نیز خواهیم پرداخت .

نحوه ثبت نام در سایت کلیکی btc clicks

ثبت نام در سایت btc clicks بسیار ساده است و به راحتی می توان این کار را انجام داد . برای این کار از طریق لینک (https://btcclicks.com)وارد صفحه ثبت نام و یا رجیستر این سایت کلیکی می شوید .بخش ثبت نام این سایت با عنوان earner sign up می باشد . در این بخش باید اطلاعات مورد نیاز وب سایت را وارد کرد تا بتوان ثبت نام را تکمیل کرد .در این بخش به اطلاعاتی مانند ایمیل ، پسورد و این موارد نیاز است . در کادر اول فرم ثبت نام این وب سایت باید email خود را وارد کنید . در این بخش باید یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید را وارد کنید .در هنگام ثبت نام حتما باید ایمیلی را ثبت کنید که معتبر باشد زیرا باید مراحل تایید ایمیل را انجام دهید و باید حتما ایمیل واقعی باشد ، علاوه بر این چنانچه ایمیل مورد نظر فیک باشد مورد تایید سایت قرار نمی گیرد و نمی توان ثبت نام انجام داد .

در مرحله بعد برای تکمیل فرم ثبت نام باید اطلاعات دیگری را وارد کنیم . در این جا باید مجددا ایمیل خود را وارد کنید تا وب سایت آن را تایید کند .حال نوبت به تعیین رمز عبور و با پسورد برای حساب کاربری می باشد ‌. در این جا باید حتما یک پسورد مناسب انتخاب کنیم که مورد تایید وب سایت قرار بگیرد . پیشنهاد می شود که پسورد انتخابی حداقل هشت کاراکتر باشد و از اعداد و حروف تشکیل شده باشد تا هم وب سایت آن را تعیین کند و همین که امنیت بالایی داشته باشد .

در بخش بعدی مجددا رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید . توجه داشته باشید که باید عینا همان پسورد را وارد کنید زیرا در صورت مغایرت با کادر قبلی ثبت نام انجام نخواهد شد و نمی توان حساب کاربری داشت .این بخش confirm password نام دارد .در مرحله بعد باید کپچا را حل کرد ، با این کار به وب سایت اثبات می شود که فرد ربات نیست و امکان ساخت حساب کاربری ایجاد می شود.  در نهایت بر روی گزینه signup کلیک کنید تا حساب کاربری مد نظر شما ایجاد شود.بهتر است که پسورد و ایمیلی را که برای این  سایت در نظر گرفته اید در جایی یادداشت کنید تا در صورتی که آن را فراموش کردید بتوانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.هنگامی که بخواهید مجددا به حساب کاربری خود در سایت btcclicks  وارد شوید باید از گزینه log in استفاده کنید . در این بخش باید ایمیل و پسورد خود را وارد  کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود بشوید .چنان چه پسورد خود را فراموش کرده باشید می توانید از طریق گزینه forgot password اقدام به بازیابی پسورد خود کنید که این کار از طریق ایمیل قابل انجام می باشد .

همان طور که مشاهده شد ثبت نام در این وب سایت کلیکی بسیار ساده است فقط کافیست طبق مراحل گفته شده اطلاعات مورد نیاز وب سایت را وارد کنید تا یک حساب کاربری منحصر به فرد داشته باشید .سایت کلیکی btc clicks سال ها است در حال فعالیت می باشد و می توان گفت جزو بهترین سایت های کلیکی است که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند .روش های مختلفی برای کسب درآمدتر این وب سایت وجود دارد که درادامه به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت .

کسب درآمد از سایت کلیکی btc clicks

سایت کلیکی btc clicks – به منظور شروع کسب درآمد از این سایت کلیکی ابتدا باید اقدام به حساب یک حساب کاربری در این وب سایت کرد که در گذشته و پیش از این به چگونگی ثبت نام و عضویت در این وب سایت پرداختیم .پس از ورود به سایت btc clicks باید از طریق بخش های کسب درآمد شروع به فعالیت کنیم تا بتوانیم درآمد زایی از این وب سایت داشته باشیم.مهم ترین بخش این وب سایت برای کسب درآمد بخش surf ads می باشد . در این بخش کاربر باید به مشاهده تبلیغات ارائه شده در این وب سایت بپردازد . به عبارتی دیگر این بخش مربوط به تبلیغات این وب سایت می باشد.با ورود به این بخش بر روی تبلیغات کلیک کنید و سپس  آن تبلیغات را مشاهده کنید تا مدت زمان آن بگذرد . در نهایت  کاربر باید  صبوری کند تا آن ستون دایره ای شکل که در بالای وب سایت ایجاد می شود کاملا پر شود و شمارش آن به انتها برسد .در آخر باید یک سوال ریاضی ساده را حل کنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید . این کار به این دلیل انجام می شود که به وب سایت اثبات شود که کاربر ربات نیست و یک انسان در حال پاسخگویی می باشد.برای این که درآمد حاصل از مشاهده تبلیغات را به دست بیاورید بر روی گزینه submit کلیک کنید .نکته ای که در ارتباط با این بخش وجود دارد این است که در ابتدای کار باید حتما واحد پول دریافتی را به دست کوین تغییر دهید .برای این کار باید به بخش btc بروید و گزینه را بر روی این مورد تنظیم کنید تا درآمد خود را به دست کوین به دست بیاورید .

یکی از مهم ترین استراتژی ها و روش های افزایش درآمد در  سایت های کلیکی این است که می توان افراد دیگر را به وب سایت که در آن فعالیت می کنیم دعوت کنیم و از فعالیت آن ها کمیسیون دریافت کنیم .برای این کار باید ابتدا لینک ریفرال خود را به دوستان و یا افرادی دیگر ارائه کنیم و زمانی که آن ها در وب سایت ثبت نام کنند و شروع یه فعالیت کنند درصدی نیز به ما تعلق می گیرد که این مبلغ در واقع سود معرفی افراد و فعالیت آن در این وب سایت می باشد.البته در برخی از سایت ها می توان زیرمجموعه نیز اجاره کرد و برای این کار باید مبلغ مشخصی پول پرداخت کرد و در ازای کار آن ها کمیسیون دریافت کرد .

چنانچه قصد داشته باشید که حساب کاربری خود را در  سایت کلیکی btc clicks ارتقا دهید می توانید از بخش premium membership استفاده کنید.  در این بخش با پرداخت مبلغ مشخصی پول می توان حسای کاربری خود را ارتقا داد . با این کار مزایای خوبی در اختیار کاربر قرار می گیرد.اگر قصد داشته باشید که در این وب سایت تبلیغات منتشر کنید نی توانید از بخش advertise اقدام به این کار نمایید .برای ثبت درخواست برداشت درآمد خود نیز باید از بخش withdraw درخواست خود را ثبت کنید ، در این بخش آدرس کیف پول خود  را دارد می کنید و سپس اقدام به دریافت درآمد خود می کنید .در بخش history نیز تاریخچه تمام فعالیت های مالی در این وب سایت شامل برداشت و واریزی های انجام شده نمایش داده می شود.

در قسمت account details نیز می توانید تغییرات مورد نظر خود را بر روی حساب کاربری لحاظ کنید . به این صورت که اگر قصد داشته باشید پسورد خود را تغییر دهید باید از این بخش اقدام کنید .و بخشی دیگر نیز وجود دارد که به آن اشاره شده است و آن نیز بخش referrals می باشد که اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم و اجاره شده از وب سایت در این بخش نمایش داده می شود .این وب سایت کلیکی جزو وب سایت هایی می باشد که کار با آن بسیار است است و با ورود به این وب سایت متوجه کار با آن خواهید شد .موردی که  برای موفقیت در این وب سایت باید در نظر گرفت این است که بهتر است فعالیت های مستمر و مداومی در btc clicks داشته باشید و علاوه بر این صبوری را سر لوحه کار خود قرار دهید تا بتوانید نتایج خوبی از این وب سایت بگیرید.  بی شک سایت کلیکی btc clicks در میان بهترین سایت های کلیکی .

ورود به سایت

1 دیدگاه برای “سایت کلیکی btc clicks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image