شرکت هاستینگ اسپیس ایران

شرکت هاستینگ اسپیس ایران

شرکت هاستینگ اسپیس ایران

شرکت هاستینگ اسپیس ایران از سال 1390 در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب شروع به کار کرد . این مجموعه با هدف عرضه با کیفیت ترین سرویس ها و خدمات توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند .اسپیس ایران علاوه بر ارائه بهترین خدمات از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است که نشان دهنده  مشتری مداری این مجموعه می باشد . به بیانی دیگر مشتریان برای این مجموعه در اولویت هستند و  جلب رضایت و اعتماد آن ها برای اسپیس ایران از اهمیت بالایی برخورار است .مجموعه اسپیس ایران از متخصصین و کارشناسان خبره در حیطه وب سایت و هاستینگ ایجاد شده است و همان طور که پیش تر گفته شد هدف اصلی اسپیس ایران عرضه خدمات میزبانی وب متنوع و با قیمت های مناسب به کاربران این وب سایت می باشد .شرکت اسپیس ایران  هزاران مشتری و کاربر فعال دارد که با خیالی آسوده از خدمات این مجموعه بهره مند شده اند ، اسپیس ایران سعی دارد که با پشتیبانی قوی کاربران خود را از هر گونه نگرانی دور کند .اسپیس ایران در میان بهترین سایت های عرضه کننده هاستینگ قرار دارد که در این حدود  ده سال از فعالیت خود توانسته است به مجموعه ای معتبر و شناخته شده در زمینه هاستیگ تبدیل شود .هر نوع  سایتی داشته باشید با استفاده از خدمات اسپیس ایران می توانید شرایطی امن و مطمئن برای بیزینس خود ایجاد کنید . اگر صاحب یک سایت شخصی باشید و یا یک سایت بزرگ برای کسب و کار خود داشته باشید می توانید بهترین خدمات را از اسپیس ایران دریافت کنید .سرور های شرکت اسپیس ایران در کشور آلمان  و در دیتا سنتر هتزنر قرار دارد که یکی از  بهترین و معتبر ترین دیتا سنتر های جهان است ، افرادی که در زمینه هاستینگ تجربه داشته باشند بی شک با این دیتا سنتر آشنایی خواهند داشت .

مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ اسپیس ایران

•  زمانی که از شرکت اسپیس ایران خرید خود را انجام دهید بلافاصله پس از ثبت سفارش خدمات مورد نظر شما فعال می گردد که این موضوع برای کاربران از اهمیت بالایی برخورددار است .

• اسپیس ایران خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می کند و بر عرضه خدمات خود بر اساس کیفیت بالا بسیار تاکید دارد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند .

• از ویژگی های بارز این مجموعه استفاده از سرور های توانمند که با درایو های پر سرعت NVMe SSD می باشد .

•  اسپیس ایران عرضه کننده خدمات با بهترین قیمت ها می باشد به عنوان مثال برای ثبت دامنه با مراجعه به سایت این مجموعه تمامی خدمات مربوط به دامنه را که با مالکیت کامل مشتری همراه است مناسب ترین قیمت ها می توان تهیه کرد .

• این مجموعه از بهترین نرم افزار های که قابلیت لایسنس دارند و کاملا قانونی هستند استفاده می کنند این موضوع جزو مواردی است که برای بسیاری از افراد از اهمیت دارد .

• تهیه نسخه پشتیبان برای حفظ و امنیت هر چه بیشتر اطلاعات بسیار اهمیت دارد ، اسپیس ایران به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه در سرور های مجزا از سایت ها نسخه پشتیبان تهیه می کند که سبب آرامش خاطر مشتریان می شود .

• از جمله مواردی که برای کاربران اهمیت دارد این است که اطلاعات با بهترین و بالا ترین سرعت بارگذاری شود ، اسپیس ایران به صورت پیوسته به بررسی سرور ها می پردازد که با بهترین سرعت ممکن کار انجام شود .

• امنیت موضوع مهمی برای بسیاری از کاربران است . این مجموعه تضمین کننده امنیت بالای تمامی خدمات خود است و با ساتفاده از فایروال های امنیتی ، آنتی ویروس و آنتی شل توانسته است در این زمینه رضایت کاربران خود را جلب کند .

• اسپیس ایران به کیفیت ارائه خدمات بسیار توجه می کند و بر همین اساس میزبانی تعداد مشخصی از سایت ها را در هر سرور انجام می دهد که کیفیت خدمات و سرویس ها افت نکند .

• این مجموعه خدمات رایگانی نیز برای جلب رضایت مشتریان خود ارائه می کند به عنوان مثال  نصب اسکریپت های و سیستم های مدیریت محتوا به صورت رایگان انجام می پذیرد .موارد گفته شده بخشی از ویژگی ها و مزایای استفاده خدمات شرکت اسپیس ایران است ، این خدمات برای همه کاربران و مشتریان این مجموعه قابل استفاده است .

خدمات شرکت هاستینگ اسپیس ایران

خدمات اسپیس ایران در زمینه میزبانی وب ،دامنه و سرور به مشتریان این مجموعه ارائه می شود . در بخش میزبانی وب هاست های ویژه و هاست های پربازید ارائه شده است  .در قسمت هاست های پر بازدید  هاست های و سرویس های قوی و کار آمد برای وب سایت های پر بازید ارائه می شود . از قابلیت های استفاده از هاست پربازید این است که امکان دسترسی به پردازنده ، رم وجود دارد و قدرت پردازش نیز بیشتر می باشد .

سایت هایی که از هاست های پربازید استفاده می کنند می توانند می توانند در ابعاد گسترده تری از منابع سرور استفاده کنند که این یک موضوع قابل توجه برای کاربران اسپیس ایران می باشد .در بخش میزبانی وب مقایسه سرویس ها قرار گرفته که با مراجعه به این قسمت می توان به بررسی گزینه های ارائه شده پرداخت تا بهترین مورد را انتخاب کرد .بخش سرور های این شرکت نیز  از چهار بخش سرور مجازی پلاتینیوم ، سرور مجازی ssd ، سرور اختصاصی آلمان و سرور اختصاصی فنلاند تشکیل شده است .

به منظور تهیه دامنه مد نظر خود نیز می توانید به بخش ثبت دامنه مراجعه کنید . شرکت اسپیس ایران خدمات دیگری همچون گواهینامه ssd ، خرید لایسنس و کانفینگ و مدیریت سرور نیز فعالیت دارد .اسپیس ایران یک شرکت با تجربه در زمینه هاستینگ است می تواند برای مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای تهیه خدمات هاست ، دامنه و سرور باشد .امروز شرکت هاس مختلفی در این زمینه تاسیس شده اند ، اگر به دنبال مجموعه ای هستید که بهترین خدمات را با خیالی آسوده تهیه کنید اسپیس ایران بهترین گزینه می باشد .این مجموعه رضایت  مشتریان خود را در اولویت خود قرار داده  و با ارائه با کیفیت ترین خدمات و پشتیبانی همیشگی توانسته اعتماد آن ها را به خود جلب کند .شرکت ایران اسپیس از جمله شرکت های است که بر اساس مشتری مداری پایه گذاری شده است و همین موضوع می تواند دلیل بر انتخاب این مجموعه برای دریافت خدمات شود .

ثبت نام در اسپیس ایران

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image