شرکت هاستینگ برتینا

شرکت هاستینگ برتینا

شرکت هاستینگ برتینا

شرکت هاستینگ برتینا ، در میان شرکت های فعال در زمینه میزبانی وب می باشد که سال هاست در این حوزه فعالیت می کند . این مجموعه در زمینه ارائه سیستم ها و نرم افزار ها وسخت افزار ها و همین طور خدمات شبکه و اینترنت نیز فعالیت دارد .گسترده ترن فعالیت این مجموعه در حیطه فناوری اطلاعات است که توانسته با ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود به عنوان یکی از شرکت های معتبر شناخته شود .مجموعه برتینا به به کارگیری نیروی متخصص و خبره در بسیار اهمیت داده است و  که توانسته تیمی توانمند و متعهد را برای خدمات رسانی به مشتریان خود ایجاد کند .این مجموعه مشتریان ویژه ای دارد که نشان دهنده کیفیت خدمات رسانی برتینا می باشد ، بانک تجرت ، به پرداخت ملت ، دیجی کالا ، دانشگاه علم و فرهنگ ، بانک مهر اقتصاد در میان مشتریان این مجموعه می باشد که جزو برترین و معتبرین مجموعه های کشور می باشند.

شرکت هاستینگ برتینا در سال 1383 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و طی این سال ها توانست مشتریان زیادی را برای ارائه بهترین خدمات به خود جذب کند .شرکت برتینا به مشتری مداری بسیار اهمیت می دهد و به همین دلیل همواره ارائه بهترین سرویس ها را در راس امور خود قرار داده است . در همین راستا شرکت برتینا سعی دارد که دائما خدمات خود را بهبود و ارتقاء ببخشید تا بتواند به روز ترین سرویس ها را ارائه کند.پیشرفت درعرضه خدمات و همین طور ارتقاء سطح و کیفیت خدمات تا حد زیادی به تیم آگاه یک مجموعه بستگی دارد ، به همین دلیل برتینا همواره سعی داشته تا سطخ دانش  و اطلاعات پرنسل خود را بالا ببرد تا بتوان از به روز ترین تکنولوژی دنیا استفاده کرد .شرکت هاستینگ برتینا مجوز ها و افتخارات بسیار زیادی در طی فعالیت های خود در این سال ها کسب کرده است که همه این شامل دلیل بر برتری این مجموعه در زمینه ارائه سرویس  می باشد .برتینا بهترین و با کیفیت ترین میزبان وب در کشور می باشد ، این مجموعه تنها مجمموعه است که توانسته گواهینامه بین المملی از شرکت گوگل را کسب کند . شرکت برتینا به عنوان کارگزار رسمی ثبت دامنه ir از پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی می باشد .

علاوه بر مجموعه برتینا موفق شده است تا در دو مرحله لوح تقدیر محصول برتر نوآورانه در دومین و سومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در یافت کند که افتخار بزرگی محسوب می شود . همچنین دارای گواهینامه ISO 9001 از SGS نیز دریافت کرده است .این افتخارات بیانگر پیشتاز بودن شرکت برتینا در زمینه پیشرفت و ارتقاء خدمات حوزه فعالیت خود می باشد . مجموعه ای همواره در حال پیشرفت و ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان خود باشد از ارزش بالایی برخوردار است .شرکت هاستینگ برتینا بیش از هفتاد هزار مشتری از سراسر کشور دارد که نشان دهنده رضایت کاربران این مجموعه از خدمات درافت شده می باشد ، تنها دلیل افزایش مشتریان و کاربران یک شرکت ارائه خدمات متمایز و ارزشمند توسط  آن شرکت می باشد که توانسته نظر هزاران مشتری را به خود جلب کند .در ادامه قصد داریم به مزایای استفاده از سرویس های شرکت برتینا بپردازیم که این مطالب برای افرادی که قصد تهیه خدمات مربوط به حوزه میزبانی وب را دارند بسیار کاربردی است .

مزایای استفاده از سرویس های شرکت هاستینگ برتینا

• مشتری مداری از جمله مهم ترین مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ برتینا می باشد ، در مواقعی که دچار مشکلی شده باشید به راختی می توانید با کارشناسان و پشتیبان فنی این مجموعه ارتباط بگیرد و مشکل خود را با آن ها مطرح نمایید  تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

• مانیتورینگ دائم از ویژگی های بازر و قابل توجه برتینا می باشد ، وجود این خدمات سبب می شود که در صورت بروز مشکلات در سرور ها کارشناسان فنی این مجموعه در سریع ترین زمان زمان ممکن اقدام به برطرف کردن مشکلات پیش آمده کنن .

•  مجموعه برتینا از دیتا سرور های ارزان قیمت استفاده نکرده است ، به این دلیل که برتینا بر کیفیت سرویس های خود اهمیت زیادی می هد به همین دلیل از بهترین و معتبر ترین دیتا سرور های جهان بهره مند شده است .

• تهیه نسخه پشتیبان برای افراد سیار اهمیت دارد ، شرکت برتینا در سه مرحله بکاپ گیری انجام می هد که به منظور حفظ اطلاعات مشتریان می باشد .

شرکت هاستینگ برتینا از استفاده از تکنولوژی Raid10-SSD/SAS برای سرویس های خود استفاده کرده که آن از به روزترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد .مواردی که بیان شد تنها بخشی از مزایا و ویژگی ها خدمات ارائه شده توسط شرکت برتینا می باشد . سرویس های این مجموعه نیز بسیار متنوع است  و مطابق با نیاز مشتریان طراحی شده است .

خدمات شرکت هاستینگ برتینا

هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی جزو سرویس های اصلی شرکت برتینا می باشد . علاوه بر این خدمات ، این مجموعه در زمینه تبلیغات گوگل ، طراحی سایت و سرویس هایی از این قبیل نیز فعالیت می کند و این موضوع جزو ویژگی های این مجموعه محسوب م شود .هاست های شرکت برتینا در دو دسته لینوکس و هاست ویندوز عرضه می شود . میزبانی ایمیل نیز جزو سرویس های کاربردی این شرکت می باشد .

سرور های ارائه شده در ان مجموعه در دو بخش سرور های داخل کشور  و همین طور سرور ها مجازی خارج از کشور تقسیم بندی می شود که بسته به نیاز افراد انتخاب می شود .یکی از خدمات جالب و منحصر به فرد شرکت برتینا تور مجازی گوگل است که با استفاده از آن می توان به صورت دقیق تر در نتایج جست و جو و همین طور نقشه گوگل دیده شد . این قابلیت برای افراد به منظور پیشرفت کسب و کار ها بسیار مورد  استفاده قرار می گیرد .چنانچه به دنبال یک مجموعه برای دریافت خدمات مدنظر خود هستید شرکت هاستینگ برتینا می تواند یک انتخاب مناسب باشد زیرا در کنار این که با کیفیت ترین خدمات را عرضه می کند و پشتیانی مناسب نیز دارد ، خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان و کاربران خود ارائه می کند .

ورود به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image